FórumKasinaWinshark Casino - všeobecná diskuze

Winshark Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od Gretche70
|
8227 zobrazení 95 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winshark Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

Jsem moc zvědavý, jak dlouho bude trvat zpracování odstoupení a jeho ověření. Včera jsem nahrál dokumenty do kasina a úspěšně dokončil kontrolu živého ID. Krátce poté jsem na svém účtu neviděl žádné dokumenty. Živý chat mi nemohl pomoci a bylo mi řečeno, abych kontaktoval oddělení KYC, což jsem udělal. Bohužel vůbec nereagovali. Jen počkám a uvidím, co se stane v příštích dnech, protože jednou se psalo, že zpracování bude trvat 24 hodin a jindy 72 hodin. Čeká mě 500 eur na výběr.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 5 měsíci

Hej, viděl jsem, že toto kasino je stále čerstvé, takže o něm moc nevíme. Každopádně děkuji, že jsi sem přišel a řekl nám, čím procházíš.

Co se ověřování týče, je škoda, že vám kasino nemůže odpovědět a sdělit tak důležité informace. Doufám, že nepřijdou s tím, že stále nejste ověřeni a odmítnou váš výběr.

Každopádně se necháme překvapit a uvidíme, zda vám peníze přijdou bez problémů či nikoliv. Využili jste zde také nějaký bonus nebo ne?

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 5 měsíci

Mám úplně stejný problém!

od mé žádosti o výběr uplynulo 10 dní..

Automaticky přeloženo:
george234826348
před 5 měsíci

A váš účet je ověřený?

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 5 měsíci

Před 4 dny mi poslali e-mail s tvrzením, že můj účet je nyní ověřen. Dokončení procesu ověření trvalo 6 dní.


Nyní, když je ověření u konce, můj výběr 500 stále čeká na vyřízení a nikdo z financí mi na e-maily neodpovídá

Automaticky přeloženo:
george234826348
před 5 měsíci

Dnes mi přišel e-mail, že bych měl nahrát nějaké dokumenty. Udělal jsem to a krátce poté jsem obdržel e-mail, že můj účet byl ověřen. Poté jsem poslal další e-mail a zeptal se, jak dlouho bude trvat zpracování mého výběru. Zatím žádná odpověď. Hrál jsem i bez bonusu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dnes byl můj účet ověřen poté, co jsem nahrál několik dalších dokumentů. Teď jsem zvědavý, jak dlouho bude výplata trvat. Hrál jsem bez bonusu

Automaticky přeloženo:
george234826348
před 5 měsíci

file Nyní jsem obdržel tento e-mail

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mám úplně stejný problém!

od mé žádosti o výběr uplynulo 10 dní..

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen, nebo je to vaše první žádost o výběr?

Viděli jsme, že jste stížnost odeslali a náš tým čeká, až odpovíte na další otázky. Mohl bys to prosím udělat? Pokud chcete, použijte tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file Nyní jsem obdržel tento e-mail

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Hej, to zní skvěle. Snad peníze brzy dorazí. Dejte nám prosím vědět, budeme čekat na novinky.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Před 4 dny mi poslali e-mail s tvrzením, že můj účet je nyní ověřen. Dokončení procesu ověření trvalo 6 dní.


Nyní, když je ověření u konce, můj výběr 500 stále čeká na vyřízení a nikdo z financí mi na e-maily neodpovídá

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobře. Je dobře, že váš účet je nyní ověřen. Snad peníze brzy dostanete. Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na provedení platby. Nezapomeňte nás informovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Já budu. Děkuji mnohokrát!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Právě provedli platbu

Automaticky přeloženo:
george234826348
před 5 měsíci

Právě teď je to na mém účtu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Právě provedli platbu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To je opravdu skvělé a mám z vás radost. Takže budete pokračovat v tomto kasinu? Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Právě teď je to na mém účtu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dostali jste také své peníze? To je opravdu pozitivní aktualizace, děkujeme.👌

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Nelíbilo se mi, že jsem zde musel podat stížnost, aby mi skutečně zaplatili.


na chvíli zavřu účet a rozhodnu se později.

Automaticky přeloženo:
george234826348
před 5 měsíci

Někdy musíte udělat cokoli, abyste peníze dostali. Ani mě netěší, když musí hráči reklamovat a bez toho to nejde vyřešit, ale bohužel to tak někdy chodí.

Mohl byste však to, že jste Tomášovi peníze dostali, napsat do reklamace , aby to mohl uzavřít?

Samozřejmě chápu, že si od nich chceš odpočinout a vůbec ti to nevyčítám. Je to asi to nejlepší, co teď můžete udělat.

Hodně štěstí a mějte se fajn.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Udělám.

Děkuji za vaší pomoc. Všichni jste úžasní

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky