DomůFórumKasinaTikiTaka Casino - všeobecná diskuze

TikiTaka Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

36 960 zobrazení 256 odpovědí |
před rokem
|
1...5 6 7...13
Přidat příspěvek
Romi
před 8 měsíci

Odpovídají vám někdy, když je kontaktujete? Live chat je rychlý, ale myslím, že AI a na e-maily neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 8 měsíci

Bohužel, jak můžete vidětzde , na toto kasino právě běží mnoho stížností a kasino příliš nereaguje. Jen doufám, že se situace brzy změní a všechny je vyřeší.

Jinak jejich index bezpečnosti, který je už tak dost nízký, půjde ještě níže. 🤷‍♀️


Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Žádný problém, když se podíváte na jiné stránky, zdá se, že zpracovávají výběr, ale něco od 6 do 10 pracovních dnů. Velmi pomalu, ale dokud se vrátí, na tom vlastně nezáleží. Můj má jen nízkou hodnotu 270 GBP, zisk 110 GBP. Myslím, že někteří jsou mnohem vyšší než online.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 8 měsíci

Je to tak, mají umělou inteligenci a odpovědi jsou vždy stejné. Gerericu... Nic neřeší.


Než tu budu hrát, dvakrát bych si to rozmyslel. Je to kasino s dobrou nabídkou, ale je velmi, velmi neprůhledné. Je to kasino, které vypadá podvodně...

Automaticky přeloženo:
Cule21
před 8 měsíci

Souhlasím, nevzal jsem žádný bonus, takže doufám, že to pomůže při vyplácení. Těžko říct, jestli někdo dostane výplatu jako pár států, které udělal, ale jiní buď zrušili výběry a hráli, dokud to není nula, nebo nic neaktualizovali.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Znovu mi otevřeli účet bez mé žádosti... Trvalo mi dlouho, než jsem ho uzavřel, a teď vidím, že vám ho znovu otevřeli. (Jak jsem řekl, jsou to podvodníci.) Nic nedodržují a jen chtějí, aby lidé nekontrolovaně sázeli... žádné zodpovědné hraní ani pravidla neexistují. Platí pro ně cokoliv...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Celé zpoždění při výběru, možnost zrušit výběr se provádí proto, aby lidé zrušili a vyhodili los.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 8 měsíci

Rozhodně, je to velmi špatná praxe. Dělá se to proto, aby zákazníci nedostali zaplaceno a skončili s hazardními hrami... Jsou kasino bez zásad a zákonů. Je zde velmi nebezpečné hazardovat. Mělo by to být zveřejněno... ale nevím, jestli je Casino Guru ochoten proti nim něco udělat.



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Znovu mi otevřeli účet bez mé žádosti... Trvalo mi dlouho, než jsem ho uzavřel, a teď vidím, že vám ho znovu otevřeli. (Jak jsem řekl, jsou to podvodníci.) Nic nedodržují a jen chtějí, aby lidé nekontrolovaně sázeli... žádné zodpovědné hraní ani pravidla neexistují. Platí pro ně cokoliv...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je mi líto, že vám to udělali.

Mohu se zeptat, zda byl účet náhodou uzavřen kvůli problémům s hazardem?

Pokud ano, neexistuje způsob, jak by vám ho měli znovu otevřít.

Existuje způsob, jak se můžete zablokovat na jejich webu tak, že požádáte někoho blízkého, kterému můžete důvěřovat, aby nastavil nové heslo pro jeho web a nikdy vám neřekl, jaké to bylo.

Mohl bys to zkusit, možná?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Celé zpoždění při výběru, možnost zrušit výběr se provádí proto, aby lidé zrušili a vyhodili los.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Pokud máte pocit, že by se náš tým mohl pokusit pomoci, určitě neváhejte a podejte stížnost zde.

Doufáme, že budeme moci komunikovat s kasinem ohledně vašeho výběru.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Pomohlo by to, ale byly to jen 4 dny

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 8 měsíci

Vím, že říkáte, počkejte 14 dní, takže to bude muset být a uvidíte, co přijde, nedoufám, protože ještě ani nepožádali o ověření.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 8 měsíci

Ano, nejsme schopni zasáhnout před 14denním časovým rámcem. To je pravda.

Tak si chvilku počkáme a uvidíme, jak to dopadne.

Snažte se však nepropadat negativním myšlenkám.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Jo, není to konec světa, pokud to chvíli trvá/neobjeví se. Vždy můžete vidět, co banka říká, pokud to nepošle, doufat, že ano, nebo vám mohou odpovědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ano, bylo to zavřené, protože jsem hodně prohrál a neovládal hru... teď to znovu otevřeli a já jsem zase prohrál... Nevím, jestli bych si mohl stěžovat.


Problém je v tom, že mi neodpovídají na e-maily a chatovací agenti jsou roboti... kteří používají umělou inteligenci a nabízejí pouze obecné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Byl někdo požádán o ověření? Obvykle, jakmile se stáhnete na jakékoli webové stránce, požádají o to, i když nic, co by bylo divné.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jo, není to konec světa, pokud to chvíli trvá/neobjeví se. Vždy můžete vidět, co banka říká, pokud to nepošle, doufat, že ano, nebo vám mohou odpovědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tak si počkáme a uvidíme. Jsme tady, vždycky.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, bylo to zavřené, protože jsem hodně prohrál a neovládal hru... teď to znovu otevřeli a já jsem zase prohrál... Nevím, jestli bych si mohl stěžovat.


Problém je v tom, že mi neodpovídají na e-maily a chatovací agenti jsou roboti... kteří používají umělou inteligenci a nabízejí pouze obecné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chápu to, ale je opravdu důležité jim velmi jasně uvést důvod a napsat, že důvodem jsou problémy s hazardem.

Pokud tak učiníte, můžeme vám pomoci získat vaše vklady zpět.

Jinak to bohužel nebude možné, protože kasino musí být informováno o problému s hazardem, aby mohlo podle toho jednat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Byl někdo požádán o ověření? Obvykle, jakmile se stáhnete na jakékoli webové stránce, požádají o to, i když nic, co by bylo divné.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Není skutečně neobvyklé, že ne všechna online kasina požadují ověření.

Takže doufejme, že budou pokračovat s výběrem v pořádku. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Dobře, jaké informace potřebujete? A jak ti to dostanu? Mám odeslané e-maily a snímky obrazovky.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.