Vypadáte opravdu frustrovaně, ale mějte prosím vždy na paměti, že byste nikdy neměli záviset na penězích z hazardu. Je velmi důležité vidět to jen jako koníček a nic víc.
You seem really frustrated, but please always keep in mind that you should never depend on money from gambling. It is very important to see it as just a hobby and nothing more.
Přesně tak, ale myslím, že se nikomu nelíbí, když někdo slibuje, že je vše v pořádku a není to podvod. Vložíte peníze, vyhrajete, myslím, že si výhru zasloužíte :). A pokud prohrajete, nikdo se nehádá o peníze. Normální věc
Exactly, but I don't think anyone likes it when someone promises that everything is fine and it's not a scam. You deposit money, you win, I guess you deserve to win :). And if you lose, no one argues about money. A normal thing
Dokładnie, ale chyba nikt nie lubi jak ktoś obiecuje że wszystko jest dobrze i nie jest to scam. Wpłacasz pieniądze wygrywasz to chyba należy się wygrana 🙂. A jak przegrasz to nikt nie kłóci się o pieniądze. Normalna rzecz
Ano a odepsali mi, že urychlí proces platby.
Ale při druhém pokusu o stažení to bylo stejné...
Zkuste tedy číslo 3 s příkazem k výběru.
Doufejme, že bude úspěšný ❤ Částka k výplatě je malá, protože je pouze 800 PLN / 200 EUR
Nechci být podruhé podvedeni při platbě a věřím, že toto kasino je legální a budu si tam moci znovu zahrát :)
Yes, and they wrote back to me that they would speed up the payment process.
But on the second withdrawal attempt it was the same...
So try number 3 with the withdrawal order.
Let's hope it's successful ❤ The payout amount is small because it's only PLN 800 / €200
I don't want to be cheated on my payment for the second time and I believe that this casino is legal and I will be able to play there again :)
Tak, i odpisali mi że przyśpieszą proces wypłaty.
Ale przy drugiej próbie wypłaty było to samo ...
Wiec próba numer 3 ze zleceniem wypłaty.
Oby się powiodło ❤ Kwota mała wypłaty bo to tylko 800 PLN / 200€
Drugi raz nie chce być oszukany na wypłacie i wierzę że te kasyno jest legalne i będzie można ponownie u nich zagrać 🙂
Rozumět. Dejte nám prosím vědět, jak to jde, a náš tým bude připraven v případě potřeby zasáhnout.
Můžu se zeptat, jestli jste tam předtím měli nějaké úspěšné výběry?
Understand. Let us know, please, how it goes, and our team will be ready to step in if needed.
May I ask if you had any successful withdrawals there before?
Toto je první výběr a třetí pokus o výběr. Nedávno jsem tam měl účet
This is the first withdrawal and the third withdrawal attempt. I recently had an account there
To jest pierwsza wypłata a próba wypłaty już trzecia. Od niedawana mam tam konto
Moje ověření stále čeká, je to třetí den poté, co jsem vše odeslal, a předtím to bylo třikrát denně každý den odmítnuto!
je to k zoufalství
My verification is still pending, this is the third day after I sent everything, and before that it was rejected three times a day every day!
it is to despair
Bei mir steht Verifizierung immer noch aus jetzt der dritte Tag nachdem ich alles geschickt habe und vorher wurde jeden Tag 3 mal am Tag abgelehnt!
es ist zum verzweifeln
No, doufám, že pokud to kasino nebude schopno vyřešit, náš tým pomůže s nějakým zásahem. Nick už na vaší stížnosti pracuje, tak nás prosím průběžně aktualizujte.🙏
Well, I hope that if the casino isn't able to sort it out, our team will help with some intervention. Nick is already working on your complaint, so please keep us updated.🙏
Je mi líto, že to slyším. Nyní musíme počkat, jak se vaše stížnost vyvine.
Sorry to hear that. Now we need to wait to see how your complaint will unfold.
48 hodin od chvíle, kdy mi řekli, že provedli platbu a nic jsem nedostal, s tím, že zítra je víkend, uvidíme v pondělí...😟😟😟
48 hours since they told me that they had made the payment and I have not received anything, with tomorrow being the weekend we will see on Monday...😟😟😟
48 horas ya desde que me dijeron que me habían hecho el pago y no he recibido nada, siendo mañana fin de semana veremos a ver el lunes...😟😟😟
Nyní jsem vše poslal znovu e-mailem, ale stejně jsem od nich nedostal odpověď!
I've now sent everything again by email but haven't received a reply from them anyway!
Per Mail jetzt alles nochmal geschickt aber eine Antwort bekommt sowieso nicht per Mail von den !
Zaregistroval jsem se na stránce přes streamer Anuro!
takže jsem si byl jistý, že tam všechno poběží hladce
nikdy takové problémy neměl
V chatu říkají poslat e-mailem, dnes říkají ne, nahrát na web! Kompletní transakční historie, vše odesláno, chtějí od 15.5-16.05, moje historie začíná 24.05 a byla odeslána celá až do dnešního dne, moje platba byla na Spinanga 9.06 a vždy je zamítnuta! Myslím, že to neskončí dobře!
I registered on the site via a streamer Anuro!
so I was sure everything would run smoothly there
never had such problems
In the chat they say send by email, today they say no, upload to website! Complete transaction history, everything was sent, they want from 15.5-16.05, my history starts on 24.05 and was sent in full up until today, my payment was at Spinanga on 9.06 and it is always rejected! I don't think it will end well!
Hatte mich auf der Seite über einen Streamer angemeldet Anuro !
daher war ich mir sicher dort läuft alles reibungslos
hatte noch nie solche Probleme
es wird im Chat gesagt per Mail schicken heute sagen sie nein auf Website hochladen ! Kompletter Transaktionsverlauf alles wurde gechickt sie wollen von 15.5-16.05 mein Verlauf beginnt ab 24.05 und der wurde komplett bis heute geschickt meine Zahlung war bei Spinanga am 9.06 und immer wird es abgelehnt ! ich denke nicht das es noch ein gutes Ende nimmt !
Moje impérium je stejný igate a také tam fungovalo hladce, výplatní částka prostě nebyla tak vysoká!
My Empire is the same igate and it worked smoothly there too, the payout amount just wasn't as high!
My Empire ist dasselbe igate und dort hat es auch reibungslos geklappt die Summe war nur zu Auszahlung nicht so hoch !
48 hodin od chvíle, kdy mi řekli, že provedli platbu a nic jsem nedostal, s tím, že zítra je víkend, uvidíme v pondělí...😟😟😟
48 hours since they told me that they had made the payment and I have not received anything, with tomorrow being the weekend we will see on Monday...😟😟😟
48 horas ya desde que me dijeron que me habían hecho el pago y no he recibido nada, siendo mañana fin de semana veremos a ver el lunes...😟😟😟
Zaregistroval jsem se na stránce přes streamer Anuro!
takže jsem si byl jistý, že tam všechno poběží hladce
nikdy takové problémy neměl
V chatu říkají poslat e-mailem, dnes říkají ne, nahrát na web! Kompletní transakční historie, vše odesláno, chtějí od 15.5-16.05, moje historie začíná 24.05 a byla odeslána celá až do dnešního dne, moje platba byla na Spinanga 9.06 a vždy je zamítnuta! Myslím, že to neskončí dobře!
I registered on the site via a streamer Anuro!
so I was sure everything would run smoothly there
never had such problems
In the chat they say send by email, today they say no, upload to website! Complete transaction history, everything was sent, they want from 15.5-16.05, my history starts on 24.05 and was sent in full up until today, my payment was at Spinanga on 9.06 and it is always rejected! I don't think it will end well!
Hatte mich auf der Seite über einen Streamer angemeldet Anuro !
daher war ich mir sicher dort läuft alles reibungslos
hatte noch nie solche Probleme
es wird im Chat gesagt per Mail schicken heute sagen sie nein auf Website hochladen ! Kompletter Transaktionsverlauf alles wurde gechickt sie wollen von 15.5-16.05 mein Verlauf beginnt ab 24.05 und der wurde komplett bis heute geschickt meine Zahlung war bei Spinanga am 9.06 und immer wird es abgelehnt ! ich denke nicht das es noch ein gutes Ende nimmt !
Sorry, ale tady tomu úplně nerozumím. Požádali vás o zaslání transakční historie od 15.5., že? Tak proč jsi jim poslal historii od 24.5.?🤷♀️
Pokuste se prosím lépe vysvětlit situaci, abychom mohli přesně porozumět problému.
Sorry, but I do not completely understand here. They've asked you to send the transaction history from 15.5., right? So why did you send them the history starting from 24.5.?🤷♀️
Please try to explain the situation better so we can exactly understand the issue.
Ne, chtějí kurz od 15.05
První platby přes paysafecard jsem však provedl 24. května. Předtím jsem přes paysafecard nic neplatil!
No, they want the course from 15.05
However, I made my first payments via paysafecard on May 24th. Before that, I had not paid for anything via paysafecard!
Nein sie wollen den Verlauf ab den 15.05
ich habe aber meine ersten Zahlungen über paysafecard ab 24.05 geleistet vorher habe ich nichts über paysafecard bezahlt !
Konečně jsou peníze už na mé kartě, moc vám všem děkuji za vše, zdravím vás.
Finally the money is already in my card, thank you very much for everything everyone, greetings.
Por fin el dinero ya está en mi tarjeta, michas gracias por todo a todos, un saludo.
Ne, chtějí kurz od 15.05
První platby přes paysafecard jsem však provedl 24. května. Předtím jsem přes paysafecard nic neplatil!
No, they want the course from 15.05
However, I made my first payments via paysafecard on May 24th. Before that, I had not paid for anything via paysafecard!
Nein sie wollen den Verlauf ab den 15.05
ich habe aber meine ersten Zahlungen über paysafecard ab 24.05 geleistet vorher habe ich nichts über paysafecard bezahlt !
Chápu, i když vím, že jste frustrovaní, budete muset být trpěliví a počkat, až se stížnost vyvine. Náš tým i Vy se budete věnovat všemu do hloubky, tak doufám, že to bude řešitelné. Byl bych rád, kdyby to bylo jen nedorozumění, které by bylo co nejdříve zažehnáno.
I get it, although I know you are frustrated you will need to be patient and wait for the complaint to develop. Our team and you will pay attention and look into everything in depth so I hope it will be solvable. I'd be happy if this was just a misunderstanding that would be over as soon as possible.
Dobrý den, 18. června jsem požádal o výběr, 26. června mi řekli, že je schválen a dnes je již na mé kartě, způsob výběru kreditní karta...děkuji.
Hello, on June 18 I requested the withdrawal, on June 26 they told me that it was approved and today it is already on my card, withdrawal method credit card...thank you.
Buenas, el día 18 de junio solicité el retiro, el 26 de junio me dijeron que estaba aprobado y hoy ya está en mi tarjeta, método de retiro tarjeta de crédito...gracias.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.