Ano. Hrál jsem znovu včera, takže teď čekám na výběr 300 e
Yes. I played again yestreday so i'm waiting for a 300 e withdrawal now
Mohu se však zeptat, zda jste již dostali zaplacenou celou částku ve své stížnosti?
Jen se ptám, jestli může být stížnost nyní uzavřena, víš.
Protože těch 300e tam vlastně není.
May I ask, though, if you got paid the full amount in your complaint already?
Just asking to know if the complaint can be closed now, you know.
Because the 300e is not included there, actually.
můj výběr se stále zpracovává, zajímalo by mě jak dlouho...je to jen 30 eur...
my withdrawal is still being processed, I would like to know for how long... it's only 30 euros...
il mio prelievo è ancora in fase di rielaborazione, vorrei capire per quanto tempo ... sono solo 30 eur...
Myslím, že na to neexistuje odpověď. Budete muset sledovat svůj výběr a čekat, až kasina schválí a pošlou vám ho. Ještě ti nic neřekli?
Pokud nemůžeme získat vaše peníze, pokusíme se vám pomoci se stížností, kterou máte otevřenou.
I don't think there is an answer to that. You will have to keep track of your withdrawal and wait for the casinos to approve and send it to you. They haven't said anything to you yet?
If we can't get your money, we'll try to help you with the complaint you have open.
Dnes jsem dostal zaplaceno, děkuji.
Mohu v kasino guru vědět, jak zkontrolovat úroveň kasina? To je velmi vysoká úroveň, vysoká, nízká... Musím zkontrolovat některá kasina, abych se rozhodl, kde je lepší hrát
I got paid today, thank you.
May I know in casino guru how to check the level of a casino? That is very high level, high, low ... I have to check some casinos to decide where is better to play
Mi hanno pagata oggi vi ringrazio.
Posso sapere in casino guru come si fa a controllare il livello di un casino ? Cioè livello molto alto, alto , basso ... devo controllare alcuni casinò per decidere dove sia meglio giocare
Prostředky přijaté do mé banky právě teď.
Tentokrát jsem se rozhodl pro mezinárodní bankovní převod a bylo to úspěšné.
Tip:
Pokud jste zadali problémy s výběrem peněz z kasina Tikitaka pomocí vaší bankovní debetní karty (vízum)
Stejně jako já
Pak zkuste vybrat mezinárodní bankovní převod, protože to fungovalo pro mě
Je to 5 nepřetržitých dnů (4 pracovní)
Vybral jsem 200 GBP a obdržel jsem 198,60 GBP, takže mě to stálo 1,40 GBP – malá cena, kterou musím zaplatit. Jsem rád, že mi byla vyplacena výhra.
Poznámka: Když je výběr odmítnut, pošlou vám e-mail s potvrzením skutečnosti, přečtěte si e-mail, protože říká „Tip, že můžete vybrat peníze bankovním převodem".
Toto je velký klíč k tomu, jak vybrat peníze, pokud jste dříve měli problémy s používáním své debetní karty!.
Doufám, že to pro vás všechny funguje.
Hodně štěstí při získávání peněz.
Jakmile tak učiníte, přemýšlejte o vkladu u TikiTaka
znovu......!
Funds received in my bank just now .
I decided to do a international bank transfer this time around and it was successful .
Tip :
If you gave issues withdrawing money from Tikitaka casino using your bank debit card( visa)
Like I did
Then try selecting a international bank transfer as this has worked for me
It to 5 continus days( 4 working)
I withdrew £200 gbp and I have received £198.60 so it's cost me £1.40 - a small price to pay I'm just glad I have been paid my winnings.
Note: when you are declined a withdrawl they send you a email confirming the fact, read the email as it says "Hint you can withdrawl money using bank transfers ".
This is a big clue on how to withdraw money if you have been previously having problems using your debit card!.
Hope this works for all of you.
Good luck with getting your money.
Once you have done so , think about depositing with TikiTaka
again......!
Dnes jsem dostal zaplaceno, děkuji.
Mohu v kasino guru vědět, jak zkontrolovat úroveň kasina? To je velmi vysoká úroveň, vysoká, nízká... Musím zkontrolovat některá kasina, abych se rozhodl, kde je lepší hrát
I got paid today, thank you.
May I know in casino guru how to check the level of a casino? That is very high level, high, low ... I have to check some casinos to decide where is better to play
Mi hanno pagata oggi vi ringrazio.
Posso sapere in casino guru come si fa a controllare il livello di un casino ? Cioè livello molto alto, alto , basso ... devo controllare alcuni casinò per decidere dove sia meglio giocare
Ahoj, téměř vše, co potřebujete vědět o kasinu, je napsáno v recenzi . Vedle kasina samotného máte index bezpečnosti , což je číslo, které odráží, jak bezpečné kasino podle nás je. Také v samotném bezpečnostním indexu máte popis toho, co bereme v úvahu a proč jsme se rozhodli dát kasinu takové hodnocení, jaké má.
Také bych se určitě také podíval na uživatelské recenze nebo stížnosti na dané kasino, abych měl přehled o tom, co hráči řeší a možná jaký je nejčastější problém nebo naopak, pokud jsou hráči s kasinem spokojeni.
Samozřejmě to nemusí být hned průkazné, ale může to pomoci při rozhodování. To znamená, že čím vyšší je index bezpečnosti, tím je kasino náchylnější k méně problémům. Na druhou stranu netvrdím, že se žádná nemůže vyskytnout ani v těch nejlepších kasinech.
Zkuste se tedy podívat na vše potřebné a podle toho se rozhodnout.🙂
Hi, almost everything you need to know about a casino is written in the review. Next to the casino itself you have the Safety Index, which is a number that reflects how safe we think the casino is. Also in the safety index itself you have a description of what we take into account and why we decided to give the casino the rating it has.
Also, I would definitely also look at the user reviews or complaints for a given casino to get an overview of what the players are dealing with and maybe what is the most common problem or vice versa if the players are satisfied with the casino.
Of course it doesn't have to be immediately conclusive, but it can help to make decisions. This is to say that the higher the safety index is, the more prone the casino is to having fewer problems. On the other hand, I am not saying that none can occur even in the best casinos.
So try to look at everything that is necessary and decide accordingly.🙂
Prostředky přijaté do mé banky právě teď.
Tentokrát jsem se rozhodl pro mezinárodní bankovní převod a bylo to úspěšné.
Tip:
Pokud jste zadali problémy s výběrem peněz z kasina Tikitaka pomocí vaší bankovní debetní karty (vízum)
Stejně jako já
Pak zkuste vybrat mezinárodní bankovní převod, protože to fungovalo pro mě
Je to 5 nepřetržitých dnů (4 pracovní)
Vybral jsem 200 GBP a obdržel jsem 198,60 GBP, takže mě to stálo 1,40 GBP – malá cena, kterou musím zaplatit. Jsem rád, že mi byla vyplacena výhra.
Poznámka: Když je výběr odmítnut, pošlou vám e-mail s potvrzením skutečnosti, přečtěte si e-mail, protože říká „Tip, že můžete vybrat peníze bankovním převodem".
Toto je velký klíč k tomu, jak vybrat peníze, pokud jste dříve měli problémy s používáním své debetní karty!.
Doufám, že to pro vás všechny funguje.
Hodně štěstí při získávání peněz.
Jakmile tak učiníte, přemýšlejte o vkladu u TikiTaka
znovu......!
Funds received in my bank just now .
I decided to do a international bank transfer this time around and it was successful .
Tip :
If you gave issues withdrawing money from Tikitaka casino using your bank debit card( visa)
Like I did
Then try selecting a international bank transfer as this has worked for me
It to 5 continus days( 4 working)
I withdrew £200 gbp and I have received £198.60 so it's cost me £1.40 - a small price to pay I'm just glad I have been paid my winnings.
Note: when you are declined a withdrawl they send you a email confirming the fact, read the email as it says "Hint you can withdrawl money using bank transfers ".
This is a big clue on how to withdraw money if you have been previously having problems using your debit card!.
Hope this works for all of you.
Good luck with getting your money.
Once you have done so , think about depositing with TikiTaka
again......!
Super, jsem rád, že jsi dostal peníze. Koukám, že máš i užitečné informace, případně tip pro hráče. Pokud vám kasino v e-mailu také poradilo, mělo by to tak být a mělo by hráčům v takových situacích pomoci.
Mohu tedy vědět, jak dlouho nakonec celý proces odstoupení trval? 🙂
Great, I'm glad you got the money. I see that you also have useful information, or a tip for players. If the casino also advised you in the email, that should be the case and they should help players in such situations.
So can I know how long the whole withdrawal process took in the end? 🙂
Dobrý den, 5 dní, protože jsem jim zavolal zpět a oni odpověděli: omlouváme se za zpoždění, jsme v závěrečné kontrole a brzy obdržíte své peníze (30 eur)
Hello 5 days, because I called them back and they replied: sorry for the delay, we are in the final checks and soon you will receive your money (30 euros)
Ciao 5 giorni, perchè li ho richiamati e mi hanno risposto : scusate il ritardo, siamo nelle verifiche conclusive e presto riceverà i suoi soldi ( 30 eur )
Jen pro poznámku, příspěvek, na který jste odpověděl, byl pro druhého hráče.
Ale s tím si nedělej starosti. Oceňujeme detaily!
Ale co index bezpečnosti? Máte otázky, možná? Jen se ptám, protože je to velmi složité téma a my rádi pomáháme hráčům zůstat v bezpečí.
Just to note, the post you replied to was for the other player.
But don't worry about that. We appreciate the details!
What about the Safety Index, though? Do you have questions, perhaps? Just asking because it is a very complex topic and we love to help players stay safe.
Jak jsem hrál a vyhrál v ruletě, peníze nepřišly na můj účet, poslal jsem screenshot času výhry a čekám dva dny na připsání peněz, když jsem je kontaktoval, řekli mi, že to příslušné oddělení nekontrolovalo.. Četl jsem i další recenze, že je to falešná společnost, ale jsem zvědavý, zda přijdou
As I played and won at a roulette, the money did not go to my account, I sent a screenshot of the time of the win and I am waiting two days for the money to be credited, when I contacted them they tell me that the relevant department has not reviewed it.. I have read other reviews that it is a fake company but I am curious to see if they will come in
Καθώς έπαιξα και κέρδισα σε μια ρουλέτα τα χρήματα δεν πέρασαν στον λογαριασμό μου,έστειλα screenshot την ώρα το κέρδος και περιμένω δύο μέρες να πιστωθούν τα χρήματα,σε επικοινωνία μου λένε ότι το αρμόδιο τμήμα δεν το έχει εξέτασει..έχω διαβάσει και άλλες κριτικές ότι είναι fake εταιρεία αλλά είμαι περίεργος να δω αν θα μπουν
Ahoj, to je docela zvláštní, ale asi tam může být taková technická chyba, už jsem to párkrát viděl. Když jste jim poslal screenshoty, počkal bych o něco déle a pokud vám nedají vědět, co se stalo s vaší sázkou, podal bych stížnost.
Zkusíte ještě chvíli vydržet?
Hi, that's quite strange but I guess there can be such a technical error, I've seen it a couple of times. When you sent them screenshots, I would wait a little bit longer and if they don't let you know what happened to your bet, then I would file a complaint.
Will you try to hang on a little longer?
V další komunikaci mi řekli, že čekací doba může trvat měsíc, než budou peníze uloženy a já řekl, že to myslíme vážně?? měsíc? Nemůžu nic dělat, ale chci jen vidět, jak dlouho to bude trvat a jestli skutečně uloží peníze.
In the next communication they told me that the waiting time could take a month until the money is deposited and I said are we serious?? a month? I can't do anything but I just want to see how long it will take and if they actually deposit the money.
Σε επόμενη επικοινωνία μου είπαν ότι μπορεί ο χρόνος αναμονής να πάρει και μήνα μέχρι να μπουν τα χρήματα και λέω είμαστε σοβαροί??ένα μήνα?δεν μπορώ να κάνω κάτι όμως απλά θέλω να δω πόσο θα διαρκέσει και αν όντως βάλουν τα χρήματα
Pokud je to jedna sázka, nemyslím si, že čekat měsíc je to, co bych chtěl. V tom případě bych asi otevřel stížnost dříve, i když stejně řeknu, že bychom museli čekat i na rozhodnutí poskytovatele hry nebo kasina.
Ale pokud do toho půjdeš, určitě mi dej vědět.
If it's one bet, I don't think waiting a month is what I would want either. In that case I would probably open a complaint sooner, although I will still say that we would also have to wait for a decision from the game provider or the casino.
But if you go for it definitely let me know.
Budu trpělivý pět dní, protože se bavíme jen o sázce.
I'll be patient for five days because we're only talking about a bet.
Θα κάνω υπομονή πέντε μέρες γιατί μιλάμε μόνο για ένα στοιχημα
No, počkejme pár dní a pak za mnou můžeš přijít znovu. 😉
Well then, let's wait a few days and then you can come to me again. 😉
Existuje mnoho negativních recenzí tohoto kasina tiki take. mezitím byli schopni okamžitě vrátit můj vklad s malou výhrou 33 eur.
Což jiná kasina, která jsou zde vysoce hodnocena jako winspirit, neudělala. Ve skutečnosti mají podvodnou metodu, která bere vaše výhry z vkladu a vkládá je přímo do bonusu... a když máte pouze bonus, omezují vás na hraní pouze na několik her a aby byl bonus skutečný, je zde velmi vysoký multiplikátor se všemi hrami při velmi nízkém rtp. Toto je podvod.
Podle mých zkušeností se Tiki Taka nejevil jako podvodná stránka, naopak.
There are many negative reviews of this tiki take casino. in the meantime they were able to promptly refund my deposit with a small win of 33 eur.
Which other casinos that are highly rated here like winspirit have not done. In fact they have a scam method that takes your deposit winnings and puts them directly into the bonus... and when you only have the bonus they limit you to just a few games to play and to make the bonus real there is a very high multiplier with all games at a very low rtp. This is a scam.
In my experience, Tiki Taka did not appear to be a scam site, on the contrary.
Ci sono molte recensioni negative di questo tiki take casino'. intanto loro sono stati capaci di rimborsarmi tempestivamente il deposito con una piccola vincita 33 eur.
Cosa che altri casinò che qui sono supervalutati come winspirit non ha fatto. Anzi hanno un metodo truffa che prendono le tue vincite del deposito le mettono direttamente nel bonus... e quando hai solo il bonus ti limitano a soli pochi giochi a cui giocare e per rendere reale il bonus c'è un moltiplicatore altissimo con tutti giochi a rtp bassissimo. Questa è truffa.
Tiki Taka a mia esperienza non mi è apparso un sito truffa, anzi.
Co tím myslíš, že ti vrátili zálohu?🤔
Můžete nám prosím říct, co se tam přesně stalo?
Fakt tomu nerozumím, protože jsi říkal, že ti vyplácejí i výhru, tak jak to, že ti vrátili vklad? 🤷♀️
Tady jsem se opravdu ztratil.
What do you mean that they have refunded you your deposit, though?🤔
Could you tell us what exactly happened there, please?
I really don't understand it, because you said that they pay you your winnings as well, so how come they refunded your deposit? 🤷♀️
I got lost here, really.
Vrátil jsem se k tématu, bohužel si ze mě každý den dělají legraci, že mi kontrolují účet, ale nevidím žádné vkládání peněz, informoval jsem je i emailem, jak může někdo podat stížnost? Vztekám se kvůli tomu posměchu, vím, že ho nedostanu
I came back to the subject, unfortunately they make fun of me every day that they check my account but I don't see any money being put in, I also informed them by email, how can anyone file a complaint? I'm getting angry about the mockery, I know I'm not going to get it
Επανήλθα επί του θέματος, δυστυχώς με κοροϊδεύουν κάθε μερα ότι ελέγχουν τον λογαριασμό μου αλλά λεφτά δεν βλέπω να μου βάζουν,τους ενημέρωσα και με email,πώς κανείς καταγγελία?για την κοροϊδία νευριάζω,ξέρω ότι δεν πρόκειται να τα παρω
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.