FórumKasinaSportaza Casino - všeobecná diskuze

Sportaza Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od marcusitu1232
|
10922 zobrazení 77 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
Romi
před 3 měsíci

Podařilo se mi vybrat téměř vše, stále jsem tam s 500 eury, nenechají mě to vzít, výběr provedou, ale po 5 dnech se vrátí na účet, předchozí výběry byly provedeny na účet, a nebyl problém, teď mě nepouštějí, chudák na jiný účet a taky nic, teď jsem zkusil kartu, se kterou jsem provedl vklad... ale taky to vypadá, že nic.

Automaticky přeloženo:
galiangay
před 3 měsíci

Jak dlouho prosím čekáte na těchto 500 €? Pokud uvidíte, že to nikam nevede, dejte nám vědět a jsem si jist, že náš reklamační tým vám rád pomůže.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

No, klidně už měsíc…

Automaticky přeloženo:
galiangay
před 3 měsíci

Dobře. Pokud si tedy přejete, aby náš tým v tomto případě zasáhl, podejte prosím stížnost zde 👈 a dejte nám vědět, pokud potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

TENTO DŮM NEPLATÍ, OD 18.7.2024 SE SNAŽÍM VYPLATIT A NIC. ABSURDNÍ! VŽDY SE VYMLOUVAJÍ A ŽÁDAJÍ VÁS O ZRUŠENÍ VÝBĚRU A ZMĚNU ZPŮSOBU VÝBĚRU A NEPLATÍ! NEVKLADUJTE

Automaticky přeloženo:
Rafaaziildo
před měsícem

Ahoj,

Podle mého názoru máte plné právo být naštvaný na kasino. Brzy to bude za měsíc, což pro vás musí být opravdu těžké! Všiml jsem si, že jste se pokusili podat stížnost, ale bohužel to bylo neuvěřitelně nejasné ohledně problému, který jste měli v kasinu.

Je vhodné, abyste znovu prošli stejným postupem a upřesnili, co se stalo. Jednoduše řečeno, popište okolnosti. Čím více podrobností přidáte, tím lépe.

Bylo by nešťastné zůstat bez pomoci jen proto, že nedodal podstatné podrobnosti. Necinkneš?


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

DŮM PROSTĚ NEPLATÍ A VYMÝŠLEJÍ SE, ŽE JE PROBLÉM SE ZPŮSOBEM PLATBY.... PAK VÁM ŘEKNU ZRUŠIT A VYBRAT JINÝM ZPŮSOBEM A STÁ SE TOTÉŽ!

Automaticky přeloženo:
Rafaaziildo
před 4 týdny

To je přesně to, co jsem vám chtěl říct, abyste zkusili jinou metodu, pokud je to možné, ale vidím, že to nemělo úspěch. Ptali jste se kasina, jakou alternativu byste měli použít, aby to fungovalo? To bych asi zkusil.

Pokud ani to nezabere, náš tým se pokusí zakročit a pomoci vám. Doufám, že to nakonec vyjde, i když nechci nic slibovat.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

To vše jsem vyzkoušel a zatím nic, proto se zkouším obrátit na vás... pokud mi můžete pomoci, budu vám velmi vděčný!

Automaticky přeloženo:
Rafaaziildo
před 3 týdny

Samozřejmě Vám rádi pomůžeme. Mohl byste laskavě odpovědět na všechny otázky, které vám Veronika položila?

To je to nejlepší, co můžete udělat, abyste dostali správnou odpověď. Ujistěte se, že zná všechny podrobnosti, prosím.

Děkuji, opravdu doufám, že tento boj brzy skončí tím nejlepším možným způsobem!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Čekal jsem na výběr už týden, i když mi bylo řečeno, že to bude trvat 3 až 5 pracovních dnů. Uplynulo 7 dní a oni se mi vymlouvali na dlouhý seznam výběrů. Připadá mi ostudné, že si takhle hrají s penězi lidí, ale nehodlám sedět na místě. Uvažuji o tom, že podám oficiální stížnost na stránkách ministerstva v oddělení regulace hazardu a na druhou stranu je půjdu nahlásit na policii, aby zahájila vyšetřování prostřednictvím oddělení hazardních her. To nelze připustit. Pokud mi někdo napíše, jsem všechny uši.

Automaticky přeloženo:
Jt195
před 2 týdny

Není nic neobvyklého, že online kasino může zažít přetížení výběrů, abych pravdu řekl.

Důležité je, aby nakonec zaplatili. Takže zkus být trochu trpělivý a dej nám vědět, jak to dopadlo. Pokud uplyne 14denní lhůta a vy stále nebudete mít své peníze, náš reklamační tým to prověří, pokud si to přejete.

Mějte také na paměti, že víkendy se nepočítají. Obvykle nepokračují v platbách, víte.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Stížnost je, že jdu na policii, abych to v podstatě nahlásil. Dnes je 5 OBCHODNÍCH dnů a chybí mi výběr, který nebyl zpracován. Hrají si s vašimi penězi.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

file


Právě mi uzavřeli účet a nechali si mých 500 EUR. Prosím naléhavě o vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

file

Prosím o nejvyšší prioritu a pomoc s tímto problémem. Zrušili můj účet a ponechali si mé peníze.

Automaticky přeloženo:
Jt195
před 2 týdny

To mě mrzí. Předpokládám, že ti nesdělili žádný důvod k uzavření účtu? V takovém případě vám doporučuji podat stížnost na našem webu, aby se jí náš tým mohl začít zabývat.


Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 týdny

Perfektní Danieli, jdu do toho.

Automaticky přeloženo:
Jt195
před 2 týdny

Doufám, že se našemu týmu podaří problém ve vaší stížnosti vyřešit a co nejdříve jej vyřešit.

Máte pro nás nyní nějaké aktualizace týkající se vašeho případu?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ne, stále mi nezaplatili.

Automaticky přeloženo:
Jt195
před týdnem

Dobře, uvidíme, jak na tom bude náš tým.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu