FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 24)

před 7 měsíci od Miikkuli
|
53155 zobrazení 612 odpovědí |
|
1...23 24 25...32
Přidat příspěvek
Romi
před 2 měsíci

👍🏻

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moje výplata čeká od 14. června a ještě jsem nebyl ani ověřen, protože se teď nic neděje, od čtvrtka je vše na mrtvém bodě! 🙄

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 2 měsíci

Musíme počkat, až uvidíme, co teď Nick bude moci s vaší stížností udělat. Zkuste být trochu trpělivý, prosím.

Automaticky přeloženo:
mikoppirkka
před 2 měsíci

Mám úplně stejný problém a říkají, že peníze jsou v bezpečí...

Dnes je to 3. den a jsem zvědavý, jestli mi zruší platbu i potřetí.

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 2 měsíci

doufejme v to nejlepší. Pokud budu mít vrak podruhé, musím zahájit nějaká následná opatření.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Je to podruhé, co vybírám, poprvé to bylo 3 dny po mnoha e-mailech a chatech. Nyní, protože je částka velká, provedl jsem 3 výběry, od prvního výběru uplynuly 4 dny a stále nic.

Automaticky přeloženo:
pwdm6cnvjj
před 2 měsíci

Použili jste pokaždé stejnou platební metodu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ano, samozřejmě. Můj účet ale není ověřený, protože říká, že to není nutné.

Automaticky přeloženo:
pwdm6cnvjj
před 2 měsíci

U mě to trvalo 10 dní, i když jsem se vždy ptal, a teď už ověřování probíhá 2 týdny!

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 2 měsíci

Mám poslat ověřovací papíry sám?? Jaké papíry chtějí?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vše jsem tedy poslal znovu, protože to bylo opět zamítnuto

Rád bych vám ukázal, co jsem poslal

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 2 měsíci

Ano, pokud mi můžete říct, co jste poslali

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je to opravdu směšná činnost. Jeden výběr trval celkem 16 dní a stále není žádné světlo na konci tunelu. Live chat má vždy stejné automatické odpovědi, stejně jako kdybyste mluvili s umělou inteligencí. Na e-maily nikdo nereaguje, podpora a KYC byly vyzkoušeny, ale ticho rádia pokračuje. Rád bych si mohl stěžovat někomu, kdo to má na starosti, ale v chatu nikdo nechce dát jiný kontakt než ten email z podpory.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, samozřejmě. Můj účet ale není ověřený, protože říká, že to není nutné.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobře, zeptali jste se tedy kasina, proč zdržují vaše výběry?

Pokud jde o ověření, zjevně nemusíte předkládat dokumenty, dokud vás o to kasino nevyzve.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vše jsem tedy poslal znovu, protože to bylo opět zamítnuto

Rád bych vám ukázal, co jsem poslal

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Víte také důvod, proč byly dokumenty zamítnuty? Dostali jste nějakou rozumnou odpověď, pokud jste se zeptali? 🤔

Viděl jsem, že jste již podali stížnost, takže se vám náš tým pokusí pomoci, pokud to takto půjde dál.

Snad se všechny případy hráčů vyřeší a vše bude v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je to opravdu směšná činnost. Jeden výběr trval celkem 16 dní a stále není žádné světlo na konci tunelu. Live chat má vždy stejné automatické odpovědi, stejně jako kdybyste mluvili s umělou inteligencí. Na e-maily nikdo nereaguje, podpora a KYC byly vyzkoušeny, ale ticho rádia pokračuje. Rád bych si mohl stěžovat někomu, kdo to má na starosti, ale v chatu nikdo nechce dát jiný kontakt než ten email z podpory.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

I když vím, že to musí být frustrující a je to strašně dlouhé čekání, máte u nás otevřenou stížnost. Uvidíme, zda pomůžeme, ale pevně věřím, že pokud má kasino tak vysoký bezpečnostní index, bude to vyřešeno.

Co jsem viděl, kasino se snaží vyřizovat i stížnosti, tak doufám, že tomu tak bude i zde.

Pokud se něco změní, dejte mi určitě vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ptal jsem se jich a řekli, že mají zpoždění. Myslím, že jsou nejhorší společností na téma výběrů. A měl bys pomoci s nějakými stížnostmi, aby s nimi lidé, kteří zde hrají, neměli problémy. To znamená, že pokud jsem omylem vložil 1 000 EUR, zatímco jsem chtěl vložit 100 EUR, budu muset na své peníze čekat 2 měsíce. Jednoduše nepřijatelné. Něco se musí udělat. Právě teď mám 9 000, které nevím, jestli někdy dostanu

Automaticky přeloženo:
pwdm6cnvjj
před 2 měsíci

Nikdy jsem neviděl opak, kdy by doba zpracování výběrů byla delší než dva týdny. Myslel jsem, že 48 hodin je dlouhá doba na stažení na jedné straně, ale není. Chci jen své peníze zpět a poté se už nikdy nedotknu požadované stránky.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ptal jsem se jich a řekli, že mají zpoždění. Myslím, že jsou nejhorší společností na téma výběrů. A měl bys pomoci s nějakými stížnostmi, aby s nimi lidé, kteří zde hrají, neměli problémy. To znamená, že pokud jsem omylem vložil 1 000 EUR, zatímco jsem chtěl vložit 100 EUR, budu muset na své peníze čekat 2 měsíce. Jednoduše nepřijatelné. Něco se musí udělat. Právě teď mám 9 000, které nevím, jestli někdy dostanu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

A neuvažoval jsi o podání stížnosti, pokud si dobře vzpomínám, už ti to bylo nabídnuto. Někdy se při výběru peněz mohou stát různé věci, takže je vždy dobré být informován.

Tak co myslíte, půjdete do toho?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Myslím, že bych to měl udělat. pomůžeš mi

Automaticky přeloženo:
1...23 24 25...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu