ahoj všichni,
Poté, co jsem se stal obětí Goldenbetu, narazil jsem na toto fórum a strávil posledních 6 hodin čtením od strany 1. Je opravdu smutné vidět, kolik zranitelných lidí se stalo obětí těchto podvodných kasin a zdá se, že je to opravdu jen potupa, kdo dostane náhradu. V každém případě mám v úmyslu zkusit štěstí a získat náhradu za své vklady.
Dříve jsem byl na GAMSTOP 5 let a jakmile to v červnu skončilo, zjistil jsem, že mám přístup pouze k jedinému britskému bookmakerovi (Bet365) s velmi nízkým vkladovým limitem. Na Goldenbet jsem narazil přes streamery a po velké výhře při mém prvním vkladu jsem začal upadat a zjistil jsem, že se vždy, když jsem byl ve stresu, obracím na automaty.
Za poslední tři měsíce jsem vložil přes 10 000 GBP (přes 100 transakcí), což mě přivedlo do vážných finančních potíží a chtěl bych se pokusit získat tyto peníze zpět, abych to všechno mohl hodit za hlavu.
Podle mého názoru bych neměl důvod ke zpětnému zúčtování prostřednictvím MCC, protože na mém účtu nebyly žádné blokace, protože můj GAMSTOP vypršel (proto jsem měl přístup k bet365), takže bych byl nejlepší požádat na základě „zboží nebylo přijato" nebo bude je to odmítnuto také kvůli množství transakcí u stejných obchodníků?
Myslím si správně, že bych měl obchodníkům, které najdu, poslat e-mail jako první a požádat o informace o platbách ao tom, co jsem si zakoupil (zcela neočekávám žádnou odpověď) a použít to jako důkaz během žádosti o zpětné zúčtování?
Mohu ještě něco udělat pro další posílení svého nároku?
Moje platby byly provedeny prostřednictvím debetní karty (Barclays) a pocházejí většinou z:
skinsonly (nemohu najít žádné informace)
mastertools (mastertoolsmania.au)
gamingstore (gamingstoreonline.com)
vklad (nemohu najít žádné informace)
Předem děkuji za jakékoli užitečné odpovědi a chci jen dodat, že i když je smutné číst tolik lidí, kteří jsou podvedeni, jsem rád, že se lidé scházejí a pomáhají si.
Hi all,
After falling victim to goldenbet, I’ve came across this forum and spent the last 6 hours reading from page 1. It’s really sad to see how many vulnerable people have fallen victim to these scam casinos and seems it really is just potluck as to who gets refunded. Either way I intend on trying my luck on getting a refund for my deposits.
I was previously on GAMSTOP for 5 years and once it ended in June, I found I could only access a single UK bookie (Bet365) with a very low deposit limit. I came across Goldenbet via streamers and after a big win on my first deposit, I began to relapse and found myself turning to slots whenever I was stressed.
In the last three months I have deposited over £10,000 (over 100 transactions) which has put me in serious financial difficulty and would like to try get this money back so I can put this all behind me.
From my understanding, I would not have grounds for chargeback through MCC as there were no blocks on my account as my GAMSTOP had expired (hence why I could access bet365) so would I be best off requesting based on "goods not received" or will this get rejected also due to the amount of transactions to the same merchants?
Am I correct in thinking I should email the merchants I can find first and request information on the payments and what I have purchased (fully expecting no reply) and use that as evidence during my chargeback request?
Is there anything else I could do to further strengthen my claim?
My payments were made via debit card (Barclays) and are mostly from:
skinsonly (can’t find any info)
mastertools (mastertoolsmania.au)
gamingstore (gamingstoreonline.com)
deposit (can’t find any info)
Thanks in advance for any helpful responses and just want to add that whilst it’s sad to read so many people being scammed, I’m glad to see people coming together and helping one another.
Automaticky přeloženo: