FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 22)

před 7 měsíci od Miikkuli
|
53231 zobrazení 612 odpovědí |
|
1...21 22 23...32
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Děkuji, pravda je, že to moc potřebuji, ale pochopte, že od 18. jsem požádal o výběr... zdá se mi neserióznost ze strany kasina, ačkoli jsem kontaktoval vstrs a objednávka byla okamžitě provedena platba, teď musíme zjistit, jestli je to pravda, a až to dorazí, řeknu vám, až budu mít peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj! Taky mám problém s platbou. Právě mi po 11 dnech podruhé zrušili platbu... Důvodem byly podle Live Chatu opět technické problémy. Takové situace by se neměly stávat. Live chat řekl, že ověření prozatím nebude pro výběr potřeba.

Hrál jsem s nimi, protože to Casino Guru doporučil a cítím se pobouřen.

Děkuji a jsem s pozdravem !

Automaticky přeloženo:
Ignacio032017
před 2 měsíci

Vypadáte opravdu frustrovaně, ale mějte prosím vždy na paměti, že byste nikdy neměli záviset na penězích z hazardu. Je velmi důležité vidět to jen jako koníček a nic víc.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj! Taky mám problém s platbou. Právě mi po 11 dnech podruhé zrušili platbu... Důvodem byly podle Live Chatu opět technické problémy. Takové situace by se neměly stávat. Live chat řekl, že ověření prozatím nebude pro výběr potřeba.

Hrál jsem s nimi, protože to Casino Guru doporučil a cítím se pobouřen.

Děkuji a jsem s pozdravem !

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Požádali jste o odstoupení znovu? Udělejte to prosím a dejte nám vědět, jak to dopadlo. Pokud uvidíte, že to nikam nevede, budeme připraveni pomoci. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vypadáte opravdu frustrovaně, ale mějte prosím vždy na paměti, že byste nikdy neměli záviset na penězích z hazardu. Je velmi důležité vidět to jen jako koníček a nic víc.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Přesně tak, ale myslím, že se nikomu nelíbí, když někdo slibuje, že je vše v pořádku a není to podvod. Vložíte peníze, vyhrajete, myslím, že si výhru zasloužíte :). A pokud prohrajete, nikdo se nehádá o peníze. Normální věc

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ano a odepsali mi, že urychlí proces platby.

Ale při druhém pokusu o stažení to bylo stejné...

Zkuste tedy číslo 3 s příkazem k výběru.

Doufejme, že bude úspěšný ❤ Částka k výplatě je malá, protože je pouze 800 PLN / 200 EUR

Nechci být podruhé podvedeni při platbě a věřím, že toto kasino je legální a budu si tam moci znovu zahrát :)

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 2 měsíci

Rozumět. Dejte nám prosím vědět, jak to jde, a náš tým bude připraven v případě potřeby zasáhnout.

Můžu se zeptat, jestli jste tam předtím měli nějaké úspěšné výběry?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Toto je první výběr a třetí pokus o výběr. Nedávno jsem tam měl účet

file

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 2 měsíci

Děkuji. Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moje ověření stále čeká, je to třetí den poté, co jsem vše odeslal, a předtím to bylo třikrát denně každý den odmítnuto!

je to k zoufalství

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 2 měsíci

No, doufám, že pokud to kasino nebude schopno vyřešit, náš tým pomůže s nějakým zásahem. Nick už na vaší stížnosti pracuje, tak nás prosím průběžně aktualizujte.🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To bylo znovu zamítnuto


Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 2 měsíci

Je mi líto, že to slyším. Nyní musíme počkat, jak se vaše stížnost vyvine.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

48 hodin od chvíle, kdy mi řekli, že provedli platbu a nic jsem nedostal, s tím, že zítra je víkend, uvidíme v pondělí...😟😟😟

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Nyní jsem vše poslal znovu e-mailem, ale stejně jsem od nich nedostal odpověď!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zaregistroval jsem se na stránce přes streamer Anuro!

takže jsem si byl jistý, že tam všechno poběží hladce

nikdy takové problémy neměl

V chatu říkají poslat e-mailem, dnes říkají ne, nahrát na web! Kompletní transakční historie, vše odesláno, chtějí od 15.5-16.05, moje historie začíná 24.05 a byla odeslána celá až do dnešního dne, moje platba byla na Spinanga 9.06 a vždy je zamítnuta! Myslím, že to neskončí dobře!


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moje impérium je stejný igate a také tam fungovalo hladce, výplatní částka prostě nebyla tak vysoká!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

48 hodin od chvíle, kdy mi řekli, že provedli platbu a nic jsem nedostal, s tím, že zítra je víkend, uvidíme v pondělí...😟😟😟

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pak počkáme na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zaregistroval jsem se na stránce přes streamer Anuro!

takže jsem si byl jistý, že tam všechno poběží hladce

nikdy takové problémy neměl

V chatu říkají poslat e-mailem, dnes říkají ne, nahrát na web! Kompletní transakční historie, vše odesláno, chtějí od 15.5-16.05, moje historie začíná 24.05 a byla odeslána celá až do dnešního dne, moje platba byla na Spinanga 9.06 a vždy je zamítnuta! Myslím, že to neskončí dobře!


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Sorry, ale tady tomu úplně nerozumím. Požádali vás o zaslání transakční historie od 15.5., že? Tak proč jsi jim poslal historii od 24.5.?🤷‍♀️

Pokuste se prosím lépe vysvětlit situaci, abychom mohli přesně porozumět problému.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ne, chtějí kurz od 15.05

První platby přes paysafecard jsem však provedl 24. května. Předtím jsem přes paysafecard nic neplatil!

Automaticky přeloženo:
1...21 22 23...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu