DomůFórumZodpovědné hraníOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 306)

před rokem od kirekin
|
821 983 zobrazení 7 052 odpovědí |
|
1...305 306 307...365
před 4 týdny

Stále vyžaduje radu, jak jednat s falcora, canapay, quickbit a payop. Oceňujete nějakou radu?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 4 týdny

Jsem na stejné lodi a od ledna mám asi 6 000, takže stejné transakce na výpisu všechny na různé účty a třídicí kódy, takže bych ocenil jakoukoli pomoc

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před 4 týdny

S Falcora Finance se nikam nedostanete, protože peníze jsou v podstatě zasílány „bankovním převodem". Pravidla zpětného zúčtování v těchto případech jsou velmi ošidná a nemyslím si, že banky mají pravomoc pokoušet se o vrácení peněz. Jediný způsob, jak to můžete získat zpět, je, že vám banka vrátí peníze ze své vlastní kapsy, ale vzhledem k tomu, že byste transakci schválili (a pravděpodobně byste jim museli říct, že šla na web s hazardními hrami), je to v podstatě nemožné.

Kontakt na jejich webu je také k ničemu, telefonní číslo nezvoní a na emaily nereagují.


Payop je platební brána. Nebudou vám moci vrátit peníze, protože jsou pouze třetí stranou, která zpracovává transakci mezi vámi a „obchodníkem". Nejlepším řešením je zvýšit zpětná zúčtování u své banky a ona ji osloví.


Canapay – Jděte do banky a řekněte jim, že jste od nich po nákupu na jejich stránkách nikdy neobdrželi žádné zboží. Možná se jim pokuste poslat e-mail a pokud / když neodpoví, můžete to použít jako důkaz?


Pro Quickbit se opět pokuste získat zpětné zúčtování. Pokud jste své bance nic o hazardních hrách neřekli, doporučuji, abyste to neřekli. Řekněte jim, že jste si něco koupili na jejich webových stránkách a nikdy jste nedostali žádné zboží/služby. Mohou však napadnout vaše zpětné zúčtování, jak zde již někteří lidé zmínili. Zdá se, že jsou jedni z mála lidí, kteří s tím bojují.

Automaticky přeloženo:
s26f8yg29c
před 4 týdny

Falcora finance je také platební bránou

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 4 týdny

Ano správně, ale protože jsou peníze zasílány bankovním převodem, je to složitější. Přinejmenším když je platba debetní kartou provedena na jedné z těchto platebních bran, pomohou se zúčtováním, když je banka osloví

Automaticky přeloženo:
s26f8yg29c
před 4 týdny

Díky bance jim řekli, že je nemohli udělat a více než 120 dní, ale Crypto řekl, že jim pošlete e-mail a zkopírujte je na úřadech.

Automaticky přeloženo:
s26f8yg29c
před 4 týdny

i když je to pravda, přesně stejný problém je po ruce s tímto. Když jsem o tom mluvil s FCA, řekli mi, že moje banka by s tím měla pomoci. Když kontaktovali banku, řekli, že stejně nemohou pomoci, takže musím podat stížnost a čekám na výsledek.

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 4 týdny

Je to frustrující, protože technicky nemají banky žádnou povinnost pomáhat s věcmi, jako je bankovní převod atd. Je to ještě obtížnější, když si uvědomíte, že tyto bankovní převody ve skutečnosti neukazují, kde peníze končí. Pouze vám sdělí název platební brány. Když jsem v této věci mluvil s bankou, také mi řekli, že nemají žádný způsob, jak identifikovat peníze, dokonce šly k falešnému „obchodníkovi" ve srovnání s debetními kartami, kde je to snadno vidět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni, myslel jsem, že se vrátím po mých předchozích komentářích. Bohužel na konci minulého týdne a většinu tohoto týdne jsem se znovu vrátil a hloupě jsem se přihlásil do dalších kasin a začal prohrávat. Nevím, proč jsem se o to vůbec pokoušel... Každopádně, dejte mi vědět, jestli moje situace může někomu pomoci?


1. zpětné zúčtování:

Santander UK – Po nějakém čase tam a zpět a téměř to vzdali, 24. října byla zpětná zúčtování zvýšena jako „zboží nepřijato", ale dali mi 4 různá referenční čísla, protože nemohli seskupit všechny transakce do jedné. Nyní uplynulo 49 dní a dnes jsem jim zavolal kvůli aktualizaci. Santander nyní říká, že dokončení zpětných zúčtování může trvat až 130 dní? Bylo mi řečeno, že do začátku to bude 45 dní…

2. zpětné zúčtování (po relapsu)

Barclaycard UK - Okamžitě navýšeno pod nesprávným kódem MCC, dnes předloženo důkazy o vkladech provedených na freshbet a také důkaz o pokusu kontaktovat falešné obchodníky, kteří jsou uvedeni v mém prohlášení. To by měla být snadná výhra, protože hazardní hry na kreditní karty nejsou povoleny.


3. zpětné zúčtování (po relapsu)

NatWest UK – Zvýšená zpětná zúčtování prostřednictvím aplikace, 2 z 8 byly úspěšně zvýšeny a obchodníci okamžitě vrátili peníze (zjevně to nechtěli napadnout). U ostatních 6 jsem dostal automatické e-maily, že to nezvednou, a dokonce jsem naznačoval, že je falšuji. Okamžitě jsem podal stížnost a do 2 dnů jsem obdržel odpověď s žádostí o zaslání důkazů, které podpoří zúčtování. Udělal jsem to v pondělí a v současné době čekám na správce stížností, který mi dá vědět, zda budou vzneseny nebo ne. Zdá se divné, že je nezvýšili na prvním místě, vzhledem k tomu, že první 2 byly úspěšné A obchodník vrátil peníze ne?!


4. zpětné zúčtování (po relapsu)

Santander UK – Musel jsem jim dnes zavolat a vysvětlit, že jsem se vrátil (super trapné) a požádat je, aby zvýšili poplatky za další 4 transakce. Paní na telefonu byla velmi nápomocná a označila je za „nedodané zboží a služby" a důkazy jsem již zaslal prostřednictvím online odkazu. Zdá se, že po boji, kterým jsem prošel v prvním, zde problém identifikovali. Zmínila také, že mají příliv lidí, kteří volají o podobných věcech, a zdá se, že tato kasina získávají častější pozornost, pokud jde o nároky a zpětné zúčtování. Může to být dobrá věc do budoucna?


Pokud má někdo nějaké otázky, odpalte. Udělal jsem na toto téma mnoho průzkumů a v podstatě jsem si pročetl celé toto fórum od hlavy až k patě, a pokud budu moci, rád pomůžu.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Ahoj!

Nejprve bych vám chtěl poděkovat za váš příspěvek.

Zajímalo by mě, jestli vám pro změnu můžu být k něčemu, co se týče výše zmíněné recidivy.

Předpokládal bych, že jste s největší pravděpodobností již zablokováni prostřednictvím Gamstop, ale možná byste také využili některé z dalších nástrojů a průvodců.

Casino Guru Safe Zone je vám plně k dispozici: https://casino.guru/problem-gambling

Jako nástroj sebe-exkluze (beta verze): https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool

Jen doufám, že vám nebude vadit, když vstoupím do konverzace. Hodně štěstí při zpětných zúčtováních!


Automaticky přeloženo:
s26f8yg29c
před 4 týdny

Santander je těch horších 5 měsíců, co jim trvalo, než se vypořádali s mým, neustále lhaní a vymýšlení falešné ip adresy s tím, že to byla moje. moje ip adresa je vedena přes datové centrum mých synů, ip adresa, kterou dávají, se ukázala být někde v trupu. Původně jsem nahlásil jako podvod, ale bylo mi řečeno, že mi bylo řečeno, že vznesou zpětná zúčtování a pošlou veškerou relevantní dokumentaci zpět. Několik měsíců to trvalo s různými poradci zákaznických služeb, kteří neměli ponětí, co se děje, jeden mi dokonce řekl, že případ byl uzavřen, ale stále byl znovu otevřen, ale byl definitivně zamítnut. v říjnu mi konečně zavolal nadřízený, který řekl, že to řeší, začal se mě opravdu invazivně ptát na mé zdraví, protože mám C Chtěl jsem vědět léky léčba chemoterapie duševní zdraví, které jsem považoval za velmi invazivní a znepokojující. řekl, že je mimo úřad až do út a zavolá mi v úterý s výsledkem. tak jsem řekl, ale rozhodnutí již bylo učiněno, není to tedy uzavřeno podle vašich poradců, jak mi bylo řečeno, reklamace je stále zamítána a bylo učiněno konečné rozhodnutí, byl zaskočen .och o tom nic nevím, zavolám v úterý .út přišel zamítnut na základě IP adresy

Kontaktoval jsem paní FO, krásné, byla šokována časovým rámcem a invazivními otázkami.

Santanderovi také trvalo 3 týdny, než poslal poslední dopis, žádné vysvětlení nebo odkaz ke sporu typu podvod/zpětné zúčtování zboží neobdržel pouze ip adresu můj syn hledal ip adresu a přišlo to jako trup nějaké finanční centrum SMH jeho datové centrum je v Londýně, takže moje ip adresa by měla zobrazovat londýn

Upozornil jsem na to FO

Včera jsem volal do Santander, protože chci vědět, jestli to skutečně uvedli jako zboží a služby, které nedostali, byl jsem zavěšen na typickém

Jde o to, že jsem měl na svém účtu bloky hazardu a mezinárodní bloky, vyhrál jsem na webu 1400 a odmítlo mi vyplatit, zablokoval mě a odmítl jakoukoli korespondenci. Chtěl jsem buď své finanční prostředky nebo vklady zpět, nebo . Upřímně si nemyslím , že Santander vůbec vyšetřoval . Díky nim jsem se cítil jako blázen a mnohokrát jsem se cítil jako zločinec a vystavil mě tolik stresu , než jsem potřeba být pod

Stále čekám, až mě FO přidělí hodnotiteli, nezadržuji dech, když slyším, že mnoho případů je popíráno a stojí na straně bank. ale jakmile to skončí, zavírám svůj účet u Santander jsou to banda kašel kašel .....

Automaticky přeloženo:
makelios6
před 4 týdny

Promiň ne

Automaticky přeloženo:
s26f8yg29c
před 4 týdny

Ahoj kamaráde, doufám, že už je vše v pořádku.

Kdo byli vaši obchodníci pro vaše transakce v Santanderu a vychovali je všechny?

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Mám za sebou úspěšná zpětná zúčtování

santander

honit

vanquis

tesco bank popírá moje před 2 týdny s tím, že se nemohou zapojit. Stěžoval jsem si na ně, takže můžu jít do FCA. Poslal jsem jim doklad o obchodníkovi, že mi vrátí peníze, ale ne.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

myslel jsem, že podám aktualizaci týkající se Artsrid, řekli, že mi vrátili peníze, pak přestali reagovat na více než týden. Nakonec dnes odpověděli, že refundace byla odeslána 28/11/24, ale nemají ARN (což znamená, že to s největší pravděpodobností neposlali) Řekl jsem jim, že moje banka se chystá proti nim podniknout kroky, pokud nedojde k vyřešení je dosaženo tento týden.


bude vás všechny aktualizovat

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před 4 týdny

To je o něco dál, než jsem dostal, že přestali reagovat poté, co jsem poslal podrobnosti, finnart řekl 3 týdny na prošetření Myslím, že tyto dva jsou propojeny kvůli umístění kanceláře.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 4 týdny

Jo, Ngl, zpočátku to vypadalo slibně, protože oběma trvalo několik dní, než odpověděli, ale řekli, že poslali náhradu - pak to utichlo až do dneška.

Za týden stále nic od Finnartu.


Zvláštní na Artsridu je, že dnes dali čas odeslání dolů na druhou😂

pravděpodobně vytáhl čas z jejich zadku

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před 4 týdny

Haha ano, předpokládal bych, že je to vytvořené tak, aby vyhovovalo. Myslím, že pokud řeknou, že budou respektovat refundaci a ta se neobjeví, pak by banka měla mít možnost zúčtování. Věc pro mě je, že debetní karta Chase je bezpočet a nepřijímají mezinárodní převody na účet, takže pokud mi řeknou, že je vrácena, bude to lež.

Automaticky přeloženo:
Elijahanth
před 4 týdny

Ahoj kámo, jdu tam! Doufám, že jste taky dobrý. Relaps tohoto týdne mi definitivně otevřel oči, jak je to celé hloupé.


Obchodníci jsou:

CRPW (nenašel jsem o nich žádné informace)

GORIWIRE SP.ZOO (společnost se jmenuje quickbit, nikdy mi neodpověděli na emaily)

auri digital (není o nich mnoho informací kromě toho, že jsou propojeny s webovou stránkou s názvem „skinczar")

BYTE NEWS (nenašel jsem o nich žádné informace)


K druhému tvrzení (po relapsu):

NikoTPF*WEBOPS LTD (může to být webops-advertising.com?)

BYTE LAB (žádné informace, určitě souvisí s BYTE NEWS?)


Pokud je mi známo, všichni byli vychováni jako „neobdržené zboží". První sada chargebacků (před recidivou) byla naprostý průšvih. Některé byly zpočátku vzneseny jako podvodné tvrzení a nakonec se změnily na „neobdrželo zboží". Nikdy jsem za ně neobdržel žádný prozatímní kredit a po 49 dnech (aktuálně) stále nejsou žádné aktualizace o nároku. Kontroloval jsem svou aplikaci Santander každý den v sekci 'Track A Dispute' a několikrát jsem zavolal, ale nic. Pokud nebudu mít žádnou aktualizaci do 60 dnů, pravděpodobně podám stížnost, protože Santander mi neřekl, zda některý z obchodníků odpověděl, nebo zda jsou nároky dokonce téměř úplné. Abych byl upřímný, jsou to naprostý nepořádek v bance, a až to bude hotové, téměř jistě se podívám na přechod někam, jako je Barclays.


Druhá sada zpětných zúčtování byla okamžitě označena jako „zboží nebylo přijato" a po telefonu mi bylo řečeno, že jakmile budou zkontrolovány mé důkazy, bude mi vydán dočasný kredit. Jestli je to pravda nebo ne, to nevím, ale budu vás informovat.


Automaticky přeloženo:
jbias18
před 4 týdny

Pravděpodobně to nepomůže, protože jsem začal kopírovat v bance, FCA a akční podvody s těmito společnostmi, opravdu jen pro vlastní zábavu a trochu nátlaku…

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 4 týdny

Máš insta nebo něco kámo, více info ti dám přes pm

Automaticky přeloženo:
1...305 306 307...365
Jít na stránkuz 365 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky