Ahoj, pokračujme.
"Samotné sloty nejsou licencovány, dokud je licencované kasino nepoužívá."
Mám jiné informace, ale klidně se podělte o nějaký oficiální zdroj podporující ten váš. Možná došlo k nějakému novému vývoji v oblasti licencí.
"Jsou to jen zkopírované/zrcadlené sloty. Nevím, jak to funguje, ale myslím, že důvod, proč to PlayNGo nezajímá, je ten, že dělají miliardy a nepotřebují to. V jejich kancelářích je ani nelze zastihnout po telefonu."
Moje pozorování procenta hráčů, kteří tvrdí, že sloty jsou zmanipulované, falešné nebo pozměněné, mě vedou k závěru, že poskytovatelé her prostě nemají dostatek zaměstnanců, aby zvládli všechny tyto problémy. Zvažte počet hráčů, kteří osloví poskytovatele hry poté, co prohráli peníze na svých automatech, a trvají na tom, že hry musely být nějakým způsobem zmanipulované. Rozdíl mezi pohledem hráčů a oprávněnými obavami podpořenými například komplexní herní historií nebo video caps by měl být jasný.
"Není to tak, že by změnili grafiku nebo aby se vyhnuli omezením. Mnoho z nich má dokonce poskytovatele blokované IP. Používají staré verze slotů, protože za to PlayNGo neplatí."
Navzdory pravidlům někteří poskytovatelé podnikají konkrétní kroky, aby zajistili, že jejich produkty budou dostupné všem, jak jsem již zmínil.
„Souhlasím s tím, že by měl existovat způsob, jak komunikovat s poskytovateli, ale protože jsem mluvil s jedním z největších představitelů PlayNGo, mohu vám říci, že je jim jedno, jestli podvádějí lidi, je to stinný byznys a průmysl šedé zóny. každý rok dosahují extrémních zisků."
Zajímala by mě komunikace s tímto poskytovatelem. Pokud je to možné, mohl byste udělat snímek obrazovky oficiální odpovědi, kterou jste obdrželi? To by bylo úžasné!
Hi, let's continue.
"The slots themselves are not licensed until a licensed casino uses them."
I have different information, but feel free to share some official source supporting yours. Perhaps there has been some new development in the field of licensing.
"Its just copied/mirrored slots. I dont know how it works but I think the reason that PlayNGo dont care is because they are doing billions and dont need to. They cant even be reached at their offices by phone."
My observations of the percentage of players who say the slots are manipulated, faked, or altered lead me to conclude that the game providers are simply understaffed to handle all of these issues. Consider the number of players who approach the game provider after losing money on their slots and insist that the games must have been rigged in some way. The distinction between the players' viewpoint and a legitimate worry backed up by comprehensive gaming history or video caps, for example, should be clear.
"Its not that they alter the graphics or to avoid restrictions. Many of these even have IP blocked providers. They use old versions of the slots as they dont pay for it to PlayNGo."
Despite the rules, some providers take specific actions to ensure that their products are available to everyone, as I mentioned.
"I agree there should be a way to communicate with the providers, but since I talked to one of the big shots at PlayNGo I can tell you that they dont care if they scam people, its a shady business and a grey zone industry. And they make extreme profit every year."
I would be interested in seeing the communication with this provider. If possible, could you take a screenshot of the official response you received? That would be awesome!
Automaticky přeloženo: