DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 19)

před 10 měsíci od Miikkuli
|
83 588 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...18 19 20...36
Apostolos
před 6 měsíci

Promiň!!14 dní za výběr????neuvěřitelné!!

Automaticky přeloženo:
Thanosmatza
před 6 měsíci

Jde o to, že spolu vycházejí, brácho

Automaticky přeloženo:
Apostolos
před 6 měsíci

Omlouvám se, ale nesouhlasím!! Nyní čekám 8 dní a žijeme v roce 2024. Všechny překlady jsou v současné době téměř automatizované. 8 dní v našich dnech je zcela nepřijatelné bez důvodu….

Automaticky přeloženo:
Thanosmatza
před 6 měsíci

Bratře, otevři stížnost a vysvětli co a jak.

Automaticky přeloženo:
livetimelv
před 6 měsíci

děkuji živě! Už jsem to udělal..

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,


Požádal jsem o výběr před 8 dny (uplynulo 6 pracovních dnů) a kasino nepokračovalo s výběrem 100 EUR. Čelí zpoždění, říkají, nikdo mi neřekl, co se skutečně děje!! Viděl jsem, že téměř všichni máte problém s výběrem? Jak se vám podařilo získat peníze?


opravdu toto kasino platí. Říkají, že rychlá platba maximálně tři pracovní dny. Ale to zpoždění je obrovské. Je to poprvé, co čekám tolik času.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, říkáš, že ti kasino neřeklo nic víc, než že to má zpoždění ano? Podle toho, co jste měli možnost si přečíst, je to pravda, někdy to trvá poslat peníze z kasina a vidím, že vám alespoň svými zkušenostmi pomohl i další hráč.

Každopádně, máte zde ověřený účet? Je to váš první výběr zde?

Navíc dáváme kasinům přesně 14 dní na to, aby vše potřebné vyřídily a peníze poslaly. Pokud se tedy po této době nic nezmění, určitě nám dejte vědět a my se pokusíme pomoci.

Doufejme, že to nebude nutné a vrátíte se s aktualizací, že jste již prostředky obdrželi. 😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můj účet v tuto chvíli nepotřebuje ověření. Je to můj první výběr. Důvod zpoždění však neuvedli. Momentálně jsme na 10. dni.


Automaticky přeloženo:
Thanosmatza
před 6 měsíci

Děkuji za informativní odpověď. Doufám, že se to co nejdříve vyřeší a dostanete své peníze nebo důvod k tomu, co se děje. Předpokládal jsem, že to může být ověření, ale protože říkáte, že není, tak to musí být něco jiného.

Každopádně budeme muset být trpěliví a čekat, co se bude dít dál, a pokud se nic nestane, náš tým přijde a pokusí se kasino kontaktovat.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, chci se dostat do kasina, ale chat nefunguje!!


Myslíte, že ty peníze, co jsem vyhrál, opravdu dostanu????



Vyžádejte si informace

Automaticky přeloženo:
amarcallejon
před 6 měsíci

Zkoušeli jste je kontaktovat e-mailem? Viděli jsme, že jste zde úspěšně odeslali stížnost s naším týmem, takže doufejme, že váš problém bude vyřešen. Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Připojuji se k seznamu těch, které toto kasino podvedlo. Dva dny jsem čekal na výplatu 500 eur a dnes to zrušili s tím, že to bylo kvůli problémům s dodavatelem. Požádal jsem o to znovu a samozřejmě musím ještě 3 dny počkat. Po přečtení toho, co zde lidé říkají, jsem došel k závěru, že jsem byl podveden.

Podařilo se někomu zaplatit?

Automaticky přeloženo:
Danroxer
před 6 měsíci

Zatím jsem neobdržel žádnou zpětnou vazbu k platbě.


Nechtěli, abyste se ověřili?


Dejte mi prosím vědět, mám problém, že nefunguje chat.

Automaticky přeloženo:
Danroxer
před 6 měsíci

Prosím, mohl by mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
amarcallejon
před 6 měsíci

Poslal jsem dokumentaci, aby si to mohli ověřit, a řekli mi, že to není nutné. Dnes odpoledne mi řekli, že další 3 dny nezačnou dříve než zítra a pokud to potvrdí, protože chytili víkend, na který jsem zapomněl do pondělí

Může mi někdo pomoci reklamovat?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Připojuji se k seznamu těch, které toto kasino podvedlo. Dva dny jsem čekal na výplatu 500 eur a dnes to zrušili s tím, že to bylo kvůli problémům s dodavatelem. Požádal jsem o to znovu a samozřejmě musím ještě 3 dny počkat. Po přečtení toho, co zde lidé říkají, jsem došel k závěru, že jsem byl podveden.

Podařilo se někomu zaplatit?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Chápu, že to tak cítíš, ale podle mého názoru je to opravdu brzy poznat. Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby, zvláště pokud jde o první. Tak snad budou moci peníze brzy poslat a vše bude v pořádku. Určitě nám dejte vědět o dalším postupu ohledně vašeho výběru.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ok, doufám, že to nebude trvat moc dlouho a můžu napsat, že už je to vyřešené.

Moc děkuji za rychlost 🙂

Automaticky přeloženo:
Danroxer
před 6 měsíci

Ahoj,

Funguje váš live chat v kasinu?

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ok, doufám, že to nebude trvat moc dlouho a můžu napsat, že už je to vyřešené.

Moc děkuji za rychlost 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji za sdílení a budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
amarcallejon
před 6 měsíci

Ahoj. Chat funguje, ale nevěnují moc pozornosti

Automaticky přeloženo:
Danroxer
před 6 měsíci

Ahoj,

Nakonec jsem měl štěstí. Včera nejen že schválili mé odstoupení od smlouvy, ale okamžitě jsem jej obdržel. Nějakou radu dávám. Strávil jsem tři dny, aniž bych napsal zákaznickému servisu. Myslím, že čím více si stěžujete, tím méně vám věnují pozornost

Automaticky přeloženo:
1...18 19 20...36
Jít na stránkuz 36 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky