Moje výplata čeká od 14. června a ještě jsem nebyl ani ověřen, protože se teď nic neděje, od čtvrtka je vše na mrtvém bodě! 🙄
My payout has been pending since June 14th and I haven't even been verified yet because nothing is happening now, everything has been at a standstill since Thursday! 🙄
Meine Auszahlung steht seit 14.06 und ich bin noch nicht Mal verifiziert weil jetzt überhaupt nichts mehr passiert seit Donnerstag steht alles still ! 🙄
Mám úplně stejný problém a říkají, že peníze jsou v bezpečí...
Dnes je to 3. den a jsem zvědavý, jestli mi zruší platbu i potřetí.
I have exactly the same problem and they say that the money is safe...
Today is the 3rd day and I wonder if they will cancel my payment for the 3rd time.
Dokładnie mam tak samo, i odpowiadają że pieniądze są bezpieczne...
Dzisiaj mija 3 dzień i jestem ciekawy czy po raz 3 mi anulują wypłatę.
doufejme v to nejlepší. Pokud budu mít vrak podruhé, musím zahájit nějaká následná opatření.
let's hope for the best. If I have a wreck a second time, I have to start some follow-up measures.
toivotaan paradta. Jos mulle tulee vielä hylky toisen kerran niin pitää aloittaa jotain jatkotoimenpiteitä.
Je to podruhé, co vybírám, poprvé to bylo 3 dny po mnoha e-mailech a chatech. Nyní, protože je částka velká, provedl jsem 3 výběry, od prvního výběru uplynuly 4 dny a stále nic.
It's the second time I make a withdrawal, the first time was 3 days after many emails and chats. Now because the amount is large, I have made 3 withdrawals, 4 days have passed since the first withdrawal and still nothing.
ειναι Η δεύτερη φορά που κάνω ανάληψη την πρώτη φορά έκανε 3 μέρες μετά από πολλά mails και chat. Τώρα επειδή είναι και μεγάλο το ποσό έχω κάνει 3 ανάληψεις έχουν περάσει 4 μέρες από την πρώτη ανάληψη και ακόμα τίποτα.
Použili jste pokaždé stejnou platební metodu?
Have you used the same payment method every time?
Ano, samozřejmě. Můj účet ale není ověřený, protože říká, že to není nutné.
Yes of course. But my account is not verified because it says it doesn't need to be.
Ναι βεβαίως. Ο λογαριασμός μου όμως δεν είναι επαληθευμένος γιατί λέει ότι δεν χρειάζεται.
U mě to trvalo 10 dní, i když jsem se vždy ptal, a teď už ověřování probíhá 2 týdny!
For me it took 10 days, even though I had always asked, and now the verification has been going on for 2 weeks!
Das kam bei mir nach 10 Tagen, obwohl ich immer gefragt hatte und jetzt läuft die Verifizierung schon 2 Wochen !
Mám poslat ověřovací papíry sám?? Jaké papíry chtějí?
Should I send the verification papers myself?? What papers do they want?
Μήπως να στείλω μόνος μου τα χαρτιά επαλήθευσης;; Τι χαρτιά θέλουν;
Vše jsem tedy poslal znovu, protože to bylo opět zamítnuto
Rád bych vám ukázal, co jsem poslal
So I sent everything again because it was rejected again
I would like to show you what I sent
So nochmal alles geschickt da es wieder abgelehnt wurde
würde ja gerne mal zeigen was ich geschickt habe
Ano, pokud mi můžete říct, co jste poslali
Yes if you can tell me what you sent
Ναι αν μπορείτε πείτε μου τι στείλατε
Je to opravdu směšná činnost. Jeden výběr trval celkem 16 dní a stále není žádné světlo na konci tunelu. Live chat má vždy stejné automatické odpovědi, stejně jako kdybyste mluvili s umělou inteligencí. Na e-maily nikdo nereaguje, podpora a KYC byly vyzkoušeny, ale ticho rádia pokračuje. Rád bych si mohl stěžovat někomu, kdo to má na starosti, ale v chatu nikdo nechce dát jiný kontakt než ten email z podpory.
It's really a ridiculous activity. It took 16 days in total to get one withdrawal and there is still no light at the end of the tunnel. Live chat always has the same automatic answers, just as if you were talking to an artificial intelligence. No one responds to e-mails, support and KYC have been tried, but the radio silence continues. I would like to be able to complain to someone about who is in charge, but in the chat no one wants to give contact information other than that email from Support.
On kyllä todella naurettavaa toimintaa. 16 päivää kestänyt kokonaisuudessaan yhden noston saaminen eikä ole valoa vieläkään tunnelin päässä. Live chatissa on aina sama autoomaattiset vastaukset, ihan kuin juttelisi tekoälyn kanssa. Kukaan ei vastaa sähköposteihin, on kokeiltu support ja KYC tavoittaa, mutta radiohiljaisuus jatkuu edelleen. Haluaisin pystyä valittamaan johonkin ketä on johdossa, mutta chatissa ketään ei halua antaa muita yhteystietoja kuin tuon supportin sähköpostin.
Dobře, zeptali jste se tedy kasina, proč zdržují vaše výběry?
Pokud jde o ověření, zjevně nemusíte předkládat dokumenty, dokud vás o to kasino nevyzve.
Okay, so did you ask the casino why they delay your withdrawals ?
As far as verification is concerned, apparently you don't have to provide documents until the casino requests you to do so.
Vše jsem tedy poslal znovu, protože to bylo opět zamítnuto
Rád bych vám ukázal, co jsem poslal
So I sent everything again because it was rejected again
I would like to show you what I sent
So nochmal alles geschickt da es wieder abgelehnt wurde
würde ja gerne mal zeigen was ich geschickt habe
Víte také důvod, proč byly dokumenty zamítnuty? Dostali jste nějakou rozumnou odpověď, pokud jste se zeptali? 🤔
Viděl jsem, že jste již podali stížnost, takže se vám náš tým pokusí pomoci, pokud to takto půjde dál.
Snad se všechny případy hráčů vyřeší a vše bude v pořádku.
Also do you know the reason why the documents were rejected ? Did you get any reasonable answer if you asked ? 🤔
I saw that you have already filed a complaint, so our team will try to help you if it goes on like this.
Hopefully all players' cases will be solved and everything will be fine.
Je to opravdu směšná činnost. Jeden výběr trval celkem 16 dní a stále není žádné světlo na konci tunelu. Live chat má vždy stejné automatické odpovědi, stejně jako kdybyste mluvili s umělou inteligencí. Na e-maily nikdo nereaguje, podpora a KYC byly vyzkoušeny, ale ticho rádia pokračuje. Rád bych si mohl stěžovat někomu, kdo to má na starosti, ale v chatu nikdo nechce dát jiný kontakt než ten email z podpory.
It's really a ridiculous activity. It took 16 days in total to get one withdrawal and there is still no light at the end of the tunnel. Live chat always has the same automatic answers, just as if you were talking to an artificial intelligence. No one responds to e-mails, support and KYC have been tried, but the radio silence continues. I would like to be able to complain to someone about who is in charge, but in the chat no one wants to give contact information other than that email from Support.
On kyllä todella naurettavaa toimintaa. 16 päivää kestänyt kokonaisuudessaan yhden noston saaminen eikä ole valoa vieläkään tunnelin päässä. Live chatissa on aina sama autoomaattiset vastaukset, ihan kuin juttelisi tekoälyn kanssa. Kukaan ei vastaa sähköposteihin, on kokeiltu support ja KYC tavoittaa, mutta radiohiljaisuus jatkuu edelleen. Haluaisin pystyä valittamaan johonkin ketä on johdossa, mutta chatissa ketään ei halua antaa muita yhteystietoja kuin tuon supportin sähköpostin.
I když vím, že to musí být frustrující a je to strašně dlouhé čekání, máte u nás otevřenou stížnost. Uvidíme, zda pomůžeme, ale pevně věřím, že pokud má kasino tak vysoký bezpečnostní index, bude to vyřešeno.
Co jsem viděl, kasino se snaží vyřizovat i stížnosti, tak doufám, že tomu tak bude i zde.
Pokud se něco změní, dejte mi určitě vědět.
While I know it must be frustrating and it's an awfully long wait, you have an open complaint with us. We'll see if we can help, but I firmly believe that if the casino has such a high safety index it will be resolved.
From what I've seen, the casino tries to handle complaints as well, so I'm hoping that will be the case here as well.
Be sure to let me know if anything changes.
Ptal jsem se jich a řekli, že mají zpoždění. Myslím, že jsou nejhorší společností na téma výběrů. A měl bys pomoci s nějakými stížnostmi, aby s nimi lidé, kteří zde hrají, neměli problémy. To znamená, že pokud jsem omylem vložil 1 000 EUR, zatímco jsem chtěl vložit 100 EUR, budu muset na své peníze čekat 2 měsíce. Jednoduše nepřijatelné. Něco se musí udělat. Právě teď mám 9 000, které nevím, jestli někdy dostanu
I asked them and they say they are delayed. I think they are the worst company on the subject of withdrawals. And you should help with some sort of complaints so that the people who play here don't have any problems with them. That is, if I mistakenly put €1000 in while I wanted to put €100, I will have to wait 2 months to get my money. Simply unacceptable. Something has to be done. Right now I have 9,000 that I don't know if I'll ever get
Τους ρώτησα και λένε ότι έχουν καθυστέρηση. Θεωρώ ότι είναι η χειρότερη εταιρεία πάνω στο θέμα τον αναλήψεων. Και θα έπρεπε να βοηθήσετε με κάποιο τρόπο καταγγελιών ώστε ο κόσμος που παίζει εδώ να μην έχει κανένα πρόβλημα με αυτούς. Δηλαδή αν εγώ βάλω καταλαθος 1000€ μέσα ενώ ήθελα να βάλω 100€ θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου. Απαράδεκτο απλά. Πρέπει κάτι να γίνει. Αυτή την στιγμή έχω 9.000 που δεν ξέρω αν θα τα πάρω ποτέ
Nikdy jsem neviděl opak, kdy by doba zpracování výběrů byla delší než dva týdny. Myslel jsem, že 48 hodin je dlouhá doba na stažení na jedné straně, ale není. Chci jen své peníze zpět a poté se už nikdy nedotknu požadované stránky.
I have never seen the opposite where the processing time for withdrawals is longer than two weeks. I thought 48 hours was a long time to withdraw on one side, but it's not. I just want my money back and after that I will never touch the asking page again.
En ole koskaan ikinä nähnyt vastavaa jossa nostojen käsittelyaika venyy yli kahdella viikolla. Luulin yhdellä toisela sivulla 48h noston olevan pitkä aika mutta eipä olekkaan. Haluan vain omat rahani takaisin ja en sen jälkeen koske kysyeiseen sivuun enää ikinä.
Ptal jsem se jich a řekli, že mají zpoždění. Myslím, že jsou nejhorší společností na téma výběrů. A měl bys pomoci s nějakými stížnostmi, aby s nimi lidé, kteří zde hrají, neměli problémy. To znamená, že pokud jsem omylem vložil 1 000 EUR, zatímco jsem chtěl vložit 100 EUR, budu muset na své peníze čekat 2 měsíce. Jednoduše nepřijatelné. Něco se musí udělat. Právě teď mám 9 000, které nevím, jestli někdy dostanu
I asked them and they say they are delayed. I think they are the worst company on the subject of withdrawals. And you should help with some sort of complaints so that the people who play here don't have any problems with them. That is, if I mistakenly put €1000 in while I wanted to put €100, I will have to wait 2 months to get my money. Simply unacceptable. Something has to be done. Right now I have 9,000 that I don't know if I'll ever get
Τους ρώτησα και λένε ότι έχουν καθυστέρηση. Θεωρώ ότι είναι η χειρότερη εταιρεία πάνω στο θέμα τον αναλήψεων. Και θα έπρεπε να βοηθήσετε με κάποιο τρόπο καταγγελιών ώστε ο κόσμος που παίζει εδώ να μην έχει κανένα πρόβλημα με αυτούς. Δηλαδή αν εγώ βάλω καταλαθος 1000€ μέσα ενώ ήθελα να βάλω 100€ θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου. Απαράδεκτο απλά. Πρέπει κάτι να γίνει. Αυτή την στιγμή έχω 9.000 που δεν ξέρω αν θα τα πάρω ποτέ
A neuvažoval jsi o podání stížnosti, pokud si dobře vzpomínám, už ti to bylo nabídnuto. Někdy se při výběru peněz mohou stát různé věci, takže je vždy dobré být informován.
Tak co myslíte, půjdete do toho?
And didn't you think about filing a complaint, if I remember correctly it was already offered to you. Sometimes different things can get in the way of withdrawing money, so it's always good to be informed.
So what do you think, are you gonna go for it?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.