FórumKasinaWinshark Casino - všeobecná diskuze

Winshark Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 5 měsíci od Gretche70
|
8196 zobrazení 95 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
florianmuehleisen98
před 5 měsíci

Jediný způsob, jak proces urychlit, je, pokud je kasino ochotno tak učinit, bohužel. V tomto případě však vidím, že mají na svých stránkách uvedeny tyto limity:

file

Takže věřím, že kasino se chová přesně tak, jak je uvedeno v jejich podmínkách.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, ale nevyplácí se každý den. Dnes jsem skutečně očekával výplatu. Nyní mi podpora říká, že další přijde až zítra. Takže mi bude trvat věčnost, než zaplatím 3000 EUR

Automaticky přeloženo:
florianmuehleisen98
před 5 měsíci

Řekli vám snad nějaký důvod zpoždění?🤔 Někdy se to stane, zvláště pokud je kasino poddimenzované nebo přetížené žádostmi o výběr.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

filefile Ahoj!

Nedávno jsem tam hrál v kasinu winshark a vyhrál jsem docela dobře v porovnání s vklady. Úspěšně jsem dokončil potvrzení herního účtu. A byl mi vybrán jeden vklad.

Zisky bylo nutné realizovat v několika výběrech, protože maximální částka jednoho výběru je 500e

Nyní jsou výběry již šestý den ve stavu „nevyřízeno" a kasino dává kulaté odpovědi, které finanční tým oznámí, až budou výběry zpracovány.

Co s tím tedy dělat?


Není to provoz dobrého kasina. Pokud například hráč zná riziko prohry, proč kasino neposkytuje svým hráčům štědré výhry? Je to zvláštní... V zájmu fair play se musí kasino i hráč řídit obecným obrazem


Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Joossi
před 4 měsíci

Ahoj, pokud jste již dříve dostali výběr, jak říkáte, byl bych trpělivý.

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co potřebují, takže pokud vám nemohou poslat peníze, pokusíme se vám pomoci.

Také říkáte, že jste ověřeni, takže možná zkontrolují vaši hru a podobně a až s tím procesem skončí, dostanou se k stažení.

Je to však jen můj odhad a nemusí to být důvod.

Takže bych počkal, jestli se vám kasino ozve a řekne vám něco relevantního nebo jestli se nic nepohne a podáte nám stížnost.

Chtěl bych, abyste mě aktualizovali.

Držím palce, ať vše dobře dopadne. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Děkuji vám za vaši zprávu! Počkám těch 14 dní. Pokud to do té doby nebude fungovat, podám vám reklamaci.

Zkřížené prsty! 👍

Automaticky přeloženo:
Joossi
před 4 měsíci

Doufám, že své peníze brzy dostanete, takže žádný zásah našeho reklamačního týmu nebude potřeba. Bohužel nejsou schopni zahájit vyšetřování dříve, než uplyne toto 14denní časové období.🤷‍♀️

Počkáme na aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě jsem vyhrál 130 000 DKK, ale winshark je nenastaví na výplatu a podpora mi nemůže pomoci


Dostal někdo své peníze a jak jste to udělali? Chtěl bych, aby mi peníze přišly na účet, protože jsem právně vyhrál, doufám, že někdo pomůže.



Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,


Moje zkušenost s Winharkem byla velmi, velmi špatná. Nechal jsem si vyplatit 500 € ze svých peněz. Bohužel jsem musel zbytek dohrát kousek po kousku kvůli dlouhým čekacím dobám. Abych byl upřímný, cítil jsem, že je příliš hloupé čekat. Mohu jen doporučit posílat na podporu spoustu zpráv každý den. Mám pocit, že když na ně budete patřičně tlačit, vyplatí se.

Automaticky přeloženo:
henrikthranepedersen
před 4 měsíci

Ahoj!

Nyní mi zaplatili dva výběry a další dva stále čekají.

Na ty dva úspěšné výběry jsem čekal asi týden, ale stále tam chybí výhry.

Myslím, že budeš muset počkat.

V mém případě zbývají 4 dny, kdy uplyne tato 14denní lhůta. Tak se to začne zkoumat. Doufejme, že to dělat nebudou muset 👍

Zdá se, že finanční oddělení kontroluje každé vaše odehrané kolo ručně, i kdyby to bylo kolo za 0,10 eur 😅 jen si dělám legraci ... Nevím, proč se to finanční oddělení cítí tak prim 🤷‍♂️ nebo to dělají jen na účel. Chci jen, aby hráč zrušil své požadavky a ztratil je zpět.


Podle mého názoru: Hráči samozřejmě vždy znají rizika hazardu. Hraju, protože chci vyhrát nějaké peníze.

To je jisté, když někdo vyhraje, tak jiný prohraje, protože kasino vždy vyhrává. Myslím, že je to základní pravidlo hazardu. A z toho důvodu by každé kasino mělo respektovat hráče a vyplácet výhry včas stejně rychle, jako tam hráči provádějí vklady. No, skoro tak rychle.. 😅


Automaticky přeloženo:
Joossi
před 4 měsíci

A kvůli těmto dvěma úspěšným výběrům jsem každý den kontaktoval finanční oddělení a požádal je o zpracování těchto požadavků.

Je to hloupé, ano, a zákaznický servis / finanční oddělení vždy odpovědělo na stejnou zprávu. Bylo to jako "naše finanční postupy jsou v pravý čas revidovány".... "finanční oddělení bude informovat o každé výplatě e-mailem" ... "pogratulovat k vašim výhrám"

Třetí den v řadě mě naštval e-mail 🤣 a dostal jsem stejnou odpověď jako 7 dní... Je to jako automatický e-mail, takže se nikdo nemusí obtěžovat odpovídat na nějaké konkrétní otázky.

Je příliš těžké svobodně mluvit/psát 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě jsem vyhrál 130 000 DKK, ale winshark je nenastaví na výplatu a podpora mi nemůže pomoci


Dostal někdo své peníze a jak jste to udělali? Chtěl bych, aby mi peníze přišly na účet, protože jsem právně vyhrál, doufám, že někdo pomůže.



Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jaký je důvod, proč vám kasino nedovolí výběr? Doufám, že můžeme nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,


Moje zkušenost s Winharkem byla velmi, velmi špatná. Nechal jsem si vyplatit 500 € ze svých peněz. Bohužel jsem musel zbytek dohrát kousek po kousku kvůli dlouhým čekacím dobám. Abych byl upřímný, cítil jsem, že je příliš hloupé čekat. Mohu jen doporučit posílat na podporu spoustu zpráv každý den. Mám pocit, že když na ně budete patřičně tlačit, vyplatí se.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Škoda, že jste ve své stížnosti neinformovali náš tým o těchto událostech; mohlo by to mít možná jiný výsledek.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Joossi
před 4 měsíci

Už jste dostali své peníze?

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 4 měsíci

Ahoj, proč se ptáš, taky tady čekáš na peníze?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj, ano. Dnes jsem poprvé požádal o 3 výběry po 500 eur. Proto jsem chtěl vědět, jestli Joossi dostal své peníze. Taky mi to přišlo trochu podezřelé, protože se to zpracovává už 6 dní. Zatím jsem také obdržel 2 výběry po 500 eur. Tyto výběry byly zpracovány do 2 dnů.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 4 měsíci

Mám 1000 eur, ale dalších 1000 stále chybí/nevyřízeno. Své požadavky jsem vyřídil asi před 11 dny 😮‍💨

Tak to ještě nemám všechny 🤷‍♂️

Zrovna dnes ráno jsem požádal „finanční tým", aby je provedl, a dostal jsem zpět stejný e-mail, že „naše finanční postupy jsou v pravý čas přezkoumány" 🤯

Automaticky přeloženo:
Joossi
před 4 měsíci

Poprvé mi dali přesné datum, kdy mi zaplatí, ale ty ne? Tomu zpoždění nerozumím. Jsem zvědavá, jak mi to teď půjde

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 4 měsíci

Včera mi přišel takovýhle email 🤣:

file

Nechápu to, to zpoždění 😣

Je škoda, jak kasino vyhání své potenciální zákazníky 😑

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, ano. Dnes jsem poprvé požádal o 3 výběry po 500 eur. Proto jsem chtěl vědět, jestli Joossi dostal své peníze. Taky mi to přišlo trochu podezřelé, protože se to zpracovává už 6 dní. Zatím jsem také obdržel 2 výběry po 500 eur. Tyto výběry byly zpracovány do 2 dnů.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pak bych byl trochu trpělivější a uvidím, co bude dál. To, že jste už nějaké peníze dostali, je určitě pozitivní a já bych ještě nebyl tak nervózní.

Každopádně, ať se stane cokoliv nebo získáte nové informace, budu tady a můžete mi dát vědět. 😉

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky