FórumKasinaWinshark Casino - všeobecná diskuze

Winshark Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 5 měsíci od Gretche70
|
8221 zobrazení 95 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Tomuto kasinu dám 1,5/10


Důvod: praská jeden z "rohových kamenů". Kasino nebude vyplácet hráčům výhry včas

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 3 měsíci

Dostanete svou výhru, ale myslím, že je to 500 eur za týden.

No, v mém případě to dopadlo takhle 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
Joossi
před 3 měsíci

Pak mám ještě pár týdnů před sebou. Mám 1500, takže 3 x 500 ve výplatě a na účtu mi zbývá 2300.

filefile

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, zajímalo mě to samé

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 3 měsíci

Ano, zajímalo mě to samé

Automaticky přeloženo:
swindlescott51
před 3 měsíci

Máte ještě nějaké nedoplatky?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Máte ještě nějaké nedoplatky?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ne, v tuto chvíli ne, ale měl jsem pár ve stejnou dobu, určitě vám rychle vezmou peníze, ale nechtějí je dát, takže vy z Německa, beru to sám jsem Němec a vždy jsem tam chtěl navštívit nebo tam žít. Lol každopádně doufám, že budete mít skvělou noc a brzy dostanete výplatu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aktualizace: Na první platbu ze 3 jsem musel čekat 2 týdny, pak se zase nic nedělo. Nezbylo mi nic jiného, než podat stížnost, protože jsem nedostal rozumnou odpověď. Samotná podpora nemohla nebo nechtěla pomoci a odkázala mě na oddělení KYC. Bohužel vždy dávali jen standardní odpovědi, vždy se střídali. V jednom poukázali na VOP a na to, jaká práva mají, a ve druhém uvedli, že včas zaplatí. Odmítají to, ale jsem si jistý, že kdybych nepodal reklamaci, tak bych na své peníze stále čekal. Stačí se podívat do diskuzí, nebyl jsem to jen já.

Zrušil jsem výběr a ve skutečnosti jsem vložil mnohem víc, což byla největší chyba. Protože hry běžely stejně dobře jako na začátku. Ale od té doby, co jsem si stěžoval, běží, jako by je zastavili těsně předtím, než jsem vyhrál. I o tom jsem psal do kasina, což samozřejmě popřeli, ale nemusíte být profesionál, abyste si toho všimli. Teď jsem si dal 4 týdny pauzu a pak uvidím, jestli tam budu opravdu hrát. Pro mě je podpora v kasinu velmi důležitá, ale tady je více než špatná.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno, Gretche, naprosto souhlasím a opravdu se mi líbí váš příspěvek a zpětná vazba, pokud byste si chtěli více povídat, rád bych vybral váš mozek a lil číslo mého mobilu je 248-534-5105 nebo by fungoval jakýkoli jiný způsob častější komunikace Doufám, že se brzy ozvete a přeji dobrý den.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aktualizace: Na první platbu ze 3 jsem musel čekat 2 týdny, pak se zase nic nedělo. Nezbylo mi nic jiného, než podat stížnost, protože jsem nedostal rozumnou odpověď. Samotná podpora nemohla nebo nechtěla pomoci a odkázala mě na oddělení KYC. Bohužel vždy dávali jen standardní odpovědi, vždy se střídali. V jednom poukázali na VOP a na to, jaká práva mají, a ve druhém uvedli, že včas zaplatí. Odmítají to, ale jsem si jistý, že kdybych nepodal reklamaci, tak bych na své peníze stále čekal. Stačí se podívat do diskuzí, nebyl jsem to jen já.

Zrušil jsem výběr a ve skutečnosti jsem vložil mnohem víc, což byla největší chyba. Protože hry běžely stejně dobře jako na začátku. Ale od té doby, co jsem si stěžoval, běží, jako by je zastavili těsně předtím, než jsem vyhrál. I o tom jsem psal do kasina, což samozřejmě popřeli, ale nemusíte být profesionál, abyste si toho všimli. Teď jsem si dal 4 týdny pauzu a pak uvidím, jestli tam budu opravdu hrát. Pro mě je podpora v kasinu velmi důležitá, ale tady je více než špatná.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nedivím se, že to dopadlo takhle a že si dáváš pauzu. Jsem si jistý, že to pro vás bude dobré a doufám, že se vrátíte na správnou cestu a vše bude v pořádku. Můžete se také sami rozhodnout, zda zde chcete pokračovat ve hře nebo ne.

Každopádně ti budu držet palce a ať se ti daří. 🤞☘️😊

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Děkuji, myslím, že už tu nebudu hrát. Mohl bych vložit stovky dalších a nic bych tady nevyhrál. To jen ukazuje, jakou sílu má kasino rozhodnout, kdo může vyhrát. Ale byl to zážitek

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 3 měsíci

Ahoj, Gretche70.

Jste skutečně přesvědčeni, že kasina mají způsob, jak ovlivnit hru hráčů? Jak si myslíte, že by toho dosáhli se všemi hráči?

Chci říct, je to velmi populární myšlenka, ale extrémně nepravděpodobná. Ale stejně bych rád slyšel víc, jestli ti to nevadí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Dokážu si představit, že mohou některým hráčům stisknout tlačítko. Jak jinak se může stát, že na začátku všechny hry běžely bez problémů a pořád něco vyhráváte? Poté, co jsem si stěžoval, hry běžely, jako byste je zastavili, než jste vyhráli, nejen v jedné hře, nejen v jeden den. Občas jste vyhráli velmi malé částky. Zrušil jsem 400 eur, které jsem chtěl vybrat, a ztratil je, to se stalo velmi rychle. Pak jsem vložil další. Ne, jsem si naprosto jistý, že to dokážou nějak ovládat. Sám jsem hry kdysi natáčel a nemusíte být profesionál, abyste viděli, ve kterých momentech hry zamrznou, běží na dlouhou dobu nebo se prostě zastaví. Nemohu to dokázat, ale je to můj názor.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 3 měsíci

Chápu. děkuji za názor.

Pokud zaznamenáte sníženou kvalitu hry, myslím si, že je přirozené, že se hráči cítí znepokojeni. Není divu, že se takoví hráči drží tohoto podezření, zvláště když se stále opakuje stejná situace.

Teď, když o tom tak přemýšlím, jsme tady v podobných pozicích. Nemohu dokázat, že takové tlačítko neexistuje, protože z mého pohledu je nemožné dokázat, že něco skutečně neexistuje.

Je to docela paradox, ne? 🙂

Na druhou stranu některá bezohledná kasina nabízejí falešné hry místo těch oficiálně poskytovaných. Přesto je to jiný aspekt, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

důležité!!


Vyhrál jsem peníze na Winshark (asi 18 000 KR). Uspěl jsem s ověřením KYC/dokladem totožnosti. ALE moje otázka zní;


co přesně potřebuji, abych uspěl s ověřením Dokladu o platbě?


mám dokumenty poslat e-mailem na finanční oddělení/poštu? jak jsi dopadl a jak rychle je možné se nechat ověřit??


DÍKY! 😌

Automaticky přeloženo:
Isas1234
před 5 dny

Pokud tomu rozumím, požádali vás o další dokumenty. Právo?

Vždy byste se měli zeptat na tento druh otázek s podporou kasina, abyste získali správné informace a udělali, co je potřeba.

Ujistěte se, že všechny dokumenty jsou ve správném formátu a v dobré kvalitě, aby je mohli schválit.

Informujte nás o celém procesu, a pokud budete potřebovat naši pomoc, dejte nám vědět.


Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky