Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaTikiTaka Casino - všeobecná diskuze

TikiTaka Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

 od Karen1234567890
|
14 330 zobrazení 181 odpovědí |
|
1...7 8 910

je to tak. Několikrát jsem s nimi mluvil a poslal několik e-mailů... oznamujících můj problém s hazardem. Poté jsem udělal další vklady a přišel o všechno. Od té doby, co mě neblokovali a nedostal jsem povýšení... tak jsem tomu propadl. Je to také moje chyba, ale věřím, že nejsou legální a nepomáhají hráčům s problémy.


Připojil jsem obrázek, kde můžete vidět některé z mnoha e-mailů, které vám posílám... Je to jasné? file

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Na základě mých osobních zkušeností s podobnými situacemi je správný postup silně závislý na tom, jak jej kasino definuje ve svých podmínkách. Někdy nestačí kontaktovat zákaznickou podporu přes chat. V takových případech je klíčové tlačit, ale jak jsem řekl, v souladu s pravidly. Přesto z toho, co jsem viděl v několika uživatelských recenzích, jste měli malou šanci...

„Nezruší účet, když požádáte o sebevyloučení, ačkoli ve smluvních podmínkách je uvedeno, že tak učiní do 24 hodin


Live chat nefunguje, opakují stále stejné informace, žádají o trpělivost a o to, že se vám ozvou, ale nic jiného dělat nemohou


Uživatel nemá možnost zrušit účet, pozastavit jej, cokoliv."



Abych byl spravedlivý, představuji si, že když někdo pociťuje nutkání nebo má potíže, jasné nebo přímé myšlení se stává druhotným problémem, který je třeba řešit. 🙁 Proto jen chci, abyste věděli, že z mého pohledu by kasina měla ke každé komunikaci ohledně potenciálních problémů s hazardem přistupovat opatrně.

Pokud hráč provede nezbytné kroky a účet zůstane otevřený, něco je velmi špatně a měli byste si stěžovat. Naši mediátoři projdou váš snímek obrazovky, shromáždí další podrobnosti a pak uvidíme, zda pro vás existuje způsob, jak najít spravedlivé řešení.

Doufám, že se vám nápad líbí; reklamační formulář je zde 👈

Vyzkoušíte to?

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Podle mého názoru toto kasino zjevně postrádá pracovní podporu, což není vůbec pozitivní znamení. Rád bych však věřil, že nenarazíte na komplikace vyžadující podpůrnou akci a peníze dorazí!

Dej mi prosím vědět, jak postupuješ.

Automaticky přeloženo:
Radka

Zatím nic.


Cítím se neuvěřitelně hloupě, že jsem na tento web vložil takovou částku peněz a myslím, že žádnou z těch výher neuvidím. Ale v tuhle chvíli toho kromě čekání moc dělat nemůžu, že?


Aktualizovat:


Toto mi přijde do pošty:


file


Jak může dojít ke zpoždění u mého poskytovatele plateb, když jsem provedl výběr v bitcoinech? 😅

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Jsou to podvodníci. Neotevírejte zde účet. Okradli mě několika způsoby. Výběry nevyplácejí. Už dva týdny si na chatu stěžuji, že mi nebyla připsána sázka na fotbal, kterou jsem vyhrál, a je to k ničemu. Zkopírujte a vložte zprávy a žádné řešení. Pokud vyhrajete, půjdou po vás! SCAM.

Automaticky přeloženo:

Zatím nic.


Cítím se neuvěřitelně hloupě, že jsem na tento web vložil takovou částku peněz a myslím, že žádnou z těch výher neuvidím. Ale v tuhle chvíli toho kromě čekání moc dělat nemůžu, že?


Aktualizovat:


Toto mi přijde do pošty:


file


Jak může dojít ke zpoždění u mého poskytovatele plateb, když jsem provedl výběr v bitcoinech? 😅

Automaticky přeloženo:

Ach můj,...to je opravdu takový epický fail. Říci, že je odpovědný poskytovatel plateb – no, co mohu říci?

Nebuďte však na sebe tak přísní, prosím. Zdá se, že v poslední době na této stránce začalo hrát více hráčů, takže věřím, že brzy pochopíme záměry kasina. V minulosti existovaly, alespoň podle mého názoru, ne tak přímá zpětná vazba, se kterou se dalo pracovat. 🙁

Navzdory mému přání zůstat optimistou byly vlajky vztyčeny...

Automaticky přeloženo:

Jsou to podvodníci. Neotevírejte zde účet. Okradli mě několika způsoby. Výběry nevyplácejí. Už dva týdny si na chatu stěžuji, že mi nebyla připsána sázka na fotbal, kterou jsem vyhrál, a je to k ničemu. Zkopírujte a vložte zprávy a žádné řešení. Pokud vyhrajete, půjdou po vás! SCAM.

Automaticky přeloženo:

Viděl jsem i vaši stížnost. Děkuji za snahu varovat ostatní; doufejme, že stále najdeme páku, jak vysvětlit možné důsledky vedení kasina. Je mi líto, že musíme respektovat pravidlo 14 celých dní pro odstoupení od smlouvy, i když...

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, odeslal jsem reklamační formulář. Pojďme se podívat, co můžeme udělat...


Odpověděli na můj e-mail a řekli mi, že můj účet zavírají kvůli zodpovědnému hraní. Další den jsem mluvil s agentem přes chat a oni mi ho znovu otevřeli... Protože jsem měl ještě nějaký zůstatek, a řekli mi, že si nemůžu nic vybrat, pokud si účet neotevřem. Nakonec jsem prohrál 350 €.

Na to není žádné řešení. 🤷🏻‍♂️

Automaticky přeloženo:
Radka

Jsem tu od 30. března a od 5. dubna jsem podal stížnost na Viperwin. Přišel jsem o spoustu peněz a teď mi nevrátí výběry. Ve svých fondech mám celkem 3 550,17 EUR. Jsem zoufalý a způsobilo mi to spoustu problémů. Už nevím co mám dělat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized859

Vzhledem k tomu, že se jedná o nelicencované kasino, je možné podat stížnost? Víte, zda lze proti Tiki Taka zahájit soudní řízení? Je jasné, že nepracují čestně a nejsou legální.

Automaticky přeloženo:
Cule21

Organizaci ECOGRA a DGOJ.

Automaticky přeloženo:

Ano, odeslal jsem reklamační formulář. Pojďme se podívat, co můžeme udělat...


Odpověděli na můj e-mail a řekli mi, že můj účet zavírají kvůli zodpovědnému hraní. Další den jsem mluvil s agentem přes chat a oni mi ho znovu otevřeli... Protože jsem měl ještě nějaký zůstatek, a řekli mi, že si nemůžu nic vybrat, pokud si účet neotevřem. Nakonec jsem prohrál 350 €.

Na to není žádné řešení. 🤷🏻‍♂️

Automaticky přeloženo:

Doufejme, že společně najdeme řešení.

Automaticky přeloženo:

Jsem tu od 30. března a od 5. dubna jsem podal stížnost na Viperwin. Přišel jsem o spoustu peněz a teď mi nevrátí výběry. Ve svých fondech mám celkem 3 550,17 EUR. Jsem zoufalý a způsobilo mi to spoustu problémů. Už nevím co mám dělat.

Automaticky přeloženo:

Jak jsem již psal dříve, přestaňte prosím spamovat toto fórum svými příspěvky týkajícími se jiného kasina a počkejte, až se vaše stížnost posune vpřed.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano.

Automaticky přeloženo:
Romi

Nevidím však důvod, proč bych své vlákno o kasinech s bonusovými krabíky a zkušenostech ostatních uživatelů smazal.

Automaticky přeloženo:
Anonymized859

Zkuste se prosím držet jednoho vlákna. Vím, že to pro vás musí být frustrující, ale opravdu není důvod psát dokola o tom samém. Je větší šance, že si to naši uživatelé určitě přečtou v oficiálním vláknu kasina.

Automaticky přeloženo:
Romi

No, onehdy jsem podal stížnost a čekám na odpověď. Víte, jak dlouho vašim kolegům trvá, než zareagují? Díky.

Automaticky přeloženo:
Cule21

Jen je třeba dbát na časovač na vaší stížnosti , prosím.

Bohužel máme stovky stížností, které musíme denně řešit.

Automaticky přeloženo:
SjoerdH příspěvek smazal/a

To je skvělé, že jste to dostali, i když to trvalo tak dlouho.

Přemýšleli jste o podání stížnosti zde, aby se náš tým mohl pokusit urychlit proces o zbytek vašich peněz?

Jaký je maximální limit, kterého můžete dosáhnout pro výběr najednou?

Automaticky přeloženo:
Romi

Nejprve řekli 500 eur. Zeptal jsem se znovu a teď je to 800.


Zatím jsem provedl pouze jeden výběr. Ale každý den je možné provést nový výběr. Ale nepřekvapí mě, že je tam maximum za týden nebo měsíc.


Mohl bych podat stížnost, ale to čekání musí trvat déle než 14 dní, ne? Teď to bylo „jen" 10 dní.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 910
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky