Jsem na stejné lodi a od ledna mám asi 6 000, takže stejné transakce na výpisu všechny na různé účty a třídicí kódy, takže bych ocenil jakoukoli pomoc
I’m in the same boat mate have about 6k from January onwards so same transactions on the statement all to different accounts and sort codes so any help would be appreciated
S Falcora Finance se nikam nedostanete, protože peníze jsou v podstatě zasílány „bankovním převodem". Pravidla zpětného zúčtování v těchto případech jsou velmi ošidná a nemyslím si, že banky mají pravomoc pokoušet se o vrácení peněz. Jediný způsob, jak to můžete získat zpět, je, že vám banka vrátí peníze ze své vlastní kapsy, ale vzhledem k tomu, že byste transakci schválili (a pravděpodobně byste jim museli říct, že šla na web s hazardními hrami), je to v podstatě nemožné.
Kontakt na jejich webu je také k ničemu, telefonní číslo nezvoní a na emaily nereagují.
Payop je platební brána. Nebudou vám moci vrátit peníze, protože jsou pouze třetí stranou, která zpracovává transakci mezi vámi a „obchodníkem". Nejlepším řešením je zvýšit zpětná zúčtování u své banky a ona ji osloví.
Canapay – Jděte do banky a řekněte jim, že jste od nich po nákupu na jejich stránkách nikdy neobdrželi žádné zboží. Možná se jim pokuste poslat e-mail a pokud / když neodpoví, můžete to použít jako důkaz?
Pro Quickbit se opět pokuste získat zpětné zúčtování. Pokud jste své bance nic o hazardních hrách neřekli, doporučuji, abyste to neřekli. Řekněte jim, že jste si něco koupili na jejich webových stránkách a nikdy jste nedostali žádné zboží/služby. Mohou však napadnout vaše zpětné zúčtování, jak zde již někteří lidé zmínili. Zdá se, že jsou jedni z mála lidí, kteří s tím bojují.
You won't get anywhere with Falcora Finance, as the money is essentially sent through 'bank transfer'. The chargeback rules on these are very tricky and I don't think the banks have authority to even attempt to recall the money. The only way you could get it back is if the bank refunded you out of their own pocket, but seeing as you would've approved the transaction (and probably would have to tell them it went to a gambling site) it's basically impossible.
The contact information on their website is useless too, phone number doesn't ring out and they don't respond to emails.
Payop is a payment gateway. They won't be able to refund you as they are merely a third party that handle the transaction between you and the 'merchant'. Your best bet is to raise chargebacks with your bank and they will reach out to them.
Canapay - Go to the bank and tell them you never received any goods from them after purchasing from their site. Maybe attempt to send them an email and then if/when they don't reply you can use that as evidence?
For Quickbit, again just try and get a chargeback raised. If you haven't said anything about gambling to your bank then I would advise that you don't. Just tell them you bought something from their website and never got any goods/services. They may contest your chargeback though, as some people have mentioned here previously. They appear to be some of the only people that do contest it.
Ano správně, ale protože jsou peníze zasílány bankovním převodem, je to složitější. Přinejmenším když je platba debetní kartou provedena na jedné z těchto platebních bran, pomohou se zúčtováním, když je banka osloví
Yes correct, however because the money is sent through a bank transfer it makes it more difficult. At least when a debit card payment is made to one of these payment gateways, they will assist with the chargeback when the bank reaches out to them
Díky bance jim řekli, že je nemohli udělat a více než 120 dní, ale Crypto řekl, že jim pošlete e-mail a zkopírujte je na úřadech.
Thanks got told by the bank they could not do them plus way over 120 days now but Crypto said email them n copy in authorities what ones though
i když je to pravda, přesně stejný problém je po ruce s tímto. Když jsem o tom mluvil s FCA, řekli mi, že moje banka by s tím měla pomoci. Když kontaktovali banku, řekli, že stejně nemohou pomoci, takže musím podat stížnost a čekám na výsledek.
although that’s true the exact same issue Is at hand with this. When I spoke to the FCA about it they told me my bank should be helping with this. When contacting the bank they said they couldn’t help in anyway so I had to put in a complaint and am waiting for the outcome.
Je to frustrující, protože technicky nemají banky žádnou povinnost pomáhat s věcmi, jako je bankovní převod atd. Je to ještě obtížnější, když si uvědomíte, že tyto bankovní převody ve skutečnosti neukazují, kde peníze končí. Pouze vám sdělí název platební brány. Když jsem v této věci mluvil s bankou, také mi řekli, že nemají žádný způsob, jak identifikovat peníze, dokonce šly k falešnému „obchodníkovi" ve srovnání s debetními kartami, kde je to snadno vidět.
It's frustrating because technically, banks have no obligation to assist with things such as bank transfer etc. It becomes even more difficult when you realise that these bank transfers do not actually show where the money ends up. It just tells you the name of the payment gateway. When I spoke to the bank on this matter, they too said that they have no way of identifying the money even went to a fake 'merchant', compared to the debit cards where it is easy to see.
Ahoj všichni, myslel jsem, že se vrátím po mých předchozích komentářích. Bohužel na konci minulého týdne a většinu tohoto týdne jsem se znovu vrátil a hloupě jsem se přihlásil do dalších kasin a začal prohrávat. Nevím, proč jsem se o to vůbec pokoušel... Každopádně, dejte mi vědět, jestli moje situace může někomu pomoci?
1. zpětné zúčtování:
Santander UK – Po nějakém čase tam a zpět a téměř to vzdali, 24. října byla zpětná zúčtování zvýšena jako „zboží nepřijato", ale dali mi 4 různá referenční čísla, protože nemohli seskupit všechny transakce do jedné. Nyní uplynulo 49 dní a dnes jsem jim zavolal kvůli aktualizaci. Santander nyní říká, že dokončení zpětných zúčtování může trvat až 130 dní? Bylo mi řečeno, že do začátku to bude 45 dní…
2. zpětné zúčtování (po relapsu)
Barclaycard UK - Okamžitě navýšeno pod nesprávným kódem MCC, dnes předloženo důkazy o vkladech provedených na freshbet a také důkaz o pokusu kontaktovat falešné obchodníky, kteří jsou uvedeni v mém prohlášení. To by měla být snadná výhra, protože hazardní hry na kreditní karty nejsou povoleny.
3. zpětné zúčtování (po relapsu)
NatWest UK – Zvýšená zpětná zúčtování prostřednictvím aplikace, 2 z 8 byly úspěšně zvýšeny a obchodníci okamžitě vrátili peníze (zjevně to nechtěli napadnout). U ostatních 6 jsem dostal automatické e-maily, že to nezvednou, a dokonce jsem naznačoval, že je falšuji. Okamžitě jsem podal stížnost a do 2 dnů jsem obdržel odpověď s žádostí o zaslání důkazů, které podpoří zúčtování. Udělal jsem to v pondělí a v současné době čekám na správce stížností, který mi dá vědět, zda budou vzneseny nebo ne. Zdá se divné, že je nezvýšili na prvním místě, vzhledem k tomu, že první 2 byly úspěšné A obchodník vrátil peníze ne?!
4. zpětné zúčtování (po relapsu)
Santander UK – Musel jsem jim dnes zavolat a vysvětlit, že jsem se vrátil (super trapné) a požádat je, aby zvýšili poplatky za další 4 transakce. Paní na telefonu byla velmi nápomocná a označila je za „nedodané zboží a služby" a důkazy jsem již zaslal prostřednictvím online odkazu. Zdá se, že po boji, kterým jsem prošel v prvním, zde problém identifikovali. Zmínila také, že mají příliv lidí, kteří volají o podobných věcech, a zdá se, že tato kasina získávají častější pozornost, pokud jde o nároky a zpětné zúčtování. Může to být dobrá věc do budoucna?
Pokud má někdo nějaké otázky, odpalte. Udělal jsem na toto téma mnoho průzkumů a v podstatě jsem si pročetl celé toto fórum od hlavy až k patě, a pokud budu moci, rád pomůžu.
Hi everyone, thought I’d come back after my previous comments. Unfortunately at the end of last week, and most of this week, I relapsed again and stupidly signed up to more casinos and started losing. Don’t know why I even attempted this… Anyway, let me see if my situation can help anyone?
1st Chargeback:
Santander UK - After some back and forth, and nearly giving up, chargebacks got raised as ‘goods not received’ on 24th October, but they gave me 4 different reference numbers as they couldn’t group all the transactions into one. It has now been 49 days, and I called them today for an update. Santander are now saying that it can take up to 130 days for the chargebacks to be completed? I was told it would be 45 days to begin with…
2nd Chargeback (after relapsing)
Barclaycard UK - Raised instantly under incorrect MCC code, submitted evidence of deposits made on freshbet today, as well as proof of trying to contact the fake merchants that show on my statement. This should be an easy win as gambling on credit cards is not permitted.
3rd Chargeback (after relapsing)
NatWest UK - Raised chargebacks through the app, 2 out of 8 were successfully raised and the merchants instantly refunded (they obviously didn’t want to contest it). For the other 6, I received automated emails saying they wouldn’t raise it, and even insinuated that I was falsifying them. I put a complaint in right away, and got a response within 2 days asking me to send over evidence that will support a chargeback. Done this on Monday and am currently waiting for a complaints manager to let me know if they will be raised or not. Seems weird that they didn’t raise them in the first place, considering the first 2 were successful AND the merchant refunded no?!
4th chargeback (after relapse)
Santander UK - Had to call them up today and explain that I relapsed (super embarrassing) and ask them to raise chargebacks for 4 more transactions. Lady on the phone was very helpful and raised them as ‘goods and services not received’ and I have already sent over the evidence via online link. It seems as though after the struggle I went through in the first one, they have identified the issue here. She also mentioned that they have had an influx of people calling about similar things, and these casinos seem to be getting more frequent attention with regards to claims and chargebacks. Could be a good thing for future?
If anyone has any questions, fire away. I’ve done an abundance of research on this subject, and pretty much read this whole forum head to toe and would be happy to help if I can.
Ahoj!
Nejprve bych vám chtěl poděkovat za váš příspěvek.
Zajímalo by mě, jestli vám pro změnu můžu být k něčemu, co se týče výše zmíněné recidivy.
Předpokládal bych, že jste s největší pravděpodobností již zablokováni prostřednictvím Gamstop, ale možná byste také využili některé z dalších nástrojů a průvodců.
Casino Guru Safe Zone je vám plně k dispozici: https://casino.guru/problem-gambling
Jako nástroj sebe-exkluze (beta verze): https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
Jen doufám, že vám nebude vadit, když vstoupím do konverzace. Hodně štěstí při zpětných zúčtováních!
Hello!
First of all, I'd like to thank you for your contribution.
I was wondering whether I can, for a change, be of any use to you regarding the aforementioned relapse.
I would assume you are most likely already blocked through Gamstop, but perhaps you would also put some of the other tools and guides to beneficial use.
Casino Guru Safe Zone is at your full disposal: https://casino.guru/problem-gambling
As the Self-Exclusion Tool (beta version): https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
I just hope you would not mind me stepping into the conversation. Best of luck with the chargebacks!
Santander je těch horších 5 měsíců, co jim trvalo, než se vypořádali s mým, neustále lhaní a vymýšlení falešné ip adresy s tím, že to byla moje. moje ip adresa je vedena přes datové centrum mých synů, ip adresa, kterou dávají, se ukázala být někde v trupu. Původně jsem nahlásil jako podvod, ale bylo mi řečeno, že mi bylo řečeno, že vznesou zpětná zúčtování a pošlou veškerou relevantní dokumentaci zpět. Několik měsíců to trvalo s různými poradci zákaznických služeb, kteří neměli ponětí, co se děje, jeden mi dokonce řekl, že případ byl uzavřen, ale stále byl znovu otevřen, ale byl definitivně zamítnut. v říjnu mi konečně zavolal nadřízený, který řekl, že to řeší, začal se mě opravdu invazivně ptát na mé zdraví, protože mám C Chtěl jsem vědět léky léčba chemoterapie duševní zdraví, které jsem považoval za velmi invazivní a znepokojující. řekl, že je mimo úřad až do út a zavolá mi v úterý s výsledkem. tak jsem řekl, ale rozhodnutí již bylo učiněno, není to tedy uzavřeno podle vašich poradců, jak mi bylo řečeno, reklamace je stále zamítána a bylo učiněno konečné rozhodnutí, byl zaskočen .och o tom nic nevím, zavolám v úterý .út přišel zamítnut na základě IP adresy
Kontaktoval jsem paní FO, krásné, byla šokována časovým rámcem a invazivními otázkami.
Santanderovi také trvalo 3 týdny, než poslal poslední dopis, žádné vysvětlení nebo odkaz ke sporu typu podvod/zpětné zúčtování zboží neobdržel pouze ip adresu můj syn hledal ip adresu a přišlo to jako trup nějaké finanční centrum SMH jeho datové centrum je v Londýně, takže moje ip adresa by měla zobrazovat londýn
Upozornil jsem na to FO
Včera jsem volal do Santander, protože chci vědět, jestli to skutečně uvedli jako zboží a služby, které nedostali, byl jsem zavěšen na typickém
Jde o to, že jsem měl na svém účtu bloky hazardu a mezinárodní bloky, vyhrál jsem na webu 1400 a odmítlo mi vyplatit, zablokoval mě a odmítl jakoukoli korespondenci. Chtěl jsem buď své finanční prostředky nebo vklady zpět, nebo . Upřímně si nemyslím , že Santander vůbec vyšetřoval . Díky nim jsem se cítil jako blázen a mnohokrát jsem se cítil jako zločinec a vystavil mě tolik stresu , než jsem potřeba být pod
Stále čekám, až mě FO přidělí hodnotiteli, nezadržuji dech, když slyším, že mnoho případů je popíráno a stojí na straně bank. ale jakmile to skončí, zavírám svůj účet u Santander jsou to banda kašel kašel .....
Santander are the worse 5 months it took for them to deal with mine ,constantly lying making up fake ip address saying it was mine .my ip address is ran through my sons data center the ip address they give turned out to be somewhere in hull .I originally raised as fraud but rejected was told they would raise as chargebacks and to send all relevant documentation back .months it went on for with various customer service advisors not having a clue what was going on one even told me the case was closed but kept being reopend but it its definitely rejected .in oct I finally get a call from a supervisor who said he was dealing with it started asking me really invasive q about my health as I have C Wanted to know medication treatment chemo sessions mental health which i found very invasive and upsetting .he said he was out of office until the tue and he would call me on the tue with an outcome .so I said but the decision has already been made hasn't it the case is closed according to your advisors as I have been told the claim keeps being rejected and the final decision has been made he was stumped .oh I know nothing about that I will call on tue .tue came rejected based on IP address
I contacted FO lady lovely she was shocked about time frame and invasive questions .
Santander also took 3 weeks to send the final letter no explanation or ref to dispute type fraud /chargebacks of goods not received just an ip address my son searched ip address and it came up as hull some financial center SMH his data center is in London so my ip address should show london
I have made FO aware of this
I called Santander yesterday as I actually want to know if they actually raised these as goods and services not received i was hung up on typical
The thing is I had gambling blocks and international blocks on my account i won 1400 on the site and it refused to pay out blocked me and refused any correspondence. I wanted either my funds or deposits back either or .I honestly do not think Santander investigated at all .they made me feel like crap had me in tears numerous times made me feel like I was a criminal and put me under so much stress than I needed to be under
I am still waiting to be assigned to a assessor by FO i am not holding my breath as I hear that alot of the cases are being denied and they are siding with banks .but as soon as this is over I am closing my account with Santander they are a bunch of cough cough .....
Ahoj kamaráde, doufám, že už je vše v pořádku.
Kdo byli vaši obchodníci pro vaše transakce v Santanderu a vychovali je všechny?
Hi mate hope all is well now.
Who were your merchants for your Santander transactions and did they raise all of them?
Mám za sebou úspěšná zpětná zúčtování
santander
honit
vanquis
tesco bank popírá moje před 2 týdny s tím, že se nemohou zapojit. Stěžoval jsem si na ně, takže můžu jít do FCA. Poslal jsem jim doklad o obchodníkovi, že mi vrátí peníze, ale ne.
I have had successful chargebacks with
santander
chase
vanquis
tesco bank are denying mine from 2 weeks ago, saying they cannot get involved. I have complained about them so I can then go to the fca. I sent them proof of the merchant saying they will refund me and they haven’t.
myslel jsem, že podám aktualizaci týkající se Artsrid, řekli, že mi vrátili peníze, pak přestali reagovat na více než týden. Nakonec dnes odpověděli, že refundace byla odeslána 28/11/24, ale nemají ARN (což znamená, že to s největší pravděpodobností neposlali) Řekl jsem jim, že moje banka se chystá proti nim podniknout kroky, pokud nedojde k vyřešení je dosaženo tento týden.
bude vás všechny aktualizovat
thought I’d give an update regarding Artsrid, they said they refunded me then stopped responding for over a week. They finally replied today saying the refund was sent on 28/11/24 but don’t have an ARN(meaning they most likely didn’t send it) I’ve told them my bank are preparing to take action against them if no resolution is reached this week.
will keep you all updated
To je o něco dál, než jsem dostal, že přestali reagovat poté, co jsem poslal podrobnosti, finnart řekl 3 týdny na prošetření Myslím, že tyto dva jsou propojeny kvůli umístění kanceláře.
That’s slightly further than I got they stopped responding after I sent details, finnart said 3 weeks to investigate I think these two are linked due to office location.
Jo, Ngl, zpočátku to vypadalo slibně, protože oběma trvalo několik dní, než odpověděli, ale řekli, že poslali náhradu - pak to utichlo až do dneška.
Za týden stále nic od Finnartu.
Zvláštní na Artsridu je, že dnes dali čas odeslání dolů na druhou😂
pravděpodobně vytáhl čas z jejich zadku
Yeah Ngl at first it seemed promising as both took few days to reply but said they’d sent refunds-then it went silent until today.
Still nothing from Finnart in a week.
Weird thing about Artsrid is today they gave the time it was sent down to the second😂
probably pulled the time out their backside
Haha ano, předpokládal bych, že je to vytvořené tak, aby vyhovovalo. Myslím, že pokud řeknou, že budou respektovat refundaci a ta se neobjeví, pak by banka měla mít možnost zúčtování. Věc pro mě je, že debetní karta Chase je bezpočet a nepřijímají mezinárodní převody na účet, takže pokud mi řeknou, že je vrácena, bude to lež.
Haha yes would assume it’s made up to suit. I think if they say they will honour the refund and it doesn’t turn up then the bank should be able to chargeback. Thing for me is Chase debit card is numberless and they don’t accept international transfers into the account so if they say to me it’s refunded then it will be a lie.
Ahoj kámo, jdu tam! Doufám, že jste taky dobrý. Relaps tohoto týdne mi definitivně otevřel oči, jak je to celé hloupé.
Obchodníci jsou:
CRPW (nenašel jsem o nich žádné informace)
GORIWIRE SP.ZOO (společnost se jmenuje quickbit, nikdy mi neodpověděli na emaily)
auri digital (není o nich mnoho informací kromě toho, že jsou propojeny s webovou stránkou s názvem „skinczar")
BYTE NEWS (nenašel jsem o nich žádné informace)
K druhému tvrzení (po relapsu):
NikoTPF*WEBOPS LTD (může to být webops-advertising.com?)
BYTE LAB (žádné informace, určitě souvisí s BYTE NEWS?)
Pokud je mi známo, všichni byli vychováni jako „neobdržené zboží". První sada chargebacků (před recidivou) byla naprostý průšvih. Některé byly zpočátku vzneseny jako podvodné tvrzení a nakonec se změnily na „neobdrželo zboží". Nikdy jsem za ně neobdržel žádný prozatímní kredit a po 49 dnech (aktuálně) stále nejsou žádné aktualizace o nároku. Kontroloval jsem svou aplikaci Santander každý den v sekci 'Track A Dispute' a několikrát jsem zavolal, ale nic. Pokud nebudu mít žádnou aktualizaci do 60 dnů, pravděpodobně podám stížnost, protože Santander mi neřekl, zda některý z obchodníků odpověděl, nebo zda jsou nároky dokonce téměř úplné. Abych byl upřímný, jsou to naprostý nepořádek v bance, a až to bude hotové, téměř jistě se podívám na přechod někam, jako je Barclays.
Druhá sada zpětných zúčtování byla okamžitě označena jako „zboží nebylo přijato" a po telefonu mi bylo řečeno, že jakmile budou zkontrolovány mé důkazy, bude mi vydán dočasný kredit. Jestli je to pravda nebo ne, to nevím, ale budu vás informovat.
Hi mate, getting there! Hope you are good too. Relapsing this week has definitely opened my eyes to how stupid this whole thing is.
The merchants are:
CRPW (couldn't find any info on them)
GORIWIRE SP.Z.O.O (the company is called quickbit, they never responded to my emails)
auri digital (not much info on them other than they are linked to a website called 'skinczar')
BYTE NEWS (couldn't find any info on them)
On the second claim (after relapse):
NikoTPF*WEBOPS LTD (could be webops-advertising.com possibly?)
BYTE LAB (no info, surely related to BYTE NEWS?)
To my knowledge, they were all raised as 'goods not received'. The first set of chargebacks (before relapse) was a complete mess. Some got raised as a scam claim to begin with, and then changed to 'goods not received' eventually. I never received any provisional credit for these and after 49 days (as of right now) there are still no updates on the claim. I have been checking my Santander app every day in the 'Track A Dispute' section and called a few times but nothing. If I have no update within 60 days I will likely put a complaint in, as Santander have not told me if any of the merchants have replied, or if the claims are even close to being complete. They are a complete mess of a bank to be honest and after this is all done I will almost certainly look to switch over to somewhere like Barclays.
The second set of chargebacks were instantly raised as 'goods not received' and I was told over the phone that once my evidence is looked at, I will be issued provisional credit. Whether this is true or not I don't know but will keep you updated.
Pravděpodobně to nepomůže, protože jsem začal kopírovat v bance, FCA a akční podvody s těmito společnostmi, opravdu jen pro vlastní zábavu a trochu nátlaku…
Probably doesn’t help as I started copying in the bank, FCA and action fraud with these companies in, just for my own amusement really and to apply some pressure…
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.