Vidím, že se blížíte ke 14 dnům, které dáváme kasinům na posílání peněz hráči. Chápu, že může dojít ke zpoždění a dobrou zprávou je, že jste již část peněz obdrželi.
Ovšem zabrat nepřiměřeně dlouho získání další splátky by mi také nevyhovovalo, takže pokud se nic nevyřeší a peníze nedostanete, můžete se na nás obrátit.
Budu tady, kdyby se něco změnilo.😉
I see you are getting close to the 14 days we give casinos to send money to a player. I understand that delays can happen and the good news is that you have already received some of the money.
However, to take an unreasonable amount of time to get the next instalment would not be satisfactory to me either, so if nothing is resolved and you don't get the money, you can turn to us.
I'll be here if anything changes.😉
Ano, vnímám to i pozitivně, ty 2 výplaty byly rychlé a bez problémů. Nyní mám 3 výplaty po 500 eurech a zeptal jsem se, zda existuje výplatní plán. Protože mi byli schopni dát datum mé 1. výplaty. Pak mi poslali tento email, kterému nerozumím. Možná mi to tady někdo vysvětlí?
Yes, I also see it as a positive thing, the 2 payouts were quick and without any problems. I now have 3 payouts of 500 euros each and I asked if there was a payout plan. Because they were able to give me a date for my 1st payout. Then they sent me this email, which I don't understand. Perhaps someone here can explain it to me?
Ja ich sehe es auch noch positiv, die 2 Auszahlungen waren schnell und ohne Probleme. Ich habe nun ja 3 Auszahlungen zu je 500 Euro, und habe dort gefragt ob es einen Auszahlungsplan gibt. Weil sie mir bei meiner 1. Auszahlung auch einen Termin nennen konnten. Dann haben sie mir diese email gesendet, die ich aber nicht verstehe. Vielleicht kann mir es hier jemand erklären?
Z toho bych pochopil, že mají jakési limity, kdy hráč zřejmě může vstoupit do výběru na základě úrovně, jak to popisují. Předpokládám tedy, že čím vyšší úroveň, tím více můžete vybrat za určitou dobu. Tak bych si to vyložil.
Co se týče druhé pasáže, přijde mi divné, že kasino může zvolit metodu místo hráče, protože když ji hráč nemá k dispozici, proč by jim posílali peníze jiným způsobem. To se mi zdá divné a asi bych se zeptal podpory, jak tomu rozumím a co se může stát.
Zkusíš to?
I would understand from this that they have some kind of limits where the player can apparently enter a withdrawal based on the level as they describe it. So I guess the higher the level the more you can withdraw in a certain amount of time. That's how I would interpret it.
Also, as for the second passage, I find it strange that the casino can choose the method instead of the player because if the player doesn't have it available to them, why would they send them money any other way. That seems weird to me and I would probably ask the support how to understand that and what can happen.
Are you going to try it ?
Ano, i ta druhá část mi připadá zvláštní. Ale zeptám se na to. Všechno, co mi tam píšou nebo co mají v podmínkách, mi každopádně přijde trochu divné. Několikrát zdůrazňují, že mají právo rozhodnout, kdy a kolik zaplatí. Pořád píšou, mají právo, pak mají právo atd. Ano mají právo, ale jako hráč mám také práva, pokud vložím legálně, hraji a vyhrávám. No, uvidíme, jak to půjde. Hrál jsem trochu víc a vyhrál. Můj zůstatek na účtu je zpět na 1200 eurech, ale nemohu vybrat, protože ve frontě jsou další 3 výběry po 500 eurech. Jsem moc zvědavý, jestli dopadnu jako Joossi a budu muset čekat věčně. Což si vůbec nedokážu vysvětlit, protože moje první dva výběry byly vyřízeny do 2 dnů. Byla by opravdu škoda, kdybych musel také podat stížnost. Kasino je jinak špičkové, výběr her skvělý a běží bez problémů.
Yes, I find the second section strange too. But I'll ask about it. I find everything they write to me there or what's in their terms and conditions a bit strange anyway. They emphasize several times that they have the right to decide when and how much they pay out. They keep writing, they have the right, then they have the right, etc. Yes, they have the right, but as a player I also have rights if I deposit legally, play and win. Well, let's see how it goes. I've played a bit more and won. My account balance is back at 1200 euros, but I can't withdraw because there are 3 more withdrawals of 500 euros each in the queue. I'm very curious to see if I'll end up like Joossi and have to wait forever. Which I can't explain at all, because my first two withdrawals were processed within 2 days. It would be a real shame if I had to file a complaint too. The casino is otherwise top-notch, the selection of games is great and they run without any problems.
Ja ich finde den 2. Abschnitt auch seltsam. Aber da werde ich noch nachfragen. Finde sowieso alles bisschen komisch was sie mir da schreiben oder auch in ihren AGB steht. Mehrmals betonen sie das sie jederzeit das recht haben,wann und wieviel sie auszahlen. Sie schreiben immer wieder, sie haben das recht dann sie haben das recht usw. Ja sie haben das recht, aber ich als Spieler habe doch auch irgendwie Rechte wenn ich legal einzahle spiele und gewinne. Na ja mal schauen wie es weiter geht. Ich habe nun noch ein bisschen gespielt und gewonnen. Mein Kontostand ist wieder auf 1200 Euro, aber auszahlen kann ich nicht, da noch 3 weitere Auszahlungen zu je 500 Euro in der Warteschlange sind. Bin sehr gespannt ob es mir nun auch so geht wie Joossi und ewig warten muss. Was ich mir gar nicht erklären kann, weil meine ersten beiden Auszahlungen innerhalb 2 tagen bearbeitet wurden. Würde es echt schade finden wenn ich auch eine Beschwerde einreichen müsste. Das Casino ist ansonsten top ,die Spiele auswahl ist mega und laufen ohne Probleme
Jistě, je to boj, když se vám líbí kasino, ale výběry jsou nyní v tomto stavu. Určitě se z toho necítíte dobře a chápu vaše obavy.
Taky bych byl rád, kdyby se vše dalo opravit a reklamace by nebyla nutná, ale nepředbíhejme.
Až od kasina dostanete odpověď ohledně toho, o čem jsme diskutovali, dejte mi vědět.
Sure it's a struggle when you like the casino but the withdrawals are in this state now. It doesn't make you feel good for sure and I understand your concern.
I'd also be happy if everything could be fixed and a complaint wouldn't be necessary, but let's not get ahead of ourselves.
When you get a response from the casino about what we discussed, be sure to let me know.
Nemám odpověď na náš rozhovor, ale odpověděli na mou recenzi. Dal jsem pozitivní recenzi, protože toto kasino bylo až dosud pouze pozitivní. Nezáleží na tom, zda vkládám, hraji nebo vybírám. Vše proběhlo v pořádku. Stále nepochybuji, i když jsem teď vyhrál mnohem víc. Ale pak jsem si tady přečetl o dalších hráčích, což mě trochu nutí pochybovat. Můžu jen čekat, co se stane, dnes je teprve 3. den a je víkend. Pouze moje první dva výběry byly zpracovány do 2 dnů. Ale nezruším své výběry jako hráč výše.
I have no answer to our conversation, but they responded to my review. I gave a positive review because this casino has only been positive up until now. It doesn't matter whether I'm depositing, playing or withdrawing. Everything went well. I still have no doubts, even though I've won a lot more now. But then I read about other players here, which makes me doubt a little. I can only wait and see what happens, today is only the 3rd day and it's the weekend. Only my first two withdrawals were processed within 2 days. But I won't cancel my withdrawals like the player above.
Zu unserem Gespräch habe ich keine Antwort,aber sie haben auf meine Bewertung reagiert. Ich habe eine positive abgegeben, weil dieses Casino bis jetzt nur positiv war. Egal ob Einzahlung, spielen oder auszahlen. Es lief alles gut. Ich hätte auch weiterhin keine zweifel, trotz das ich jetzt einiges mehr gewonnen habe. Aber dann lese ich hier von anderen Spielern, das mich dann doch etwas zweifeln lässt. Kann nur abwarten was passiert, heute ist erst der 3. Tag und jetzt ist auch noch Wochenende. Nur meine ersten beiden auszahlungen waren innerhalb 2 tagen bearbeitet. Ich werde aber nicht wie oben ein Spieler, meine Auszahlungen stornieren.
Právě jsem dnes zaplatil 500 eur. Ten požadavek jsem podal 19.6.24. Stále čeká na ostatní.
Je pozitivní, že platí, ale opravdu negativní je, že je s platbami příliš velké zpoždění 🤯
I just today 500eur payment. I made that request 19.6.24. Still waiting others.
It's positive, that they pay, but it's really negative thing, that there is too much delay with payments 🤯
Máte pocit, že vám dnes poslali platbu, abyste nereklamovali? Ani se mi nelíbí, že takhle zdržují platby. Nemůže tady v Casino Guru nikdo pomoci? Už jsem několikrát psal do kasina, abych se zeptal, zda existuje platební plán nebo datum, kdy budou vypláceny. Ale jediná odpověď, kterou dostávám, je, že mají právo a pak zase právo a svá vlastní pravidla. Jen opravdu nechápu, co tím myslí.
Do you have the feeling that they sent you a payment today so that you don't file a complaint? I don't like it that they delay payments like that either. Can no one help here at Casino Guru? I've already written to the casino several times to ask if there is a payment plan or a date when they will pay out. But the only answer I get is that they have the right and then the right again and their own rules. I just can't really understand what they mean by that.
Hast du das gefühl das sie dir heute eine zahlung schickten damit du keine beschwerde einreichst? Finde es auch nicht schön das sie die zahlungen so raus zögern. Kann hier niemand helfen bei casino guru? Ich hatte das casino auch schon mehrmals angeschrieben ob es keinen zahlungsplan, ein datum gibt wann sie auszahlen. Aber dann kommt immer nur die antwort, sie haben da das recht dann wieder das recht und ihre eigene regeln. Geh kann nur nicht wirklich nachvollziehen was sie damit meinen.
Několikrát jsem se zeptal kasina, zda mi může vysvětlit svá pravidla pro výplaty. Ale vždy mi přijde stejný email. Musí existovat nějaký platební plán, kdy vyplácejí jakou částku. Podrobnou odpověď ale nedávají. já tomu nerozumím. Mám zálohu 3 x 500 eur a na účtu mi zbylo 1900 eur. Jak to má fungovat? Live chat nemůže nebo nesmí poskytovat žádné informace o financích? Kdo mi nyní může pomoci, abych zjistil, kdy a jak toto kasino vyplácí??????
I have asked the casino a few times whether they can explain their rules for payouts to me. But I always get the same email. There must be some kind of payment plan for when they pay out which amount. But they don't give a detailed answer. I don't understand. I have 3 x 500 euros in deposit and 1900 euros left in my account. How is that supposed to work? The live chat cannot or is not allowed to give any information about finances? Who can help me now so that I can find out when and how this casino pays out??????
Ich habe jetzt schon ein paar mal an das Casino die Frage gestellt ob sie mir ihre Regeln mit der Auszahlung erklären können. Aber es kommt immer nur die gleiche email. Es muss doch irgendwie einen zahlungsplan geben wann sie welchen Betrag auszahlen. Sie geben aber keine ausführliche Antwort. Verstehe das nicht. Ich habe 3 x 500 Euro in der Anzahlung und noch 1900 Euro auf meinen konto. Wie soll das funktionieren? Der live chat kann oder darf über finanzen keine Auskunft geben? Wer kann mir jetzt helfen das man hier mal aufgeklärt wird, wann und wie dieses Casino auszahlt??????
Několikrát jsem se zeptal kasina, zda mi může vysvětlit svá pravidla pro výplaty. Ale vždy mi přijde stejný email. Musí existovat nějaký platební plán, kdy vyplácejí jakou částku. Podrobnou odpověď ale nedávají. já tomu nerozumím. Mám zálohu 3 x 500 eur a na účtu mi zbylo 1900 eur. Jak to má fungovat? Live chat nemůže nebo nesmí poskytovat žádné informace o financích? Kdo mi nyní může pomoci, abych zjistil, kdy a jak toto kasino vyplácí??????
I have asked the casino a few times whether they can explain their rules for payouts to me. But I always get the same email. There must be some kind of payment plan for when they pay out which amount. But they don't give a detailed answer. I don't understand. I have 3 x 500 euros in deposit and 1900 euros left in my account. How is that supposed to work? The live chat cannot or is not allowed to give any information about finances? Who can help me now so that I can find out when and how this casino pays out??????
Ich habe jetzt schon ein paar mal an das Casino die Frage gestellt ob sie mir ihre Regeln mit der Auszahlung erklären können. Aber es kommt immer nur die gleiche email. Es muss doch irgendwie einen zahlungsplan geben wann sie welchen Betrag auszahlen. Sie geben aber keine ausführliche Antwort. Verstehe das nicht. Ich habe 3 x 500 Euro in der Anzahlung und noch 1900 Euro auf meinen konto. Wie soll das funktionieren? Der live chat kann oder darf über finanzen keine Auskunft geben? Wer kann mir jetzt helfen das man hier mal aufgeklärt wird, wann und wie dieses Casino auszahlt??????
Myslím, že to může být u každého hráče individuální, ale na jedné věci se dá shodnout a nezabere to nejméně času. Myslím, že záleží na různých faktorech, kdy vám peníze zaplatí, ale protože se tomu vyhýbají, moc se toho nedozvíte.
Přesto víte, že pokud máte problémy a nevíte si rady, můžete se na nás obrátit.
Pevně věřím, že to nebude nutné.
I think it can be individual for each player, but you can agree on one thing and it doesn't take the least amount of time. I think it's up to various factors when they pay you the money, but since they avoid it, you won't know much.
Nevertheless, you know that if you have problems and you don't know what to do next, you can turn to us.
I firmly believe that this will not be necessary.
8. července jsem obdržel e-mail, že 500 eur bude vyplaceno 9. července. A ano, byly vyplaceny. Pak jsem se znovu zeptal, jak často budou vyplácet. Nějak jsem se ale nedočkal důkladné odpovědi. Pouze tento
Poté, co bylo dnes vyplaceno 500 eur, jsem mohl vyplatit dalších 500 eur. Nyní mám další 3 výplaty, které je třeba zpracovat. Jsem moc zvědavá, jak dlouho budu tentokrát čekat. První dvě výplaty byly vyplaceny do 2 dnů. Teď jsem vyhrál trochu víc a musel jsem čekat 7 dní. Pokud to bude znovu trvat 7 dní nebo déle, bude to trvat týdny, než dostanu své peníze, pokud budou opravdu platit. Tohle zpoždění prostě nechápu
I received an email on July 8th saying that 500 euros would be paid out on July 9th. And yes, they were paid out. I then asked again how often they would pay out. But somehow I didn't get a thorough answer. Only this one
After 500 euros were paid out today, I was able to pay out another 500 euros. Now I have 3 more payouts that need to be processed. I'm very curious how long I have to wait this time. The first two payouts were paid out in 2 days. Now I've won a little more and had to wait 7 days. If it takes 7 days or more again, it will take weeks until I get my money, if they really do keep paying. I just can't understand this delay
Ich bekam am 8.7 eine email das 500 euro am 9.7 ausgezahlt werden. Und ja, sie wurden ausgezahlt. Daraufhin hab ich dann nochmal nachgefragt in welchen Abständen sie denn nun weiter auszahlen. Aber irgendwie bekomme ich da keine gründliche Antwort. Nur diese hier
Nachdem dann heute 500 Euro ausgezahlt wurden, konnte ich nochmal 500 Euro auszahlen. Nun habe ich wieder 3 Auszahlungen die bearbeitet werden müssen. Nun bin ich sehr gespannt wie lange ich diesmal warten muss. Die ersten beide Auszahlungen wurden in 2 tagen ausgezahlt. Nun hab ich etwas mehr gewonnen und musste nun 7 tage warten. Wenn es jetzt wieder 7 tage oder auch mehr dauern sollte, wird es Wochen dauern bis ich mein Geld hab, wenn sie auch wirklich weiter zahlen. Kann einfach nicht diese Verzögerung nachvollziehen
No, pokud to takhle bude pořád, tak víte, na co se můžete připravit, když tady budete hrát dál. Pokud ti to nevyhovuje, tak bych už nehrál, dokud mi kasino všechno nezaplatí. Ale pokud vám to nevadí, můžete tu naopak zůstat. Vše je o vaší vlastní preferenci.
Nevím, co přesně může kasinu vadit, ale zjevně má dost výběrů a to by mohl být problém. Možná by to mohl být poskytovatel třetí strany. Nejlépe by to bylo vědět od nich, proto pevně věřím, že zpoždění bude co nejmenší a peníze dostanete rychle. Neváhejte a dejte mi vědět, jak dlouho budete tentokrát čekat.
Well, if it's going to be like this all the time, then you know what you can prepare for if you continue to play here. If it doesn't suit you then I wouldn't play anymore just until the casino pays me everything. But if you don't mind, then you can stay here on the other hand. It's all about your own preference.
I don't know what exactly might be bothering the casino, but apparently it has enough withdrawals and that could be a problem. Maybe it could be a 3rd party provider. It would be best to know from them, so I strongly believe that the delay will be as small as possible and you will get your money quickly. Feel free to let me know how long you will wait this time.
Ano, prostě nebudu vůbec hrát a čekat, co se stane. Samotné kasino je docela dobré, a proto jsem napsal pozitivní recenzi. Nemyslím si ale, že podpora je v pořádku, je to jako mluvit s počítačem a dostávat pouze uložené odpovědi. Pravděpodobně jsem napsal recenzi příliš rychle a možná ji budu muset znovu změnit. A ne, moc zpožděná výplata se mi vůbec nelíbí.
Yes, I'm just not going to play at all and wait and see what happens. The casino itself is quite good, which is why I wrote a positive review. But I don't think the support is OK, it's like talking to a computer and only getting saved answers. I probably wrote the review too quickly and I might have to change it again. And no, I don't like the very delayed payout at all.
Ja ich werde jetzt einfach mal gar nicht spielen und warten was passiert. Das Casino selbst ist ganz gut, dafür hab ich auch eine positive Bewertung geschrieben. Aber den Support find ich nicht ok, als würde man mit einem computer reden und nur gespeicherte Antworten bekommen. Die Bewertung kam wohl auch zu schnell von mir und muss ich vielleicht auch nochmal ändern. Und nein das mit der sehr verzögernte Auszahlung passt mir gar nicht.
Dostali jste nyní všechny své peníze?
Have you received all your money now?
Hast du dein geld nun komplett bekommen?
Ano, prostě nebudu vůbec hrát a čekat, co se stane. Samotné kasino je docela dobré, a proto jsem napsal pozitivní recenzi. Nemyslím si ale, že podpora je v pořádku, je to jako mluvit s počítačem a dostávat pouze uložené odpovědi. Pravděpodobně jsem napsal recenzi příliš rychle a možná ji budu muset znovu změnit. A ne, moc zpožděná výplata se mi vůbec nelíbí.
Yes, I'm just not going to play at all and wait and see what happens. The casino itself is quite good, which is why I wrote a positive review. But I don't think the support is OK, it's like talking to a computer and only getting saved answers. I probably wrote the review too quickly and I might have to change it again. And no, I don't like the very delayed payout at all.
Ja ich werde jetzt einfach mal gar nicht spielen und warten was passiert. Das Casino selbst ist ganz gut, dafür hab ich auch eine positive Bewertung geschrieben. Aber den Support find ich nicht ok, als würde man mit einem computer reden und nur gespeicherte Antworten bekommen. Die Bewertung kam wohl auch zu schnell von mir und muss ich vielleicht auch nochmal ändern. Und nein das mit der sehr verzögernte Auszahlung passt mir gar nicht.
Očividně to žádný hráč nemá a ani se mu nedivím. Samozřejmě někdy musíte zvážit, co je pro koho zpoždění, protože někdy je to pro hráče i jeden den. Ale není tomu tak a vím, proč máte takový názor.
Tak uvidíme, jak to půjde.
Clearly no player has it and I'm not surprised. Of course, sometimes you have to consider what is the delay for whom, because sometimes it's even one day for the players. But that's not the case and I know why you have that opinion.
So we'll see how it goes.
Bez ohledu na to, co se zeptám oddělení KYC, dostávám pouze standardní e-maily. Podpora nemůže nebo nepomůže, řekli, že nevědí, jak to funguje, ale vědí, že kdo dřív přijde, ten dřív mele. Požádal jsem o 3 výběry 2. července, všechny ve stejnou dobu, z toho 1 byl zpracován 9. července. Teď se zase nic neděje. V tomto kasinu nemohu dosáhnout žádného pokroku, nevím, kdy a zda dostanu své peníze. Proto jsem musel podat stížnost v naději, že zde snad dostanu jasnou odpověď.
No matter what I ask the KYC department, I only get standard emails. Support can't or won't help, they said they don't know how it works, but they do know that first come, first served. I requested 3 withdrawals on July 2nd, all at the same time, 1 of which was processed on July 9th. Now nothing is happening again. I can't make any progress in this casino, I don't know when or if I will get my money. That's why I had to file a complaint in the hope that I might get a clear answer here.
Egal was ich bei der kyc abteilung nachfrage bekomme ich nur standart emails. Der support kann oder will auch nicht helfen, sie meinten sie wissen nicht wie der ablauf ist, aber sie wissen wohl, wer zuerst kommt mahlt zuerst. Ich hab am 2.7. 3 auszahlungen beantragt, alle zur gleichen zeit, 1 davon wurde am 9.7. bearbeitet. Nun kommt wieder nichts. Ich komme in diesem casino nicht weiter,weiß nicht wann oder ob ich mein geld noch bekomme. Deswegen musste ich jetzt eine Beschwerde einreichen um zu hoffen das man hier vielleicht eine klare Antwort bekommt.
Nedivím se, že jste podal stížnost a za mě je to dobrý krok. Musíte vědět, že kasinům dáváme 14 dní, ale bez odvolání nebo platného důvodu je těžké zůstat v klidu. Reklamace tedy bude alespoň zadní vrátka, kdyby se něco pokazilo a zabralo by vám to delší časový rámec, než dáváme.
Budu tedy rád, když příště přijdete s pozitivními zprávami a můžeme se oba rozveselit. Ať nastanou jakékoli změny, budu tady.
I am not surprised that you have filed a complaint and for me it is a good step. You must know that we give casinos 14 days, but without an appeal or a valid reason it is hard to stay calm. So the complaint will at least be a back door if something goes wrong and it would take you a longer time frame than we give.
So I will be glad if you come next time with positive news and we can both cheer ourselves up. Whatever changes occur, I will be here.
Dnes jsem dostal posledních 500 eur. Také jsem se tam poté rozhodl zavřít svůj účet.
Je to právě z toho konkrétního důvodu. Opravdu si svých hráčů tolik neváží, aby včas vypláceli výhry.
Podle mého názoru není zpracování výběrů tak obtížné, zvláště když není použit žádný bonus.
Samozřejmě pokud je v kasinu nějaký finanční problém, neřeknou to a vymyslí si důvody, proč nezaplatit 🤷♂️
A moje 15letá zkušenost s kasiny, jedním z jejich základních kamenů je, že platby fungují oběma způsoby.
Před několika lety mi jedno kasino navrhlo, abych zrušil svou žádost, a pokud to udělám, mohou mi k této sumě přidat 200% bonus 🤣 Byla to dobrá suma peněz... Byl jsem jako wtf, v žádném případě? 🤣 Šlo mi o to, že Winshark jde do stejné brány jako výše zmíněné kasino 😮💨 Něco je špatně....
Nechci svůj čas využívat k tomu, abych se zeptal, kdy se moje výhry zpracovávají, protože jsem je vydělal fair play.
A celkově inzerují své kasino jako "RYCHLÉ VÝBĚRY!" atd...
WHOOOOOAAAHHH RYCHLÉ VÝBĚRY!!!! 😮💨😮💨🤯🤯🤯💨💨
Just got my last 500 eur today. Also, I decided to close my account there after that.
It's just for that specific reason. They really don't appreciate their players that much, to pay winnings on time.
For my opinnion, processing withdrawals isn't that difficult job to do, especially when there is no bonus used.
Of course if there is some financial problem on casino, they won't say and they will make up reasons to not to pay 🤷♂️
And my 15 year experience of casinos, one of their corner stones is that payments work to both ways.
Few years ago one casino suggested me to cancel my request and if I do that, they can add me 200% bonus to that sum 🤣 It was good sum of money... I was like wtf, no way? 🤣 My point was, that Winshark goes to same gategory as above mentioned casino 😮💨 There is something wrong....
I don't wanna use my time for asking when my winnings is being processed, because I have earned them with fair play.
And all in all, they advertise their casino like "FAST WITHDRAWALS!" etc...
WHOOOOAAAHHH FAST WITHDRAWALS!!!! 😮💨😮💨🤯🤯🤯💨💨
V první řadě jsem rád, že máš všechno. Jsem velmi nadšený, až uvidím, jestli dostanu také všechny své peníze. Protože i já začínám mít pochybnosti. A je to stejné jako u vás, vždy dostávám stejné odpovědi. Sedí tam někdo nebo mluvím s počítačem? Ano, je opravdu škoda, že nemáte kontaktní osobu, nebo alespoň někdo vysvětluje, jak výplatní plán funguje. A ano, vždy máte pocit, že jim na vás nezáleží. Smutné, smutné. Také jsem dal kladnou recenzi, ale do té doby bylo kasino opravdu skvělé. Pořád to je, kromě podpory, která prostě nefunguje. Doufám, že dostanu vyplacené peníze
First of all, I'm happy that you got everything. I'm very excited to see if I get all my money too. Because I'm starting to have my doubts too. And it's the same as with you, I always get the same answers. Is there a person sitting there or am I talking to a computer? Yes, it's a real shame that you don't have a contact person, or at least someone explains how the payout plan works. And yes, you always get the feeling that they don't care about you. Sad, sad. I also gave a positive review, but up until then the casino was really great. It still is, except for the support, that just doesn't work. I hope I get my money paid out
Erst mal freut es mich das du alles bekommen hast. Bin sehr gespannt ob ich auch mein ganzes Geld bekomme. Denn so langsam hab ich auch meine Zweifel. Und es ist wie bei dir, es kommen immer die gleichen Antworten. Sitzt da ein Mensch oder spreche ich mit einem Computer? Ja es ist richtig schade das man keinen Ansprechpartner hat, oder wenigstens mal erklärt bekommt wie der Auszahlungsplan läuft. Und ja man bekommt nur immer zu spüren das man ihnen egal ist. Traurig traurig. Ich hab auch noch eine positive bewertung abgegeben, aber bis dahin war das Casino auch echt top. Ist es immer noch, bis auf den support, das geht einfach nicht. Ich hoffe ich bekomme mein geld ausgezahlt
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.