Ahoj všichni,
Také jsem zde vložil a nyní mám dvě částky k výběru. Jednu 1500 a jednu 1400. Moje adresa a moje identita byly ověřeny. Dosud jsem však neobdržel potvrzení o vkladu. Jak dlouho vám to trvalo?
Už jsem se vám snažil podat stížnost, ale když odpovím na třetí otázku, vždy se dostanu na pole, kde nic není?
Žádám vás, abyste kontaktovali kasino a vyvinuli na kasino určitý tlak. normálně se to děje mnohem rychleji a mně to zavání podvodem.
Vzhledem k tomu, že je to asi 3000 €, byl bych velmi vděčný.
s pozdravem
florian
Hello everyone,
I also deposited here and now have two amounts to withdraw. One 1500 and one 1400. My address and my identity have been verified. However, I haven't received my deposit receipt yet. How long did this take for you?
I have already tried to make a complaint to you but when I answer the third question I always get to a field where there is nothing there?
I ask you to contact the casino & put some pressure on the casino.. normally this happens much faster & it smells like a scam to me.
Since it's about 3000€, I would be very grateful.
Best regards
florian
Hallo zusammen,
habe ebenfalls hier eingezahlt& habe nun zwei Beträge zum auszahlen. Einmal 1500 & einmal 1400. Meine Adresse & meine Identität sind verifiziert. Meine Einzahlungsbeleg allerdings noch nicht. Wie lange hat dies bei euch gedauert ?
Ich habe bereits versucht eine Beschwerde bei euch zu erstellen komme aber bei der 3. Frage immer auf ein Feld wo nichts steht?
Ich bitte euch, sich mit dem Casino in Verbindung zu setzen & dem Casino etwas Druck zu machen.. normalerweise geht das alles viel schneller & es riecht für mich nach scam.
Da es um fast 3000€ geht wäre ich euch sehr dankbar.
viele Grüße
florian
Ahoj. Jsem rád, že jste svou stížnost nakonec úspěšně odeslali a vidím, že náš tým na ní již začal pracovat.
Možná jste dostali nějaké zprávy z kasina? Vidím, že váš první výběr byl již zaplacen, tak snad brzy budete moci získat i zbytek.
Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít nějaké aktualizace.
Hi. I am glad that, in the end, you have successfully submitted your complaint, and I can see that our team has already started to work on it.
Have you gotten any news from the casino, perhaps? I can see that your first withdrawal was already paid, so hopefully soon you will be able to get the rest as well.
Please let us know whenever you have any updates.
Ahoj Romi,
Můj první výběr už byl vyplacen? Kde to můžete vidět? Neobdržel jsem e-mail, že můj výběr byl zpracován. Udělal jsem to v kasinu, ale zatím jsem nic nedostal.
Žádné novinky jsem zatím nedostal.
s pozdravem
florian
Hello Romi,
My first withdrawal has already been paid out? Where can you see that? I haven't received an email saying that my withdrawal has been processed. I made it in the casino but I haven't received anything yet.
I haven't received any news yet.
Best regards
florian
Hallo Romi,
meine erste Auszahlung ist bereits ausgezahlt wurden? Wo siehst du das ? Ich habe noch keine email erhalten das meine Auszahlung bearbeitet wurde. Ich habe sie im Casino getätigt aber erhalten habe ich noch nichts.
bis jetzt habe ich noch keine Neuigkeiten erhalten.
viele Grüße
florian
Ooh, omlouvám se, pak moje chyba. Myslel jsem, že jste ve své stížnosti uvedl, že byla vyplacena včera.🤷♀️
Budeme tedy čekat na zprávy a doufat v nějaké pozitivní.🤞
Ooh, sorry, my mistake then. I thought you said in your complaint that it had been paid out yesterday.🤷♀️
So we will wait for the news, hoping for some positive ones.🤞
Ahoj Romi,
pak jsem se špatně vyjádřil.
Vyhrál jsem celkem 3500 €.
Vzhledem k limitům výběru ve Winshark mohu vybrat pouze 500 EUR za výběr. Můžete to udělat třikrát denně.
Vyplatil jsem první 3 x 500 €, ale ještě nebyly zpracovány.
Dnes a zítra musím tento postup opakovat.
Proto vás žádám, abyste to sledovali. Vzhledem k tomu, že se hraje o 3500 €, byl bych Vám vděčný, kdybyste mě podpořili mými výplatami.
s pozdravem
Florián
Hello Romi,
then I expressed myself incorrectly.
I won a total of 3500€.
Due to the withdrawal limits at Winshark, I can only withdraw €500 per withdrawal. You can do this three times per day.
I have paid out the first 3 x 500€ but they have not been processed yet.
I have to do this procedure again today and tomorrow too.
Therefore, I ask you to keep an eye on it. Since 3500€ is at stake, I would be grateful if you could support me with my payouts.
Best regards
Florian
Hallo Romi,
dann habe ich mich falsch ausgedrückt.
ich habe insgesamt 3500€ gewonnen.
durch die auszahlungslimits bei winshark kann ich nur 500€ pro Auszahlung auszahlen. Dies kann man pro Tag 3x machen.
die ersten 3 x 500€ habe ich ausgezahlt aber bearbeitet wurden diese noch nicht.
diese Vorgehensweise muss ich heute nochmal machen & morgen auch.
deshalb bitte ich euch dort mal ein Auge drauf zu haben , da es um 3500€ geht wäre ich euch dankbar wenn ihr mich unterstützt bei meinen Auszahlungen.
viele Grüße
Florian
Bylo to jen nedorozumění, vůbec žádný problém.😉 Doufám, že vám kasino bude moci zaplatit bez jakéhokoli zásahu našeho reklamačního týmu. Prosím, informujte nás.
It was just a misunderstanding, no problem at all.😉 I hope the casino will be able to pay you without any intervention from our complaint team. Please keep us updated.
Ahoj všichni,
Prvních 500 € dorazilo na můj účet, prosím pokračujte v tlaku, pokud jste dokonce mluvili s kasinem.
tak prosím sledujte případ Trzdm, ale to je dobrá zpráva 🙂
Hello everyone,
The first 500€ have arrived in my account, please keep up the pressure if you have even spoken to the casino.
so please keep an eye on the Trzdm case, but that's good news 🙂
Hallo zusammen,
die ersten 500€ sind auf meinem Konto angekommen, bitte weiter Druck machen sofern ihr mit dem Casino überhaupt gesprochen hattet.
also bitte den Fall Trzdm im Auge behalten, aber sind schon mal gute Nachrichten 🙂
To je zpráva, v kterou jsme doufali, že? Je skvělé to slyšet.👌
This is the news we hoped for, right? It's great to hear it.👌
ano, to je velmi dobrá zpráva. Dohlížíš na můj případ Trzdm?
Doufám, že další výplaty přijdou rychle jedna za druhou 🙂
yes that is very good news. Are you keeping an eye on my Trzdm case?
I hope the other payouts come quickly one after the other 🙂
jaaa das sind sehr gute Nachrichten. Behaltet ihr mein Fall Trzdm im Auge ?
Ich hoffe die anderen Auszahlungen kommen jetzt auch nacheinander schnell 🙂
Ahoj
Napsali jste někdy týmu podpory kasina? Nebo na samotné finanční oddělení? Protože mi napsali, že existuje výplatní plán a řekli mi přesné datum, kdy budou peníze vyplaceny. Stačí se tedy zeptat, pak budete vědět, kdy a ve které dny vám budou peníze vyplaceny.
Hello
Have you ever written to the casino's support team? Or to the finance department itself? Because they wrote to me that there is a payout plan and told me the exact date when the money will be paid out. So just ask, then you'll know when and on which days your money will be paid out.
Hallo
Hast du mit dem Support von dem Casino denn schon mal geschrieben. Oder mit der Finanzabteilung selbst? Denn mir hatten sie geschrieben das es einen Auszahlungsplan gibt und mir das genaue Datum geschrieben wann das Geld raus geht. Also frage doch einfach mal nach, dann weist du wann , an welchen tagen dein Geld ausgezahlt wird
ano, to je velmi dobrá zpráva. Dohlížíš na můj případ Trzdm?
Doufám, že další výplaty přijdou rychle jedna za druhou 🙂
yes that is very good news. Are you keeping an eye on my Trzdm case?
I hope the other payouts come quickly one after the other 🙂
jaaa das sind sehr gute Nachrichten. Behaltet ihr mein Fall Trzdm im Auge ?
Ich hoffe die anderen Auszahlungen kommen jetzt auch nacheinander schnell 🙂
Pokud máte na mysli, kdyby náš tým pro stížnosti zasáhl ve vašem případě, věřil bych, že to nebylo nutné a kasino skutečně platí váš výběr ze svého vlastního zájmu. Doufám, že to tak zůstane.😉
If you mean if our complaint team intervened in your case, I would believe that there was no need to do that and the casino really pays your withdrawal from their own interest. I hope it'll stay that way.😉
Díky za vaši pomoc! To udělám 🙂
Thanks for your help! I will do that 🙂
Danke für deine Hilfe! Das werde ich machen 🙂
Vše jasné 🙂
Stížnost Trzdm nechme zatím otevřenou, ne?😉 jen tak pro jistotu.
All clear 🙂
Let's leave the complaint Trzdm open for now, right?😉 just to be on the safe side.
Alles klar 🙂
wir lassen die Beschwerde Trzdm mal noch offen oder?😉 nur zur Sicherheit.
Tak určitě. Stížnost můžete uzavřít, kdykoli budete připraveni, ale nezapomeňte je také informovat.
Sure. You can close the complaint whenever you're ready, just make sure to keep them informed as well, please.
Ahoj Romi,
Nyní čekám na druhou platbu. Ani finanční oddělení na mé otázky neodpovídá.
Tohle všechno mi přijde velmi zvláštní. Vyplácejí pouze maximálně 500 EUR za den. Co fakt nechápu je, že prý můžete požádat maximálně o tři výběry, ale převedou jen jeden.
Můžete prosím kontaktovat kasino a říct jim, aby provedli své tři výběry za den? Jinak mi bude trvat věčnost, než dostanu své peníze. Začínám mít trochu obavy...
Stále zbývá 3 000 EUR. 1500 € je na mém účtu, který nemohu vybrat kvůli limitům výběru a 1500 € je již ve finančním oddělení a čeká na vyplacení.
Prosím, podpořte mě v tom, byl bych vám opravdu vděčný.
Florián
Hello Romi,
I am now waiting for the second payment. The finance department is not answering my questions either.
This all seems very strange to me. They only pay out a maximum of €500 per day. What I really don't understand is that they say you can request a maximum of three withdrawals, but they only transfer one.
Can you please contact the casino and tell them to make their three withdrawals per day? Otherwise it will take me forever to get my money. I'm starting to get a little worried...
There are still €3000 outstanding. €1500 is in my account that I cannot withdraw due to the withdrawal limits and €1500 is already in the finance department waiting to be paid out.
Please support me in this, I would be really grateful.
Florian
Hallo Romi,
mittlerweile warte ich auf die zweite Auszahlung. Die Finanzabteilung antwortet auch nicht auf meine Fragen.
Mir kommt das alles sehr komisch vor. Sie zahlen auch nur 500€ maximal am Tag aus. Was ich wirklich nicht verstehe, angegeben haben sie maximal 3 Auszahlungen kann man beantragen, aber überweisen tun sie nur eine.
Könnt ihr euch bitte mit dem Casino in Verbindung setzen & Ihnen mitteilen das sie doch bitte ihre drei Auszahlungen pro Tag durchführen sollen. Ich werde sonst ewig brauchen um mein Geld zu erhalten. So langsam macht es mir ein wenig Angst...
Es sind immer noch 3000€ offen. 1500€ sind auf meinem Konto die ich aufgrund der auszahlungsbegrenzungen nicht auszahlen kann und 1500€ liegen bereits bei der Finanzabteilung und warten auf Auszahlung.
Bitte unterstützt mich hierbei, ich wäre euch wirklich dankbar.
Florian
Ahoj. Bohužel, pokud vám kasino platí, nemůžeme s tím nic udělat. Snad své peníze brzy dostanete.🤞
Budeme čekat na případné aktualizace.
Hello. Unfortunately, if the casino is paying you, we are unable to do anything about it. Hopefully, you will get your money soon.🤞
We will wait for any updates.
Ahoj ,
Zdá se, že zítra mi vyplatí druhou platbu. Ale to nemůže být pravda. Bude mi trvat nejméně dva týdny, než obdržím své platby. Neexistuje způsob, jak tento proces urychlit?
Hello ,
It seems they will be paying out my second payment tomorrow. But that can't be true. It will take me at least two weeks to receive my payments. Is there no way to speed up this process?
Hallo ,
sie zahlen scheinbar meine zweite auszahlung morgen aus. Es kann doch aber nicht sein, ich werde locker 2 Wochen brauchen bis ich meine Auszahlungen erhalte. Gibt es da keine Möglichkeit diesen Vorgang zu beschleunigen?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.