FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

před 7 měsíci od Miikkuli
|
53331 zobrazení 612 odpovědí |
|
1...17 18 19...32
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Dnes provedli 1 ze 3 plateb, které mám, čekám na dvě čekající, doufejme, že jsou všechny provedeny 😊

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 4 měsíci

kam banka nebo neteller?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Na webu Mastercard

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od adrianeec byl odstraněn
před 4 měsíci

A to samé mi řekli na chatu, prý mi napíšou email, co je špatně. nikdy nepíšou... prostě ignorujte a zrušte soubor pro ověření

Automaticky přeloženo:
livetimelv
před 4 měsíci

Omlouváme se, ale nedostávám vaše doporučení druhému hráči, aby ověření zrušil. Proč přesně by to dělal poté, co skutečně dostal svou první platbu? 🤷‍♀️ Mohl byste to vysvětlit?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Již jsem obdržel všechny výběry. Moje rada je, aby doklady byly zaslány přesně podle požadavku, velmi to komplikují, ale pokud si výběry ověří, tak je provedli.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Díky za všechno gurucasinos

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 4 měsíci

To nás těší a určitě nás těší, že se vám nakonec podařilo získat všechny peníze. Pokud jde o ověřování, vždy je nejlepší spolupracovat s kasinem, aby to bylo co nejjednodušší. Pak, jak vidíme, výběry nejsou problém, alespoň ne ve vašem případě.

Každopádně, zůstaneš tady hrát nebo se přesuneš jinam? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Musel jsem mít "rychlé" výběry, protože jsem tentokrát nemusel ověřovat účet🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Nerozumím, co tím myslíš? Obecně jsem o svém případu jen napsal, že mi to neříkají... ale při kontrole a odeslání souboru jim. zruší to

Automaticky přeloženo:
livetimelv
před 4 měsíci

Ahoj,

Myslím, že to bylo nějaké nedorozumění. Děkuji za vysvětlení. Zdá se, že toto kasino spouští ověření KYC pouze v případě potřeby, ne před dokončením každé žádosti o výběr, máte stejný názor?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Musel jsem mít "rychlé" výběry, protože jsem tentokrát nemusel ověřovat účet🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Podle smajlíka byste už teď raději překonali KYC, mám pravdu? 🙂

Ptám se, protože bych preferoval totéž.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

proč to bylo? Nikdy mi nebyly vyplaceny peníze.. a ověření spisu bylo také zrušeno....

Automaticky přeloženo:
livetimelv
před 4 měsíci

Ano, a protože je to pravděpodobně váš první výběr, ověření se ve většině případů provádí v tuto chvíli.

Pokud jde o samotné ověření, viděl jsem, že váš dokument není nikdy přijat a každý den se ptají na to samé. Považuji to za docela nepříjemné a pokud to odmítnou, rád bych věděl důvod. Je vše jasně viditelné, ve formátu požadovaném kasinem a obsahuje dokument vše, co je potřeba?

Každopádně máte stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci, pokud to bude přetrvávat.

Doufám, že se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mně to fungovalo dobře, ale problémy s odvykáním měl i můj kolega.

Automaticky přeloženo:
albusblackbird
před 4 měsíci

Tak jsem rád, že aspoň někomu to bylo v pořádku. Podařilo se vám vydělat peníze v tomto kasinu? Jak dlouho to trvalo, pokud ano? Hraješ tu ještě nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Udělal jsem vše, co požadovali a požadují.... poslal jsem všechny dokumenty... a to, že po Netteleru žádají výpis transakcí, je to, co házím... mohu vám to poslat tak, že můžete sami vidět, co je tam špatně, když si stáhnu soubor ze stránek sám neteller.....

Automaticky přeloženo:
livetimelv
před 4 měsíci

Hmm, nejlepší by bylo poslat to na stížnost, ale pořád by to vyžadovalo odpověď od kasina, co je špatně, když to odmítnou. Nemohu to posoudit, protože v tomto kasinu nepracuji. Ale je logické, že uvedu důvod odmítnutí a řeknu, co je špatně, a ne jen pořád dokola ty samé otázky. Pak nemůžeš vědět, co máš dělat.

Takže jak jsem řekl, pokud se nebudete hýbat, pevně věřím, že se našemu týmu podaří zjistit, co je špatně.

Držím palce a drž nervy. 🤔🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nevím proč, ale nemůžu napsat stížnost. se stránkou je něco špatně....napíšu text a kliknu na ODESLAT,odeslání se roztočí a vše se neodešle....

Automaticky přeloženo:
1...17 18 19...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky