DomůFórumKasinaTikiTaka Casino - všeobecná diskuze

TikiTaka Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od Karen1234567890
|
2 025 zobrazení 37 odpovědí |
|
1 2
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s TikiTaka Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 měsíci

Snažím se vybrat prostředky, ale nedělají výběr, poslali jim e-mail mnohokrát žádné odpovědi společnost je podvod nepoužívejte je !!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
Karen1234567890
před 2 měsíci

A mohu se prosím zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr? Prošli jste ověřovacím procesem v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Buďte opatrní. Neposkytují žádné zodpovědné herní možnosti.

Již jsem poslal 3 e-maily s žádostí o uzavření účtu. Žádná odezva!

Automaticky přeloženo:
radarus
před 2 měsíci

Tohle mi vůbec nezní dobře.

Jasně jste uvedli důvod uzavření účtu? Je opravdu důležité udělat vždy, když se vyskytne problém s hazardem, jasně to napsat na podporu.

Pokud můžeme něco udělat, dejte nám prosím vědět.🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Samozřejmě. Kontaktoval jsem i přes chat. Účet je stále otevřený.

Automaticky přeloženo:
radarus
před 2 měsíci

Procházel jsem informace na straně kasina a našel jsem toto:

file

Požádali jste o sebevyloučení v souladu s ním?

Jen, prosím, pokud uvidíte, že kasino nereaguje, dejte nám vědět, abychom se vám mohli pokusit s touto situací pomoci.🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Toto je můj poslední e-mail. Žádná odpověď... znovu.

file

Automaticky přeloženo:
Karen1234567890
před 2 měsíci

Měl jsem malou výhru, měl jsem potíže jako vy, ale vybral jsem bankovním převodem?


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Toto je můj poslední e-mail. Žádná odpověď... znovu.

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je mi líto, ale uvedli jste jasně důvod uzavření účtu?

Vždy by se mělo napsat, pokud jsou důvodem problémy s hazardem. V takovém případě musí kasino okamžitě zareagovat a účet uzavřít.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jak vidíte, jasně jsem napsal, že důvodem je nedostatek možností omezení hazardu.

Účet je stále otevřený.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hrál jsem tuto stránku a všiml jsem si, že vklady jdou různým výběrčím plateb, tj. Zinipay a jednomu s názvem Canopy, nejsem si jistý, zda se jedná o podvod, ale drž se dál!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jak vidíte, jasně jsem napsal, že důvodem je nedostatek možností omezení hazardu.

Účet je stále otevřený.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Představuji si, že to může být matoucí, ale pokud hráč chce, aby byl účet náležitě uzavřen, zejména kvůli problému s hazardními hrami, musí být jako důvod uveden problém s hazardem, nutkavé hraní nebo závislost na hazardních hrách.

To je smysl toho "jasně uvedeného" důvodu.

Mnoho hráčů uzavírá svůj účet z mnoha různých důvodů a kasino se aktivně snaží tyto hráče přesvědčit, aby zůstali. Přesto je závislý hráč ohrožen a jeho účet musí být co nejdříve uzavřen, aby se snížil další negativní dopad hazardu. Zejména zranitelní hráči tedy musí vyjádřit skutečnou povahu svého požadavku, jinak nemusí být výsledek přesný.

Pokud tomu rozumím, problém se zdá být v nedostatečné komunikaci z jejich stránek, je to tak?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hrál jsem tuto stránku a všiml jsem si, že vklady jdou různým výběrčím plateb, tj. Zinipay a jednomu s názvem Canopy, nejsem si jistý, zda se jedná o podvod, ale drž se dál!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To je to, co někteří označovali jako jakýsi systém shellu, podle mého názoru. Kasina příležitostně využívají obchodníky třetích stran k umožnění nákupů, obvykle z problematických – silně omezujících – zemí, jako je Spojené království. Neváhejte procházet toto vlákno; jde o to téma:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/208 👈


Řekli byste, že je to stejná situace?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Při pohledu na trustpilot tato společnost bezdůvodně přijímá vklady a ruší výběry, přesně to samé jako příspěvky zde a přesně totéž se děje mně.

Vyberete, počkejte 3 dny, pak vám přijde e-mail, že výběr byl zrušen, poté jej odešlete znovu a chat vám sdělí, že je to moje banka (jasně, že není)

Když čtu tady a všude jinde, myslím, že je to podvodná stránka. Podíval jsem se na sesterské společnosti a dělají přesně to samé.

Překvapilo mě, že zde má hodnocení 6,8 z hlediska bezpečnosti

Automaticky přeloženo:
Karen1234567890
před 2 měsíci

Jsem ve stejném bodě, že výběr po 3 dnech byl plně ověřen atd., podařilo se vám nakonec dostat zaplaceno? Pokud ano, bylo to zpět na debetní kartu nebo bankovní převod? , 100% je již nepoužijem.

Automaticky přeloženo:
jw7436
před 2 měsíci

Ano, jedna ze sesterských stránek je Fat Pirate hraná na této stránce SCAM !!!

Automaticky přeloženo:
jw7436
před 2 měsíci

Zkoušel jsem kartu, pak jsem zkusil bankovní převod, který prošel, po této malé výhře už nevyhrál!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Při pohledu na trustpilot tato společnost bezdůvodně přijímá vklady a ruší výběry, přesně to samé jako příspěvky zde a přesně totéž se děje mně.

Vyberete, počkejte 3 dny, pak vám přijde e-mail, že výběr byl zrušen, poté jej odešlete znovu a chat vám sdělí, že je to moje banka (jasně, že není)

Když čtu tady a všude jinde, myslím, že je to podvodná stránka. Podíval jsem se na sesterské společnosti a dělají přesně to samé.

Překvapilo mě, že zde má hodnocení 6,8 z hlediska bezpečnosti

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že s tímto kasinem nemáte nejlepší zkušenosti. Vidím, že váš výběr byl zrušen jako v případě ostatních hráčů.

Pokusili jste se však znovu odeslat odstoupení od smlouvy? Nebo jste použili jinou platební metodu? Jak dlouho aktuálně čekáte na peníze?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Znovu jsem to odeslal, podruhé se to znovu zrušilo, takže jsem to dnes znovu odeslal jako bankovní převod, původně jsem to stáhl minulý čtvrtek.

S kasinem je něco zjevně špatně a čím více čtu, tím méně si myslím, že dostanu své prostředky.

Pokud chcete vidět rozsah této pokladny, trustpilot , doslova každý má stejné problémy.



Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky