Hmm, nejlepší by bylo poslat to na stížnost, ale pořád by to vyžadovalo odpověď od kasina, co je špatně, když to odmítnou. Nemohu to posoudit, protože v tomto kasinu nepracuji. Ale je logické, že uvedu důvod odmítnutí a řeknu, co je špatně, a ne jen pořád dokola ty samé otázky. Pak nemůžeš vědět, co máš dělat.
Takže jak jsem řekl, pokud se nebudete hýbat, pevně věřím, že se našemu týmu podaří zjistit, co je špatně.
Držím palce a drž nervy. 🤔🤞☘️
Hmm the best thing to do would be to send it to a complaint, but it would still require an answer from the casino as to what's wrong if they reject it. I won't be able to evaluate it since I don't work at this casino. But it is logical for me to give the reason for the rejection and say what is wrong and not just ask the same questions over and over again. Then you can't know what you should do.
So as I said, if you don't move, I firmly believe that our team will be able to find out what's wrong.
Fingers crossed and keep your nerve. 🤔🤞☘️
Automaticky přeloženo: