před měsícem
Pěkný, tak to můžu zkusit. Řekli jste, že jste nic nedostali, nebo jste podvodem při transakci?
Nice one, I may try it then. Did you say nothing received or transaction fraud?
0
Pěkný, tak to můžu zkusit. Řekli jste, že jste nic nedostali, nebo jste podvodem při transakci?
Nice one, I may try it then. Did you say nothing received or transaction fraud?
Počítejte s tím, že nesprávný MCC je důkazem bomby. Myslím, že je. Nevidím žádný návrat k mým nárokům s dopisem NDA, stále mám stále větší sebevědomí, abych byl upřímný. jde o to, že banka nikdy ani nekontrolovala výplaty, jen zvýšila los, který o tom všem něco vypovídá
Do reckon the incorrect MCC is bomb proof I think it is I cannot see any comeback on my claims with an NDA letter im growing more confident to be honest still plays on my mind though ! the thing is the bank never even checked the payouts just raised the lot that says something about it all
Použil jsem šablonu, kterou jsem našel v tomto vláknu:
Při kontrole mých nedávných bankovních výpisů jsem si všiml nesrovnalostí v deskriptorech spojených s transakcemi z vaší platformy. Zdá se, že některé deskriptory jsou nepřesné a neodpovídají mým legitimním transakcím. To z mé strany způsobilo zmatek a obavy.
Žádám vás o rychlou pomoc při nápravě této záležitosti a zpracování refundací za transakce s falešnými popisy. Abychom tento proces usnadnili, připojil jsem příslušné snímky obrazovky a podrobnosti o příslušných transakcích.
Chápu, že se mohou vyskytnout chyby, a oceňuji vaši pozornost k rychlému vyřešení této záležitosti.
I used a template I found in this thread:
Upon reviewing my recent bank statements, I noticed discrepancies in the descriptors associated with transactions from your platform. It appears that some of the descriptors are inaccurate and do not align with my legitimate transactions. This has caused confusion and concern on my part.
I kindly request your prompt assistance in rectifying this matter and processing refunds for the transactions with false descriptors. To help facilitate this process, I have attached relevant screenshots and details of the transactions in question.
I understand that errors can occur, and I appreciate your attention to resolving this matter promptly.
Ano, dělám to, co by potřebovali říct, že jsme obešli zákon porušující zákon, protože nejsme licencováni ve Spojeném království, problém je a vy a já máme štěstí, protože jsme to udělali, ale ostatní ne, přimějte banky k zpětnému zúčtování pod tím kódem.
Yes I do as they would need to say we have bypassed a code breaching law as we are not licensed in the UK, the issue is and you and I are lucky as we have done it but others haven’t is getting the banks to chargeback under that code.
Udělal jsem něco takového pro finnart a dostal jsem rychlou odpověď nic od artstrid, banky zpochybnily, takže to teď můžu nechat, protože by potřebovali zfalšovat obdržené zboží, což by neměli být schopni, protože já to neumím mít kryptopeněženku
I did something like this to finnart and got a quick response nothing from artstrid, the banks have disputed so I may just leave it now as they would need to falsify the goods received which they shouldn’t be able to do as I don’t have a crypto wallet
Moje banka (pronásledování) vytvořila případ, ale zpočátku jsem řekl, že je chybně zakódován MCC a oni nic z toho nemají, pak mě donutili říct, že jsem z toho nedostal žádné zboží, a otevřeli případ bez problému – vložili případ je pozastaven, dokud nebudeme vědět, zda jsem skutečně obdržel refundaci nebo nikoli na základě toho, co jste řekli, že vaše banka by neměla mít problémy s tříděním za vás
My bank (chase)created a case but initially I said miscoded MCC and they weren’t having any of it,then they pushed me to say I hadn’t received any goods from this and opened a case no issue-they’ve put the case on hold until we know whether I’ve actually received the refund or not-based off what you said your bank should have no issues in sorting for you
Můj je také Chase, bolest v zadku na MCC, proto jsem tentokrát řekl, že zboží nebylo přijato. Viděl jsem, jak ostatní říkají, že se Finnart snaží říct, že to bylo přijato, ale pokud si dost stěžuje, pak jsme všichni dobří. Abych byl spravedlivý, Chase otevřel zboží, které den poté neobdržel, ale nejsem si jistý, zda tyto společnosti vrátí peníze přímo, ale je dobré, že to za vás vybírá banka.
Mine is Chase as well, pain in the arse on the MCC hence why this time I said goods not received. I have seen others say Finnart try saying it is received but surely if enough complain then we are all good. To be fair Chase did open the goods not received the day after but I am unsure if these companies will refund directly but good that you have the bank raising it for you.
Vím, že upřímně nemohu uvěřit, abych byl upřímný, byl jsem rozhodnut jít k ombudsmanovi.
Soucítím s ostatními a snažím se jim co nejlépe pomoci.
Nejsem si jistý, zda se kasino pokusí a kontaktuje mě ohledně toho, nikdy neodpověděli na nedostatek 330 £ na mé vrácení peněz a neodpověděli by, pokud jsem je neustále pronásledoval celé dny.
Na vrácení peněz byla uvedena adresa banky atd., protože jsem dostal transakční dopis od banky, která byla Litva.
Každopádně ano, oba máme velké štěstí a já obzvlášť, že se nám to podařilo podruhé.
I know I honestly cannot believe it to be honest I was set on going to the ombudsman.
I feel for the others and try my best to help them.
I am not sure if the casino will try and contact me about it they have never replied about the £330 short on my refund and they would not unless I constantly chased them for days.
The refund had the bank address etc name on it as I got a transaction letter from the bank it was Lithuania.
Anyway yes we are both very lucky people and me especially to get it done a second time.
Ahoj kamaráde, omlouvám se, nechci říct, že byli dobří a nechci, aby se na to lidé odvolávali
Hi mate sorry im not wanting to say they have been good and dont want people referring to this
Vzpomínám si, že během Covidu jsem měl zpětné zúčtování za vstupenky, pak mi peníze vrátili přímo, zavolali do banky a oni prostě zpětné zúčtování zrušili, ale to bylo jako u stejných částek. Představte si pro vás, že pokud získáte obojí, můžete jen oznámit bance, že musí zrušit částku X, protože jste ji měli zpět z kasina.
I remember during Covid I had a chargeback for tickets then they refunded directly, called bank and they just cancelled the chargebacks but that was like for like amounts. Would imagine for you if you get both you could just notify the bank that they need to cancel X amount as you had it back from the casino.
Ach správně!
předpokládejme, že uvidím, co se stane, ale pokud mám e-mail s důkazem o tom, že poslali peníze, i když se pokusili vrátit a řekli, že jsem obdržel zboží, mám důkaz.
držím ti palce kámo!
Ah right!
suppose I’ll see what’s happens but if I’ve got email proof of them saying they’ve sent a refund even if they try going back and saying I’ve received goods I have evidence.
fingers crossed for you mate!
Ahoj kamaráde, uvidím, jak to půjde, pokud se stránka začne ztěžovat, uvidím, o čem to je, vždycky jim můžu jen splatit 20 % mých ztrát bylo 3500 GBP, takže to bylo 17000 GBP, všechny zpětné zúčtování jsou za 14 900 £ a vrácení peněz bylo 4 600 £, takže pro bandu okrádaných c**ntů, jako jsou oni, není velký rozdíl, není to nic plus co všechen ten smutek, který mi způsobili víte, co myslím s jejich riskantními pirátskými neregulovanými hrami.
Hi mate yeah I will see how it goes if the site starts getting heavy will see what it is about I can always just pay them back according to them 20% of my losses were £3500 so it was £17000 all in the chargebacks are for £14900 and the refund was £4600 so there is not much of a difference for a bunch of robbing c**nts like them it is nothing plus what about all the grief they caused me you know what I mean with their dodgy pirated non regulated games.
Buď hodný, když si musíš ponechat obojí, vím, že je to poněkud neetické, ale tito podvodníci se nerozmýšlejí, když nás podvedou.
Be nice if you got to keep both, I know somewhat unethical but these crooks don’t think twice when they defraud us.
Vím, co říkáte v zásadě, pokud řekli vrácení peněz a nic se neobjeví, nebudou to moci napadnout.
I know what you’re saying basically if they said refund and nothing turns up they are not going to be able to contest it.
Ano, kamaráde, podívej se, jak to jde, jediný způsob, jak to dostanou, je poslat mi e-mail, uvidím, jestli to udělají, pochybuji, že by to udělala banda nelegálních podvodníků, kteří dělají něco riskantního!
Yes would be mate see how it goes the only way they will get it is by emailing me will see if they do I doubt a bunch of illegal crooks doing something dodgy will though !
Oběma jsem poslal e-mail a nedostal jsem odpověď
I emailed both and never got a response
I přes několik e-mailů pro artstrid jsem dostal pouze jeden od společnosti finnart. Myslím, že to nechám na bance, protože vyvolali spor. Jen je budu trápit denně po dobu 45 dní, protože Chase nenávidím jako super neschopného.
Only got one from finnart despite multiple emails to artstrid. I think I am just going to leave it with the bank as they have raised a dispute. Will just hassle them daily for 45 days as I hate Chase super incompetent.
Zdá se, že FOS se staví na stranu bank pro argument MCC na základě toho, že nemohly rozumně vědět, že šlo o hazardní transakci, a že žádosti o zpětné zúčtování jsou na uvážení. zdá se, že další problém signalizuje, že šlo o platbu online kasinu, a proto nelze spor předložit obchodníkovi.
seems like the FOS is starting the side with the banks for the MCC argument in the basis that they could not have reasonably known it was a gambling transaction and that chargeback requests are discretionary. another issue seems to be flagging it was a payment to an online casino and therefore can’t raise the dispute to the merchant.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.