DomůFórumKasinaTikiTaka Casino - všeobecná diskuze

TikiTaka Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

 od Karen1234567890
|
9 165 zobrazení 132 odpovědí |
|
1...5 6 7
Romi

Odpovídají vám někdy, když je kontaktujete? Live chat je rychlý, ale myslím, že AI a na e-maily neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825

Bohužel, jak můžete vidětzde , na toto kasino právě běží mnoho stížností a kasino příliš nereaguje. Jen doufám, že se situace brzy změní a všechny je vyřeší.

Jinak jejich index bezpečnosti, který je už tak dost nízký, půjde ještě níže. 🤷‍♀️


Automaticky přeloženo:
Romi

Žádný problém, když se podíváte na jiné stránky, zdá se, že zpracovávají výběr, ale něco od 6 do 10 pracovních dnů. Velmi pomalu, ale dokud se vrátí, na tom vlastně nezáleží. Můj má jen nízkou hodnotu 270 GBP, zisk 110 GBP. Myslím, že někteří jsou mnohem vyšší než online.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825

Je to tak, mají umělou inteligenci a odpovědi jsou vždy stejné. Gerericu... Nic neřeší.


Než tu budu hrát, dvakrát bych si to rozmyslel. Je to kasino s dobrou nabídkou, ale je velmi, velmi neprůhledné. Je to kasino, které vypadá podvodně...

Automaticky přeloženo:
Cule21

Souhlasím, nevzal jsem žádný bonus, takže doufám, že to pomůže při vyplácení. Těžko říct, jestli někdo dostane výplatu jako pár států, které udělal, ale jiní buď zrušili výběry a hráli, dokud to není nula, nebo nic neaktualizovali.

Automaticky přeloženo:

Znovu mi otevřeli účet bez mé žádosti... Trvalo mi dlouho, než jsem ho uzavřel, a teď vidím, že vám ho znovu otevřeli. (Jak jsem řekl, jsou to podvodníci.) Nic nedodržují a jen chtějí, aby lidé nekontrolovaně sázeli... žádné zodpovědné hraní ani pravidla neexistují. Platí pro ně cokoliv...

Automaticky přeloženo:

Celé zpoždění při výběru, možnost zrušit výběr se provádí proto, aby lidé zrušili a vyhodili los.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825

Rozhodně, je to velmi špatná praxe. Dělá se to proto, aby zákazníci nedostali zaplaceno a skončili s hazardními hrami... Jsou kasino bez zásad a zákonů. Je zde velmi nebezpečné hazardovat. Mělo by to být zveřejněno... ale nevím, jestli je Casino Guru ochoten proti nim něco udělat.



Automaticky přeloženo:

Znovu mi otevřeli účet bez mé žádosti... Trvalo mi dlouho, než jsem ho uzavřel, a teď vidím, že vám ho znovu otevřeli. (Jak jsem řekl, jsou to podvodníci.) Nic nedodržují a jen chtějí, aby lidé nekontrolovaně sázeli... žádné zodpovědné hraní ani pravidla neexistují. Platí pro ně cokoliv...

Automaticky přeloženo:

Je mi líto, že vám to udělali.

Mohu se zeptat, zda byl účet náhodou uzavřen kvůli problémům s hazardem?

Pokud ano, neexistuje způsob, jak by vám ho měli znovu otevřít.

Existuje způsob, jak se můžete zablokovat na jejich webu tak, že požádáte někoho blízkého, kterému můžete důvěřovat, aby nastavil nové heslo pro jeho web a nikdy vám neřekl, jaké to bylo.

Mohl bys to zkusit, možná?

Automaticky přeloženo:

Celé zpoždění při výběru, možnost zrušit výběr se provádí proto, aby lidé zrušili a vyhodili los.

Automaticky přeloženo:

Pokud máte pocit, že by se náš tým mohl pokusit pomoci, určitě neváhejte a podejte stížnost zde.

Doufáme, že budeme moci komunikovat s kasinem ohledně vašeho výběru.

Automaticky přeloženo:
Romi

Pomohlo by to, ale byly to jen 4 dny

Automaticky přeloženo:
Anonymized825

Vím, že říkáte, počkejte 14 dní, takže to bude muset být a uvidíte, co přijde, nedoufám, protože ještě ani nepožádali o ověření.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825

Ano, nejsme schopni zasáhnout před 14denním časovým rámcem. To je pravda.

Tak si chvilku počkáme a uvidíme, jak to dopadne.

Snažte se však nepropadat negativním myšlenkám.

Automaticky přeloženo:
Romi

Jo, není to konec světa, pokud to chvíli trvá/neobjeví se. Vždy můžete vidět, co banka říká, pokud to nepošle, doufat, že ano, nebo vám mohou odpovědět.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, bylo to zavřené, protože jsem hodně prohrál a neovládal hru... teď to znovu otevřeli a já jsem zase prohrál... Nevím, jestli bych si mohl stěžovat.


Problém je v tom, že mi neodpovídají na e-maily a chatovací agenti jsou roboti... kteří používají umělou inteligenci a nabízejí pouze obecné odpovědi.

Automaticky přeloženo:

Byl někdo požádán o ověření? Obvykle, jakmile se stáhnete na jakékoli webové stránce, požádají o to, i když nic, co by bylo divné.

Automaticky přeloženo:

Jo, není to konec světa, pokud to chvíli trvá/neobjeví se. Vždy můžete vidět, co banka říká, pokud to nepošle, doufat, že ano, nebo vám mohou odpovědět.

Automaticky přeloženo:

Tak si počkáme a uvidíme. Jsme tady, vždycky.

Automaticky přeloženo:

Ano, bylo to zavřené, protože jsem hodně prohrál a neovládal hru... teď to znovu otevřeli a já jsem zase prohrál... Nevím, jestli bych si mohl stěžovat.


Problém je v tom, že mi neodpovídají na e-maily a chatovací agenti jsou roboti... kteří používají umělou inteligenci a nabízejí pouze obecné odpovědi.

Automaticky přeloženo:

Chápu to, ale je opravdu důležité jim velmi jasně uvést důvod a napsat, že důvodem jsou problémy s hazardem.

Pokud tak učiníte, můžeme vám pomoci získat vaše vklady zpět.

Jinak to bohužel nebude možné, protože kasino musí být informováno o problému s hazardem, aby mohlo podle toho jednat.

Automaticky přeloženo:

Byl někdo požádán o ověření? Obvykle, jakmile se stáhnete na jakékoli webové stránce, požádají o to, i když nic, co by bylo divné.

Automaticky přeloženo:

Není skutečně neobvyklé, že ne všechna online kasina požadují ověření.

Takže doufejme, že budou pokračovat s výběrem v pořádku. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobře, jaké informace potřebujete? A jak ti to dostanu? Mám odeslané e-maily a snímky obrazovky.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky