No, vsadím se, že Romiho zajímalo, jestli vám kasino vysvětlilo zpoždění. Víme, že toto kasino nemá ve Španělsku licenci. Ale zdá se, že jste to nevěděl. Podle mě je pro mě mnohem větší problém nižší index bezpečnosti.
Mnoho kasin toto pravidlo zavádí, protože hráči se dříve vyhýbali KYC (Know Your Credit) tím, že požádali o uzavření účtu, když měli stále aktivní zůstatek. Věří, že výběr bude okamžitý, a berou to jako výhodu. Proto toto pravidlo pochází. Výsledek však závisí na konkrétních okolnostech. To nás, myslím, vrací k otázce vaší opožděné platby.
Samozřejmě, když vám na kasinovém účtu zbude tak malý zůstatek, 17 eur je v podstatě poslední smutná kapka. A zážitek, který popisujete, je přesně ten klasický „kasinový maraton utrpení" – čekáte celé dny, jen abyste si mohli vybrat peníze, a pak vám ani nevyplatí drobné, protože „desetinná čísla? Ne, tady hrajeme jen s celými čísly, brácho."
V tomto bodě už nejde o férovost, ale o to, že se tento druh kasina snaží vymáčknout z vás každou korunu a držet vás na vodítku. Zákaznická podpora je buď pomalá, nebo úplně k ničemu, ověřování? To nepotřebujeme, jen to všechno zpomaluje. Čistá komedie, že?
Jsem rád, že už máš stížnost...
Well, I bet Romi was interested in whether the casino explained the delay to you. We are aware that this casino is not licensed in Spain. But it appears you did not know. If you ask me, the lower Safety Index is a much bigger concern for me.
Many casinos implement this rule because players previously avoided KYC by requesting account closure while their balance was still active. They believe the withdrawal will become instant and take it as an advantage. Hence comes this rule. However, the outcome depends on specific circumstances. This, I believe, brings us back to the issue of your delayed payment.
Of course, when you’re left with such a small balance in the casino account, 17 euros is basically the last sad drop. And the experience you’re describing is exactly the classic ‘casino marathon of misery’ — you wait days just to get any withdrawal, and then they won’t even pay out the small change because ‘decimals? Nope, here we play with whole numbers only, brother.’
At this point, it’s not about fairness anymore, but about this kind of casino trying to squeeze out every last cent and keep you on a leash. Customer support is either slow or completely useless, verification? We don’t need that, it just slows things down. Pure comedy, right?
Glad you have the complaint already...
Automaticky přeloženo: