před týdnem
Odpovídají vám někdy, když je kontaktujete? Live chat je rychlý, ale myslím, že AI a na e-maily neodpovídají.
Do they ever respond to you when you contact them? Live chat is quick but AI I think and they don’t answer emails.
0
Odpovídají vám někdy, když je kontaktujete? Live chat je rychlý, ale myslím, že AI a na e-maily neodpovídají.
Do they ever respond to you when you contact them? Live chat is quick but AI I think and they don’t answer emails.
Bohužel, jak můžete vidětzde , na toto kasino právě běží mnoho stížností a kasino příliš nereaguje. Jen doufám, že se situace brzy změní a všechny je vyřeší.
Jinak jejich index bezpečnosti, který je už tak dost nízký, půjde ještě níže. 🤷♀️
Unfortunately, as you can see here, we have many complaints running for this casino right now, and the casino is not very responsive. I just hope that the situation will change soon and they solve them all.
Otherwise their safety index, which is already pretty low, will go even lower then. 🤷♀️
Žádný problém, když se podíváte na jiné stránky, zdá se, že zpracovávají výběr, ale něco od 6 do 10 pracovních dnů. Velmi pomalu, ale dokud se vrátí, na tom vlastně nezáleží. Můj má jen nízkou hodnotu 270 GBP, zisk 110 GBP. Myslím, že někteří jsou mnohem vyšší než online.
No problem, when you look at other sites it does appear that they process the withdrawal but anything from 6-10 business days. Very slow but as long as it comes back it doesn’t really matter. Mine is only low value £270, £110 profit. I think I some are much higher than that online.
Je to tak, mají umělou inteligenci a odpovědi jsou vždy stejné. Gerericu... Nic neřeší.
Než tu budu hrát, dvakrát bych si to rozmyslel. Je to kasino s dobrou nabídkou, ale je velmi, velmi neprůhledné. Je to kasino, které vypadá podvodně...
That's right, they have artificial intelligence, and the answers are always the same. Gereric... They don't solve anything.
I'd think twice before playing here. It's a casino with a good offer, but it's very, very opaque. It's a casino that looks fraudulent...
Correcto, tienen inteligencia artificial y las respuestas son siempre las mismas. Gerericas... No resuelven nada.
Yo pensaría 2 veces antes de jugar aquí. Es un casino con buena oferta la verdad, pero muy muy poco trasparente. Es un casino que tiene una pinta de fraudulento...
Souhlasím, nevzal jsem žádný bonus, takže doufám, že to pomůže při vyplácení. Těžko říct, jestli někdo dostane výplatu jako pár států, které udělal, ale jiní buď zrušili výběry a hráli, dokud to není nula, nebo nic neaktualizovali.
Agreed, I haven’t taken any bonus so hoping that helps when paying out. It’s hard to tell if anyone does get paid out as a few state they have done but others have either cancelled withdrawals and played until it’s zero or haven’t updated anything.
Znovu mi otevřeli účet bez mé žádosti... Trvalo mi dlouho, než jsem ho uzavřel, a teď vidím, že vám ho znovu otevřeli. (Jak jsem řekl, jsou to podvodníci.) Nic nedodržují a jen chtějí, aby lidé nekontrolovaně sázeli... žádné zodpovědné hraní ani pravidla neexistují. Platí pro ně cokoliv...
They opened my account again without my request... It took me a long time to get it closed, and now I see that they've reopened it for you. (As I said, they're a fraud.) They don't comply with anything and just want people to gamble uncontrollably... there's no responsible gaming or rules. Anything goes for them...
Me han abierto la cuenta nuevamente sin yo haberlo solicitado... Me costó mucho que la cerrarán y ahora veo que os han abierto. ( Lo dicho, son un fraude) No cumplen nada y solo quieren que os gente juegue sin control.. no hay juego responsable ni normas. Todo vale para ellos...
Rozhodně, je to velmi špatná praxe. Dělá se to proto, aby zákazníci nedostali zaplaceno a skončili s hazardními hrami... Jsou kasino bez zásad a zákonů. Je zde velmi nebezpečné hazardovat. Mělo by to být zveřejněno... ale nevím, jestli je Casino Guru ochoten proti nim něco udělat.
Absolutely, it's a very bad practice. It's done so customers can't get paid and end up gambling away everything... They're a casino without principles or laws. It's very dangerous to gamble here. It should be made public... but I don't know if Casino Guru is willing to do anything against them.
Totalmente, es una práctica con muy mala fé. Se hace para que los clientes no puedan cobrar y se acaben jugando todo... Son un casino sin principios ni leyes. Es muy peligroso jugar aquí. Habría que hacerlo público .. pero no sé si casino Guru está por la labor de hacer algo contra ellos.
Znovu mi otevřeli účet bez mé žádosti... Trvalo mi dlouho, než jsem ho uzavřel, a teď vidím, že vám ho znovu otevřeli. (Jak jsem řekl, jsou to podvodníci.) Nic nedodržují a jen chtějí, aby lidé nekontrolovaně sázeli... žádné zodpovědné hraní ani pravidla neexistují. Platí pro ně cokoliv...
They opened my account again without my request... It took me a long time to get it closed, and now I see that they've reopened it for you. (As I said, they're a fraud.) They don't comply with anything and just want people to gamble uncontrollably... there's no responsible gaming or rules. Anything goes for them...
Me han abierto la cuenta nuevamente sin yo haberlo solicitado... Me costó mucho que la cerrarán y ahora veo que os han abierto. ( Lo dicho, son un fraude) No cumplen nada y solo quieren que os gente juegue sin control.. no hay juego responsable ni normas. Todo vale para ellos...
Je mi líto, že vám to udělali.
Mohu se zeptat, zda byl účet náhodou uzavřen kvůli problémům s hazardem?
Pokud ano, neexistuje způsob, jak by vám ho měli znovu otevřít.
Existuje způsob, jak se můžete zablokovat na jejich webu tak, že požádáte někoho blízkého, kterému můžete důvěřovat, aby nastavil nové heslo pro jeho web a nikdy vám neřekl, jaké to bylo.
Mohl bys to zkusit, možná?
I am sorry that they did this to you.
May I ask if the account was closed due to the gambling problems, by any chance?
If so, there is no way they should reopen it for you.
There is a way you can block yourself from their site by asking someone close to you whom you can trust to set up a new password for their site and never tell you what it was.
Could you try that, perhaps?
Pokud máte pocit, že by se náš tým mohl pokusit pomoci, určitě neváhejte a podejte stížnost zde.
Doufáme, že budeme moci komunikovat s kasinem ohledně vašeho výběru.
If you feel that our team could try to help, surely feel free to file a complaint here.
Hopefully we will be able to communicate with the casino regarding your withdrawal.
Vím, že říkáte, počkejte 14 dní, takže to bude muset být a uvidíte, co přijde, nedoufám, protože ještě ani nepožádali o ověření.
I know you say wait 14 days so that will have to be it and see what comes, I am not hopeful as they haven’t even asked for verification yet.
Ano, nejsme schopni zasáhnout před 14denním časovým rámcem. To je pravda.
Tak si chvilku počkáme a uvidíme, jak to dopadne.
Snažte se však nepropadat negativním myšlenkám.
Yeah, we are not able to intervene before the 14-day time frame. That is right.
Let's wait a bit then and see how it will go.
Try not to get into negative thoughts, though.
Jo, není to konec světa, pokud to chvíli trvá/neobjeví se. Vždy můžete vidět, co banka říká, pokud to nepošle, doufat, že ano, nebo vám mohou odpovědět.
Yeah it’s not the end of the world if it takes a while/doesn’t turn up. Can always see what the bank says if they don’t send it, hoping they do or they may answer you guys.
Ano, bylo to zavřené, protože jsem hodně prohrál a neovládal hru... teď to znovu otevřeli a já jsem zase prohrál... Nevím, jestli bych si mohl stěžovat.
Problém je v tom, že mi neodpovídají na e-maily a chatovací agenti jsou roboti... kteří používají umělou inteligenci a nabízejí pouze obecné odpovědi.
Yes, it was closed because I lost a lot and didn't control the game... now they've reopened it and I've lost again... I don't know if I could complain.
The problem is, they don't answer my emails, and the chat agents are bots... that use artificial intelligence and only offer generic responses.
Si, fue cerrada por haber perdido mucho y no controlar el juego.. ahora la han abierto y he vuelto a perder... No sé si podría reclamarles.
El tema es, que no me contestan a los correos y por el chat los agentes son bots.. que utilizan inteligencia artificial y solo ofrecen respuestas genéricas.
Byl někdo požádán o ověření? Obvykle, jakmile se stáhnete na jakékoli webové stránce, požádají o to, i když nic, co by bylo divné.
Did anyone get asked to verify? Usually as soon as you withdraw on any website they ask for it, this one though nothing which is strange.
Jo, není to konec světa, pokud to chvíli trvá/neobjeví se. Vždy můžete vidět, co banka říká, pokud to nepošle, doufat, že ano, nebo vám mohou odpovědět.
Yeah it’s not the end of the world if it takes a while/doesn’t turn up. Can always see what the bank says if they don’t send it, hoping they do or they may answer you guys.
Ano, bylo to zavřené, protože jsem hodně prohrál a neovládal hru... teď to znovu otevřeli a já jsem zase prohrál... Nevím, jestli bych si mohl stěžovat.
Problém je v tom, že mi neodpovídají na e-maily a chatovací agenti jsou roboti... kteří používají umělou inteligenci a nabízejí pouze obecné odpovědi.
Yes, it was closed because I lost a lot and didn't control the game... now they've reopened it and I've lost again... I don't know if I could complain.
The problem is, they don't answer my emails, and the chat agents are bots... that use artificial intelligence and only offer generic responses.
Si, fue cerrada por haber perdido mucho y no controlar el juego.. ahora la han abierto y he vuelto a perder... No sé si podría reclamarles.
El tema es, que no me contestan a los correos y por el chat los agentes son bots.. que utilizan inteligencia artificial y solo ofrecen respuestas genéricas.
Chápu to, ale je opravdu důležité jim velmi jasně uvést důvod a napsat, že důvodem jsou problémy s hazardem.
Pokud tak učiníte, můžeme vám pomoci získat vaše vklady zpět.
Jinak to bohužel nebude možné, protože kasino musí být informováno o problému s hazardem, aby mohlo podle toho jednat.
I understand that, but it is really important to state the reason to them very clearly and write that the reason is gambling issues.
If you did so, we may be able to help you get your deposits back.
Otherwise, unfortunately, it won't be possible because the casino must be informed about the gambling issue so they can act accordingly.
Není skutečně neobvyklé, že ne všechna online kasina požadují ověření.
Takže doufejme, že budou pokračovat s výběrem v pořádku. 🤞
It is not really unusual that not all of the online casinos ask for verification, though.
So, hopefully, they will proceed with the withdrawal all good. 🤞
Dobře, jaké informace potřebujete? A jak ti to dostanu? Mám odeslané e-maily a snímky obrazovky.
Okay, what information do you need? And how do I get it to you? I have emails sent and screenshots.
Ok, que información necesitáis? Y como la hago llegar??? Tengo correos enviados y capturas de pantalla.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.