FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 21)

před 9 měsíci od Miikkuli
|
69300 zobrazení 683 odpovědí |
|
1...20 21 22...35
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Poslal jsem 3 měsíce bankovních údajů ve formátu PDF a potvrzení adresy z banky!

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 4 měsíci

Ano, pochopil jsem to, ale jaký je důvod zamítnutí vašich dokumentů? To je asi to nejdůležitější, ptal ses? Protože pokud stále posíláte to samé a něco je špatně nebo nesprávně, budou to stále odmítat.

Zkuste a zeptejte se prosím.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Prošli jsme vším, ale teď chtějí ještě paysafe, všechno jsem poslal a bylo to opět zamítnuto!

file

také vše odeslané do datového průchodu přes pdf, ale je to prostě bezdůvodně odmítnuto

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 4 měsíci

No, když vždy pošlete to, co je potřeba a vždy je to bez důvodu zamítnuto, přemýšleli jste o reklamaci u nás?

Pokud vám kasino nedokáže nic vysvětlit a snažíte se to ověřit poměrně dlouho, bylo by to z mého pohledu správné.

Co myslíš ? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, 18. června 2024 ve 12:20 jsem požádal o výběr ve výši 450 eur ve SPINANGA, podle jejich zásad výběru je žádost zpracována 3 dny po výběru, jak uvidíte, že tyto dny již uplynuly.

Dostanu kontakt přes chat a oni mi říkají, že na tom pracují, že existuje mnoho výběrů a že jejich finanční oddělení má mnoho výběrů, takže si mohu být jistý, že to brzy vyřeší.

Říkám jim, že stejně jako to, že vezmete peníze, když provedete vklad, trvá jen vteřinu, měli by být vážní i při výběru.

Říkají mi, že můžu poslat email, aby to šlo rychleji, udělám to a nikdo mi neodpovídá.

Potřebuji peníze a zdá se, že je to nezajímá. Doufám, že mi pomůžete.

Děkuji


Automaticky přeloženo:
Ignacio032017
před 4 měsíci

Hej, koukám, že nejsi jediný, kdo má problémy s odstoupením. Rád bych vám řekl, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu, ale na vašem místě bych byl trochu nervózní, protože čekáte týden. Ale rozhodně vás nechci děsit nebo znepokojovat, protože může dojít ke zpoždění.

Každopádně, potřebovali jste svůj účet ověřit zde nebo již nějaký máte?

Doufám, že vaše peníze dorazí co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tady v casinoguru jsem včera věřil svému účtu od té doby, co jsem na sítích viděl, že jsi lidem pomohl s těmito problémy... Nevím, jestli to myslíš...

Také připojím obrazovku žádosti o výběr, kde je uvedeno datum a e-mail, který jsem poslal včera...

filefile

Nemůžu uvěřit tomu, co mi říkáš, potřebuji ty peníze do 3., hledej mi prosím pomoc, moc děkuji

Automaticky přeloženo:
Ignacio032017
před 4 měsíci

Taky se potýkám s tímto problémem příteli


Automaticky přeloženo:
Ignacio032017
před 4 měsíci

Jste již ověřeni?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tady v casinoguru jsem včera věřil svému účtu od té doby, co jsem na sítích viděl, že jsi lidem pomohl s těmito problémy... Nevím, jestli to myslíš...

Také připojím obrazovku žádosti o výběr, kde je uvedeno datum a e-mail, který jsem poslal včera...

filefile

Nemůžu uvěřit tomu, co mi říkáš, potřebuji ty peníze do 3., hledej mi prosím pomoc, moc děkuji

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Věřím, že to, co měl Jaro na mysli, bylo, že váš účet v kasinu Spinanga je plně ověřen. Provedení prvního výběru obvykle trvá o něco déle, protože je třeba provést proces ověření.

Už jste dostali nějaké novinky z kasina? Také jsem viděl, že se vám podařilo podat stížnost zde s naším týmem, ale bohužel nemohou zasáhnout dříve, než uplyne 14denní lhůta. Doufejme však, že váš problém bude brzy vyřešen.

Máte na mysli něco, co by mohlo způsobit toto zpoždění?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, v mém profilu se píše, že můj účet nevyžaduje ověření, včera odpoledne mi přišel email, že platbu již provedli, ale ještě není na mé kartě, nyní to budou další 3 dny minimálně a budeme viz....

Automaticky přeloženo:
Ignacio032017
před 4 měsíci

Pěkný. Počkáme zde na novinky. Po obdržení odstoupení nás prosím aktualizujte.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ok, dám ti vědět, až to budu mít...díky...

Automaticky přeloženo:
Ignacio032017
před 4 měsíci

A dorazily vám peníze?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno, ne... peníze mi stále nepřišly na kartu... včera 27. jsem jim psal přes chat a řekli mi, že byly odeslány 26., pak jsem mluvil se svou bankou, abych zjistil jestli tam něco čeká na vstup a oni mi řekli ne... dnes jsem se na to podíval znovu a vůbec nic, moje zoufalství roste

Automaticky přeloženo:
Ignacio032017
před 4 měsíci

Snažte se být trpělivý, prosím, a doufejme, že peníze brzy dostanete. Čekáme na dobré zprávy od vás.😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji, pravda je, že to moc potřebuji, ale pochopte, že od 18. jsem požádal o výběr... zdá se mi neserióznost ze strany kasina, ačkoli jsem kontaktoval vstrs a objednávka byla okamžitě provedena platba, teď musíme zjistit, jestli je to pravda, a až to dorazí, řeknu vám, až budu mít peníze

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj! Taky mám problém s platbou. Právě mi po 11 dnech podruhé zrušili platbu... Důvodem byly podle Live Chatu opět technické problémy. Takové situace by se neměly stávat. Live chat řekl, že ověření prozatím nebude pro výběr potřeba.

Hrál jsem s nimi, protože to Casino Guru doporučil a cítím se pobouřen.

Děkuji a jsem s pozdravem !

Automaticky přeloženo:
Ignacio032017
před 4 měsíci

Vypadáte opravdu frustrovaně, ale mějte prosím vždy na paměti, že byste nikdy neměli záviset na penězích z hazardu. Je velmi důležité vidět to jen jako koníček a nic víc.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj! Taky mám problém s platbou. Právě mi po 11 dnech podruhé zrušili platbu... Důvodem byly podle Live Chatu opět technické problémy. Takové situace by se neměly stávat. Live chat řekl, že ověření prozatím nebude pro výběr potřeba.

Hrál jsem s nimi, protože to Casino Guru doporučil a cítím se pobouřen.

Děkuji a jsem s pozdravem !

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Požádali jste o odstoupení znovu? Udělejte to prosím a dejte nám vědět, jak to dopadlo. Pokud uvidíte, že to nikam nevede, budeme připraveni pomoci. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
1...20 21 22...35
Jít na stránkuz 35 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky