FórumKasinaSportaza Casino - všeobecná diskuze

Sportaza Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od marcusitu1232
|
13682 zobrazení 79 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Jaro
před 9 měsíci

Původně jsem požádal o výběr, který čekal asi 10 dní. Později mě společnost kontaktovala a informovala mě, že výběr bude proveden až po ověření mého účtu. Při žádosti o ověření účtu jsem narazil na problémy s průvodcem ověření společnosti, což mělo za následek další 4 dny čekání. Po vyřešení tohoto problému jsem dokumenty odeslal a čekal dalších 6 dní. Poté jsem byl znovu kontaktován společností s informací, že můj bankovní výpis byl zmanipulován, přestože jsem si jej stáhl přímo ze systému banky. Konečně se mi podařilo ověřit svůj účet v domnění, že problém je vyřešen a platba bude jen otázkou času. Dnes je však poslední pracovní den a platba ještě neproběhla. Jaké hrozné kasino!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Rád bych vyjádřil svou hlubokou nespokojenost se službami, které tato sázková kancelář poskytuje. Od chvíle, kdy jsem se rozhodl zaregistrovat, jsem se potýkal s řadou problémů, které bohužel překročily jakýkoli rozumný termín.

23. tohoto měsíce mě nemile překvapilo, že jsem narazil na virtuální prostředí plné problémů, které kromě toho, že ohrozily můj uživatelský zážitek, měly za následek poškození mého duševního zdraví. Zpoždění při ověření mého účtu a následném výběru mých výher bylo skutečnou ranou pro důvěru, kterou jsem v tuto platformu původně vložil.

Stres způsobený touto situací je nezměrný a nedostatek odhodlání ze strany Casino Sportaza je evidentní. Za zmínku stojí, že při průzkumu sázkových kanceláří jsem narazil na klasifikace, které ji podle recenzí webů specializovaných na kasina označují za nejhorší v oboru.

Nemohu nezmínit zpoždění při výběru prostředků, které jen umocňuje mou frustraci. Žádám, aby odpovědný tým podnikl okamžité kroky k vyřešení těchto problémů a obnovil mou důvěru v integritu této sázkové kanceláře. V opačném případě budu nucen hledat spolehlivější alternativy, které se zavazují ke spokojenosti uživatelů.

Automaticky přeloženo:
emanuelcrente
před 9 měsíci

Děkuji za bližší popis Vaší situace. Podle toho, co jsem se dozvěděl, jste po nějaké době prošli ověřením, které samozřejmě musí být úspěšné, než se pokusíte získat své peníze.

Nicméně vidím, že stále nemůžete dostat své peníze ven, což je docela zvláštní. Dalo vám kasino důvod, když už jste to ověřili?

Každopádně, týká se váš případ sportovního sázení nebo jste hráli nějaké automaty?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci


Dobrou noc. Prostě se omluví a s neuctivým přístupem konstatují, že platba je opožděná. Účastnil jsem se kasinových her a sportovních sázek, ale třikrát jsem zrušil výběry kvůli přílišným prodlevám, kvůli kterým jsem netrpělivý. Včera jsem zrušil výběr 1000 realů, protože už nemám trpělivost se tímto kasinem zabývat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci


Dobrou noc. Prostě se omluví a s neuctivým přístupem konstatují, že platba je opožděná. Účastnil jsem se kasinových her a sportovních sázek, ale třikrát jsem zrušil výběry kvůli přílišným prodlevám, kvůli kterým jsem netrpělivý. Včera jsem zrušil výběr 1000 realů, protože už nemám trpělivost se tímto kasinem zabývat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nemluvě o tom, že web je skutečný nepořádek; Neustále ukončuje relaci sama o sobě, bez jakékoli akce z mé strany. Vyhněte se prosím tomuto kasinu za každou cenu, je to hrozný zážitek. Dnes mě bolí hlava z nesmírné frustrace způsobené webem Sportaza.

Automaticky přeloženo:
emanuelcrente
před 9 měsíci

Takže, pokud se nepletu, teď raději o peníze přijdeš? Věřím, že to musí být bolestivé, ale na druhou stranu ty peníze jsou vaše, ne? Je nějaká šance, že byste přehodnotil možnosti?

Znovu nastavte výběry a zaměřte se na reklamaci. Netřeba dodávat, že kasino s takovým skóre by mělo být schopné mnohem lépe spolupracovat, pokud se mě ptáte.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

milá komunito,


Stručně vysvětlím můj problém. Mám účet, na který jsem vložil 10 000 EUR a aktuálně jsem vydělal plus 85 000 EUR prostřednictvím sázení a kasina (především BJ). Protože jsem tam již dříve hrál, můj VIP status byl 5 a mohl jsem vyplatit 1 500 EUR za den nebo 20 000 EUR.


Po vyplacení 35 000 EUR byl můj VIP status nyní snížen na 1 – navzdory mému velmi vysokému obratu (jen v kasinu kolem 1 000 000 EUR od začátku roku) file

Což znamená, že nyní mohu vyplácet maximálně 7 000 EUR měsíčně (500 EUR denně), což se mi vzhledem k tržbám nezdá oprávněné. Příslušné pasáže obchodních podmínek nechávají bookmakerovi velký prostor, ale dle mého názoru by bylo nutné podrobnější vysvětlení VIP statusu, protože stejně jako v mém případě jdou jednoznačně na vrub zákazníka.


file


Moje otázka tedy zní, stálo by za to si u vás stěžovat? Poskytněte nám zpětnou vazbu a děkujeme za vaši službu.

Automaticky přeloženo:
TOMK2015
před 9 měsíci

Dobrý den, koukám, že váš příspěvek je převážně o limitu výběru.

Nicméně, pokud jde o to, protože kasino má smluvní podmínky a váš VIP status již není na úrovni 5, obávám se, že kasino má právo něco takového udělat.

Samozřejmě chápu, že to není nic příjemného a s takovým limitem se bude těžko vybírat, ale s tím asi moc nenaděláme.

Každopádně vám kasino také řeklo, proč se změnil váš VIP status a také váš limit?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ne, opravdu ne, uznávám, že to prostě trvá déle (7 000 EUR měsíčně není málo) - jediné, co mě stresuje, jsou špatné zkušenosti s tímto majitelem (dokud dostanu své peníze, ne 't care), ale to je pravděpodobně případ mnoha lidí Bookmakeři/kasina mají toto rádi, protože existuje mnoho negativních komentářů o všech provozovatelích kasin, bez ohledu na to, zda dělají téměř vše správně.


Pokud jde o vaši otázku, ne, nedostal jsem vysvětlení, i když jsem se zeptal e-mailem. Jediný faktor, který se za týdny změnil, je, že jsem neprovedl vklad (obrat je poměrně vysoký – jak kasino, tak sázení).

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
TOMK2015
před 8 měsíci

Ahoj. Chápu vaše obavy, ale podle mého názoru by vám kasino skutečně mohlo podat vysvětlení ohledně změny vaší VIP úrovně.🤷‍♀️ Zatím s výběrem není problém, ne? Snad to tak zůstane a pokud se něco změní, dejte nám prosím vědět.

Jak se tedy vlastně dostat na tu vysokou VIP úroveň? Je to jen vkladem, nebo jsou zahrnuty i jiné způsoby? 🤔 Také, pokud máte zájem, můžete napsat uživatelskou recenzi o svých zkušenostech s tímto kasinem, takže možná to pomůže ostatním hráčům, na co by mohli při hraní v tomto kasinu narazit. Chcete-li tak učinit, stačí kliknout/klepnout natento odkaz . 😉

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den.

file

Dostal jsem toto prohlášení, nemůže být pravda, že jsem hrál méně, spíše více (tržby na BJ někdy dosahovaly 6 cifer za den, alespoň o víkendu - ale bylo to jen malé nahoru a dolů) a toto změním založené na strategii platformy (Postranním motivem je, že pokud hráče na webu udržíte dostatečně dlouho s jejich výhrami, budou své výhry znovu sázet).


Předpokládám, že systém „rozpoznal", že já jako hráčský vklad = výběr a tedy VIP LVL 1. Úroveň 5 jsem obdržel po vkladu cca 25 000 € (žádný výběr). Poté jsem vložil dalších 10 000 € -> protože štěstí a cca. od výběru = 35 000 EUR VIP LVL 1.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
TOMK2015
před 8 měsíci

Ahoj. Pokud jsem z překladu toho e-mailu správně pochopil, co tím mysleli, snížení vaší VIP úrovně souvisí s tím, že už nebudete vkládat. Nenechte je však ovlivnit vaše rozhodnutí. Zkusíte požádat o odeslání formuláře na vyšší limity výběru, jak doporučovali? 🤔


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

správně. Požádám VIP službu o zvýšení limitu, ale divil bych se, kdyby to fungovalo (ale za pokus to stojí).

Automaticky přeloženo:
TOMK2015
před 8 měsíci

Ahoj. To zní dobře, měli byste to zkusit, v případě, že to bude fungovat, abyste mohli rychleji vybrat peníze. Dejte nám prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Po dotazu je můj zůstatek pravděpodobně příliš vysoký... to znamená, že pokud prohraju hodně, mohu požádat o extra výplatu nebo změnit limity výplaty.

Automaticky přeloženo:
TOMK2015
před 8 měsíci

Hej, je mi líto, že si tím vším musíte projít, opravdu. Takže budete trpěliví a počkáte, až se celá částka pomalu odebere z vašeho účtu v kasinu? Doufám, že vám vše dobře dopadne. Pokud potřebujete pomoc, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Buďte velmi opatrní s tímto kasinem. Už tu nebudu hrát! Když se pokusíte vložit peníze pomocí karty, naúčtují vám dvojnásobek částky. První platba proběhne automaticky (protože banka tento zdroj již zná) a druhá platba má obvykle nějaký divný název pro společnost, která vám účtuje poplatky a žádá o ověření. Protože jste právě požádali o zálohu ve výši 50 EUR, obdržíte oznámení o přijetí a protože jste o něj právě požádali, stiskněte tlačítko Přijmout! Teprve poté jsem viděl, že proběhl první poplatek ve výši 50 eur a že existuje druhý současný poplatek ve výši 50 eur, který jste schválili, protože jste si mysleli, že pochází z kasina, ale není, pochází z podvodného místa ! Vzhledem k tomu, že jste ve své bance stiskli schválení, nemůžete dostat peníze zpět! Když se zeptáte kasina, jaký je druhý poplatek, kasino neví! Ale poplatek je ve stejnou dobu a ve stejné výši! Je to příliš dobré, aby to byla pravda. Toto je velký podvod; buďte s touto stránkou velmi opatrní!!! Vůbec bych vám nedoporučoval hrát! Našli velmi chytrý způsob, jak podvádět lidi! Možná tato metoda podvodu existuje i v jiných kasinech, takže buďte opatrní s touto taktikou!

Automaticky přeloženo:
GolDj
před 8 měsíci

Dobrý den a děkuji za sdílení vaší zkušenosti, která je opravdu nepříjemná. Po přečtení celého příspěvku si nemohu být jistý, jestli to všechno může být chyba tohoto konkrétního kasina, abych vám řekl pravdu. 🤔 Vlastně mi to připadá jako velmi sofistikovaný podvod, dalo by se říct. Karta se totiž nejlépe zneužije v momentě, kdy s ní skutečně něco platíte, jako byl přesně váš případ. Zkoušeli jste v této věci kontaktovat svou banku? Možná byste to měli zkusit nahlásit jako zneužití karty, protože pokud to máte skutečně potvrzené v internetovém bankovnictví, pak bude těžké prokázat, že to nebyl úmysl. Víte, co mám na mysli? Promluvte si o tom se svou bankou a dejte nám prosím vědět, jak to celé probíhalo, protože bych opravdu rád znal výsledek.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Mluvil jsem s bankou, nahlásil to a okamžitě zrušil svou kartu!! Řekl jsem jim celý příběh! Banka však nemůže udělat nic, aby mi peníze vrátila! Protože jsem stiskl schválení poplatku! A pak jsem přišel na to, jak velký a sofistikovaný SCAM to je! Díky bohu, že to pro mě byla malá částka... ale chci varovat ostatní hráče, aby si překontrolovali, když dostanou oznámení z jejich karty, a ne hned, i když se jedná o přesně stejnou sekundu a přesně stejnou částku, netiskněte schválit, trojnásobná kontrola!!! I když, jak to zkontrolovat, protože když se pokusíte nabít v aplikaci, můžete vidět pouze stránku schválení a nevidíte svůj zůstatek nebo pokud již v tuto chvíli existuje další poplatek! Je to velmi sofistikovaný SCAM! Toto kasino mělo být včera uzavřeno! To je příliš vážné!

Automaticky přeloženo:
GolDj
před 8 měsíci

Je mi líto, že s tím nemůžete nic dělat, opravdu. Bohužel v dnešní době je kolem nás příliš mnoho takzvaných podvodů. Máte pravdu, že každý musí být opravdu opatrný a děkuji za starost. Pokud jde o chybu kasina v tomto konkrétním případě, nebyl bych si tím tak jistý a nechci zde ukazovat prstem bez jakéhokoli důkazu. Proto doufám, že všichni hráči učiní ta nejlepší opatření a budou opatrní, jak jste řekl.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky