FórumKasinaSportaza Casino - všeobecná diskuze

Sportaza Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od marcusitu1232
|
14118 zobrazení 79 odpovědí |
|
12 3 4
Romi
před 8 měsíci

Jsem si jistý kasinem! Stalo se to dvakrát, stejným způsobem, a ne na obsazené kartě, kterou používám na více věcí! Promiňte, že to říkám, ale je to sofistikovaný učebnicový podvod!

Automaticky přeloženo:
GolDj
před 8 měsíci

No, z mého pohledu stále neexistuje nic solidního, co by tuto situaci propojilo přímo s kasinem. Opravdu se omlouvám, že to říkám, samozřejmě nemám důvod vám nevěřit.

Doufám, že se na takovém místě už nikdy neocitnete. Jen by mě zajímalo, jestli se s něčím podobným setkali i ostatní hráči. 🤔

Ale víte co?

Je to únavná náhoda, přesto jsem si před pár hodinami objednal v e-shopu lékárny nějaké věci. Platil jsem předem virtuální vízovou kartou, vyskakovací zpráva, na kterou musím klepnout a stisknout "potvrdit" pro dokončení platby, se objevila podruhé, 2 minuty poté, co prošla první zpráva, A ve stejnou dobu, Obdržel jsem e-mail s potvrzením, že platba proběhla úspěšně.

Zní to úplně stejně, že? 🤔

Zrušil jsem druhou žádost o autorizaci, ale přesto je moje objednávka v pořádku - stav "zaplaceno".

Celkem divné. Přesto váhám s obviněním e-shopu lékáren z podvodu. Každopádně je mi líto, že vás obtěžuji svým malým vízovým dobrodružstvím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Můžete si tedy ověřit, že tento podvod je známý a rozšířený i v jiných odvětvích. Překvapuje mě, že tento poplatek téměř označujete jako běžný a obvyklý u víz! Pro mě je to ostuda a něco velmi nepřijatelného! A není to úplně totéž. Moji svěřenci byli ve stejnou minutu. V žádném případě byste nemohli utéct. A z historie plateb mohu ověřit, že šlo o dvojnásobné poplatky ve stejnou minutu. Vyhnout se tomuto podvodu je téměř nemožné. A ano, obvinil bych e-shop lékáren a jejich systém zpoplatnění. Kdo jiný by si účtoval stejnou částku ve stejnou dobu, když jste se u něj pokusili objednat? Chci, aby si ostatní lidé byli vědomi; stejně by to nikoho nezajímalo... podvody jsou všude, ale aspoň se mi líbí, když jsou lidé nějak chráněni a uvědomělí!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, po několika vítězstvích na webu Sportaza jsem se rozhodl pro výběr prostřednictvím bitcoinu. Odběr byl a je zpracováván. Dnes jdu provést druhý výběr v bitcoinu a objeví se kontrola, kde je napsáno, že nemohu vybrat bitcoiny, aniž bych provedl vklad prostřednictvím bitcoinu. Takže otázka, kterou jsem si položil, zněla: 'Proč mě přiměli vzít můj první výběr?'. Z mnoha recenzí je zřejmé, že Sportaza používá triky, aby se nenechala sebrat. To nejlepší teprve přijde. Píšu tedy na podporu s vysvětlením problému a první operátor mi řekne, že nebudou žádné problémy a že můj první výběr bude zpracován správně. Po přečtení nekonečných negativních recenzí jsem se rozhodl znovu kontaktovat podporu a položit jim stejnou otázku. Odpověď byla opačná. To znamená, že výběr bude zablokován, protože jsem nikdy neukládal s bitcoiny. Beze slov vám umožní vybrat peníze a následně je zrušit. Zajímalo by mě, je to legální?

Kromě toho byl první operátor také schopen lhát, když mi řekl, že výběr bude úspěšný.


Při jiné příležitosti operátoři Sportaza lhali, nebo spíše reagovali jinak a snažili se mě oklamat.

Když jsem se neustále ptala na můj první výběr, který nebyl nikdy zpracován, bylo mi řečeno, abych kontaktoval finanční oddělení. Nikdy předtím jsem to nedělal, ale jednoho dne jsem přišel na chat podpory a požádal jsem o rozhovor s finančním oddělením. Operátor odpovídá, že neexistuje žádné finanční oddělení. 🤯Tak píšu znovu jinému operátorovi, který mi sděluje existenci finančního oddělení...

Jak je to všechno možné?


K obdržení výhry by mi to však nakonec stačilo.



Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
alebonco9
před 8 měsíci

Abych řekl pravdu, není neobvyklé, že v mnoha kasinech mají pravidlo o použití stejné metody vkladu i pro výběr. Vždy byste se měli pokusit kontaktovat podporu e-mailem, kdykoli narazíte na nějaký problém. Možná jste jim zkusili poslat e-mail, aby změnili způsob platby? Nebo zrušit výběr a požádat o nový stejným způsobem, jaký jste použili při vkladu? To by bylo asi to nejlepší. Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít nějaké aktualizace týkající se této záležitosti, a pokud to bude nutné, pokusíme se vám pomoci, určitě.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Můžete si tedy ověřit, že tento podvod je známý a rozšířený i v jiných odvětvích. Překvapuje mě, že tento poplatek téměř označujete jako běžný a obvyklý u víz! Pro mě je to ostuda a něco velmi nepřijatelného! A není to úplně totéž. Moji svěřenci byli ve stejnou minutu. V žádném případě byste nemohli utéct. A z historie plateb mohu ověřit, že šlo o dvojnásobné poplatky ve stejnou minutu. Vyhnout se tomuto podvodu je téměř nemožné. A ano, obvinil bych e-shop lékáren a jejich systém zpoplatnění. Kdo jiný by si účtoval stejnou částku ve stejnou dobu, když jste se u něj pokusili objednat? Chci, aby si ostatní lidé byli vědomi; stejně by to nikoho nezajímalo... podvody jsou všude, ale aspoň se mi líbí, když jsou lidé nějak chráněni a uvědomělí!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj! Vaše odpověď mi unikla. Omlouvám se.

Snažil jsem se říci, že zneužívání karty je v dnešní době bohužel velmi běžné a příjemce prostě nemusí mít se zneužitím vůbec žádný vztah. Jako to bylo například v mém případě. Kořenem problému byla nesprávná odpověď z mé bankovní aplikace a brány Visa.

Ale vidím, že jsi víc než přesvědčený, takže ti to neberu. Každopádně, co máš v plánu?

Bankovní výpis mi přijde docela jasný. Co takhle zkusit pro změnu vízovou společnost?



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci


file

file

file

file

Mnohokrát se vymlouvají na zpoždění ve výběrech, pak jsou účtovány poplatky podivným neexistujícím společnostem, takže nemůžete ani zpochybnit provoz officehut file

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
john117master
před 7 měsíci

Ahoj, znamená to, že jsi ještě nedostal své peníze? Jaké výmluvy má kasino? Zkoušeli jste se zeptat, proč dochází ke zpoždění ve výběrech a jak dlouho to trvá?

Každopádně vidím, že jste podali stížnost , takže pevně věřím, že pokud se vám nepodaří vybrat peníze, náš tým vám bude schopen pomoci.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Vždy dostávám stejnou odpověď, musím čekat 3 až 5 pracovních dnů, v předposledním chatu mi řekl, že dnes zakročí, dnes říkají, že je svátek, když viděli, že poplatky jsou vzneseny v Nikósii Kypr I musel vysvětlit, že na Kypru je mnoho náboženství řeckých ortodoxních, katolických muslimů Dnes není pro řecké pravoslavné Velikonoční pondělí a v žádném případě si nemyslím, že jejich systém funguje pouze ve všední dny, ale 24 hodin. Kupodivu se v přepisech chatu objevuje město Palermo, měl jsem stovky příležitostí navýšit tuto částku desetinásobně, ale nemám chuť resetovat jejich 3 - 5denní odpočet

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
john117master
před 7 měsíci

Chápu, takže bude důležité počkat, jak se to všechno vyvine. Některá kasina nefungují 24 hodin každý den, takže může být pravda, že fungují pouze v pracovní dny, nebo že posílají peníze pouze v tyto dny.

Mám ještě jeden dotaz, hráli jste automaty nebo jste si nahráli peníze ze sportovních sázek? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Toto kasino je jeden velký podvod. Taky mám z karty stržené platby, které jsem neprováděla, ale bohužel pomoc od banky je absolutně šílená a vůbec nemají snahu problém řešit. Dalším problémem je komunikace se společností Sporzata. Na email nikdo nereaguje a jak tu již bylo psáno - finanční oddělení jednou existuje, pak neexistuje. Podle mého jeden velký podvod. Rozhodně nedoporučuji.

barborasp
před 7 měsíci

Ahoj, môžeš povedať aj troška viac čo sa stalo ? Depozitovala si sem a strhlo ti viac peňazí ako reálne malo ?Keď sa snažíš získať pomoc od banky, tak čo ti na to povedia ? Popíš mi trošku viac čo sa deje a uvidíme čo sa bude dať robiť a či ti budeme môcť pomôcť.

před 6 měsíci

Na nějaké výběry jsem čekal dny (2 výběry 500e), dnes jsem si vyžádal třetí výběr v 11:30 ráno.

Najednou jsem dostal 3 e-maily, že 3 výběry byly provedeny, ale pouze 2 ze 3 výběrů přišly na můj bankovní účet.

Mluvil jsem s nimi prostřednictvím živého chatu a řekli mi, že 3 výběry byly zpracovány správně, což musí být chyba mé banky. Mluvím se svojí bankou a logicky mi nemají co říct, žádné vklady neblokují.

Na chatu mě neustále odkládají, že všechno udělali správně...

Teď je otázka, kde je těch 500 eur?

Automaticky přeloženo:
galiangay
před 6 měsíci

Mohu se prosím zeptat, zda problém stále přetrvává? Pokud potřebujete naši pomoc, neváhejte nám napsat. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Podávala jsem zde stížnost na casino Sportaza, ale sporataza mi nesla vybrat ze seznamu. Prosím pomoc.

barborasp
před 6 měsíci

Zkuste prosím použít tento odkaz a dejte nám vědět, jak to dopadlo a zda jste mohli podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Podařilo se mi vybrat téměř vše, stále jsem tam s 500 eury, nenechají mě to vzít, výběr provedou, ale po 5 dnech se vrátí na účet, předchozí výběry byly provedeny na účet, a nebyl problém, teď mě nepouštějí, chudák na jiný účet a taky nic, teď jsem zkusil kartu, se kterou jsem provedl vklad... ale taky to vypadá, že nic.

Automaticky přeloženo:
galiangay
před 5 měsíci

Jak dlouho prosím čekáte na těchto 500 €? Pokud uvidíte, že to nikam nevede, dejte nám vědět a jsem si jist, že náš reklamační tým vám rád pomůže.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

No, klidně už měsíc…

Automaticky přeloženo:
galiangay
před 5 měsíci

Dobře. Pokud si tedy přejete, aby náš tým v tomto případě zasáhl, podejte prosím stížnost zde 👈 a dejte nám vědět, pokud potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky