DomůFórumKasinaTikiTaka Casino - všeobecná diskuze

TikiTaka Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

37 095 zobrazení 256 odpovědí |
před rokem
|
1...10 11 1213
Přidat příspěvek
eloymartinez202915
před 4 měsíci

Naprosto to chápu, kontrola licencí a recenzí je něco, co by měl dělat každý hráč.

Ale upřímně, v téhle šílené situaci si nemysli, že musíš nést celé břemeno na svých bedrech. Tahle šaráda ti opravdu vezme koláč (a taky ho sní).

Jsem rád, že ti trocha humoru pomohla, protože smích je někdy nejlepší způsob, jak přežít hloupé kasinové lumpárny...

Doufejme, že se kasino brzy dá dohromady a dočkáme se toho velkého šťastného konce, po kterém se obě strany budou moci šťastně rozloučit a žít šťastně až do smrti!

Drž se!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zajímalo by mě, jak je možné, že hodnocení tohoto kasina skočilo z 2 na 7? Co se změnilo?

Automaticky přeloženo:
joshaye
před 3 měsíci

Kasino otevřelo staré nevyřešené stížnosti a vyřešilo je, a proto se index bezpečnosti zvýšil.🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Slibuji 3 dny a já čekám už přes týden


1000 € zbývající výplata

Automaticky přeloženo:
Anonymized972
před 3 měsíci

Dobrý den, pokud vám kasino slíbilo, že výhru obdržíte během několika dní a už je to týden, řekli vám k celé situaci něco bližšího? Nebo jen základní informace, že musíte čekat a dochází k určitému zpoždění?

Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na zaplacení hráči, a pokud tak neučiní, pokusíme se vám pomoci.

Ještě by mě zajímala jedna věc, jakou platební metodu jste použil/a?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Vždycky říkali



Výplata je v závěrečné fázi zpracování na Blable, ale pořád dostávám jen odpovědi typu kopírování a vkládání. Snadno jsem otevřel 15 tiketů.



Použil(a) jsem kreditní kartu / Revolut

Automaticky přeloženo:
Anonymized972
před 3 měsíci

Jasně, doporučuji zkusit vydržet zmíněných 14 dní a pokud se nic nestane a budou vám stále dávat stejné odpovědi, kontaktujeme kasino pomocí otevřené stížnosti .

Hráli jste zde s bonusem? Je to váš první výběr z kasina?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ne, nebyl to můj první vklad a ano, byl to vkladový bonus


Zahájil stížnost

Automaticky přeloženo:
Anonymized972
před 3 měsíci

A předtím jsi peníze vždycky normálně dostával, že? Teď je tu ale problém?

Takže, vzhledem k tomu, že jste podal stížnost , počkáme a uvidíme, jak se situace vyvine.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Myslím, že jsem si tam už jednou vybral bez problémů, ale nejsem si jistý, protože jsem registrovaný v tolika kasinech.



Dnes i včera jsem si otevřel tiket a pořád říkají to samé, dávají jen kopírované a vložené odpovědi, ani si nejsem jistý, jestli jsou to lidé nebo ChatGPT.

Automaticky přeloženo:
Anonymized972
před 3 měsíci

Možná je to proto, že vám nemají co říct. Trpělivost v tomto případě bude pravděpodobně hrát nejdůležitější roli.

Takže zkuste vydržet a případně kasino nějakou dobu nekontaktujte. Pokud vám budou dávat stále stejné odpovědi, pravděpodobně to nemá smysl a nic nového se nedozvíte.

Pokusíme se vaši situaci vyřešit, pokud to sami nezvládnete.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ano, prosím, pomozte mi. Nemám pocit, že by mi chtěli zaplatit. Už je to 12 dní.

Automaticky přeloženo:
Anonymized972
před 3 měsíci

Dominika se to pokusí, asi za den dostanete novinky, takže se na to klidně podívejte a odpovězte jí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobře, vše jasné, moc děkuji.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ahoj, kdy se mi Dominika ozve?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jeden můj kamarád má problémy s výběrem peněz bezdůvodně. Provedl dva výběry po 500 eurech. První výběr dokončili a pak mu bez vysvětlení zablokovali účet. Prostě poslal e-mail, aby problém s kasinem vyřešil. Doufejme, že nebude muset chodit sem a podávat stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, kdy se mi Dominika ozve?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stačí sledovat časovač. Nebojte se, náš tým pro vyřizování stížností pracuje na každé probíhající stížnosti správně.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jeden můj kamarád má problémy s výběrem peněz bezdůvodně. Provedl dva výběry po 500 eurech. První výběr dokončili a pak mu bez vysvětlení zablokovali účet. Prostě poslal e-mail, aby problém s kasinem vyřešil. Doufejme, že nebude muset chodit sem a podávat stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No, pokud tvůj kamarád potřebuje naši pomoc, jsme tu pro něj.

Jediné je, že žádný jiný uživatel za něj nemůže požádat o pomoc; musí to udělat sám. Jasné?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Znám Romi a děkuji ti!

Automaticky přeloženo:
michaargir
před 3 měsíci

Žádný problém. Rádi vám pomůžeme, pokud bude potřeba.

Automaticky přeloženo:
1...10 11 1213
Jít na stránkuz 13 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.