Představuji si, že to může být matoucí, ale pokud hráč chce, aby byl účet náležitě uzavřen, zejména kvůli problému s hazardními hrami, musí být jako důvod uveden problém s hazardem, nutkavé hraní nebo závislost na hazardních hrách.
To je smysl toho "jasně uvedeného" důvodu.
Mnoho hráčů uzavírá svůj účet z mnoha různých důvodů a kasino se aktivně snaží tyto hráče přesvědčit, aby zůstali. Přesto je závislý hráč ohrožen a jeho účet musí být co nejdříve uzavřen, aby se snížil další negativní dopad hazardu. Zejména zranitelní hráči tedy musí vyjádřit skutečnou povahu svého požadavku, jinak nemusí být výsledek přesný.
Pokud tomu rozumím, problém se zdá být v nedostatečné komunikaci z jejich stránek, je to tak?
I imagine it may be confusing, but if a player wants the account to be appropriately closed, especially due to a gambling issue, the reason must be stated as gambling issue, compulsive gambling, or gambling addiction.
That's the point of the "clearly stated" reason.
Many players closes their account for many various reasons, and the casino actively tries to convince those players to stay. Yet an addicted player is at risk, and his account must be closed as soon as possible to reduce further negative gambling impact. Thus, especially vulnerable players must express the true nature of their request, otherwise, the result may not be accurate.
As far as I understand though, the problem seems to be a lack of communication from their site, is that so?
Automaticky přeloženo: