Snažím se získat refundaci z čerstvé sázky a okamžitého kasina, protože nedodržují zásady kyc… jakákoli rada by byla velmi oceněna
I am trying to get refunded from fresh bet and instant casino due to them not following there kyc policy…any advice would be greatly appreciated
Záleží na jménu obchodníka a vaší bance.
Banky mají různá pravidla a podmínky, ve většině scénářů by zpětné zúčtování fungovalo pro žádné obdržené zboží, pokud obchodník na vašem výpisu je nějaký internetový obchod nebo něco podobného, kde můžete kontaktovat skutečného obchodníka, že jste si objednali věci, ale nikdy nic nedostali.
Pak existují tři způsoby, jak jít
1 Obchodník vám vrátí transakce, což je nejjednodušší způsob, jak to vyřešit.
2 Obchodník neodpovídá, podáte zpětné zúčtování a dostanete své peníze po uplynutí čekací doby.
3 Obchodník neodpovídá, podáte zpětné zúčtování a obchodník proti tomu bojuje falešnými důkazy, aby případ uzavřel.
Možnost 3 se začíná stávat často, ale v tom případě musíte poskytnout důkazy nebo riskovat odhalením skutečného obchodu (že jste provedli vklady v kasinu a ukazujte z toho snímky obrazovky). To může fungovat, abyste dostali své peníze zpět, ale rozhodně to povede k sankcím vůči obchodníkovi nebo ztrátě jeho platební smlouvy s MasterCard/Visa.
Depends on the merchant name and your bank.
Banks have various rules and terms, in most scenarios a chargeback would work for no goods received if the merchant on your statement is some webshop or something similar where you can contact the real merchant that you ordered stuff but never received anything.
There are then three ways to go
1 Merchant refunds you the transactions which is the easiest way to solve this.
2 Merchant does not reply, you file a chargeback and get your money after the waiting times have been passed.
3 Merchant does not reply, you file a chargeback and the merchant fights this with fake evidence to get the case closed.
Option 3 starts to happen often, but in that case you have to provide evidence or take a risk by exposing the real deal (that you made casino deposits and show screenshots of this). This might work to get your money back but will definitely result in sanctions to the merchant or loss of their payment contract with MasterCard/Visa.
Žádný z těchto postupů kyc. nikdy se mě nezeptal, zda potřebuji přestávku, nikdy jsem neuvedl svou nevyrovnanou výši vkladu nebo časy vkladů spousty toho
Any of there kyc procedures.never asked if I needed a break never flagged up my erratic deposit amount or deposit times lots of that
Kámo, nerad ti to lámu, ale kvůli tomu nedostaneš žádné peníze zpět. Jedná se o offshore kasino, které není ve Spojeném království regulováno, takže se vás nemusí ptát, zda potřebujete přestávku, a totéž platí pro částky vkladů
Mate I hate to break it to you but you won’t get any money back because of that. They’re an offshore casino not regulated in UK so they don’t have to ask you if you need a break and same with deposit amounts
Jo, ale řekni jim, že jsi nikdy nedostal zboží. (Vyhledejte si jména obchodníků a podívejte se, co prodávají, abyste to mohli udělat legálněji a říct jim, že jste nedostali žádnou službu, kterou poskytují)
Yeha but tell them you never received the goods. (Google the merchant names and see what they sell so you can make it more legit and tell them you didn’t receive whatever service they provide)
Je obchodník společností, která přijímá vklady?
The merchant being the company who takes the deposits?
Dělali jste to/máte s tím nějaké zkušenosti
Have you done this/have any experience of doing it
Stále probíhá. Mnoho lidí na tomto fóru však uspělo
Still ongoing. Many people on this forum have been successful though
Dostávám textové zprávy, abych se mohl přihlásit na stránky, všechny vypadají stejně jako ostatní, v žádném případě se podívejte na sázky/výplaty za velké výhry! to musí být fake!
Im getting text messages to sign up to sites they all look the same as each other look at the bets/payout for big wins no way ! that has to be fake !
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.