FórumKasinaSportaza Casino - všeobecná diskuze

Sportaza Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od marcusitu1232
|
13669 zobrazení 79 odpovědí |
|
1...3 4
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

TENTO DŮM NEPLATÍ, OD 18.7.2024 SE SNAŽÍM VYPLATIT A NIC. ABSURDNÍ! VŽDY SE VYMLOUVAJÍ A ŽÁDAJÍ VÁS O ZRUŠENÍ VÝBĚRU A ZMĚNU ZPŮSOBU VÝBĚRU A NEPLATÍ! NEVKLADUJTE

Automaticky přeloženo:
Rafaaziildo
před 3 měsíci

Ahoj,

Podle mého názoru máte plné právo být naštvaný na kasino. Brzy to bude za měsíc, což pro vás musí být opravdu těžké! Všiml jsem si, že jste se pokusili podat stížnost, ale bohužel to bylo neuvěřitelně nejasné ohledně problému, který jste měli v kasinu.

Je vhodné, abyste znovu prošli stejným postupem a upřesnili, co se stalo. Jednoduše řečeno, popište okolnosti. Čím více podrobností přidáte, tím lépe.

Bylo by nešťastné zůstat bez pomoci jen proto, že nedodal podstatné podrobnosti. Necinkneš?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

DŮM PROSTĚ NEPLATÍ A VYMÝŠLEJÍ SE, ŽE JE PROBLÉM SE ZPŮSOBEM PLATBY.... PAK VÁM ŘEKNU ZRUŠIT A VYBRAT JINÝM ZPŮSOBEM A STÁ SE TOTÉŽ!

Automaticky přeloženo:
Rafaaziildo
před 2 měsíci

To je přesně to, co jsem vám chtěl říct, abyste zkusili jinou metodu, pokud je to možné, ale vidím, že to nemělo úspěch. Ptali jste se kasina, jakou alternativu byste měli použít, aby to fungovalo? To bych asi zkusil.

Pokud ani to nezabere, náš tým se pokusí zakročit a pomoci vám. Doufám, že to nakonec vyjde, i když nechci nic slibovat.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To vše jsem vyzkoušel a zatím nic, proto se zkouším obrátit na vás... pokud mi můžete pomoci, budu vám velmi vděčný!

Automaticky přeloženo:
Rafaaziildo
před 2 měsíci

Samozřejmě Vám rádi pomůžeme. Mohl byste laskavě odpovědět na všechny otázky, které vám Veronika položila?

To je to nejlepší, co můžete udělat, abyste dostali správnou odpověď. Ujistěte se, že zná všechny podrobnosti, prosím.

Děkuji, opravdu doufám, že tento boj brzy skončí tím nejlepším možným způsobem!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Čekal jsem na výběr už týden, i když mi bylo řečeno, že to bude trvat 3 až 5 pracovních dnů. Uplynulo 7 dní a oni se mi vymlouvali na dlouhý seznam výběrů. Připadá mi ostudné, že si takhle hrají s penězi lidí, ale nehodlám sedět na místě. Uvažuji o tom, že podám oficiální stížnost na stránkách ministerstva v oddělení regulace hazardu a na druhou stranu je půjdu nahlásit na policii, aby zahájila vyšetřování prostřednictvím oddělení hazardních her. To nelze připustit. Pokud mi někdo napíše, jsem všechny uši.

Automaticky přeloženo:
Jt195
před 2 měsíci

Není nic neobvyklého, že online kasino může zažít přetížení výběrů, abych pravdu řekl.

Důležité je, aby nakonec zaplatili. Takže zkus být trochu trpělivý a dej nám vědět, jak to dopadlo. Pokud uplyne 14denní lhůta a vy stále nebudete mít své peníze, náš reklamační tým to prověří, pokud si to přejete.

Mějte také na paměti, že víkendy se nepočítají. Obvykle nepokračují v platbách, víte.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stížnost je, že jdu na policii, abych to v podstatě nahlásil. Dnes je 5 OBCHODNÍCH dnů a chybí mi výběr, který nebyl zpracován. Hrají si s vašimi penězi.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file


Právě mi uzavřeli účet a nechali si mých 500 EUR. Prosím naléhavě o vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Prosím o nejvyšší prioritu a pomoc s tímto problémem. Zrušili můj účet a ponechali si mé peníze.

Automaticky přeloženo:
Jt195
před 2 měsíci

To mě mrzí. Předpokládám, že ti nesdělili žádný důvod k uzavření účtu? V takovém případě vám doporučuji podat stížnost na našem webu, aby se jí náš tým mohl začít zabývat.


Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 měsíci

Perfektní Danieli, jdu do toho.

Automaticky přeloženo:
Jt195
před 2 měsíci

Doufám, že se našemu týmu podaří problém ve vaší stížnosti vyřešit a co nejdříve jej vyřešit.

Máte pro nás nyní nějaké aktualizace týkající se vašeho případu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ne, stále mi nezaplatili.

Automaticky přeloženo:
Jt195
před 2 měsíci

Dobře, uvidíme, jak na tom bude náš tým.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Před pár dny jsem napsal Tomásovi a poslal mu veškerou dokumentaci, ale nic mi neřekl.

Automaticky přeloženo:
Jt195
před 2 měsíci

Víte, naši specialisté obvykle řeší desítky reklamací současně. Proto jsme vyvinuli časovače, aby hráč viděl, kolik času zbývá do další fáze stížnosti.

Domnívám se, že to není příliš pohodlné, ale rád bych vás ujistil, že všichni specialisté na stížnosti dělají vše, co mohou, aby každou stížnost vyřídili bez zbytečného zpoždění. Zkuste vydržet, prosím.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobré ráno kasino guru tým, doufám, že se máte dobře 🙂 Rád bych znal váš názor na následující téma, před několika měsíci jsem měl nějaké potíže s přihlášením na sportazza, ale naštěstí vše proběhlo v pořádku a vždy jsem vybíral chtít. Ale jde o to, dostal jsem e-mail od VIP manažera sportazza, který mě chce kontaktovat telefonicky v angličtině, což není ani můj nejlepší jazyk, myslím, že možná proto, že můj zůstatek je vysoký, přestože mám účet omezený na malé částky. Jelikož jsem měl počáteční problémy s ověřením a ačkoliv je nyní vše v normě, rád bych znal váš názor. 🙂

Automaticky přeloženo:
Paulo0077
před týdnem

Dobré ráno.

Věřím, že byste jim to měli vysvětlit a říct, že vaše angličtina není moc dobrá.

Určitě přijdou na nějaké řešení. Vždy je to o komunikaci.

Dejte nám prosím vědět, jak to chodí a jestli jsou nějaké aktualizace týkající se tohoto.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky