Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaTikiTaka Casino - všeobecná diskuze

TikiTaka Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

 od Karen1234567890
|
10 439 zobrazení 159 odpovědí |
|
1...6 7 8
Cule21

Vše je zabaleno do funkce zvané „stížnost".

Nebojte se; je to docela snadné, ale upřímně řečeno, také docela zdlouhavý proces.

Pokud si tedy chcete nějaký vyzkoušet a odeslat, použijte tento odkaz a pokračujte . 👈 Můžete nahrát snímky obrazovky; později odešlete e-maily znovu, jakmile vaše stížnost dosáhne této fáze.

Automaticky přeloženo:

Stále nic, ale pokud jsou recenze na jiných stránkách pravdivé, problém je 1. Použijte bankovní převod a 2. Podmínky uvádějí 72 hodin od následujícího pracovního dne, myslím, že lidé to vidí jako pondělí požadují čtvrteční výplatu, ale ve skutečnosti je to následující den, který lidé potvrzují. Uvidíme, jak na tom budeme

Automaticky přeloženo:
Romi

Nepodařilo se mi smazat můj účet casinoguru, prosím, chtějte nový začátek, žádné hazardní hry, takže se všeho zbavte

Automaticky přeloženo:
Anonymized825

Ahoj,

Postarám se o to a doufám, že budete šťastní a v pořádku!

Automaticky přeloženo:
jw7436

Ta 3denní lhůta je lež. Už 8 dní čekám na odpověď ohledně mých výběrů a nemám naději, že je někdy dostanu. Jsou to podvodné kasino. Mafie. Nehrajte si zde; určitě prohrajete, ať vyhrajete nebo prohrajete.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, také bych vám rád sdělil svůj názor na podvodné kasino TIKITAKA, už nějakou dobu se snažím o výběr a nejde mi to, odeslal jsem už asi 6 e-mailů a nikdy mi nepřišla odpověď... Dostávám pouze reklamu, nehrajte ve podvodném kasinu!!!

Stále jsem neobdržel své peníze a nebyly ani ověřeny.

Jednou jsem dokonce mluvil na lince podpory, že to trvá 3 až 4 dny, a ta doba už uplynula a teď nemůžu ani otevřít online chat.

Automaticky přeloženo:
Ana1_ana

Mohu se zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr a zda je tam váš účet plně ověřen?

Náš tým pro stížnosti by se tím mohl v případě potřeby zabývat; jen poskytněte nějaké další informace, prosím.

Automaticky přeloženo:

týden a oni stále říkají, že jsou ve finančním oddělení, aby udělili povolení, poslal jsem několik e-mailů a žádný jsem nedostal zpět.

ohledně účtu asistenta uvedl, že účet je ověřen a že se jedná o zpoždění;

Viděl jsem zpětnou vazbu od lidí a je to prostě podvodná aplikace! A zablokovali můj chat

Automaticky přeloženo:
Ana1_ana

Domnívám se tedy, že byste svou stížnost měli podat zde, aby se náš tým mohl pokusit ve vašem případě zasáhnout.

Pokud se do toho chcete pustit, klikněte na tento odkaz , kde tak můžete učinit, a pokud máte nějaké aktualizace, informujte nás prosím.

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni doufám že jste v pořádku 🙂


Jen vložím své 2 centy do Tika takka a doufám, že vám dám trochu naděje a možná zároveň dostanu trochu ujištění


v první řadě chci říct, že jsem tak rád, že jsem narazil na tyto stránky, protože jsem netušil, že je k dispozici pomoc. Jsem z Velké Británie, takže jsem kdy hrál pouze v britských kasinech, která jsou přísně regulována!


takže na konci loňského roku jsem hrál v tomto kasinu a provedl jsem 2 výběry, jeden za 10 £ a jeden za 50 £ a právě jsem se vrátil na výpis z účtu a na historii plateb tikatakas pro mě a byly to určitě oni a skutečně jsem své výběry dostal asi do 3 dnů, pokud si dobře pamatuji, bylo to loni v září, věřím!


rychle vpřed na tento týden, bohužel jsem se nechal oklamat, koupil jsem si auto a prohrál jsem asi 2 000 a hloupě jsem si řekl, že zkusím štěstí na tikatakka a mám pauzu s hazardem od jiných stránek ve Spojeném království, které rád pravidelně dělám.


Vyhrál jsem 900 výběrů skutečných peněz bez bonusu a zkusil jsem si vybrat 400 £ a 400 £ vízem na kartu, kterou tam měli.


teď si nemůžu vzpomenout, jestli jsem byl minulý rok požádán o ověření svého účtu, než jsem dostal své výběry, ale chci říct, že si to nemyslím?


teď druhý den byl výběr 500 £ zrušen, když jsem hrál hru, a na chatu řekli, že jsem to byl já, ale nebylo, těch 400 stále čeká, tohle je teď třetí den. A dnes jsem požádal o dalších 500 GBP, protože včera řekli, že jsem dosáhl limitů na výběr.


teď panikařím, když čtu recenzi trustpilota a také tuto komunitu, že své peníze nedostanu, ale určitě vyplatili minulý rok, možná je to proto, že to nebyla menší částka?


má od nich ještě někdo výplatu? Každopádně vás budu informovat, ale nebudu zdržovat.


také je zjevně skutečně poslouchá společnost s názvem PAGCOR, která je řízena vládou na Filipínách? Podíval jsem se na to, když jsem někde četl, že někdo říká, že nejsou posloucháni, ale zdá se, že ano



Automaticky přeloženo:
Gewakefie

Ahoj, jsem rád, že jste zavítali na naše stránky a doufám, že vám budou opravdu užitečné.

Chci vám jen navrhnout, abyste nepropadali panice a zkusili počkat, jak se to všechno vyvine.

co říkáš?

A určitě nás informujte o všech aktualizacích.

Podle našich informací také kasino zatím nemá žádnou licenci.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, jsem rád, že jste zavítali na naše stránky a doufám, že vám budou opravdu užitečné.

Chci vám jen navrhnout, abyste nepropadali panice a zkusili počkat, jak se to všechno vyvine.

co říkáš?

A určitě nás informujte o všech aktualizacích.

Podle našich informací také kasino zatím nemá žádnou licenci.

Automaticky přeloženo:

Oh, opravdu, to je uklidňující haha


Budu vám vděčný, předpokládám, že pokud nemají licenci, nemáme nohu, na které bychom mohli stát

Automaticky přeloženo:

Oba výběry zasáhly účet dnes ještě před svým časovým rámcem!

Automaticky přeloženo:
Gewakefie

To je opravdu příjemné slyšet.

Pokud byste chtěli ohodnotit toto kasino, napište prosím svou uživatelskou recenzizde .

Možná pomůžete ostatním v rozhodování, zda tam hrát nebo ne, víte.

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni, na základě mých zkušeností nedoporučuji hrát v tomto kasinu. Měl jsem stejné problémy, jaké popisujete. Zrušili výběry a řekli mi, že je problém s mojí bankou a tak dále... dokud jsem nepřišel o zůstatek. (Vysoké částky)


Mnohokrát jsem posílal e-maily s žádostí o uzavření účtu kvůli závislosti na hazardních hrách a nedostatku kontroly. Ignorují mě a nezruší můj účet. To mi způsobuje vážnou újmu.


Když chatuji s agenty, abych jim řekl o svém problému, řekli mi, že nemohou nic dělat a že jsem poslal e-mail... když jsem e-mail odeslal, nikdo se neozval a takhle to bylo už dlouho.

Nevím, co mám dělat, jsme zranitelní vůči tomuto podvodu...

Automaticky přeloženo:
Cule21

To opravdu nezní správně a je mi líto, že si tím musíte projít.

Věřím, že náš tým pro stížnosti by vám s tím mohl pomoci a pokusit se kasino pohnout kupředu s uzavřením vašeho účtu.

Mohu se zeptat, zda jste po vaší žádosti o uzavření vložili nějaké peníze?

Klikněte prosím na tento odkaz , kde můžete podat stížnost, a doufejme, že zde bude váš účet brzy uzavřen.



Automaticky přeloženo:
Romi

je to tak. Několikrát jsem s nimi mluvil a poslal několik e-mailů... oznamujících můj problém s hazardem. Poté jsem udělal další vklady a přišel o všechno. Od té doby, co mě neblokovali a nedostal jsem povýšení... tak jsem tomu propadl. Je to také moje chyba, ale věřím, že nejsou legální a nepomáhají hráčům s problémy.


Připojil jsem obrázek, kde můžete vidět některé z mnoha e-mailů, které vám posílám... Je to jasné? file

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, tak dneska jsem vyhrála, bohužel, když se mí měli připsat peníze, ukázalo mí to chybu peněženky a po novém načtení, mi výhra nebyla načtena a to se vyplatí...

brezovjakovamartina0

Ahoj, pozerala si sa na svoju hernu hsitoriu, ci tam mas tu vyhru v nejakom spine zaevidovanu? Mas vobec moznost sa k niecomu takemu dostat alebo nie? To by bolo asi prve co by som si pozrel aby si si bola ista ci to bolo vyherne.

Dalej, pytala si sa kasina a teda live chatu co by to mohlo sposobit a preco sa to stalo a ci s tym vedia nejako pomoct?

Daj tomu sancu a uvidime co povedia.

Vložil jsem celkem 2K a vyhrál jsem 10K na TikiTaka3.com.


Po mém prvním výběru řekli, že musím počkat 3 pracovní dny (to je dnes). Požádal jsem o výběr bitcoinů. Zatím žádné dotazy ohledně ověření. Když čtu všechny komentáře o tom, že jde o podvod, už s ničím nepočítám. Ale uvidíme, co se stane...

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky