FórumDiskuze stížnostíScammed by Spinanga, důkaz poskytnut.

Scammed by Spinanga, důkaz poskytnut.

před 10 měsíci od CasinoBob
|
2488 zobrazení 13 odpovědí |
|
před 10 měsíci

Nedávno jsem vyzkoušel tuto stránku a byl jsem podveden a byly mi ukradeny vklady.


Vložil jsem pomocí Etheria a potvrdil, že transakce proběhla na správné ID.


zde můžete vidět adresu peněženky spojenou s mým účtem.


file


ID je: 0x91fe7d47f85f5e6138c63de826db01c2f66c5fee


To ukazuje, že můj vklad byl úspěšný


file


a dále můžete vidět, že blockchain byl přijat a jsou v něm peníze (dříve jsem úspěšně provedl jeden vklad 100, poté neúspěšný vklad 292 a zkusil jsem to znovu s 50 cad)



file


nikdy však nepřipsali peníze na můj účet v kasinu.


jak můžete vidět zde


file



Když jsem požádal o pomoc, odhlásili mě, aby mě vyhodili z chatu, takže jsem nemohl dostat žádné odpovědi ani pomoc. Peníze jsou v peněžence a odpovídají mé peněžence, ale můj účet je nemá. Zůstatek je nulový.


proto ukradli finanční prostředky a nepřipsali je na můj účet. Totální a úplný podvod. co se dá dělat?

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
CasinoBob
před 10 měsíci

Jen doplním, že další aktualizace se očekávají ve vláknu stížnosti 👈

Doufejme, že řešení je možné.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, vložil jsem nějaké peníze na Spinanga a vyhrál 1 500 €

zeptal jsem se

3 výběry 500 € denně

Od prvního výběru uběhly 3 dny, stále nic, psal jsem týmu podpory na chatu, řekli mi, že výběr trvá 3 až 5 pracovních dnů, když na webu je napsáno, že výběry kryptoměn jsou velmi rychlé, může někdo pomoci já jsem zoufalý

Automaticky přeloženo:
vadimcolatruglio
před 10 měsíci

Ahoj, myslím, že pokud vám kasino řekne, že je to 3-5 dní, pak budete muset být s výběrem trpěliví, i když chápu, že pokud vybíráte pomocí krypto metody, očekáváte, že to bude rychlejší.

Také bych se chtěl zeptat, zda máte ověřený svůj účet?

Každopádně, jak jsem řekl, zkus chvíli počkat. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže pokud je to jen pár dní, myslím, že je to v pořádku. Dokud kasino komunikuje a říká vám, jak to je, je to vždy dobré znamení.

Pokud se nic nezmění, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

ahoj ano budu čekat až 14 dní v případě že mi neakceptují výběr co mám dělat??

ne ohledně ověření účtu mi řekli, dokud se vás nezeptáme, v tuto chvíli nezáleží na ověření, výběr bude akceptován, pokud budou problémy, bude nutné jej ověřit

Automaticky přeloženo:
vadimcolatruglio
před 10 měsíci

Co se týče ověřování, chápu, kasino má zřejmě takový proces a dokud nepožadují dokumenty, ověřovat nemusíte.

Samozřejmě, pokud jde o výběr a skutečnost, že kasino to nepřijme, myslím, že by to mělo mít důvod. Pokud ne, dejte mi vědět a náš tým se vám pokusí pomoci, jakmile uplyne zmíněný čas.

Pevně však věřím, že své peníze dostanete, protože index bezpečnosti je na našich stránkách poměrně vysoký a viděl jsem, že vyřešili spoustu stížností . Prozatím doufám, že nebudete potřebovat asistenci a kasino svůj termín dodrží.

Pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj ano, počkám do příštího týdne v případě problémů s platbou zkusím to změnit

Pokud platba nedorazí budu Vás obratem kontaktovat, moc děkuji za pomoc

Automaticky přeloženo:
vadimcolatruglio
před 10 měsíci

Jasná věc. Budeme tu, pokud nás budete potřebovat. Neváhejte se zeptat, pokud vás něco ohledně procesu zajímá. 😉 Vím, že je toho hodně.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, nakonec vše proběhlo v pořádku, odběry dorazily

po více než týdnu ale dorazili děkuji moc za veškerou podporu


Automaticky přeloženo:
vadimcolatruglio
před 9 měsíci

ho ho!

Děkujeme, že se vracíte s touto skvělou zprávou! Jak dlouho tedy ověření trvalo? Nějakou konkrétní platební možnost, kterou byste nedoporučovali upřednostňovat, možná?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ano, ahoj

takže pokud jde o platby, jsou všechny takové, říká se 1-3 pracovní dny, ale trvá to nejméně 3-5 pracovních dnů

Každopádně jste byli moc hodní, moc děkujeme

Automaticky přeloženo:
vadimcolatruglio
před 9 měsíci

Dobré vědět!

Jsem ráda, že se ti společnost líbila, Jaro je tady ten pravý správce 🙂.

Pokud budete někdy něco potřebovat nebo se jen budete chtít podělit o pár myšlenek s ostatními hráči, kdykoli se vraťte.

👍

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, mám nový problém v kasinu gretwin. Už nikdy nebudu hrát v cizím kasinu

Požádal jsem o výběr ve výši 500 EUR

přes moji Mastercard ze které jsem vkládal na domovské obrazovce výběru mi bylo napsáno že jsem žádal o výběr přes pay mail ale není tomu tak jsem je kontaktoval řekli mi že je to taška nebo chyba

po 3 dnech mi kasino pošle e-mail, že výběr byl dokončen, nic nepřišlo

když píšu live chat, píše to chyba Už nevím, co mám dělat


Automaticky přeloženo:
vadimcolatruglio
před 9 měsíci

Ahoj!

Neboj, zkusím to promyslet.

Jen aby byla časová osa správně aktualizována, kdy jste dostali e-mail, že peníze byly odeslány?

Z nějakého důvodu si myslím, že jste preferovali bankovní převody, ale nemohu to s jistotou říci. Někdy to trvá více dní než obvykle, takže bych počkal do pondělního večera.

Chyba je špatná, takže se soustřeďme na e-maily. I tak bych požádal o ID transakce e-mailem, nejlépe prostřednictvím odpovědi na poslední e-mail, který jste dostali od podpory. Co myslíš?

Nezapomeňte se vrátit a aktualizovat nás. 🙏

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky