Ok, doufám, že to nebude trvat moc dlouho a můžu napsat, že už je to vyřešené.
Moc děkuji za rychlost 🙂
Ok, I hope it doesn't take too long and I can write that it is already resolved.
Thank you very much for the speed 🙂
Ok, espero q no tarden tanto y poder escribir que ya está resuelto.
Muchas gracias por la rapidez 🙂
Ahoj. Chat funguje, ale nevěnují moc pozornosti
Hello. The chat does work but they don't pay much attention
Hola. El chat si funciona pero no hacen mucho caso
Ahoj,
Nakonec jsem měl štěstí. Včera nejen že schválili mé odstoupení od smlouvy, ale okamžitě jsem jej obdržel. Nějakou radu dávám. Strávil jsem tři dny, aniž bych napsal zákaznickému servisu. Myslím, že čím více si stěžujete, tím méně vám věnují pozornost
Hello,
Finally I was lucky. Yesterday they not only approved my withdrawal but I received it instantly. Some advice I give. I spent three days without writing to customer service. I think the more you complain the less they pay attention to you
Hola,
Finalmente he tenido suerte.Ayer no solo me aprobaron el retiro sino que lo recibí al instante. Un consejo que doy. Me tiré los tres días sin escribir a atención al cliente. Creo que cuanto más te quejes menos caso te hacen
Ahoj, jsem rád, že se ti konečně podařilo vybrat peníze. Nečekal bych, že to přijde přes víkend, ale kdykoli to přijde, je asi nejdůležitější, že to máš. 🎉☘️
Jak dlouho vám však celkem trvalo vybrat peníze? Jakou metodu jste použili k jejímu stažení? 🙂
Hey, I'm glad you finally managed to withdraw the money. I wouldn't have expected it to come over the weekend, but whenever it does, it's probably the most important thing that you have it. 🎉☘️
However, how long did it take you in total to cashout ? What method did you use to withdraw it ? 🙂
Nakonec 5 dní.
Zpočátku jsem kartu zkoušel a tehdy ji stáhli zpět. Udělal jsem to převodem a fungovalo to
In the end 5 days.
Initially I tried the card and that's when they pulled it back. I did it by transfer and it worked
Al final 5 días.
Inicialmente lo intenté a la tarjeta y fue cuando lo echaron para atrás. Lo hice mediante transferencia y funciono
Děkuji za objasnění. Počítal bych s tím, že 5 dní není nakonec tak moc. Budete zde hrát dál nebo vás celá tato situace trochu odradila ? 🤔
Thanks for the clarification. I would reckon that 5 days is not so much in the end. Are you going to continue playing here or did this whole situation discourage you a bit ? 🤔
Zatím ne. Po shlédnutí dalších komentářů neriskuji.
Not for the moment. I'm not taking any chances after seeing other comments.
De momento no. No me arriesgo después de ver otros comentarios
To je logické vysvětlení. Sám máte také nějaké zkušenosti, takže to můžete objektivně zhodnotit.
Pokud si zde ještě někdy zahrajete nebo půjdete do jiného kasina, klidně mi dejte vědět, jak to tam chodí.
Přeji vám, abyste měli co nejvíce vítězných seancí. ☘️🤞
This is a logical explanation. You have also had some experience yourself so you can evaluate it objectively.
If you ever play here again or go to any other casino, feel free to let me know how it goes there.
I will wish you to have as many winning sessions as possible. ☘️🤞
Dobrý večer, také čekám na rozhodnutí kasina Spinanga ohledně výběru, který mě donutil provést 3x vklad a hrát částku vkladu v sázce a ani poté nedostávám odpověď, v kromě toho teď nemám ani přístup k platformě, kterou mám. Pro přístup k platformě si musím půjčit další vybavení, pokud chci něco dělat, konzultovat, mluvit atd., může mi prosím někdo pomoci?
Good evening, I am also waiting for a resolution from the Spinanga casino, in relation to a withdrawal that forced me to make a deposit 3 times and play the amount of the deposit in a bet and even then I do not receive a response, in addition to now I do not even have access to platform I have. To access the platform I have to borrow other equipment if I want to do something, consult, talk etc, can anyone help me please?
Boa Noite também estou à espera de uma resolução por parte do casino Spinanga , em relação a um saque que por 3 vezes me obrigaram a fazer um deposito jogar o valor do deposito em apposta e mesmo assim não obtenho resposta , além de agora nem acesso a plataforma tenho . para ter acesso a plataforma tenho de pedir outro equipamento emprestado se quiser fazer algo , consultar falar etc, alguém me pode ajudar por favor
Potřebuji vaši pomoc s problémy s výběrem v kasinu spinanga, nevím, co mám dělat, ale mám vše zdokumentované
I need your help please with withdrawal problems at spinanga casino, I don't know what to do but I have everything documented
Preciso de vossa ajuda popr favor problemas de levantamento no casino spinanga , não sei o que fazer mais tenho tudo documentado
Nazdárek!
Nemohu říci, že bych vašemu problému docela dobře rozumím, ale důležitější je, aby byla vaše stížnost aktuální. Nyní jste na řadě, takže prosím, přejděte ke stížnosti odtud a postupujte podle pokynů.
Krisitna je však vaším vykladačem stížností.
Hey there!
Can't say I understand your issue pretty well, but the more important thing is to keep your complaint updated. It is your turn now, so please, access the complaint from here and follow the instructions.
Krisitna is your complain handler, though.
Začátečník
PŘED MINUTOU originální
Překlad
Dobré ráno a mnohokrát vám děkuji za snahu mi pomoci. Budu více než rád, pokud se záležitost vyřeší a pomůže vám udržet vaše webové stránky a podporu v provozu.
V odpovědi na vaši první otázku jsem nikdy neprovedl úspěšný výběr, všechny byly zrušeny.
Pokud jde o časy, pokusil jsem se odstoupit asi 4krát.
Ověření KYC nebylo nikdy požadováno, ani nebylo nikdy překročeno.
Co se týče platby Skrill, je to jediná metoda, kterou jsem nepoužil, po provedení tolika vkladů musím hrát znovu, ukázalo se, že mi momentálně odřízli přístup k platformě, ke které nemám přístup , to znamená, že abych měl přístup, musím k němu přistupovat prostřednictvím zařízení, které se na této platformě nikdy předtím nepoužívalo, a pak byste museli vložit částku vytvořenou Skrill, abyste mohli vybrat... což by nebyl problém.. problém spočívá v obtížnosti opětovného přístupu na platformu.
Pokud však potřebujete důkaz, mohu poslat...
Noob
A MINUTE AGOOriginal
Translation
Good morning, and thank you very much for trying to help me, I will be more than happy if the matter is resolved to help keep your website and support up and running.
Answering your first question, I have never made a successful withdrawal, all of them have been cancelled.
As for the times I tried to withdraw about 4 times.
KYC verification was never requested, nor was it ever exceeded.
As for Skrill payment, this is the only method I haven't used, after making so many deposits I have to play again, it turns out that currently they have cut off my access to the Platform, which I don't have access to, that is, to have access I have to access it through a device never used on this platform before, and then you would have to deposit the amount made by Skrill to be able to withdraw... which would not be a problem... the problem lies in the difficulty in accessing the platform again..
However, if you need proof, I can send...
Novato
HÁ UM MINUTOOriginal
Tradução
Bom dia , e muito obrigado por me tentarem ajudar terei maior prazer se vir o assunto resolvido de contribuir para manter vosso Site e apoio em funcionamento .
Respondendo a vossa primeira questão , não nunca fiz um saque bem sucedido todos eles foram cancelados.
quanto ás vezes que tentei fazer o saque umas 4 vezes.
A verificação KYC nunca foi pedida, nem nunca foi ultrapassada.
quanto ao pagamento skrill esse é o unico meio que nao utilizei , depois de tantos depositos feitos tenho de jogar de novo, acontece que actualmente cortaram-me o acesso à Plataforma o que não tenho acesso , ou seja para ter acesso tenho de acessar por um dispositivo nunca antes utilizado nessa plataforma , e depois teria de jogar o montante de deposito feito por Skrill para então poder efectuar o saque ....o que não seria problema ...o problema está na dificuldade em acessar de novo à plataforma ..
No entanto se necessitarem de comprovativos poderei enviar...
Mám také problémy s kasinem Posido, ale nejprve bych rád viděl vyřešený tento problém se Spinanga
I'm also having problems with Posido casino, but first I would like to see this one with Spinanga resolved
Também estou a ter problemas com a Posido casino , mas primeiro gostaria de ver resolvido este da Spinanga
Viděl jsem, že se vám již podařilo aktualizovat vlákno stížností. Nemuseli jste to sem dávat, sice je to v pořádku, ale to nejdůležitější jste vyřídili. Doufám, že náš tým dokáže přijít na kloub tomu, co se stalo, a pomoci vám.
Pokud jde o další kasino, doporučuji vám, abyste o něm napsali zde: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion
I saw that you already managed to update the complaint thread. You didn't have to post it here, although it's okay, but you've handled the most important thing. I hope our team can get to the bottom of what happened and help you.
As for the other casino, I'd encourage you to write about it here: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion
Ověření katastrofa
Selfie s ID na pozadí webové stránky kasina téměř nemožné
Na platbu čekáte 9 dní a poté probíhá proces ověření
neuvěřitelný
Verification a disaster
Selfie with ID in the background Casino website almost impossible
You have been waiting for payment for 9 days and then there is a verification process
incredible
Verifizierung eine Katastrophe
Selfie mit Ausweis im Hintergrund Website des Casinos fast unmöglich
seit 9 Tagen wartet man auf Auszahlung und dann kommt so ein Verifizierung verfahren
unglaublich
Chápu, že pokud čekáte na peníze, ověření to jen zdrží a není to nejpříjemnější. Obávám se ale, že pokud se vám to nepodaří projít, nebudete moci ani odstoupit. Takže bych spolupracoval s kasinem a pak snad nebudou žádné potíže.
Podařilo se vám však pořídit selfie, o které vás požádali? 🙂
I understand that if you are waiting for money, the verification will only delay it and it is not the most pleasant. But I am afraid that unless you succeed in passing it, then you will not be able to withdraw either. So I would cooperate with the casino and then hopefully there won't be any difficulties.
However, did you manage to take the selfie they asked you to take? 🙂
Mám také problémy s kasinem Posido, ale nejprve bych rád viděl vyřešený tento problém se Spinanga
I'm also having problems with Posido casino, but first I would like to see this one with Spinanga resolved
Também estou a ter problemas com a Posido casino , mas primeiro gostaria de ver resolvido este da Spinanga
Viděl jsem, že jste se pokusili upravit tento příspěvek. Požádal jsem vás o komentář k kasinu Posido ve vlákně, které je mu věnováno. Poslal jsem vám také odkaz, abyste to nemuseli hledat, takže ještě jednou, pokud o tom chcete něco sdílet a máte tedy problém, zmiňte to zde v tomto vláknu: https:// casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion a uvidíme, co se dá dělat.
Děkuji mnohokrát.
I saw you tried to edit this post. I did ask you to comment about Posido Casino in the thread that is dedicated to it. I've also sent you a link so you don't have to search for it, so once again, if you have something you want to share about it and therefore have a problem, mention it here in this thread: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion and we'll see what we can do.
Thank you very much.
Selfie fungovalo, ale stále selhalo kvůli bankovnímu ověření pdf a ověření adresy ☹️☹️
Selfie worked but still failed due to bank verification pdf and address verification ☹️☹️
Selfie hat funktioniert scheitert noch an Banknachweisen pdf und Adressnachweis ☹️☹️
Zdá se, že je o krok blíž konci.
Možná se můžeme zaměřit na pochopení toho, co je špatného na dokumentu, který jste poskytli k potvrzení vaší adresy a vlastnictví bankovního účtu. Můžete mi prosím pomoci určit důvod odmítnutí?
One step closer to the end, it seems.
Maybe we can focus on understanding what is wrong with the document you provided to confirm your address and bank account ownership. Can you help identify the rejection reason, please?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.