DomůFórumZodpovědné hraníOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 305)

před rokem od kirekin
|
818 885 zobrazení 7 028 odpovědí |
|
1...304 305 306...364
Dt100
před měsícem

Předpokládám, že bude záležet na tom, s kým bankujete, a to okamžitě – 2 týdny

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Z mé banky. Nějaké rady, co mohu udělat/reagovat?


Vezměte prosím na vědomí, že pokud se sporné transakce týkají hazardních her, hraní her nebo investičních účelů, nebudeme je moci podat námitku podle pravidel zpětného zúčtování Mastercard:

"Pro transakce, ve kterých se nakupuje hodnota nebo aktiva pro hazardní hry, investice nebo podobné účely: Toto právo na zpětné zúčtování je k dispozici pouze pro transakci, ve které se zakoupená hodnota nebo aktiva neobjeví na účtu dohodnutém mezi držitelem karty a obchodníkem. aby se předešlo pochybnostem, práva na zpětné zúčtování nejsou k dispozici pro:

- žádosti o vrácení peněz, výběr nebo převod,

- smluvní podmínky nebo přístup k účtu,

-výhry, zisky nebo ztráty, popř

-použití nebo následné použití."

Pokud byly finanční prostředky úspěšně vloženy na váš investiční/herní účet, považujeme služby za přijaté. Mastercard tedy nemůže převzít finanční prostředky od obchodníka.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mohou však za nesprávný MCC, protože nebyl použit správný kód. Měl být použit vysoce rizikový kód. 7995. To znamená, že poplatky a vše je zmanipulováno od těchto společností

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před měsícem

Na zdraví kamaráde. Buď hodný, že to máš na crimbo, ne!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Může někdo mít rád bankovního ombudsmana, kde přeposílá platbu zpět?

Použiji to ve svém procesu zpětného zúčtování, která banka, jak vidíte výše, nechce jít dále.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Může někdo mít rád bankovního ombudsmana, kde přeposílá platbu zpět?

Použiji to ve svém procesu zpětného zúčtování, která banka, jak vidíte výše, nechce jít dále.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jasně vysvětlete, pokud jste měli blokování hazardních her a že MCC byl zmanipulován tak, aby jej obešel, pak máte plné právo na to, aby bylo zpoplatněno, kamaráde.

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před měsícem

To je problém Mastercard a toho, jak vydavatel žádá, nejlépe vyzkoušet zboží, které nebylo přijato, a doufat, že neodpoví.

Automaticky přeloženo:
Dt100
před měsícem

Chvíli jsem to honil a jednoho dne mi zavolali a řekli mi dobré zprávy, že byli všichni úspěšní

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Jo, 45 dní je v sobotu, takže už žádné spory, vyhrál jsem!

Automaticky přeloženo:
Dt100
před měsícem

Dá se říct, že jste to vyhráli před 4 týdny, takže se nemusíte bát, že by se obvykle měli vrátit do dvou týdnů

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer všem.

Chci dát návrh všem členům.

Místo toho, abychom šli sami, co kdybychom našli dobrou právnickou firmu, která se specializuje na online hazardní hry, a přiřadíme jí případ nesprávných kódů obchodní třídy.

Věřím, že bychom měli lepší výsledek

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Měl někdo úspěšné e-maily pro pulsion pay a Dsserv Ltd?

Nebo


Úspěšná zpětná zúčtování pro ně, a pokud ano, co jste řekli, protože si nejste jisti, co říci?

Automaticky přeloženo:
Missdaisy
před měsícem

Jsem k tomu opravdu skeptický.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dostal jsem stejnou odpověď od artstrid a finnart, které byly přiděleny týmu, aby poskytl odpověď. Představte si, že se nyní pokoušejí vystavovat podvodné faktury, aby bance řekli, že mám NFT

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od beaty1989 byl odstraněn
Bollee
před měsícem

o čem?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kluci nápověda pro kontaktní údaje společnosti PNMM

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Měl někdo radost s Payopem? má to cenu sledovat? Mám platby ve výši 8 000 GBP od posledního 23. listopadu v rámci Santeda Intl filefilefile Bezpochyby by měli tento typ účtu


https://payop.com/glossary/high-risk-merchant-account/

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od beaty1989 byl odstraněn
před měsícem

Ahoj všichni, myslel jsem, že se vrátím po mých předchozích komentářích. Bohužel na konci minulého týdne a většinu tohoto týdne jsem se znovu vrátil a hloupě jsem se přihlásil do dalších kasin a začal prohrávat. Nevím, proč jsem se o to vůbec pokoušel... Každopádně, dejte mi vědět, jestli moje situace může někomu pomoci?


1. zpětné zúčtování:

Santander UK – Po nějakém čase tam a zpět a téměř to vzdali, 24. října byla zpětná zúčtování zvýšena jako „zboží nepřijato", ale dali mi 4 různá referenční čísla, protože nemohli seskupit všechny transakce do jedné. Nyní uplynulo 49 dní a dnes jsem jim zavolal kvůli aktualizaci. Santander nyní říká, že dokončení zpětných zúčtování může trvat až 130 dní? Bylo mi řečeno, že do začátku to bude 45 dní…

2. zpětné zúčtování (po relapsu)

Barclaycard UK - Okamžitě navýšeno pod nesprávným kódem MCC, dnes předloženo důkazy o vkladech provedených na freshbet a také důkaz o pokusu kontaktovat falešné obchodníky, kteří jsou uvedeni v mém prohlášení. To by měla být snadná výhra, protože hazardní hry na kreditní karty nejsou povoleny.


3. zpětné zúčtování (po relapsu)

NatWest UK – Zvýšená zpětná zúčtování prostřednictvím aplikace, 2 z 8 byly úspěšně zvýšeny a obchodníci okamžitě vrátili peníze (zjevně to nechtěli napadnout). U ostatních 6 jsem dostal automatické e-maily, že to nezvednou, a dokonce jsem naznačoval, že je falšuji. Okamžitě jsem podal stížnost a do 2 dnů jsem obdržel odpověď s žádostí o zaslání důkazů, které podpoří zúčtování. Udělal jsem to v pondělí a v současné době čekám na správce stížností, který mi dá vědět, zda budou vzneseny nebo ne. Zdá se divné, že je nezvýšili na prvním místě, vzhledem k tomu, že první 2 byly úspěšné A obchodník vrátil peníze ne?!


4. zpětné zúčtování (po relapsu)

Santander UK – Musel jsem jim dnes zavolat a vysvětlit, že jsem se vrátil (super trapné) a požádat je, aby zvýšili poplatky za další 4 transakce. Paní na telefonu byla velmi nápomocná a označila je za „nedodané zboží a služby" a důkazy jsem již zaslal prostřednictvím online odkazu. Zdá se, že po boji, kterým jsem prošel v prvním, zde problém identifikovali. Zmínila také, že mají příliv lidí, kteří volají o podobných věcech, a zdá se, že tato kasina získávají častější pozornost, pokud jde o nároky a zpětné zúčtování. Může to být dobrá věc do budoucna?


Pokud má někdo nějaké otázky, odpalte. Udělal jsem na toto téma mnoho průzkumů a v podstatě jsem si pročetl celé toto fórum od hlavy až k patě, a pokud budu moci, rád pomůžu.

Automaticky přeloženo:
Missdaisy
před měsícem

Můj drahý příteli, víš něco o luxbooku?

Automaticky přeloženo:
1...304 305 306...364
Jít na stránkuz 364 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky