Ano, pochopil jsem to, ale jaký je důvod zamítnutí vašich dokumentů? To je asi to nejdůležitější, ptal ses? Protože pokud stále posíláte to samé a něco je špatně nebo nesprávně, budou to stále odmítat.
Zkuste a zeptejte se prosím.
Yes, I understood that, but what is the reason for your documents being rejected ? That's probably the most important thing, did you ask ? Because if you keep sending the same thing and something is wrong or incorrect, they will keep rejecting it.
Try and inquire please.
Prošli jsme vším, ale teď chtějí ještě paysafe, všechno jsem poslal a bylo to opět zamítnuto!
také vše odeslané do datového průchodu přes pdf, ale je to prostě bezdůvodně odmítnuto
We've been through everything but now they still want paysafe, I sent everything and it was rejected again!
also everything sent to data passage via pdf but it is simply rejected without reason
Haben alles durch jetzt wollen die aber noch paysafe , auch alles geschickt und auch wieder abgelehnt !
auch alles an Daten Passage über pdf gesendet aber es wird einfach abgelehnt ohne Begründung
No, když vždy pošlete to, co je potřeba a vždy je to bez důvodu zamítnuto, přemýšleli jste o reklamaci u nás?
Pokud vám kasino nedokáže nic vysvětlit a snažíte se to ověřit poměrně dlouho, bylo by to z mého pohledu správné.
Co myslíš ? 🤔
Well, if you always send what is necessary and it is always rejected without any reason, have you thought about filing a complaint with us ?
If the casino can't explain anything to you and you've been trying to verify for quite a long time, that would be the right thing to do from my point of view.
What do you think ? 🤔
Dobrý den, 18. června 2024 ve 12:20 jsem požádal o výběr ve výši 450 eur ve SPINANGA, podle jejich zásad výběru je žádost zpracována 3 dny po výběru, jak uvidíte, že tyto dny již uplynuly.
Dostanu kontakt přes chat a oni mi říkají, že na tom pracují, že existuje mnoho výběrů a že jejich finanční oddělení má mnoho výběrů, takže si mohu být jistý, že to brzy vyřeší.
Říkám jim, že stejně jako to, že vezmete peníze, když provedete vklad, trvá jen vteřinu, měli by být vážní i při výběru.
Říkají mi, že můžu poslat email, aby to šlo rychleji, udělám to a nikdo mi neodpovídá.
Potřebuji peníze a zdá se, že je to nezajímá. Doufám, že mi pomůžete.
Děkuji
Hello, on June 18, 2024 at 12:20, I requested a withdrawal of 450 euros in SPINANGA, according to their withdrawal policy, the request is processed 3 days after withdrawal, as you will see those days have already passed.
I get in touch through the chat and they tell me that they are working on it, that there are many withdrawals and that their finance department has many withdrawals so I can rest assured that they will solve it soon.
I tell them that just as it only takes a second to take the money when you make a deposit, they should be serious when making the withdrawal.
They tell me that I can send an email to make it go faster, I do it and no one answers me.
I need the money and they don't seem to care. I hope you can help me.
Thank you
Buenas, el día 18 de junio de 2024 a las 12:20, solicité retiro de 450 euros en SPINANGA, según su política de retiros la solicitud la tramitan 3 días después de solitaria, como verán ya han pasado esos días.
Me pongo en contacto a través del chat y me dice que están en ello, que hay muchos retiros y que su departamento de finanzas tienen muchos retiros con lo que este tranquilo que pronto lo solucionan.
Les digo que al igual que solo tardan segundo en coger el dinero cuando haces un deposito que deberían ser serios a la hora de hacer el retiro.
Me dicen que puedo mandar un mail para que vaya más rápido, lo hago y no me responde nadie.
Necesito el.dinero y parece que a ellos les da igual. Espero me puedan ayudar.
Gracias
Hej, koukám, že nejsi jediný, kdo má problémy s odstoupením. Rád bych vám řekl, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu, ale na vašem místě bych byl trochu nervózní, protože čekáte týden. Ale rozhodně vás nechci děsit nebo znepokojovat, protože může dojít ke zpoždění.
Každopádně, potřebovali jste svůj účet ověřit zde nebo již nějaký máte?
Doufám, že vaše peníze dorazí co nejdříve.
Hey, I see you're not the only one having trouble with the withdrawal. I would like to tell you that we give casinos 14 days to solve this process, but if I were you I would be a bit nervous since you are waiting for a week. But I certainly don't want to scare you or worry you because delays can happen.
Anyway, did you need to verify your account here or do you already have one ?
I will hope that your money will arrive as soon as possible.
Tady v casinoguru jsem včera věřil svému účtu od té doby, co jsem na sítích viděl, že jsi lidem pomohl s těmito problémy... Nevím, jestli to myslíš...
Také připojím obrazovku žádosti o výběr, kde je uvedeno datum a e-mail, který jsem poslal včera...
Nemůžu uvěřit tomu, co mi říkáš, potřebuji ty peníze do 3., hledej mi prosím pomoc, moc děkuji
Here at casinoguru, I believed my account yesterday since I saw on the networks that you helped people with these issues... I don't know if that's what you mean...
I'm also going to attach a screen of the withdrawal request where it says the date, and the email I sent yesterday...
I can't believe what you're telling me, I need that money before the 3rd, please look to help me, thank you very much
Aquí en casinoguru, me cree la cuenta ayer ya que vi por las redes que ayudabais a la gente con estos temas...nose si te refieres a eso...
Te voy a adjuntar también pantalla de la solitud del retiro donde pone la fecha, y el correo que mandé ayer...
No me puedo creer lo que me dices, necesito ese dinero antes del día 3, por favor mirar para ayudarme, muchas gracias
Taky se potýkám s tímto problémem příteli
I'm also experiencing this problem friend
Eu também estou vivendo esse problema amigo
Tady v casinoguru jsem včera věřil svému účtu od té doby, co jsem na sítích viděl, že jsi lidem pomohl s těmito problémy... Nevím, jestli to myslíš...
Také připojím obrazovku žádosti o výběr, kde je uvedeno datum a e-mail, který jsem poslal včera...
Nemůžu uvěřit tomu, co mi říkáš, potřebuji ty peníze do 3., hledej mi prosím pomoc, moc děkuji
Here at casinoguru, I believed my account yesterday since I saw on the networks that you helped people with these issues... I don't know if that's what you mean...
I'm also going to attach a screen of the withdrawal request where it says the date, and the email I sent yesterday...
I can't believe what you're telling me, I need that money before the 3rd, please look to help me, thank you very much
Aquí en casinoguru, me cree la cuenta ayer ya que vi por las redes que ayudabais a la gente con estos temas...nose si te refieres a eso...
Te voy a adjuntar también pantalla de la solitud del retiro donde pone la fecha, y el correo que mandé ayer...
No me puedo creer lo que me dices, necesito ese dinero antes del día 3, por favor mirar para ayudarme, muchas gracias
Věřím, že to, co měl Jaro na mysli, bylo, že váš účet v kasinu Spinanga je plně ověřen. Provedení prvního výběru obvykle trvá o něco déle, protože je třeba provést proces ověření.
Už jste dostali nějaké novinky z kasina? Také jsem viděl, že se vám podařilo podat stížnost zde s naším týmem, ale bohužel nemohou zasáhnout dříve, než uplyne 14denní lhůta. Doufejme však, že váš problém bude brzy vyřešen.
Máte na mysli něco, co by mohlo způsobit toto zpoždění?
I believe what Jaro meant was if your account at Spinanga Casino is fully verified. It usually takes a bit longer to make the first withdrawal because of the verification process that needs to be done.
Have you gotten any updates from the casino by now? I also saw that you've managed to file a complaint here with our team, but unfortunately they are not able to intervene before the 14-day period passes. Hopefully, though, your issue can be solved soon.
Do you have anything in mind that could cause this delay?
Dobrý den, v mém profilu se píše, že můj účet nevyžaduje ověření, včera odpoledne mi přišel email, že platbu již provedli, ale ještě není na mé kartě, nyní to budou další 3 dny minimálně a budeme viz....
Hello, in my profile it says that my account does not require verification, yesterday afternoon I received an email saying that they had already made the payment, but it is not yet on my card, now it will be another 3 days minimum and we will see... .
Buenas, en mi perfil pone que mi cuenta no requiere verificación, ayer por la tarde me llegó un correo diciendo que ya habían realizado el.pago, pero aun no está en mi tarjeta, ahora serán otros 3 días mínimo y ya veremos....
Pěkný. Počkáme zde na novinky. Po obdržení odstoupení nás prosím aktualizujte.
Nice. We will wait for the news here. Please update us when you receive the withdrawal.
Dobré ráno, ne... peníze mi stále nepřišly na kartu... včera 27. jsem jim psal přes chat a řekli mi, že byly odeslány 26., pak jsem mluvil se svou bankou, abych zjistil jestli tam něco čeká na vstup a oni mi řekli ne... dnes jsem se na to podíval znovu a vůbec nic, moje zoufalství roste
Good morning, no... the money still hasn't arrived on my card... yesterday the 27th I wrote to them via chat and they told me that it had been sent on the 26th, then I spoke with my bank to find out if there was anything pending to enter and they told me no... today I looked at it again and nothing at all, my desperation is increasing
Buenos días, pues no....el dinero sigue sin llegar a mi tarjeta....ayer día 27 les escribí por el chat y me dijeron que se había enviado el día 26, seguidamente hablé con mi banco para saber si había algo pendiente de entrar y me dijeron que no...hoy lo he vuelto a mirar y nada de nada, mi desesperación va en aumento
Snažte se být trpělivý, prosím, a doufejme, že peníze brzy dostanete. Čekáme na dobré zprávy od vás.😉
Try to be patient, please, and hopefully you will get the money soon. We are waiting for good news from you.😉
Děkuji, pravda je, že to moc potřebuji, ale pochopte, že od 18. jsem požádal o výběr... zdá se mi neserióznost ze strany kasina, ačkoli jsem kontaktoval vstrs a objednávka byla okamžitě provedena platba, teď musíme zjistit, jestli je to pravda, a až to dorazí, řeknu vám, až budu mít peníze
Thank you, the truth is that I need it a lot, but understand that since the 18th I requested the withdrawal... it seems to me a lack of seriousness on the part of the casino, although I contacted vstrs and the order was immediately made payment, now we have to see if it's true and when it arrives, I'll tell you when I have the money
Gracias, la verdad es que lo necesito mucho, pero entender que desde el día 18 que solicite el retiro.....me parece una falta de seriedad por parte del casino, aunque fue ponerme en contacto con vstrs y en seguida se hizo el pago, ahora hay que ver si es verdad y cuando llega, en tener el dinero os lo digo
Ahoj! Taky mám problém s platbou. Právě mi po 11 dnech podruhé zrušili platbu... Důvodem byly podle Live Chatu opět technické problémy. Takové situace by se neměly stávat. Live chat řekl, že ověření prozatím nebude pro výběr potřeba.
Hrál jsem s nimi, protože to Casino Guru doporučil a cítím se pobouřen.
Děkuji a jsem s pozdravem !
Hi! I also have a problem with payment. They have just canceled my payment for the second time after 11 days... According to Live Chat, the reason was once again technical problems. Situations like this shouldn't happen. Live chat said that verification will not be needed for the withdrawal for now.
I played with them because Casino Guru recommended it and I feel outraged.
Thank you and best regards !
Cześć! Też mam problem z wypłatą. Właśnie przed chwilą anulowali mi po raz drugi wypłatę po 11 dniach ... Według Live Chat powodem były po raz kolejny problemy techniczne. Takie sytuacje nie powinny się wydarzyć. Live chat powiedział że weryfikacja nie będzie potrzebna jak na razie do wypłaty.
Zagrałem u nich bo Casino Guru polecało i czuję się oburzony.
Dziękuje i pozdrawiam !
Vypadáte opravdu frustrovaně, ale mějte prosím vždy na paměti, že byste nikdy neměli záviset na penězích z hazardu. Je velmi důležité vidět to jen jako koníček a nic víc.
You seem really frustrated, but please always keep in mind that you should never depend on money from gambling. It is very important to see it as just a hobby and nothing more.
Ahoj! Taky mám problém s platbou. Právě mi po 11 dnech podruhé zrušili platbu... Důvodem byly podle Live Chatu opět technické problémy. Takové situace by se neměly stávat. Live chat řekl, že ověření prozatím nebude pro výběr potřeba.
Hrál jsem s nimi, protože to Casino Guru doporučil a cítím se pobouřen.
Děkuji a jsem s pozdravem !
Hi! I also have a problem with payment. They have just canceled my payment for the second time after 11 days... According to Live Chat, the reason was once again technical problems. Situations like this shouldn't happen. Live chat said that verification will not be needed for the withdrawal for now.
I played with them because Casino Guru recommended it and I feel outraged.
Thank you and best regards !
Cześć! Też mam problem z wypłatą. Właśnie przed chwilą anulowali mi po raz drugi wypłatę po 11 dniach ... Według Live Chat powodem były po raz kolejny problemy techniczne. Takie sytuacje nie powinny się wydarzyć. Live chat powiedział że weryfikacja nie będzie potrzebna jak na razie do wypłaty.
Zagrałem u nich bo Casino Guru polecało i czuję się oburzony.
Dziękuje i pozdrawiam !
Požádali jste o odstoupení znovu? Udělejte to prosím a dejte nám vědět, jak to dopadlo. Pokud uvidíte, že to nikam nevede, budeme připraveni pomoci. Počkáme na vaši odpověď.
Have you requested the withdrawal again? Please do that and let us know how it goes. If you see that it is going nowhere, we will be ready to help. We'll wait for your reply.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.