FórumKasinaTikiTaka Casino - všeobecná diskuze

TikiTaka Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před měsícem od Karen1234567890
|
1457 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
jw7436
před měsícem

Pokud vám byl výběr znovu zrušen a neobdrželi jste žádný důvod, proč tomu tak je, máte možnost u nás podat stížnost a my se vám pokusíme pomoci.

Dejte mi vědět, jak to pokračuje.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Udělám to, pokaždé, když se to zruší, začne znovu proces 3 pracovních dnů, takže bych to měl vědět do pátku.

Budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
jw7436
před měsícem

Jasně, budu čekat. Pokud by to dopadlo stejně tak bych asi uvažoval o reklamaci, ale dejme tomu ještě pár dní, doufám, že se to vyřeší. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino Tika taka, jaký je to podvod, vzalo mi 600 ode mě, vložil jsem jen pár sekund, ale když jsem vyhrál 500, nevyplatí mi s tím, že to byla moje banka a řekli, že jsem výběr zrušil na živém chatu, jen aby mě přerušil Nyní jsem kontaktoval svou banku a provádějí vyšetřování

Automaticky přeloženo:
maddiebull24
před měsícem

Pokud si pročtete toto vlákno, zjistíte, že stejný nebo podobný problém v tomto kasinu má více hráčů.

Takže bych vám určitě doporučil, abyste podal stížnost zde s naším týmem a my se ji pokusíme vyřešit.

Jak můžete vidětzde , na toto kasino již probíhá několik stížností, tak snad se vše brzy vyřeší.🤞

Stačí kliknout na tento odkaz a odeslat také svůj, kde popíšete situaci, kterou zažíváte.

Také nás prosím informujte o všech aktualizacích. budete?

Automaticky přeloženo:
maddiebull24
před měsícem

Několik lidí řeklo výběr prostřednictvím bankovního převodu, zkusil jsem to přes kartu, odmítlo to jako vaše Vybral jsem v úterý a dnes se to přesunulo z kontroly do zpracování, zřejmě jsem výběr ještě nedostal, ale je to zatím nejslibnější, takže zkuste výběr přes banku převod. Držíme palce, je hotovo


AKTUALIZACE: 100% výběr prostřednictvím bankovního převodu právě byl můj výběr dokončen. Počkejte, až peníze půjdou, nyní vybráno úterý zpracováno v pátek 1-3 pracovní dny pro prostředky v mé bance.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Výběr bankovním převodem v úterý dostal e-mail, že dnes dokončeno, plně zpracováno.

Možná by stálo za to dát vědět lidem, kteří zde vyvolali obavy.

Je zřejmé, že prostředky ještě nedorazily, ale alespoň to bylo dokončeno, takže je tu vlastně nějaká naděje.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Výběr bankovním převodem v úterý dostal e-mail, že dnes dokončeno, plně zpracováno.

Možná by stálo za to dát vědět lidem, kteří zde vyvolali obavy.

Je zřejmé, že prostředky ještě nedorazily, ale alespoň to bylo dokončeno, takže je tu vlastně nějaká naděje.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Skvělá zpráva a jsem rád, že tentokrát způsob platby neselhal a peníze jste dostali.

Je také dobré, že jste se podělili a popsali svůj postup, protože hráči, kteří budou tyto informace procházet, to mohou mít jednodušší a udělat to stejným způsobem.

Vše je tedy nakonec v pořádku a doufám, že už podobné starosti mít nebudete.

Myslíte si tedy, že dáte kasinu šanci nebo ne? 🎉😁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Pochybuji, že tam vložím znovu, bylo to dost špatné, zatímco platforma je v pořádku, nikdy jsem nepoznal, že výběr trvá déle než týden.

Myslím, že s tím skončím, dokud budu napřed.

Automaticky přeloženo:
jw7436
před měsícem

Nevyčítám ti tvé rozhodnutí, každý ví co je pro něj nejlepší a pokud jsi to nenašel tady, tak to bude asi lepší jinde.

Tak vám přeji, ať se vám daří a kdykoli budete mít zkušenost s tímto či jiným kasinem, můžete se ozvat. 😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Buďte si vědomi!! Udělal jsem si účet včera jsem vložil 500 € ztratil jsem vše velmi rychle rtp bylo hrozné, pak jsem provedl druhý vklad a vyhrál jsem 2k Pokusil jsem se vybrat zpět 500 a dnes je můj účet trvale zablokován

Automaticky přeloženo:
Kristo
před měsícem

Zdravím vás, pravděpodobně to není nejlepší začátek v novém kasinu. Řekli vám důvod, proč váš účet uzavřeli? Hráli jste zde s nějakým bonusem?

Mohl bys mi prosím říct trochu víc?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Hrál jsem tam bez bonusu.. Nevěděl jsem, že jsou to podvodníci, dokud jsem neviděl recenze online poté, co jsem požádal o výběr 500, druhý den jsem se chtěl přihlásit a vybrat dalších 500 a můj účet byl zablokován

Automaticky přeloženo:
Kristo
před měsícem

V takovém případě, pokud se nic nevyřešilo, nikdo vám neuvedl důvod ani nic podobného, pak bych šel a podal stížnost.

Náš tým se vám pokusí pomoci a pokud máte zájem, můžete tak učinitna tomto odkazu .

Pokud byste chtěli vědět, jakým procesem budete procházet nebo co můžete očekávat, pomůže vám tento průvodce – Informace a pokyny k řešení stížností .

Tak co myslíš?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky