DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

před 10 měsíci od Miikkuli
|
83 700 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...19 20 21...36
Danroxer
před 6 měsíci

Ahoj, jsem rád, že se ti konečně podařilo vybrat peníze. Nečekal bych, že to přijde přes víkend, ale kdykoli to přijde, je asi nejdůležitější, že to máš. 🎉☘️

Jak dlouho vám však celkem trvalo vybrat peníze? Jakou metodu jste použili k jejímu stažení? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Nakonec 5 dní.

Zpočátku jsem kartu zkoušel a tehdy ji stáhli zpět. Udělal jsem to převodem a fungovalo to

Automaticky přeloženo:
Danroxer
před 6 měsíci

Děkuji za objasnění. Počítal bych s tím, že 5 dní není nakonec tak moc. Budete zde hrát dál nebo vás celá tato situace trochu odradila ? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Zatím ne. Po shlédnutí dalších komentářů neriskuji.

Automaticky přeloženo:
Danroxer
před 6 měsíci

To je logické vysvětlení. Sám máte také nějaké zkušenosti, takže to můžete objektivně zhodnotit.

Pokud si zde ještě někdy zahrajete nebo půjdete do jiného kasina, klidně mi dejte vědět, jak to tam chodí.

Přeji vám, abyste měli co nejvíce vítězných seancí. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer, také čekám na rozhodnutí kasina Spinanga ohledně výběru, který mě donutil provést 3x vklad a hrát částku vkladu v sázce a ani poté nedostávám odpověď, v kromě toho teď nemám ani přístup k platformě, kterou mám. Pro přístup k platformě si musím půjčit další vybavení, pokud chci něco dělat, konzultovat, mluvit atd., může mi prosím někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Potřebuji vaši pomoc s problémy s výběrem v kasinu spinanga, nevím, co mám dělat, ale mám vše zdokumentované


Automaticky přeloženo:
josealbertods
před 6 měsíci

Nazdárek!

Nemohu říci, že bych vašemu problému docela dobře rozumím, ale důležitější je, aby byla vaše stížnost aktuální. Nyní jste na řadě, takže prosím, přejděte ke stížnosti odtud a postupujte podle pokynů.

Krisitna je však vaším vykladačem stížností.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci





josealbertods

Začátečník

PŘED MINUTOU originální

Překlad

Dobré ráno a mnohokrát vám děkuji za snahu mi pomoci. Budu více než rád, pokud se záležitost vyřeší a pomůže vám udržet vaše webové stránky a podporu v provozu.

V odpovědi na vaši první otázku jsem nikdy neprovedl úspěšný výběr, všechny byly zrušeny.

Pokud jde o časy, pokusil jsem se odstoupit asi 4krát.

Ověření KYC nebylo nikdy požadováno, ani nebylo nikdy překročeno.

Co se týče platby Skrill, je to jediná metoda, kterou jsem nepoužil, po provedení tolika vkladů musím hrát znovu, ukázalo se, že mi momentálně odřízli přístup k platformě, ke které nemám přístup , to znamená, že abych měl přístup, musím k němu přistupovat prostřednictvím zařízení, které se na této platformě nikdy předtím nepoužívalo, a pak byste museli vložit částku vytvořenou Skrill, abyste mohli vybrat... což by nebyl problém.. problém spočívá v obtížnosti opětovného přístupu na platformu.

Pokud však potřebujete důkaz, mohu poslat...


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Mám také problémy s kasinem Posido, ale nejprve bych rád viděl vyřešený tento problém se Spinanga

Automaticky přeloženo:
josealbertods
před 6 měsíci

Viděl jsem, že se vám již podařilo aktualizovat vlákno stížností. Nemuseli jste to sem dávat, sice je to v pořádku, ale to nejdůležitější jste vyřídili. Doufám, že náš tým dokáže přijít na kloub tomu, co se stalo, a pomoci vám.

Pokud jde o další kasino, doporučuji vám, abyste o něm napsali zde: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ověření katastrofa

Selfie s ID na pozadí webové stránky kasina téměř nemožné

Na platbu čekáte 9 dní a poté probíhá proces ověření

neuvěřitelný

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 6 měsíci

Chápu, že pokud čekáte na peníze, ověření to jen zdrží a není to nejpříjemnější. Obávám se ale, že pokud se vám to nepodaří projít, nebudete moci ani odstoupit. Takže bych spolupracoval s kasinem a pak snad nebudou žádné potíže.

Podařilo se vám však pořídit selfie, o které vás požádali? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám také problémy s kasinem Posido, ale nejprve bych rád viděl vyřešený tento problém se Spinanga

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Viděl jsem, že jste se pokusili upravit tento příspěvek. Požádal jsem vás o komentář k kasinu Posido ve vlákně, které je mu věnováno. Poslal jsem vám také odkaz, abyste to nemuseli hledat, takže ještě jednou, pokud o tom chcete něco sdílet a máte tedy problém, zmiňte to zde v tomto vláknu: https:// casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion a uvidíme, co se dá dělat.

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Selfie fungovalo, ale stále selhalo kvůli bankovnímu ověření pdf a ověření adresy ☹️☹️

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 6 měsíci

Zdá se, že je o krok blíž konci.

Možná se můžeme zaměřit na pochopení toho, co je špatného na dokumentu, který jste poskytli k potvrzení vaší adresy a vlastnictví bankovního účtu. Můžete mi prosím pomoci určit důvod odmítnutí?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Účet za mobilní telefon = doklad o adrese

a 3 měsíce pdf bankovní výpisy

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Všechno, co posílám, je neuvěřitelné odmítnuto

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Potřebuji pomoc, může mi někdo pomoci?

vše z banky Spinanga odmítá, včetně doložení adresy!

Nikdy předtím jsem takové problémy neměla, nevím co víc poslat 😫

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 6 měsíci

No a pokud si myslíte, že si to sami neověříte a nevíte, co máte poslat, tak u nás můžete podat reklamaci.

Bylo by však dobré vědět, jaký je důvod odmítnutí, řeklo vám kasino? Ptám se, protože možností může být více a bylo by zbytečné hádat.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
1...19 20 21...36
Jít na stránkuz 36 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky