před měsícem
Předpokládám, že bude záležet na tom, s kým bankujete, a to okamžitě – 2 týdny
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
0
Předpokládám, že bude záležet na tom, s kým bankujete, a to okamžitě – 2 týdny
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
Z mé banky. Nějaké rady, co mohu udělat/reagovat?
Vezměte prosím na vědomí, že pokud se sporné transakce týkají hazardních her, hraní her nebo investičních účelů, nebudeme je moci podat námitku podle pravidel zpětného zúčtování Mastercard:
"Pro transakce, ve kterých se nakupuje hodnota nebo aktiva pro hazardní hry, investice nebo podobné účely: Toto právo na zpětné zúčtování je k dispozici pouze pro transakci, ve které se zakoupená hodnota nebo aktiva neobjeví na účtu dohodnutém mezi držitelem karty a obchodníkem. aby se předešlo pochybnostem, práva na zpětné zúčtování nejsou k dispozici pro:
- žádosti o vrácení peněz, výběr nebo převod,
- smluvní podmínky nebo přístup k účtu,
-výhry, zisky nebo ztráty, popř
-použití nebo následné použití."
Pokud byly finanční prostředky úspěšně vloženy na váš investiční/herní účet, považujeme služby za přijaté. Mastercard tedy nemůže převzít finanční prostředky od obchodníka.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Mohou však za nesprávný MCC, protože nebyl použit správný kód. Měl být použit vysoce rizikový kód. 7995. To znamená, že poplatky a vše je zmanipulováno od těchto společností
They can however for the incorrect MCC, as the correct code was not applied. A high risk code should have been used. 7995. This means that the fees and everything are manipulated from these companies
Na zdraví kamaráde. Buď hodný, že to máš na crimbo, ne!
Cheers bud. Just be nice to have it for crimbo won't it!
Může někdo mít rád bankovního ombudsmana, kde přeposílá platbu zpět?
Použiji to ve svém procesu zpětného zúčtování, která banka, jak vidíte výše, nechce jít dále.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Může někdo mít rád bankovního ombudsmana, kde přeposílá platbu zpět?
Použiji to ve svém procesu zpětného zúčtování, která banka, jak vidíte výše, nechce jít dále.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Jasně vysvětlete, pokud jste měli blokování hazardních her a že MCC byl zmanipulován tak, aby jej obešel, pak máte plné právo na to, aby bylo zpoplatněno, kamaráde.
Clearly explain if you had a gambling block and that the MCC was manipulated to bypass it then you have every right to have the chargeback raised buddy.
To je problém Mastercard a toho, jak vydavatel žádá, nejlépe vyzkoušet zboží, které nebylo přijato, a doufat, že neodpoví.
This is the issue with Mastercard and how the issuer is applying, best off trying goods not received and hoping they don’t respond.
Chvíli jsem to honil a jednoho dne mi zavolali a řekli mi dobré zprávy, že byli všichni úspěšní
Well I chased it for a bit then got a call one day saying good news they were all sucessful
Jo, 45 dní je v sobotu, takže už žádné spory, vyhrál jsem!
Yeah well the 45 days is up Saturday so no more disputes I've won!
Dá se říct, že jste to vyhráli před 4 týdny, takže se nemusíte bát, že by se obvykle měli vrátit do dvou týdnů
Safe to say you had won that 4 weeks ago bud so no worries that way they should usually come back within two weeks
Dobrý večer všem.
Chci dát návrh všem členům.
Místo toho, abychom šli sami, co kdybychom našli dobrou právnickou firmu, která se specializuje na online hazardní hry, a přiřadíme jí případ nesprávných kódů obchodní třídy.
Věřím, že bychom měli lepší výsledek
Good evening everyone.
I want to make a suggestion to all members.
Instead of going it alone, how about we find a good law firm that specializes in online gambling and assign the wrong merchant class codes case to them.
I believe we would have had a better result
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να κάνω μια πρόταση προς όλα τα μέλη.
Αντί να προσπαθούμε ο καθένας μόνος του, μήπως να βρίσκαμε ένα καλό δικηγορικό γραφείο με εξειδίκευση στον διαδικτυακό τζόγο και να τού αναθεταμε την υπόθεση για τους λανθασμένους κωδικούς κατηγορίας εμπόρων.
Πιστεύω ότι θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα
Měl někdo úspěšné e-maily pro pulsion pay a Dsserv Ltd?
Nebo
Úspěšná zpětná zúčtování pro ně, a pokud ano, co jste řekli, protože si nejste jisti, co říci?
Has anyone had successful emails for pulsion pay and Dsserv Ltd?
Or
Successful chargebacks for them and if so what did you say as not sure what to say?
Dostal jsem stejnou odpověď od artstrid a finnart, které byly přiděleny týmu, aby poskytl odpověď. Představte si, že se nyní pokoušejí vystavovat podvodné faktury, aby bance řekli, že mám NFT
I have had the same response from artstrid and finnart, assigned to the team to provide a response. Would imagine they try to produce fraudulent invoices now to say to bank I had the NFTs
Měl někdo radost s Payopem? má to cenu sledovat? Mám platby ve výši 8 000 GBP od posledního 23. listopadu v rámci Santeda Intl Bezpochyby by měli tento typ účtu
Anyone had any joy with Payop ? is it worth pursuing ? I have £8000 of payments from last Nov 23 onward under Santeda Intl No doubt they would have had this type of account
Ahoj všichni, myslel jsem, že se vrátím po mých předchozích komentářích. Bohužel na konci minulého týdne a většinu tohoto týdne jsem se znovu vrátil a hloupě jsem se přihlásil do dalších kasin a začal prohrávat. Nevím, proč jsem se o to vůbec pokoušel... Každopádně, dejte mi vědět, jestli moje situace může někomu pomoci?
1. zpětné zúčtování:
Santander UK – Po nějakém čase tam a zpět a téměř to vzdali, 24. října byla zpětná zúčtování zvýšena jako „zboží nepřijato", ale dali mi 4 různá referenční čísla, protože nemohli seskupit všechny transakce do jedné. Nyní uplynulo 49 dní a dnes jsem jim zavolal kvůli aktualizaci. Santander nyní říká, že dokončení zpětných zúčtování může trvat až 130 dní? Bylo mi řečeno, že do začátku to bude 45 dní…
2. zpětné zúčtování (po relapsu)
Barclaycard UK - Okamžitě navýšeno pod nesprávným kódem MCC, dnes předloženo důkazy o vkladech provedených na freshbet a také důkaz o pokusu kontaktovat falešné obchodníky, kteří jsou uvedeni v mém prohlášení. To by měla být snadná výhra, protože hazardní hry na kreditní karty nejsou povoleny.
3. zpětné zúčtování (po relapsu)
NatWest UK – Zvýšená zpětná zúčtování prostřednictvím aplikace, 2 z 8 byly úspěšně zvýšeny a obchodníci okamžitě vrátili peníze (zjevně to nechtěli napadnout). U ostatních 6 jsem dostal automatické e-maily, že to nezvednou, a dokonce jsem naznačoval, že je falšuji. Okamžitě jsem podal stížnost a do 2 dnů jsem obdržel odpověď s žádostí o zaslání důkazů, které podpoří zúčtování. Udělal jsem to v pondělí a v současné době čekám na správce stížností, který mi dá vědět, zda budou vzneseny nebo ne. Zdá se divné, že je nezvýšili na prvním místě, vzhledem k tomu, že první 2 byly úspěšné A obchodník vrátil peníze ne?!
4. zpětné zúčtování (po relapsu)
Santander UK – Musel jsem jim dnes zavolat a vysvětlit, že jsem se vrátil (super trapné) a požádat je, aby zvýšili poplatky za další 4 transakce. Paní na telefonu byla velmi nápomocná a označila je za „nedodané zboží a služby" a důkazy jsem již zaslal prostřednictvím online odkazu. Zdá se, že po boji, kterým jsem prošel v prvním, zde problém identifikovali. Zmínila také, že mají příliv lidí, kteří volají o podobných věcech, a zdá se, že tato kasina získávají častější pozornost, pokud jde o nároky a zpětné zúčtování. Může to být dobrá věc do budoucna?
Pokud má někdo nějaké otázky, odpalte. Udělal jsem na toto téma mnoho průzkumů a v podstatě jsem si pročetl celé toto fórum od hlavy až k patě, a pokud budu moci, rád pomůžu.
Hi everyone, thought I’d come back after my previous comments. Unfortunately at the end of last week, and most of this week, I relapsed again and stupidly signed up to more casinos and started losing. Don’t know why I even attempted this… Anyway, let me see if my situation can help anyone?
1st Chargeback:
Santander UK - After some back and forth, and nearly giving up, chargebacks got raised as ‘goods not received’ on 24th October, but they gave me 4 different reference numbers as they couldn’t group all the transactions into one. It has now been 49 days, and I called them today for an update. Santander are now saying that it can take up to 130 days for the chargebacks to be completed? I was told it would be 45 days to begin with…
2nd Chargeback (after relapsing)
Barclaycard UK - Raised instantly under incorrect MCC code, submitted evidence of deposits made on freshbet today, as well as proof of trying to contact the fake merchants that show on my statement. This should be an easy win as gambling on credit cards is not permitted.
3rd Chargeback (after relapsing)
NatWest UK - Raised chargebacks through the app, 2 out of 8 were successfully raised and the merchants instantly refunded (they obviously didn’t want to contest it). For the other 6, I received automated emails saying they wouldn’t raise it, and even insinuated that I was falsifying them. I put a complaint in right away, and got a response within 2 days asking me to send over evidence that will support a chargeback. Done this on Monday and am currently waiting for a complaints manager to let me know if they will be raised or not. Seems weird that they didn’t raise them in the first place, considering the first 2 were successful AND the merchant refunded no?!
4th chargeback (after relapse)
Santander UK - Had to call them up today and explain that I relapsed (super embarrassing) and ask them to raise chargebacks for 4 more transactions. Lady on the phone was very helpful and raised them as ‘goods and services not received’ and I have already sent over the evidence via online link. It seems as though after the struggle I went through in the first one, they have identified the issue here. She also mentioned that they have had an influx of people calling about similar things, and these casinos seem to be getting more frequent attention with regards to claims and chargebacks. Could be a good thing for future?
If anyone has any questions, fire away. I’ve done an abundance of research on this subject, and pretty much read this whole forum head to toe and would be happy to help if I can.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.