DomůFórumKasinaTikiTaka Casino - všeobecná diskuze

TikiTaka Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

 od Karen1234567890
|
7 317 zobrazení 95 odpovědí |
|
1...4 5
sakissak74

Pokud se tedy ještě nic nevyřešilo, můžetepodat stížnost zde na tomto odkazu . ⬅️

Doufám, že náš tým bude schopen s touto situací něco udělat.

Samozřejmě pokud chcete vědět, co můžete od celého reklamačního procesu očekávat, stačí kliknout na tohoto průvodce a najdete vše potřebné- Informace a pokyny k řešení reklamace

Také mě neváhejte informovat o čemkoli novém. 🙂

Automaticky přeloženo:

file Toto kasino stále rozesílá spam a neexistuje způsob, jak se dostat z jejich mailing listu. Několikrát jsem požádal o trvalé uzavření účtu. Posílají e-maily s bonusem 5e nebo 20 otočeními zdarma. Když se pokusím přihlásit, zobrazí se zpráva „váš účet se kontroluje", ale účet trvale neuzavře, ale pokračuje ve spamu. Pokud se nějakým způsobem odstraníte ze seznamu, lidé v tomto kasinu vás do seznamu přidají zpět. Na tato nevyžádaná kasina by nyní měl existovat zákon na úrovni EU.

Automaticky přeloženo:
mcclane2020

Nedá se to nějak zablokovat v nastavení emailu? To by mělo být užitečné, pokud od nich nechcete nic dostávat.

Také, pokud jde o uzavření účtu, většina kasin přestane posílat všechny propagační akce, kdykoli je důvodem uzavření účtu závislost na hazardních hrách, víte. Je to proto, že jinak chtějí zákazníky vždy přilákat zpět. 🤷‍♀️

Vím, že to není úplně v pořádku, zvlášť když tam hráč už nechce hrát, ale je to jeho obchodní strategie.

Automaticky přeloženo:

Dvakrát jsem si vybral 500 £, dvakrát mi to zrušili Použil jsem svou kartu a pak jsem použil převod, takže teď čekám, až mi to přijde v bance, ale bojím se, že to nedostanu, musím počkat do úterý a středy a myslím, že by to mohlo být znovu zrušeno

Automaticky přeloženo:
Romi

Tato nevyžádaná kasina ve skutečnosti neuzavírají váš účet, když se pokusíte přihlásit poté, co říkají, že váš účet byl uzavřen, zobrazí se text „váš účet se kontroluje" a e-mailové spamování pokračuje.

Nyní jsem začal směřovat zprávy z těchto spamových kasin přímo do složky se spamem.

Je snazší se tam dostat, pokud nechodíte do kasin, která mají ten Grap bonus, všechna vás otravují svým spamem.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, podvod v kasinu. Musel jsem prohrát asi 6 000 EUR za 5 měsíců. Když jsem se pokusil vybrat, po chvíli byly peníze zpět na účtu připravené k hraní. Měl jsem také přístup k VIP manažerovi, který mi nabízel personalizované promo akce, a když jsem je uplatnil, nebyly mi uděleny. Vedení chatu bylo ubohé. Odpovědi byly jako od robota.


Kromě toho všeho je zacházení jako mafie. Nedávno mi zavolali, že jsem můj VIP manažer. Omluvili se a nabídli povýšení. O pár dní později jsem zavolal na uložené číslo a ten, kdo odpověděl, řekl, že nezná osobu, na kterou jsem se ptal... Zkrátka, za touhle hernou se, jak se říká, děje něco rybího.


V propagačních akcích, které mi nefungovaly, mi ukradli asi 500 EUR a pravděpodobně jsem přišel o dalších 2 000 EUR, protože jsem si peníze nemohl vybrat.

Na e-maily téměř neodpovídají, alespoň v mém případě.


Co se týče hazardu, měl jsem nejhorší vítězné série ve své historii. V blackjacku mám zaznamenanou a zdokumentovanou sérii, ve které z 200 hand vyhrál dům 173krát a já jsem vyhrál pouze 27. V ruletě, kdy hraji více než 50 % rozložení na každou kouli, jsem šel více než 15 koulí, aniž bych cokoliv vyhrál. Celkově vzato jsou tyto druhy pruhů na tomto webu docela běžné, takže bych si to dvakrát rozmyslel, než to zkusím...


Jsou to falešné kasino, bez licence a s něčím velmi stinným za sebou.


Chci od nich požadovat 1000 € za vše, co jsem způsobil, ale musím vědět, jak na to. Na emaily nereagují.

Automaticky přeloženo:

Dvakrát jsem si vybral 500 £, dvakrát mi to zrušili Použil jsem svou kartu a pak jsem použil převod, takže teď čekám, až mi to přijde v bance, ale bojím se, že to nedostanu, musím počkat do úterý a středy a myslím, že by to mohlo být znovu zrušeno

Automaticky přeloženo:

Dáš nám potom vědět, jak to chodí, prosím?

Automaticky přeloženo:

Tato nevyžádaná kasina ve skutečnosti neuzavírají váš účet, když se pokusíte přihlásit poté, co říkají, že váš účet byl uzavřen, zobrazí se text „váš účet se kontroluje" a e-mailové spamování pokračuje.

Nyní jsem začal směřovat zprávy z těchto spamových kasin přímo do složky se spamem.

Je snazší se tam dostat, pokud nechodíte do kasin, která mají ten Grap bonus, všechna vás otravují svým spamem.

Automaticky přeloženo:

Alespoň jste přesměrovali nemoce. Dobře.

Musí to být opravdu nepříjemné.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, podvod v kasinu. Musel jsem prohrát asi 6 000 EUR za 5 měsíců. Když jsem se pokusil vybrat, po chvíli byly peníze zpět na účtu připravené k hraní. Měl jsem také přístup k VIP manažerovi, který mi nabízel personalizované promo akce, a když jsem je uplatnil, nebyly mi uděleny. Vedení chatu bylo ubohé. Odpovědi byly jako od robota.


Kromě toho všeho je zacházení jako mafie. Nedávno mi zavolali, že jsem můj VIP manažer. Omluvili se a nabídli povýšení. O pár dní později jsem zavolal na uložené číslo a ten, kdo odpověděl, řekl, že nezná osobu, na kterou jsem se ptal... Zkrátka, za touhle hernou se, jak se říká, děje něco rybího.


V propagačních akcích, které mi nefungovaly, mi ukradli asi 500 EUR a pravděpodobně jsem přišel o dalších 2 000 EUR, protože jsem si peníze nemohl vybrat.

Na e-maily téměř neodpovídají, alespoň v mém případě.


Co se týče hazardu, měl jsem nejhorší vítězné série ve své historii. V blackjacku mám zaznamenanou a zdokumentovanou sérii, ve které z 200 hand vyhrál dům 173krát a já jsem vyhrál pouze 27. V ruletě, kdy hraji více než 50 % rozložení na každou kouli, jsem šel více než 15 koulí, aniž bych cokoliv vyhrál. Celkově vzato jsou tyto druhy pruhů na tomto webu docela běžné, takže bych si to dvakrát rozmyslel, než to zkusím...


Jsou to falešné kasino, bez licence a s něčím velmi stinným za sebou.


Chci od nich požadovat 1000 € za vše, co jsem způsobil, ale musím vědět, jak na to. Na emaily nereagují.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, Vaše zkušenost je dost nepříjemná.

Začal bych bonusy. Kasino by vám je rozhodně nemělo posílat, pokud vám řeknou, že nejsou pro vás. To je něco, co by mě určitě taky naštvalo.

Co se týče peněz, které tam máš, zkusil jsi je vybrat nebo ne? Kasino od vás nepotřebovalo žádné dokumenty? Nahráli jste tam peníze, které máte, nebo je jen vložili?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Mám zdokumentované emaily, ve kterých si stěžuji, že pokaždé, když se pokusím něco vybrat, je zůstatek po chvíli zpět na účtu připraven k použití. To nakonec vedlo k tomu, že jsem ztratil velkou část své rovnováhy.


Když jsem s nimi mluvil a řekl jim, že je to podvod a že vše odhalím veřejně, pokusili se mě vykoupit nabídkou 500 EUR zdarma. Mám e-mail, kde mi to řekli. Jen pro případ, že by to bylo nutné.


Mám uložené konverzace atd. Problém je, že když posílám emaily se stížností, tak neodpovídají a na chatu mi řeknou jen to, že nemají oprávnění podávat stížnosti atd. a že musím posílat emaily. Nevím, je to velmi nepříjemná situace. Nedoporučuji nikomu vyzkoušet toto kasino. Je to velmi pěkné, se skvělými nabídkami a akcemi, ale je to velmi zkorumpované a neprůhledné. Spolehlivost nulová.

Automaticky přeloženo:

Takže můj výběr říká, že to bylo dokončeno a zřejmě musím počkat 3 dny, takže vám dám vědět, jestli to dostanu nebo ne

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, Vaše zkušenost je dost nepříjemná.

Začal bych bonusy. Kasino by vám je rozhodně nemělo posílat, pokud vám řeknou, že nejsou pro vás. To je něco, co by mě určitě taky naštvalo.

Co se týče peněz, které tam máš, zkusil jsi je vybrat nebo ne? Kasino od vás nepotřebovalo žádné dokumenty? Nahráli jste tam peníze, které máte, nebo je jen vložili?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

filefile Tady vidíte, jak se mě pokusili koupit... Protože jsem jim řekl, že si peníze vybrat nemůžu, že to byl podvod a že je nahlásím.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ještě jednou ahoj Jaro,


Propagační akce mi poslal přes WhatsApp někdo, kdo tvrdil, že je můj VIP manažer. Když jsem si na ně později stěžoval přes chat, řekli mi, že nesplňuji požadavky nebo že si musím stěžovat svému VIP manažerovi. Snažil jsem se ji kontaktovat, ale nešlo to. (Neodpověděla na e-maily ani zprávy WhatsApp.)


Pokud jde o peníze, které jsem nemohl vybrat, byly to peníze, které jsem vyhrál. Mějte na paměti, že jsem za tuto dobu provedl mnoho vkladů. Zpočátku jsem neměl žádné problémy. Dokázal jsem se v pohodě stáhnout. Nakonec jsem měl spoustu problémů, a když jsem se pokusil o výběr, výběr byl bez jakéhokoli vysvětlení zrušen. Když jsem se zeptal v chatu, řekli mi, že to byla chyba na straně mé banky, pak že to byl problém s cookies. Pak, že to byla jednorázová chyba, a tak dále... až dny plynuly a já jsem skončil s hazardem a prohrál peníze kvůli bezmoci.


V mém případě mám všechny potřebné důkazy k podání žaloby. Snímky obrazovky chatovacích konverzací, zpráv WhatsApp, e-mailů atd.


Jen potřebuji vědět, jestli je životaschopné to reklamovat.


Také chci, aby to sloužilo jako zkušenost pro budoucí hráče.

Automaticky přeloženo:
Cule21

Z toho, co jsem viděl v e-mailech, se vám VIP manažer nejprve pokusil pomoci tím, že doporučil jiný způsob platby, ze kterého si můžete vybrat. Zkoušeli jste to? Řekl, že vám pomůže, pokud bude problém.

Další věc týkající se bezplatné sázky pravděpodobně není nejlepší, pokud jste chtěli uzavřít svůj účet. No, neviděl jsem nic podobného, ​​co jsi zmínil, že by si tě chtěli koupit za to, že jsi jim řekl, že je veřejně odhaluješ. Každopádně, jak jsem řekl, pokud jste chtěli zavřít svůj účet, pak by neměli dělat takové nabídky, ale myslím, že když si kasino chce udržet hráče, často to tak bývá.

Pokud jde o stížnost, kterou byste pravděpodobně chtěli podat, musíte mít zůstatek, který se pokoušíte stáhnout. Pokud ne, bude pravděpodobně těžké pomoci, pokud jste přišli o peníze, a proto, kdykoli se něco takového stane, nebudu s penězi hazardovat, ale přijdu sem a pokusím se něco vyřešit. Tak to je v tuto chvíli pro tento případ asi to nejdůležitější.

Taky možná kdybys chtěl zrušit účet a nestihl jsi to, tak bychom se ti pokusili pomoci, ale nevím, jak by to bylo s penězi, kdyby ti nezbyly.

Automaticky přeloženo:
Jaro

ahoj znovu,

No, řekl, že zkusí jinou metodu a že mi to pomůže, ale pak nereagovali na e-maily a chat a nenabízeli žádná řešení.


Nakonec jsem peníze prohrál, protože jsem si je nemohl vybrat a vsadil jsem je. (Moje chyba.)


Nic, vím, že si nebudu moci stěžovat; je to moje chyba, že jsem se dostal do pasti. Ale chci, aby to měli ostatní hráči na paměti, než budou hrát v Tiki Taka. Jsem si jistý, že moje negativní zkušenost jim pomůže vyhnout se opakování stejné zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
Cule21

Určitě je od vás hezké, že myslíte i na ostatní hráče.

A snad vám tato zkušenost opravdu pomůže, abyste se příště lépe vyznali. Právo? 🙂

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky