Mám případ s FOS ohledně banky, která spolupracuje s ClearJunction. FOS uvedl, že TransferOp/PayOP není podvodný. Pokud má někdo nějaké důkazy, které by dokazovaly, že ano, zavolejte mi je dál
I have a case with FOS regarding the bank that works with ClearJunction. The FOS have said that TransferOp/PayOP is not fraudulent. If anyone has any evidence to prove that that they are, cal you forward it me on diemeisterr@hotmail.com
Podívejte se na jejich web: https://obpay.net/
Kontaktujte náš tým podpory
OBPAY.NET poskytuje otevřené bankovní fakturační služby pro různé webové stránky
Pokud máte dotaz ohledně poplatku na vašem bankovním výpisu z OBPAY.NET, kontaktujte prosím jednoho z našich zástupců zákaznických služeb
Check their website: https://obpay.net/
Contact our support team
OBPAY.NET provides open banking billing services for a variety of websites
If you have a question about a charge on your bank statement from OBPAY.NET then please contact one of our customer service agents
Děkuji, podívám se na ten web, ale ten v mém prohlížeči, na který odkazoval web s hazardními hrami, je obpays.com, takže si nejsem jistý, jestli je to stejný nebo ne, protože web obpays.com se mi teď zobrazuje jako prázdný.
Thank you, I will check out that site but the one in my browser that the gambling site linked to is obpays.com so not sure if it’s the same one or not as the obpays.com site is showing as blank to me now.
Ahoj,
Prošel jsem některé starší bankovní výpisy a všiml jsem si, že vklady, které jsem provedl kreditní kartou na několik sázkových/kasinových webů s licencí Curaçao, zobrazují náhodné názvy společností v zemích jako Keňa, Nigérie atd. .
Samotné vklady byly úspěšné, ale normálně by moje banka měla tyto transakce odmítnout, pokud měla kód kategorie obchodníka 7995.
Mám podezření, že weby s hazardními hrami se snažily obejít omezení bank tím, že to vypadalo, že kupuji např. oblečení a něco podobného.
Moje otázka zní - je to vůbec povoleno pod licencí Curacao nebo obecně? A byla by to oprávněná stížnost, nebo to budou prostě ignorovat?
Hello,
I have gone through som older bank statements and noticed that deposits i’ve made with credit card to a few betting/casino websites with a Curaçao license just show random company names in countries like Kenya, Nigeria etc that barely show up when I google them.
The deposits themselves were successful,but normally, my bank should’ve rejected these transactions If they had the merchant category code 7995.
My suspicion is that the gambling websites have tried to bypass bank restrictions by making it look like i’m buying e.g clothes and something like that.
My question is - is this even allowed under the Curacao license or in general? And would it be a valid complaint to raise, or will they just ignore this?
Mám případ s FOS ohledně banky, která spolupracuje s ClearJunction. FOS uvedl, že TransferOp/PayOP není podvodný. Pokud má někdo nějaké důkazy, které by dokazovaly, že ano, zavolejte mi je dál
I have a case with FOS regarding the bank that works with ClearJunction. The FOS have said that TransferOp/PayOP is not fraudulent. If anyone has any evidence to prove that that they are, cal you forward it me on diemeisterr@hotmail.com
Oslovil jsem Vancouver PD a Anti-Money Laundering Services v Kanadě. Měli byste tam také kontaktovat média a poté předat podrobnosti Payop - nelíbí se jim to.
FOS bohužel nejsou pro nás všechny nějakým zachráncem. Pokud jste měli zavedený hazardní blok a můžete prokázat, že platby, které jste provedli, byly za hazard, pravděpodobně za vás budou vládnout, pokud jich nebude mnoho. Pokud nemáte žádný blok hazardu, pak se snaží rozhodnout ve váš prospěch, ale pokud jste se pokusili kontaktovat obchodníky, navrhnou vám vrácení peněz za zboží a služby.
I reached out to the Vancouver PD and Anti-Money Laundering services in Canada. You should also contact media there and then forward the details to Payop - they don't like it.
FOS aren't some saviour for us all unfortunately. If you had a gambling block in place and can prove the payments you made were for gambling then they will probably rule for you if there aren't lots of them. If you have no gambling block then they struggle to rule in your favour, but will suggest Goods and Services chargebacks if you have made attempts to contact the merchants.
Měl jsem na svém účtu blokování hazardních her, payop neodpovídá na mé e-maily a poslal jsem e-mail fintrac a řekli, že payop nejsou registrovány v Kanadě
Had a gambling block on my account, payop aren’t responding to my emails and I emailed fintrac and they said payop aren’t registered in canada
Prošli mnoha rozhodnutími britského FOS o zpětných zúčtováních za hazardní hry a téměř všichni stojí na straně banky, a proto nejsou příznivá. Proces také trvá měsíce
měl z toho někdo skutečně pozitivní výsledek?
Have been thru quite a lot of UK FOS decisions on chargebacks for gambling and almost all side with the bank and therefore not favourable. The process also takes months
has anyone actually had a positive outcome from this?
Máte naprostou pravdu, nedávno jsem si prohlížel rozhodnutí FOS napříč různými bankami.
Stojí za to se podívat na tento výsledek od nich, to mi vyrazilo dech, s tím Case Reviewer měli sakra štěstí: https://www.financial-ombudsman.org.uk/decision/DRN-4516953.pdf 😇
You’re absolutely right, I was just looking through the FOS decisions across various banks the other day.
It’s worth checking out this outcome from them, it blew my mind, they got hella lucky with that Case Reviewer: https://www.financial-ombudsman.org.uk/decision/DRN-4516953.pdf 😇
Jsem si jistý, že jsou zapojeni do jednoho z mých proti Revolut, jméno vypadá povědomě, což je skvělý výsledek!
Im sure they are involved in one of mine against Revolut the name looks familiar that is a great result !
Aha, to je dobře, držím palce, ať se ti taky povede slušný výsledek!
Většina mých transakcí probíhala přes Revolut a zjistil jsem, že jejich interní tým pro stížnosti je k ničemu, takže pravděpodobně brzy půjdu také k FOS.
Ah that’s good, fingers crossed you get a decent outcome too!
The majority of my transactions were through Revolut and I found their internal Complaints team to be useless so probably going to go to the FOS soon too.
Ano jsou k ničemu! neodpověděli ani jednomu mému a místo toho odpověděli původnímu znovu s úplně jiným příběhem a vymyšlenými věcmi!
Yes they are useless ! they have not even replied to one of mine and instead replied to the original one again with a completely different story and stuff made up !
pro všechny lidi ze Spojeného království zkuste nahlásit kasina na tento e-mail také já
je to britská komise pro hazardní hry, pokud nemají ve Spojeném království licenci, je pro ně nezákonné nabízet služby, zasáhněme je tam, kde to bolí, a nahlasme je úřadům
for all the UK people try reporting the casinos to this email too Info@gamblingcommission.gov.uk
its the UK gambling commission, if they're unlicensed in the UK it's illegal for them to offer services, let's hit them where it hurts and report them to the authorities
Je o nich speciál BBC Panorama, který mám v úmyslu sledovat, o tom, jak Revolut v podstatě nic nedělá s podvody. Neříkám, že je to totéž, uvědomuji si, že je to jemnější, ale ano, zdá se, že Revolut se s věcmi, jako jsou tyto, vykašlal.
Pokaždé, když jednám s jejich živým chatem nebo týmem pro stížnosti, je to jako mluvit s umělou inteligencí, jen opakují ty samé kecy o tom, že „nepodporují tento druh činnosti" pomocí své banky, i když jsem je na to několikrát upozornil a neudělali nic, aby pomozte mi blokovat takové transakce a nechat tisíce posílat do riskantních nelicencovaných kasin.
There’s a BBC Panorama special about them I keep meaning to watch about how Revolut basically do nothing about fraud. I’m not saying this is the same thing I realise it’s more nuanced but yeah, Revolut seem to take the piss with matters like these.
Every time I deal with their live chat or Complaints Team it’s like talking to AI, they just regurgitate the same crap about ‘not supporting this kind of activity’ using their bank even though I made them aware of it several times and they did nothing to help me block such transactions just kept letting thousands be sent to the dodgy unlicensed casinos.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.