josealbertods
Začátečník
PŘED MINUTOU originální
Překlad
Dobré ráno a mnohokrát vám děkuji za snahu mi pomoci. Budu více než rád, pokud se záležitost vyřeší a pomůže vám udržet vaše webové stránky a podporu v provozu.
V odpovědi na vaši první otázku jsem nikdy neprovedl úspěšný výběr, všechny byly zrušeny.
Pokud jde o časy, pokusil jsem se odstoupit asi 4krát.
Ověření KYC nebylo nikdy požadováno, ani nebylo nikdy překročeno.
Co se týče platby Skrill, je to jediná metoda, kterou jsem nepoužil, po provedení tolika vkladů musím hrát znovu, ukázalo se, že mi momentálně odřízli přístup k platformě, ke které nemám přístup , to znamená, že abych měl přístup, musím k němu přistupovat prostřednictvím zařízení, které se na této platformě nikdy předtím nepoužívalo, a pak byste museli vložit částku vytvořenou Skrill, abyste mohli vybrat... což by nebyl problém.. problém spočívá v obtížnosti opětovného přístupu na platformu.
Pokud však potřebujete důkaz, mohu poslat...
josealbertods
Noob
A MINUTE AGOOriginal
Translation
Good morning, and thank you very much for trying to help me, I will be more than happy if the matter is resolved to help keep your website and support up and running.
Answering your first question, I have never made a successful withdrawal, all of them have been cancelled.
As for the times I tried to withdraw about 4 times.
KYC verification was never requested, nor was it ever exceeded.
As for Skrill payment, this is the only method I haven't used, after making so many deposits I have to play again, it turns out that currently they have cut off my access to the Platform, which I don't have access to, that is, to have access I have to access it through a device never used on this platform before, and then you would have to deposit the amount made by Skrill to be able to withdraw... which would not be a problem... the problem lies in the difficulty in accessing the platform again..
However, if you need proof, I can send...
josealbertods
Novato
HÁ UM MINUTOOriginal
Tradução
Bom dia , e muito obrigado por me tentarem ajudar terei maior prazer se vir o assunto resolvido de contribuir para manter vosso Site e apoio em funcionamento .
Respondendo a vossa primeira questão , não nunca fiz um saque bem sucedido todos eles foram cancelados.
quanto ás vezes que tentei fazer o saque umas 4 vezes.
A verificação KYC nunca foi pedida, nem nunca foi ultrapassada.
quanto ao pagamento skrill esse é o unico meio que nao utilizei , depois de tantos depositos feitos tenho de jogar de novo, acontece que actualmente cortaram-me o acesso à Plataforma o que não tenho acesso , ou seja para ter acesso tenho de acessar por um dispositivo nunca antes utilizado nessa plataforma , e depois teria de jogar o montante de deposito feito por Skrill para então poder efectuar o saque ....o que não seria problema ...o problema está na dificuldade em acessar de novo à plataforma ..
No entanto se necessitarem de comprovativos poderei enviar...
Automaticky přeloženo: