DomůFórumKasinaTikiTaka Casino - všeobecná diskuze

TikiTaka Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od Karen1234567890
|
9 329 zobrazení 139 odpovědí |
|
12 3 4...7

Dobrý den, minulý pátek jsem provedl výběr bankovním převodem za 250 €, dnes se stav stále kontroluje. Obávám se, zda dostanu své peníze. Trvá to velmi dlouho a recenze na internetu mě znepokojují víc.

Automaticky přeloženo:
Lucson04

Ahoj,

druhý hráč z Finska ve své nedávné recenzi zmínil, že „můžete dostat odpověď na e-mail během několika minut". Možná je to dobrý nápad. poslal bych email.

Je spravedlivé říci, že toto kasino nebylo známé jako nejspolehlivější. Jak vidím, čekají i ostatní:

https://casino.guru/complaints/in_progress

Čas ukáže, ale zatím se snažte zůstat pozitivní.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, podal jsem žádost o výběr od 19.1. a stále se zpracovává, a po každodenním kontaktu s třetím chatem mi říkají, že se nemám bát a být trpělivý. Myslím, že jsem podveden. Může to někdo potvrdit skutečně dokončí výběry?

Automaticky přeloženo:
tnshatzo

Pokudzkontrolujete všechny stížnosti na toto kasino, uvidíte, že kasino svým hráčům platí.

Snad tedy své peníze brzy obdržíte.

Je tam váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:

Zeptal jsem se jejich chatu na ověření a řekli mi, že to zatím není potřeba

Automaticky přeloženo:
tnshatzo

Je tedy výběr na vašem účtu stále uveden jako „nevyřízený", nebo došlo k nějaké změně?

Automaticky přeloženo:
Romi

Stále čeká na vyřízení

Automaticky přeloženo:
tnshatzo

Nyní tedy musíme počkat na vyřízení vaší stížnosti . Pojďme se podívat, co může náš tým zjistit.

Jen si prosím dejte pozor na časovač v pravém horním rohu, protože pro náš reklamační tým není možné odpovědět na vaši stížnost každý den.

Automaticky přeloženo:

Ahoj

Požádal jsem o výběr z 1/21, 1/22 a 1/23 z 500 eur, protože mají denní limit.

Zatímco mi řekli, že to trvá až 3 pracovní dny, každý den, kdy je kontaktuji, mi říkají to samé a moje výběry jsou stále kontrolovány. Mají prý hodně práce. Na můj email nereagovali.

Toto kasino jsem si vybral z řeckého webu, který jej inzeroval pro rychlé výplaty.

Může mi někdo poradit, co mám dělat?

Už jsem poslal e-mail na řecký web, který to inzeruje.

Automaticky přeloženo:
marofa

Dobrý den.

Když se řekne „probíhá kontrola", znamená to, že jste jim poslali nějaké dokumenty k ověření? Nebo je tam váš účet již ověřen?

Někdy se může stát, že kasino by bylo přetíženo požadavky a pak nejsou schopni tak rychle zaplatit, ale nejdůležitější je podle mě o tom hráče informovat.

Toto je vaše první žádost o výběr, že?

Automaticky přeloženo:

Řekli mi, že identifikace není nutná a že jsou pomalí kvůli objemu požadavků.

11 dní probíhá kontrola mé žádosti na mém účtu

Automaticky přeloženo:
marofa

Doporučuji tedy počkat do pondělí. Pokud se nic nestane, klikněte na tento odkaz , kde můžete odeslat svou stížnost, a náš tým se pokusí zjistit, co se tam přesně děje.

co na to říkáte?

Automaticky přeloženo:
marofa

Ahoj.

To je velmi zvláštní kombinace událostí, řekl bych. Na základě toho, co jste dosud zveřejnili, se zdá, že recenze nesouvisí s KYC. Předpokládal bych, že i když platby nebyly splatné, musíte ještě počkat na dokončení této kontroly. Doufám, že vám nevadí, že opakuji otázku, ale je to důležité – víte, o jaký druh recenze se jedná?

Čeká se například spíše na schválení stažení než na kontrolu? Předpokládám, že by to dávalo nějaký smysl. I když je zpoždění samozřejmě značné, kasino je o tom upřímné.

Automaticky přeloženo:

Včera mi vložili 2 ze 3 výběrů

Automaticky přeloženo:

Můj výběr je stále pozastaven od 19.1

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer...po mnoha kasinech, co jsem hrál, je toto nejhorší kasino na světě...dnes v 11 hodin jsem dostal na mobil nabídku na 10 euro bonusy bez vkladu...stále čekám po 8 hodinách na e-mail, jak mi řekli 4krát v živém chatu a když se jich zeptám, proč nebyl bonus připsán, opustí konverzaci...závěry jsou vaše

Automaticky přeloženo:

Teď jsem si uvědomil, že je to podvod, žádám o pomoc, abych dostal zpět svých 30 eur

Automaticky přeloženo:

Včera mi vložili 2 ze 3 výběrů

Automaticky přeloženo:

No, to je dobrá zpráva, takže stále čekáte na poslední výběr, ano? Můžete nám dát vědět, kdy dorazí a jestli vše proběhlo v pořádku?

Automaticky přeloženo:

Můj výběr je stále pozastaven od 19.1

Automaticky přeloženo:

Hej, to je docela dlouho. Dáváme kasinům 14 dní na to, aby hráči zaplatili, a podle toho, co jsem viděl, jste včera ke stížnosti napsal, že jste již obdrželi jeden ze dvou výběrů. je to tak?

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer...po mnoha kasinech, co jsem hrál, je toto nejhorší kasino na světě...dnes v 11 hodin jsem dostal na mobil nabídku na 10 euro bonusy bez vkladu...stále čekám po 8 hodinách na e-mail, jak mi řekli 4krát v živém chatu a když se jich zeptám, proč nebyl bonus připsán, opustí konverzaci...závěry jsou vaše

Automaticky přeloženo:

Vidím, že existuje několik hráčů, kteří mají problémy, ale většina z nich má problémy s výběrem a vy máte problémy s bonusem. Chtěl jsem se vás zeptat, proč vám neřekli, co se děje, a nedají vám bonus, ale vidím, že pokud odejdou z rozhovoru, pravděpodobně toho moc neřekli. Zkusili jste jim také poslat e-mail, že chcete znát vysvětlení? Někdy se stane, že kasino pošle promo akci hráči a nakonec mu, když jdou reklamovat, řekne, že na to nemá nárok. To je také docela smutné, takže jsem chtěl vědět, jestli to není stejná situace.

Ale evidentně kdyby byla zákaznická podpora taková, tak bych se jich ani na nic neptal, jen bych si tady nehrál.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky