DomůFórumZodpovědné hraníOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 297)

před rokem od kirekin
|
814 751 zobrazení 7 026 odpovědí |
|
1...296 297 298...364
golfchris24
před měsícem

Mystake zablokujte, pokud řeknete, že hazardní hry udělali mně, pak nemůžete znovu otevřít.

Napište o tom kasinům, využijte skutečnost, že se o tom obrátíte na svou banku, pokud se to nepodaří, obraťte se na ombudsmana.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ahoj všichni,


Poté, co jsem se stal obětí Goldenbetu, narazil jsem na toto fórum a strávil posledních 6 hodin čtením od strany 1. Je opravdu smutné vidět, kolik zranitelných lidí se stalo obětí těchto podvodných kasin a zdá se, že je to opravdu jen potupa, kdo dostane náhradu. V každém případě mám v úmyslu zkusit štěstí a získat náhradu za své vklady.

Dříve jsem byl na GAMSTOP 5 let a jakmile to v červnu skončilo, zjistil jsem, že mám přístup pouze k jedinému britskému bookmakerovi (Bet365) s velmi nízkým vkladovým limitem. Na Goldenbet jsem narazil přes streamery a po velké výhře při mém prvním vkladu jsem začal upadat a zjistil jsem, že se vždy, když jsem byl ve stresu, obracím na automaty.

Za poslední tři měsíce jsem vložil přes 10 000 GBP (přes 100 transakcí), což mě přivedlo do vážných finančních potíží a chtěl bych se pokusit získat tyto peníze zpět, abych to všechno mohl hodit za hlavu.

Podle mého názoru bych neměl důvod ke zpětnému zúčtování prostřednictvím MCC, protože na mém účtu nebyly žádné blokace, protože můj GAMSTOP vypršel (proto jsem měl přístup k bet365), takže bych byl nejlepší požádat na základě „zboží nebylo přijato" nebo bude je to odmítnuto také kvůli množství transakcí u stejných obchodníků?

Myslím si správně, že bych měl obchodníkům, které najdu, poslat e-mail jako první a požádat o informace o platbách ao tom, co jsem si zakoupil (zcela neočekávám žádnou odpověď) a použít to jako důkaz během žádosti o zpětné zúčtování?


Mohu ještě něco udělat pro další posílení svého nároku?


Moje platby byly provedeny prostřednictvím debetní karty (Barclays) a pocházejí většinou z:

skinsonly (nemohu najít žádné informace)

mastertools (mastertoolsmania.au)

gamingstore (gamingstoreonline.com)

vklad (nemohu najít žádné informace)


Předem děkuji za jakékoli užitečné odpovědi a chci jen dodat, že i když je smutné číst tolik lidí, kteří jsou podvedeni, jsem rád, že se lidé scházejí a pomáhají si.

Automaticky přeloženo:
WonTD
před měsícem

I když jste neměli hazardní blok, stále používali nesprávný MCC.

mastertools a gamingonlinestore je zbytečné kontaktovat, (oba mají stejného majitele) neodpoví. Našel jsem majitele té společnosti a napsal jsem mu na likedin, ani tam žádná odpověď.

Myslím, že vklad je rychlý, odpoví, ale nevrátí vám.

Automaticky přeloženo:
WonTD
před měsícem

Pokusil bych se každopádně předložit váš případ bance, ve které to umíte dobře se slovy.

Očekával bych, že teď, když jste tady, něco obnovíte a svým způsobem je to také jako dobrá podpůrná síť pro nás oběti.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Děkuji oběma za rychlé odpovědi a doufám, že se mi podaří něco obnovit.

Stále si trochu nejsem jistý, jaké kroky bych měl v současné době podniknout, mám začít shromažďovat důkazy, jako je poslat obchodníkovi e-mail, a dát mu čas, aby neodpověděl, abych to mohl použít, nebo bych měl jít rovnou do své banky? Existují nějaké další kroky, které by banka chtěla vidět, abych je zkusil jako první?


Měl bych za mých okolností odesílat na základě důvodu nesprávný MCC nebo neobdržené zboží?


A nakonec, doporučili byste to udělat prostřednictvím jejich online portálu, nebo bych měl s někým mluvit po telefonu?


Omlouvám se za všechny otázky, zdá se, že na to máte jen jednu šanci, takže to chci zkusit a maximalizovat svou šanci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nějakou dobu jsem sem nepsal. Vyzývám vás, abyste si poslechli, co níže říkám pro lidi z Velké Británie, protože jsem musel jít na policejní pohovor ve vztahu k jedné z těchto webových stránek (konkrétně obchodníkovi). Mluvil jsem také s právníkem, který se na to specializuje.

Pokud má některé z těchto kasin licenci na Arubě nebo Kostarice, pak je šance, že získáte zpět peníze přímo tam, prakticky nulová. Pokud jsou licencováni Curacao, pak existuje šance (pokud jsou skutečně licencovány) kvůli novým pravidlům pro licence Curacao E-Gaming a GCB tam speciálně pro Spojené království.

Pokud se jedná o Kostariku/Arubu, pak neexistuje ŽÁDNÝ řídící orgán, kterému byste si mohli stěžovat.

Pokud v době transakce nemáte nainstalovaný hazardní blok a platby byly provedeny vědomě, finanční ombudsman NEBUDE nutit finanční instituci, aby vám peníze vrátila. To je nyní jejich obecné pravidlo. Pokud existuje blokování hazardních her, zváží to, ale pouze v případě, že existuje blokování.

Pokud se vaše banka pokusí o podvodné zúčtování na Mastercard, selže, protože jste transakci provedli vědomě. Musíte počkat a mezitím kontaktovat každého obchodníka e-mailem každých 24-48 hodin. Po několika dnech zpětné zúčtování v části Zboží a služby nebyly přijaty – o to se MUSÍ pokusit vaše banka. Problém, kterým jsem prošel, a palava s Revolutem a FOS ohledně toho nebyly nic jiného než šílené. Mastercard se nakonec musela zapojit, aby to napravila, protože Revolut usoudil, že všechno je „podvod".

Policejní rozhovor vyústil kvůli komunikaci, kterou jsem poslal jednomu obchodníkovi, který má britskou společnost – byl jsem vyslýchán, protože jsem se je údajně snažil „podvést". Obchodník byla společnost registrovaná ve Spojeném království, ale vlastník v Moldavsku prodávající skiny CSGO, které jsem zjevně „zakoupil, souhlasím s T&C a zaplatil jsem je v plné výši". Buďte velmi opatrní s těmito stránkami - budou lhát komukoli. Společnost registrovaná ve Spojeném království náhle samozřejmě skončila.

Moje celková rada je NEHRÁT v žádném kasinu, které není registrováno ve Spojeném království a přijímá platby inkasem/kreditní kartou. Pravidla se brzy změní a pokud jste vědomě použili svou kartu k platbám, nebudete moci požadovat nic zpět.




Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, kontaktujte je, pokud máte dostatek času, protože je chcete 14 dní vyzkoušet, než se obrátíte na banky, takže dodržujte všechna pravidla.


Řekl bych jen, že jde o hazard, ale záleží na tom, o jakou banku se jedná, ale pokud by jich bylo hodně, nebylo by možné dělat, že zboží nedorazí


Pokud to můžete udělat online, udělejte to, myslím, že je to lepší, protože když zavoláte, dostanete nějakého idiota, který řekne, že hazardní hry se nevztahují.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Říká se, že Kostarika není ani herní licence, ale také útočiště pro neregulovaná podvodná kasina:


https://www.askgamblers.com/online-casinos/licences/costa-rica


Nevidím způsob, jak zkontrolovat, zda je stránka zaregistrována

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Díky, zdá se, že vaše odpověď a odpověď na kryptoměny se liší na cestě, kterou se vydat, pokud jde o důvod zpětného zúčtování… nejste si jisti, která je nejlepší možnost.

Zpočátku jsem předpokládal, že nepřijaté zboží by bylo pravděpodobnou možností, protože cesta MCC by získala odpověď, že by to nemělo žádný vliv na to, zda bylo použito správné, nebo ne, protože jsem neměl žádné bloky a technicky jsem neobdržel od těchto obchodníků žádné zboží. Ale argumentovat 100+ transakcemi za 3 měsíce by byl problém, aniž bych přiznal, že to bylo kvůli hazardním hrám, kdy se zdá, že by moji žádost o zpětné zúčtování zamítli.

Po posledním příspěvku o kryptoměnách se zdá, že to nemusí stát za ty potíže, protože by to mohlo skončit selháváním a uzavřením mého bankovního účtu nebo umístěním značky.

Automaticky přeloženo:
WonTD
před měsícem

Pochybuji, že by se to stalo dobře, udělal jsem teď asi 100 a poté, co jsem to udělal znovu a recidivoval, banka pro mě vybrala dalších 26, musí vám na to dát dlouhou výpovědní lhůtu a stejně je snadné změnit banku, přičemž většina vám zaplatí £ 150 k tomu!


Řekl bych, že by musel jít jako nesprávný MCC pro takové množství transakcí a navíc nemůžete být penalizováni za pokus o zúčtování!

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od paulmcewan05 byl odstraněn
CryptoG82
před měsícem

Proč řekli, že je podvádíš? Bylo to velké množství?


Díky za upozornění. Provedla banka zpětné zúčtování s tím jako podvod?

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy
před měsícem

Počkejte chvíli, aby tyto stránky tvrdily, že je podvádíte 😂 to musí být vtip a půl!

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od paulmcewan05 byl odstraněn
CryptoG82
před měsícem

Souvisí to s tou Cardaqovou věcí, kterou jsi honil a kterou jsem od tebe slyšel naposledy

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nikdo nemá nějaké kontaktní údaje od obchodníka ZPDG?


Ohledně zpětného zúčtování se musím obrátit na obchodníka, který se snaží problém „vyřešit", jinak moje banka odmítne uvažovat o zpětném zúčtování. A protože jsem to schválil s 3DS, nemůžu říct, že to byla neznámá transakce.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Proč řekli, že je podvádíš? Bylo to velké množství?


Díky za upozornění. Provedla banka zpětné zúčtování s tím jako podvod?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Před časem to bylo asi 600 liber. Tvrdili, že jsem si na jejich webu zakoupil skiny CS:GO a dokonce poskytli účtenky a údajné potvrzovací e-maily. Kontaktovali policii a zapojili se i podvodní tým Revolutu. S jistotou lze říci, že policie se případem nezabývá. Mám položky, které stále čekají na Revolut, aby je zareagoval jako zboží a služby, které nebyly obdrženy, jak jim FOS nařídil. Aby to fungovalo, musíte mít všechny e-maily a pokusit se o kontakt. Zjistil jsem, že Quickbit je jedním z těchto obchodníků, takže očekávám odpověď alespoň na toho jednoho, ale Revolut mi nyní ukáže vše, co se odešle zpět.

Už se nikdy nevrátím do blízkosti online kasina! Jenom tolik problémů a sraček k řešení.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Souvisí to s tou Cardaqovou věcí, kterou jsi honil a kterou jsem od tebe slyšel naposledy

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ty, se kterými stále něco mám, jsou Quickbit, Bamimahas Enterprises, BK John a Waliah. Společnosti Revolut bylo nařízeno, aby se pokusila o navrácení zboží a služeb ze strany FOS.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Dobře, že jsi to dal do pořádku, jsem stejný, deffo jsem se poučil na 100 % teď, když to zvládnu a zvládnu vyhrát všechna zpětná zúčtování, která moje banka zvýšila, už mě ani neláká je použít a navíc jsem to udělal mnoho zpětných zúčtování si nemohu dovolit použít žádné, protože většina problémů mi nyní nezaplatí, protože jsou všechny propojené a většinou jsem zablokován, takže to bylo skvělé, protože mi to také pomohlo zastavit a v žádném případě to nedělám znovu na svém bankovním účtu nyní po získávání podpořte podruhé, zbývající stránky, které se mě snaží pokoušet, jsou 1000% darebáci Stále dostávám zprávy, abych se mohl připojit k theredtouchan a spoustu takových š**te, jako je tento, dělám lotto tiket, to je moje jediná věc.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před měsícem

Ahoj!


Děkujeme za zveřejnění. mám otázku. Moje kreditní karta přešla vpřed se zpětnými zúčtováními pod „podvod".

Existují jiné způsoby/oddělení, podle kterých by zpracovávali zpětné zúčtování?

Přihlásil se nějaký jiný obchodník? Zpochybnil někdo vaše zpětná zúčtování?

Všem jsem poslal e-mail, většina z nich neodpověděla... a také několik z nich samo vrátilo peníze. ..

Automaticky přeloženo:
1...296 297 298...364
Jít na stránkuz 364 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky