FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 23)

před 9 měsíci od Miikkuli
|
74493 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...22 23 24...35
před 4 měsíci

Ahoj! První výběr jsem provedl 17. června a jeho zpracování se o několik dní zdrželo, poté bylo zamítnuto. Nyní udělal nový a čekal dva týdny bez úspěchu. Vždy v živém chatu doporučují být trpěliví a říkají, že to urychluje proces. Po dvou týdnech však nebylo přijato 300 EUR. Je potřeba pomoci.

Automaticky přeloženo:
mikoppirkka
před 4 měsíci

Nebojte se, vyřeší se to, zkuste vybrat místo 300 eur, prvních 100 eur


Automaticky přeloženo:
josealbertods
před 4 měsíci

Nejsem povinen "zkoušet" výběry různých částek, pokud je výběr v rámci limitů a výběr je slíben do 3 dnů.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

u mě od 14.06 a ani ověřené

ačkoliv bylo vše odesláno!


file


Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 4 měsíci

Vždy čekám na dokončení mého ověření, než něco uložím. Pokud to kasino nedělá, hledám jiné.

Jelikož toto kasino nemá německou licenci, může se také stát, že banka převod odmítla. To může vést k uzavření vašeho účtu, protože je nezákonné hrát v kasinech bez německé licence z Německa. A banka to oznámí a vy budete obviněni z nelegálního hazardu.

Prosím buď opatrný

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 4 měsíci

Snažte se každý den tlačit na jejich podporu. Pomohlo mi jejich důsledné tlačení.

Automaticky přeloženo:
Alessandro-R
před 4 měsíci

Vždy jsem vše poslal, ale vždy to odmítli

Automaticky přeloženo:
Kouneli
před 4 měsíci

Dobrý večer, mohu se zeptat, jak jste je ověřili, jaké papíry jste poslali? ; Nakonec máš vše ok, protože mám problém a bojím se a blíží se 7, kterou musím vzít.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, 18. června jsem požádal o výběr, 26. června mi řekli, že je schválen a dnes je již na mé kartě, způsob výběru kreditní karta...děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

To je docela dobrá zkušenost. Co říkáš? Pokud chcete, můžete to popsat v uživatelské recenzi tohoto kasina, aby ostatní věděli trochu více o tom, jak to tam chodí. Tady je pro vás odkaz.😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj! První výběr jsem provedl 17. června a jeho zpracování se o několik dní zdrželo, poté bylo zamítnuto. Nyní udělal nový a čekal dva týdny bez úspěchu. Vždy v živém chatu doporučují být trpěliví a říkají, že to urychluje proces. Po dvou týdnech však nebylo přijato 300 EUR. Je potřeba pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj. Je to váš první výběr v tomto kasinu? Museli jste nejprve projít procesem ověření a zjistili jste, proč byl zamítnut?

Uveďte prosím další informace a pokusíme se tomu společně přijít na kloub.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer, má někdo další problémy s odběrem spinangy? Je to podvod nebo dostaneme peníze?? A pokud někdo ví, jak zvýšit úroveň?

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
pwdm6cnvjj
před 4 měsíci

Jak dlouho prosím čekáte na výběr? Jste v tomto kasinu poprvé?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Je to první repatriace. Můj účet je ověřený, takže s tím není žádný problém. První výběr byl zamítnut kvůli nějaké chybě platební služby. Jediný problém je, že jsem první žádost o výběr podal 17. června, před 15 dny, byla zpracována déle než 3 dny (8 dní), než byla zamítnuta. Nyní čeká na nový výběr s jiným způsobem výběru (bankovní převod CC). Je jen frustrující, jak dlouho může jeden domov trvat.

Automaticky přeloženo:
mikoppirkka
před 4 měsíci

Chápu vaši frustraci a doufám, že peníze brzy dostanete. Pokud máte pocit, že to nikam nevede, napište nám a my se na to podíváme.

Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

No, zdá se, že to nikam nevede. Každý den se v živém chatu říká „co nejrychleji" a „dáme vás na první místo" a zdá se, že se nic neděje.

Automaticky přeloženo:
mikoppirkka
před 4 měsíci

Chápu. Prozatím prosím aktualizujte svou stížnost a doufejme, že bude brzy vyřešena.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

👍🏻

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Moje výplata čeká od 14. června a ještě jsem nebyl ani ověřen, protože se teď nic neděje, od čtvrtka je vše na mrtvém bodě! 🙄

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 4 měsíci

Musíme počkat, až uvidíme, co teď Nick bude moci s vaší stížností udělat. Zkuste být trochu trpělivý, prosím.

Automaticky přeloženo:
mikoppirkka
před 4 měsíci

Mám úplně stejný problém a říkají, že peníze jsou v bezpečí...

Dnes je to 3. den a jsem zvědavý, jestli mi zruší platbu i potřetí.

Automaticky přeloženo:
1...22 23 24...35
Jít na stránkuz 35 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky