je to tak. Několikrát jsem s nimi mluvil a poslal několik e-mailů... oznamujících můj problém s hazardem. Poté jsem udělal další vklady a přišel o všechno. Od té doby, co mě neblokovali a nedostal jsem povýšení... tak jsem tomu propadl. Je to také moje chyba, ale věřím, že nejsou legální a nepomáhají hráčům s problémy.
Připojil jsem obrázek, kde můžete vidět některé z mnoha e-mailů, které vám posílám... Je to jasné?
That's right. I've spoken to them several times and sent several emails... reporting my gambling problem. After that, I've made more deposits and lost everything. Since they didn't block me and I didn't receive promotions... I've fallen for it. It's also my fault, but I believe they're not legal and don't help players with problems.
I've attached an image where you can see some of the many emails I send you... Is it clear?
Correcto, he hablado varias veces con ellos y enviado varios correos... Informando de mi problema con el juego. Después de eso, he realizado más depósitos si y perdido todo. Al no bloquearme el acceso y recibir promociones.. he caído si. La culpa también es mía, pero considero de que no son legales y no ayudan a los jugadores con problemas.
Adjunto imagen donde veréis unos de los muchos correos que les envío... Se ve claro?
Ahoj,
Na základě mých osobních zkušeností s podobnými situacemi je správný postup silně závislý na tom, jak jej kasino definuje ve svých podmínkách. Někdy nestačí kontaktovat zákaznickou podporu přes chat. V takových případech je klíčové tlačit, ale jak jsem řekl, v souladu s pravidly. Přesto z toho, co jsem viděl v několika uživatelských recenzích, jste měli malou šanci...
„Nezruší účet, když požádáte o sebevyloučení, ačkoli ve smluvních podmínkách je uvedeno, že tak učiní do 24 hodin
Live chat nefunguje, opakují stále stejné informace, žádají o trpělivost a o to, že se vám ozvou, ale nic jiného dělat nemohou
Uživatel nemá možnost zrušit účet, pozastavit jej, cokoliv."
Abych byl spravedlivý, představuji si, že když někdo pociťuje nutkání nebo má potíže, jasné nebo přímé myšlení se stává druhotným problémem, který je třeba řešit. 🙁 Proto jen chci, abyste věděli, že z mého pohledu by kasina měla ke každé komunikaci ohledně potenciálních problémů s hazardem přistupovat opatrně.
Pokud hráč provede nezbytné kroky a účet zůstane otevřený, něco je velmi špatně a měli byste si stěžovat. Naši mediátoři projdou váš snímek obrazovky, shromáždí další podrobnosti a pak uvidíme, zda pro vás existuje způsob, jak najít spravedlivé řešení.
Doufám, že se vám nápad líbí; reklamační formulář je zde 👈
Vyzkoušíte to?
Hello,
Based on my personal experience with similar situations, the correct procedure is heavily dependent on how the casino defines it in their terms. Sometimes contacting customer support via chat is not enough. In such cases it is crucial to push but as I said, in accordance with the rules. Yet from what I saw in the few user reviews, you had little chance...
"They don't cancel the account when you request self-exclusion, although the terms and conditions state that they do so within 24 hours
The live chat doesn't work, they repeat the same information over and over again, asking for patience and that they'll get back to you, but they can't do anything else
There's no possibility for the user to cancel the account, suspend it, whatever"
To be fair I imagine then when someone feels the urge or is struggling, thinking clearly or straight becomes a secondary problem to deal with. 🙁 Thus, I just want you to know that, from my perspective, casinos should approach each communication regarding potential gambling problems with care.
If the player follows the necessary steps and the account remains open, something is very wrong, and you should complain. Our mediators will go through your screenshot, gather some more details and then we shall see whether there is a way to find a fair resolution for you.
I hope you like the idea; complaint form is here 👈
Will you try it out?