DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 22)

před 10 měsíci od Miikkuli
|
83 999 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...21 22 23...36
před 5 měsíci

Vypadáte opravdu frustrovaně, ale mějte prosím vždy na paměti, že byste nikdy neměli záviset na penězích z hazardu. Je velmi důležité vidět to jen jako koníček a nic víc.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Přesně tak, ale myslím, že se nikomu nelíbí, když někdo slibuje, že je vše v pořádku a není to podvod. Vložíte peníze, vyhrajete, myslím, že si výhru zasloužíte :). A pokud prohrajete, nikdo se nehádá o peníze. Normální věc

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ano a odepsali mi, že urychlí proces platby.

Ale při druhém pokusu o stažení to bylo stejné...

Zkuste tedy číslo 3 s příkazem k výběru.

Doufejme, že bude úspěšný ❤ Částka k výplatě je malá, protože je pouze 800 PLN / 200 EUR

Nechci být podruhé podvedeni při platbě a věřím, že toto kasino je legální a budu si tam moci znovu zahrát :)

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 5 měsíci

Rozumět. Dejte nám prosím vědět, jak to jde, a náš tým bude připraven v případě potřeby zasáhnout.

Můžu se zeptat, jestli jste tam předtím měli nějaké úspěšné výběry?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Toto je první výběr a třetí pokus o výběr. Nedávno jsem tam měl účet

file

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 5 měsíci

Děkuji. Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Moje ověření stále čeká, je to třetí den poté, co jsem vše odeslal, a předtím to bylo třikrát denně každý den odmítnuto!

je to k zoufalství

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 5 měsíci

No, doufám, že pokud to kasino nebude schopno vyřešit, náš tým pomůže s nějakým zásahem. Nick už na vaší stížnosti pracuje, tak nás prosím průběžně aktualizujte.🙏

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To bylo znovu zamítnuto


Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 5 měsíci

Je mi líto, že to slyším. Nyní musíme počkat, jak se vaše stížnost vyvine.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

48 hodin od chvíle, kdy mi řekli, že provedli platbu a nic jsem nedostal, s tím, že zítra je víkend, uvidíme v pondělí...😟😟😟

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Nyní jsem vše poslal znovu e-mailem, ale stejně jsem od nich nedostal odpověď!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zaregistroval jsem se na stránce přes streamer Anuro!

takže jsem si byl jistý, že tam všechno poběží hladce

nikdy takové problémy neměl

V chatu říkají poslat e-mailem, dnes říkají ne, nahrát na web! Kompletní transakční historie, vše odesláno, chtějí od 15.5-16.05, moje historie začíná 24.05 a byla odeslána celá až do dnešního dne, moje platba byla na Spinanga 9.06 a vždy je zamítnuta! Myslím, že to neskončí dobře!


Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Moje impérium je stejný igate a také tam fungovalo hladce, výplatní částka prostě nebyla tak vysoká!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

48 hodin od chvíle, kdy mi řekli, že provedli platbu a nic jsem nedostal, s tím, že zítra je víkend, uvidíme v pondělí...😟😟😟

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pak počkáme na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zaregistroval jsem se na stránce přes streamer Anuro!

takže jsem si byl jistý, že tam všechno poběží hladce

nikdy takové problémy neměl

V chatu říkají poslat e-mailem, dnes říkají ne, nahrát na web! Kompletní transakční historie, vše odesláno, chtějí od 15.5-16.05, moje historie začíná 24.05 a byla odeslána celá až do dnešního dne, moje platba byla na Spinanga 9.06 a vždy je zamítnuta! Myslím, že to neskončí dobře!


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Sorry, ale tady tomu úplně nerozumím. Požádali vás o zaslání transakční historie od 15.5., že? Tak proč jsi jim poslal historii od 24.5.?🤷‍♀️

Pokuste se prosím lépe vysvětlit situaci, abychom mohli přesně porozumět problému.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ne, chtějí kurz od 15.05

První platby přes paysafecard jsem však provedl 24. května. Předtím jsem přes paysafecard nic neplatil!

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Konečně jsou peníze už na mé kartě, moc vám všem děkuji za vše, zdravím vás.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ne, chtějí kurz od 15.05

První platby přes paysafecard jsem však provedl 24. května. Předtím jsem přes paysafecard nic neplatil!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Chápu, i když vím, že jste frustrovaní, budete muset být trpěliví a počkat, až se stížnost vyvine. Náš tým i Vy se budete věnovat všemu do hloubky, tak doufám, že to bude řešitelné. Byl bych rád, kdyby to bylo jen nedorozumění, které by bylo co nejdříve zažehnáno.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Konečně jsou peníze už na mé kartě, moc vám všem děkuji za vše, zdravím vás.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Skvělá zpráva, jak dlouho prosím celá vaše situace trvala? A jakou metodu jste použili k výběru? ☘️😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dobrý den, 18. června jsem požádal o výběr, 26. června mi řekli, že je schválen a dnes je již na mé kartě, způsob výběru kreditní karta...děkuji.

Automaticky přeloženo:
1...21 22 23...36
Jít na stránkuz 36 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky