Dostanete svou výhru, ale myslím, že je to 500 eur za týden.
No, v mém případě to dopadlo takhle 🤷♂️
You'll get your winnings, but I'll quess that its 500eur per week.
Well, on my case that went like that 🤷♂️
Pak mám ještě pár týdnů před sebou. Mám 1500, takže 3 x 500 ve výplatě a na účtu mi zbývá 2300.
Then I still have a few weeks ahead of me. I have 1500, so 3 x 500 in payout and 2300 left in my account.
Dann hab ich noch paar wochen vor mir. Habe 1500 also 3 mal 500 in der auszahlung und noch 2300 auf meinem konto.
Máte ještě nějaké nedoplatky?
Do you still have any outstanding payouts?
Hast du auch noch Auszahlungen offen?
Ne, v tuto chvíli ne, ale měl jsem pár ve stejnou dobu, určitě vám rychle vezmou peníze, ale nechtějí je dát, takže vy z Německa, beru to sám jsem Němec a vždy jsem tam chtěl navštívit nebo tam žít. Lol každopádně doufám, že budete mít skvělou noc a brzy dostanete výplatu.
No not at the moment but had a couple at the same time they sure do take your money quick but don't wanna give it out so you from Germany I take it I'm German myself and have always wanted to visit or live there. Lol anyways hope you have a great night and get your payout soon.
Aktualizace: Na první platbu ze 3 jsem musel čekat 2 týdny, pak se zase nic nedělo. Nezbylo mi nic jiného, než podat stížnost, protože jsem nedostal rozumnou odpověď. Samotná podpora nemohla nebo nechtěla pomoci a odkázala mě na oddělení KYC. Bohužel vždy dávali jen standardní odpovědi, vždy se střídali. V jednom poukázali na VOP a na to, jaká práva mají, a ve druhém uvedli, že včas zaplatí. Odmítají to, ale jsem si jistý, že kdybych nepodal reklamaci, tak bych na své peníze stále čekal. Stačí se podívat do diskuzí, nebyl jsem to jen já.
Zrušil jsem výběr a ve skutečnosti jsem vložil mnohem víc, což byla největší chyba. Protože hry běžely stejně dobře jako na začátku. Ale od té doby, co jsem si stěžoval, běží, jako by je zastavili těsně předtím, než jsem vyhrál. I o tom jsem psal do kasina, což samozřejmě popřeli, ale nemusíte být profesionál, abyste si toho všimli. Teď jsem si dal 4 týdny pauzu a pak uvidím, jestli tam budu opravdu hrát. Pro mě je podpora v kasinu velmi důležitá, ale tady je více než špatná.
Update: I had to wait 2 weeks for the first payment of the 3, then nothing happened again. I had no choice but to file a complaint, because I didn't get a reasonable answer. The support itself couldn't or wouldn't help and referred me to the KYC department. Unfortunately, they only ever gave standard answers, always alternating. In one they pointed out the T&Cs and what rights they have, and in the other they said that they would pay out in due course. They deny it, but I'm sure that if I hadn't filed a complaint, I would still be waiting for my money. Just look at the discussions, it wasn't just me.
I had cancelled a withdrawal and actually deposited a lot more, which was the biggest mistake. Because the games were running as well as they did at the beginning. But since I complained, they have been running as if they were stopped just before I won. I wrote to the casino about this too, which they denied of course, but you don't have to be a professional to notice. I've now taken a break for 4 weeks and will then see if I really play there again. For me, support is very important in a casino, but here it is more than bad.
Update : auf die erste zahlung von den 3 musste ich 2 Wochen warten,dann passierte wieder nix. Mir blieb nichts übrig als eine Beschwerde einzureichen, denn eine vernünftige Antwort bekam ich nicht. Der Support selbst konnte oder wollte nicht helfen und verwieß mich an Kyc Abteilung. Von denen kamen leider immer nur standart Antworten,immer im Wechsel. In der einen wurde man auf die AGB S hingewiesen welche Rechte sie haben, und in der anderen stand das sie zu gegebener Zeit auszahlen. Sie streiten es ab, aber ich bin mir sicher, wenn ich keine Beschwerde eingelegt hätte, würde ich immer noch auf mein Geld warten. Seht euch einfach mal die Diskussionen an, es ging nicht nur mir so.
Eine Auszahlung hatte ich storniert und wirklich auch nochmal einiges eingezahlt, was der größte Fehler war. Denn so gut wie die spiele am anfang auch liefen. Aber seit meiner Beschwerde liefen sie als würde man sie kurz vor dem gewinn stoppen. Auch das hab ich dem casino geschrieben, was sie natürlich auch abstritten, aber man muss kein Profi sein um das zu merken. Hab jetzt erst mal für 4 wochen eine Auszeit genommen und werde dann sehen ob ich da wirklich nochmal spiele. Für mich ist der Support sehr wichtig in einem Casino, aber hier ist er mehr als schlecht.
Dobré ráno, Gretche, naprosto souhlasím a opravdu se mi líbí váš příspěvek a zpětná vazba, pokud byste si chtěli více povídat, rád bych vybral váš mozek a lil číslo mého mobilu je 248-534-5105 nebo by fungoval jakýkoli jiný způsob častější komunikace Doufám, že se brzy ozvete a přeji dobrý den.
Good morning Gretche I totally agree and really like your input and feedback if you would like to chat more which I would like to pick your brain a lil my cell number is 248-534-5105 or any other way of communicating more often would work for me hope to hear from you soon have a good day.
Aktualizace: Na první platbu ze 3 jsem musel čekat 2 týdny, pak se zase nic nedělo. Nezbylo mi nic jiného, než podat stížnost, protože jsem nedostal rozumnou odpověď. Samotná podpora nemohla nebo nechtěla pomoci a odkázala mě na oddělení KYC. Bohužel vždy dávali jen standardní odpovědi, vždy se střídali. V jednom poukázali na VOP a na to, jaká práva mají, a ve druhém uvedli, že včas zaplatí. Odmítají to, ale jsem si jistý, že kdybych nepodal reklamaci, tak bych na své peníze stále čekal. Stačí se podívat do diskuzí, nebyl jsem to jen já.
Zrušil jsem výběr a ve skutečnosti jsem vložil mnohem víc, což byla největší chyba. Protože hry běžely stejně dobře jako na začátku. Ale od té doby, co jsem si stěžoval, běží, jako by je zastavili těsně předtím, než jsem vyhrál. I o tom jsem psal do kasina, což samozřejmě popřeli, ale nemusíte být profesionál, abyste si toho všimli. Teď jsem si dal 4 týdny pauzu a pak uvidím, jestli tam budu opravdu hrát. Pro mě je podpora v kasinu velmi důležitá, ale tady je více než špatná.
Update: I had to wait 2 weeks for the first payment of the 3, then nothing happened again. I had no choice but to file a complaint, because I didn't get a reasonable answer. The support itself couldn't or wouldn't help and referred me to the KYC department. Unfortunately, they only ever gave standard answers, always alternating. In one they pointed out the T&Cs and what rights they have, and in the other they said that they would pay out in due course. They deny it, but I'm sure that if I hadn't filed a complaint, I would still be waiting for my money. Just look at the discussions, it wasn't just me.
I had cancelled a withdrawal and actually deposited a lot more, which was the biggest mistake. Because the games were running as well as they did at the beginning. But since I complained, they have been running as if they were stopped just before I won. I wrote to the casino about this too, which they denied of course, but you don't have to be a professional to notice. I've now taken a break for 4 weeks and will then see if I really play there again. For me, support is very important in a casino, but here it is more than bad.
Update : auf die erste zahlung von den 3 musste ich 2 Wochen warten,dann passierte wieder nix. Mir blieb nichts übrig als eine Beschwerde einzureichen, denn eine vernünftige Antwort bekam ich nicht. Der Support selbst konnte oder wollte nicht helfen und verwieß mich an Kyc Abteilung. Von denen kamen leider immer nur standart Antworten,immer im Wechsel. In der einen wurde man auf die AGB S hingewiesen welche Rechte sie haben, und in der anderen stand das sie zu gegebener Zeit auszahlen. Sie streiten es ab, aber ich bin mir sicher, wenn ich keine Beschwerde eingelegt hätte, würde ich immer noch auf mein Geld warten. Seht euch einfach mal die Diskussionen an, es ging nicht nur mir so.
Eine Auszahlung hatte ich storniert und wirklich auch nochmal einiges eingezahlt, was der größte Fehler war. Denn so gut wie die spiele am anfang auch liefen. Aber seit meiner Beschwerde liefen sie als würde man sie kurz vor dem gewinn stoppen. Auch das hab ich dem casino geschrieben, was sie natürlich auch abstritten, aber man muss kein Profi sein um das zu merken. Hab jetzt erst mal für 4 wochen eine Auszeit genommen und werde dann sehen ob ich da wirklich nochmal spiele. Für mich ist der Support sehr wichtig in einem Casino, aber hier ist er mehr als schlecht.
Nedivím se, že to dopadlo takhle a že si dáváš pauzu. Jsem si jistý, že to pro vás bude dobré a doufám, že se vrátíte na správnou cestu a vše bude v pořádku. Můžete se také sami rozhodnout, zda zde chcete pokračovat ve hře nebo ne.
Každopádně ti budu držet palce a ať se ti daří. 🤞☘️😊
I'm not surprised that it ended up like this and that you're taking a break. I'm sure it will be good for you and I hope you can get back on the right track and all will be well. You can also decide for yourself if you want to continue playing here or not.
Anyway, I'll keep my fingers crossed for you and good luck. 🤞☘️😊
Děkuji, myslím, že už tu nebudu hrát. Mohl bych vložit stovky dalších a nic bych tady nevyhrál. To jen ukazuje, jakou sílu má kasino rozhodnout, kdo může vyhrát. Ale byl to zážitek
Thank you, I don't think I'll play here again. I could deposit hundreds more and I wouldn't win anything here. That just shows how much power a casino has to decide who can win. But it was an experience
Danke, ich glaube nicht das ich hier nochmal spiele. Denn ich könnte noch hunderte einzahlen, ich würde hier nichts mehr gewinnen. Da sieht man doch mal welche Macht ein Casino hat um zu entscheiden wer gewinnen darf. Aber es war eine Erfahrung
Ahoj, Gretche70.
Jste skutečně přesvědčeni, že kasina mají způsob, jak ovlivnit hru hráčů? Jak si myslíte, že by toho dosáhli se všemi hráči?
Chci říct, je to velmi populární myšlenka, ale extrémně nepravděpodobná. Ale stejně bych rád slyšel víc, jestli ti to nevadí.
Hey, Gretche70.
Are you truly convinced that casinos have a way of affecting player's gameplay? How do you think they would achieve that with all the players?
I mean, this is a very popular idea, yet extremely unlikely. But I'd like to hear more anyway if you don't mind.
Dokážu si představit, že mohou některým hráčům stisknout tlačítko. Jak jinak se může stát, že na začátku všechny hry běžely bez problémů a pořád něco vyhráváte? Poté, co jsem si stěžoval, hry běžely, jako byste je zastavili, než jste vyhráli, nejen v jedné hře, nejen v jeden den. Občas jste vyhráli velmi malé částky. Zrušil jsem 400 eur, které jsem chtěl vybrat, a ztratil je, to se stalo velmi rychle. Pak jsem vložil další. Ne, jsem si naprosto jistý, že to dokážou nějak ovládat. Sám jsem hry kdysi natáčel a nemusíte být profesionál, abyste viděli, ve kterých momentech hry zamrznou, běží na dlouhou dobu nebo se prostě zastaví. Nemohu to dokázat, ale je to můj názor.
I can imagine that they can press a button for certain players. How else can it be that at the beginning all the games ran without problems and you keep winning something? After I complained, the games ran as if you stopped them before you won, not just in one game, not just on one day. Now and then you won very small amounts. I canceled 400 euros that I wanted to withdraw and lost them, that happened very quickly. Then I deposited some more. No, I'm dead sure they can control it somehow. I once filmed the games myself and you don't have to be a professional to see at which moments the games freeze, run for a long time or just stop. I can't prove it, but it's my opinion.
Ich kann mir das schon vorstellen das sie bei bestimmten Spielern ein knöpfchen drücken können. Wie kann es sonst sein das am anfang alle spiele ohne probleme liefen, man immer wieder was gewinnt. Nach meiner Beschwerde,liefen die spiele so als ob man sie vor dem Gewinn stoppt, nicht nur bei einem spiel, nicht nur an einem tag. Gewonnen hat man ab und zu sehr klein. Ich hatte 400 Euro die zur auszahlung storniert und verspielt, das ging sehr schnell. Hab dann auch noch einiges eingezahlt. Ne da bin ich mir tot sicher das sie das irgendwie steuern können. Ich hatte mir das mal selbst abgefilmt wie die spiele liefen und man muss kein profi sein um zu sehen in welchen Momenten die spiele hängen,länger durch laufen oder knapp stoppen. Beweisen kann ich es nicht, aber es ist meine Meinung.
Chápu. děkuji za názor.
Pokud zaznamenáte sníženou kvalitu hry, myslím si, že je přirozené, že se hráči cítí znepokojeni. Není divu, že se takoví hráči drží tohoto podezření, zvláště když se stále opakuje stejná situace.
Teď, když o tom tak přemýšlím, jsme tady v podobných pozicích. Nemohu dokázat, že takové tlačítko neexistuje, protože z mého pohledu je nemožné dokázat, že něco skutečně neexistuje.
Je to docela paradox, ne? 🙂
Na druhou stranu některá bezohledná kasina nabízejí falešné hry místo těch oficiálně poskytovaných. Přesto je to jiný aspekt, řekl bych.
I see. Thank you for your opinion.
If you experience decreased game quality, I think it's somehow natural for players to feel concerned. No wonder such players stick with this suspicion, especially when the same situation keeps repeating.
Now that I'm thinking of it, we are in similar positions here. I can't prove such a button does not exist, because, from my perspective, it's impossible to prove something actually does not exist.
It's quite a paradox, isn't it? 🙂
On the other hand, some unscrupulous casinos offer fake games instead of the officially provided ones. Still, it's a different aspect, I'd say.
důležité!!
Vyhrál jsem peníze na Winshark (asi 18 000 KR). Uspěl jsem s ověřením KYC/dokladem totožnosti. ALE moje otázka zní;
co přesně potřebuji, abych uspěl s ověřením Dokladu o platbě?
mám dokumenty poslat e-mailem na finanční oddělení/poštu? jak jsi dopadl a jak rychle je možné se nechat ověřit??
DÍKY! 😌
important!!
I have won money on Winshark (about 18000 KR). I have succeeded with the KYC verification/proof of identity. BUT my question is;
what exactly do I need to succeed with the Proof of payment verification?
should I email the documents to the finance department/mail? how did you do and how fast is it possible to get verified??
THANKS! 😌
viktigt!!
jag har vunnit pengar på Winshark (ca 18000 KR). Jag har lyckats med KYC verifiereringen/proof of identity. MEN min fråga är;
vad exakt behöver jag för att lyckas med Proof of payment verificationen?
ska jag Maila in dokumenten till ekonomi avdelningen/mail? hur gjorde ni och hur snabbt går det att bli verifierad??
TACK! 😌
Pokud tomu rozumím, požádali vás o další dokumenty. Právo?
Vždy byste se měli zeptat na tento druh otázek s podporou kasina, abyste získali správné informace a udělali, co je potřeba.
Ujistěte se, že všechny dokumenty jsou ve správném formátu a v dobré kvalitě, aby je mohli schválit.
Informujte nás o celém procesu, a pokud budete potřebovat naši pomoc, dejte nám vědět.
So, as I understand this, they have asked for some additional documents from you. Right?
You always should ask this kind of question with the support of the casino to get the right information and do as needed.
Make sure that all the documents are in the right format and of a good quality, so they can approve them, though.
Keep us informed about the whole process, and if you need our help, let us know.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.