DomůFórumZodpovědné hraníOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 295)

před rokem od kirekin
|
814 814 zobrazení 7 026 odpovědí |
|
1...294 295 296...364
henrysykes13
před měsícem

Pěkný, tak to můžu zkusit. Řekli jste, že jste nic nedostali, nebo jste podvodem při transakci?


Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Počítejte s tím, že nesprávný MCC je důkazem bomby. Myslím, že je. Nevidím žádný návrat k mým nárokům s dopisem NDA, stále mám stále větší sebevědomí, abych byl upřímný. jde o to, že banka nikdy ani nekontrolovala výplaty, jen zvýšila los, který o tom všem něco vypovídá

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Použil jsem šablonu, kterou jsem našel v tomto vláknu:


Při kontrole mých nedávných bankovních výpisů jsem si všiml nesrovnalostí v deskriptorech spojených s transakcemi z vaší platformy. Zdá se, že některé deskriptory jsou nepřesné a neodpovídají mým legitimním transakcím. To z mé strany způsobilo zmatek a obavy.

Žádám vás o rychlou pomoc při nápravě této záležitosti a zpracování refundací za transakce s falešnými popisy. Abychom tento proces usnadnili, připojil jsem příslušné snímky obrazovky a podrobnosti o příslušných transakcích.

Chápu, že se mohou vyskytnout chyby, a oceňuji vaši pozornost k rychlému vyřešení této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

S kým bankujete z úroků?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Ano, dělám to, co by potřebovali říct, že jsme obešli zákon porušující zákon, protože nejsme licencováni ve Spojeném království, problém je a vy a já máme štěstí, protože jsme to udělali, ale ostatní ne, přimějte banky k zpětnému zúčtování pod tím kódem.


Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před měsícem

Udělal jsem něco takového pro finnart a dostal jsem rychlou odpověď nic od artstrid, banky zpochybnily, takže to teď můžu nechat, protože by potřebovali zfalšovat obdržené zboží, což by neměli být schopni, protože já to neumím mít kryptopeněženku

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Moje banka (pronásledování) vytvořila případ, ale zpočátku jsem řekl, že je chybně zakódován MCC a oni nic z toho nemají, pak mě donutili říct, že jsem z toho nedostal žádné zboží, a otevřeli případ bez problému – vložili případ je pozastaven, dokud nebudeme vědět, zda jsem skutečně obdržel refundaci nebo nikoli na základě toho, co jste řekli, že vaše banka by neměla mít problémy s tříděním za vás

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před měsícem

Můj je také Chase, bolest v zadku na MCC, proto jsem tentokrát řekl, že zboží nebylo přijato. Viděl jsem, jak ostatní říkají, že se Finnart snaží říct, že to bylo přijato, ale pokud si dost stěžuje, pak jsme všichni dobří. Abych byl spravedlivý, Chase otevřel zboží, které den poté neobdržel, ale nejsem si jistý, zda tyto společnosti vrátí peníze přímo, ale je dobré, že to za vás vybírá banka.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Vím, že upřímně nemohu uvěřit, abych byl upřímný, byl jsem rozhodnut jít k ombudsmanovi.

Soucítím s ostatními a snažím se jim co nejlépe pomoci.

Nejsem si jistý, zda se kasino pokusí a kontaktuje mě ohledně toho, nikdy neodpověděli na nedostatek 330 £ na mé vrácení peněz a neodpověděli by, pokud jsem je neustále pronásledoval celé dny.

Na vrácení peněz byla uvedena adresa banky atd., protože jsem dostal transakční dopis od banky, která byla Litva.

Každopádně ano, oba máme velké štěstí a já obzvlášť, že se nám to podařilo podruhé.

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před měsícem

Ahoj kamaráde, omlouvám se, nechci říct, že byli dobří a nechci, aby se na to lidé odvolávali

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Vzpomínám si, že během Covidu jsem měl zpětné zúčtování za vstupenky, pak mi peníze vrátili přímo, zavolali do banky a oni prostě zpětné zúčtování zrušili, ale to bylo jako u stejných částek. Představte si pro vás, že pokud získáte obojí, můžete jen oznámit bance, že musí zrušit částku X, protože jste ji měli zpět z kasina.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Ach správně!


předpokládejme, že uvidím, co se stane, ale pokud mám e-mail s důkazem o tom, že poslali peníze, i když se pokusili vrátit a řekli, že jsem obdržel zboží, mám důkaz.


držím ti palce kámo!

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Ahoj kamaráde, uvidím, jak to půjde, pokud se stránka začne ztěžovat, uvidím, o čem to je, vždycky jim můžu jen splatit 20 % mých ztrát bylo 3500 GBP, takže to bylo 17000 GBP, všechny zpětné zúčtování jsou za 14 900 £ a vrácení peněz bylo 4 600 £, takže pro bandu okrádaných c**ntů, jako jsou oni, není velký rozdíl, není to nic plus co všechen ten smutek, který mi způsobili víte, co myslím s jejich riskantními pirátskými neregulovanými hrami.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Buď hodný, když si musíš ponechat obojí, vím, že je to poněkud neetické, ale tito podvodníci se nerozmýšlejí, když nás podvedou.

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před měsícem

Vím, co říkáte v zásadě, pokud řekli vrácení peněz a nic se neobjeví, nebudou to moci napadnout.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Ano, kamaráde, podívej se, jak to jde, jediný způsob, jak to dostanou, je poslat mi e-mail, uvidím, jestli to udělají, pochybuji, že by to udělala banda nelegálních podvodníků, kteří dělají něco riskantního!

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před měsícem

Oběma jsem poslal e-mail a nedostal jsem odpověď

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před měsícem

I přes několik e-mailů pro artstrid jsem dostal pouze jeden od společnosti finnart. Myslím, že to nechám na bance, protože vyvolali spor. Jen je budu trápit denně po dobu 45 dní, protože Chase nenávidím jako super neschopného.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zdá se, že FOS se staví na stranu bank pro argument MCC na základě toho, že nemohly rozumně vědět, že šlo o hazardní transakci, a že žádosti o zpětné zúčtování jsou na uvážení. zdá se, že další problém signalizuje, že šlo o platbu online kasinu, a proto nelze spor předložit obchodníkovi.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Na jaké stránce kasina jste hráli?

Automaticky přeloženo:
1...294 295 296...364
Jít na stránkuz 364 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky