A to samé mi řekli na chatu, prý mi napíšou email, co je špatně. nikdy nepíšou... prostě ignorujte a zrušte soubor pro ověření
And they told me the same thing in the chat, they said they’ll write me an email about what’s wrong. they never write... just ignore and cancel the file for verification
А мне в чате тоже самое говорят, сказали напишут на емайл в чем дело. так и не пишут.... просто игнор и отмена файла для верификации
Omlouváme se, ale nedostávám vaše doporučení druhému hráči, aby ověření zrušil. Proč přesně by to dělal poté, co skutečně dostal svou první platbu? 🤷♀️ Mohl byste to vysvětlit?
Sorry, but I do not get your recommendation to the other player to cancel the verification. Why exactly would he do that after he actually got his first payment? 🤷♀️ Could you explain, perhaps?
Již jsem obdržel všechny výběry. Moje rada je, aby doklady byly zaslány přesně podle požadavku, velmi to komplikují, ale pokud si výběry ověří, tak je provedli.
I have already received all the withdrawals. My advice is that the documents be sent exactly as requested, they make it very complicated, but if they verify the withdrawals, they made them.
Yo ya he recibió todo los retiros consejo doy es que los documentos se manden tal y como piden lo hacen muy complicado pero si te verifican los retiros los efectuaron
To nás těší a určitě nás těší, že se vám nakonec podařilo získat všechny peníze. Pokud jde o ověřování, vždy je nejlepší spolupracovat s kasinem, aby to bylo co nejjednodušší. Pak, jak vidíme, výběry nejsou problém, alespoň ne ve vašem případě.
Každopádně, zůstaneš tady hrát nebo se přesuneš jinam? 🙂
Well, that makes us happy and we're certainly pleased that you managed to get all your money in the end. When it comes to verification, it's always best to work with the casino to make it as easy as possible. Then, as we can see, withdrawals are not a problem, at least not in your case.
Anyway, will you stay here to play or will you move somewhere else ? 🙂
Nerozumím, co tím myslíš? Obecně jsem o svém případu jen napsal, že mi to neříkají... ale při kontrole a odeslání souboru jim. zruší to
I don't understand what you mean? In general, I just wrote about my case that they don’t tell me... but when checking and sending the file to them. they cancel it
я не понял о чем вы? я вообше просто писал о своем случае что мне не выводят они.. а при проверке и отправлении файла им. они отменяют это
Ahoj,
Myslím, že to bylo nějaké nedorozumění. Děkuji za vysvětlení. Zdá se, že toto kasino spouští ověření KYC pouze v případě potřeby, ne před dokončením každé žádosti o výběr, máte stejný názor?
Hello,
I think this was kind of a misunderstanding. Thank you for the explanation. Seems like this casino only triggers the KYC verification when necessary, not before completing each withdrawal request, do you have the same opinion?
proč to bylo? Nikdy mi nebyly vyplaceny peníze.. a ověření spisu bylo také zrušeno....
Why was that? I was never paid the money.. and the verification of the file was also canceled....
А почему было? мне так и невыплатили деньги.. а верификацию так же отменяют файл....
Ano, a protože je to pravděpodobně váš první výběr, ověření se ve většině případů provádí v tuto chvíli.
Pokud jde o samotné ověření, viděl jsem, že váš dokument není nikdy přijat a každý den se ptají na to samé. Považuji to za docela nepříjemné a pokud to odmítnou, rád bych věděl důvod. Je vše jasně viditelné, ve formátu požadovaném kasinem a obsahuje dokument vše, co je potřeba?
Každopádně máte stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci, pokud to bude přetrvávat.
Doufám, že se to brzy vyřeší.
Yes, and since this is probably your first withdrawal the verification is in most cases done at this time.
As for the verification itself, I have seen that your document is never accepted and they ask the same thing every day. I find it quite annoying and if they do reject it then I would like to know the reason. Is everything clearly visible, in the format requested by the casino and does the document contain all that is necessary ?
Anyway, you have a complaint and our team will try to help you if this persists.
I hope it will be resolved soon.
Tak jsem rád, že aspoň někomu to bylo v pořádku. Podařilo se vám vydělat peníze v tomto kasinu? Jak dlouho to trvalo, pokud ano? Hraješ tu ještě nebo ne?
So I'm glad that at least for someone it was okay. Did you manage to cash out at this casino ? How long did it take if you did ? Do you still play here or not ?
Udělal jsem vše, co požadovali a požadují.... poslal jsem všechny dokumenty... a to, že po Netteleru žádají výpis transakcí, je to, co házím... mohu vám to poslat tak, že můžete sami vidět, co je tam špatně, když si stáhnu soubor ze stránek sám neteller.....
I did everything that they asked and are asking.... I sent all the documents... and the fact that they are asking Netteler for a statement of transactions is what I am throwing... I can send it to you so that you can see for yourself what is wrong there if I download a file from the site the neteller himself.....
я все сделал что они просили и просят.... я все документы отсылала... и то что они просят неттелер выписку транзакций это я кидаю.. могу и вам прислать что бы сами посмотрели что там не так если я скачиваю файл с сайта самого нетеллера.....
Hmm, nejlepší by bylo poslat to na stížnost, ale pořád by to vyžadovalo odpověď od kasina, co je špatně, když to odmítnou. Nemohu to posoudit, protože v tomto kasinu nepracuji. Ale je logické, že uvedu důvod odmítnutí a řeknu, co je špatně, a ne jen pořád dokola ty samé otázky. Pak nemůžeš vědět, co máš dělat.
Takže jak jsem řekl, pokud se nebudete hýbat, pevně věřím, že se našemu týmu podaří zjistit, co je špatně.
Držím palce a drž nervy. 🤔🤞☘️
Hmm the best thing to do would be to send it to a complaint, but it would still require an answer from the casino as to what's wrong if they reject it. I won't be able to evaluate it since I don't work at this casino. But it is logical for me to give the reason for the rejection and say what is wrong and not just ask the same questions over and over again. Then you can't know what you should do.
So as I said, if you don't move, I firmly believe that our team will be able to find out what's wrong.
Fingers crossed and keep your nerve. 🤔🤞☘️
Nevím proč, ale nemůžu napsat stížnost. se stránkou je něco špatně....napíšu text a kliknu na ODESLAT,odeslání se roztočí a vše se neodešle....
I don’t know why, but I can’t write a complaint. there is something wrong with the site.... I write the text and click SEND, the sending spins and everything is not sent....
я незнаю почему но в жалобу я написать немогу. там что то нетак с сайтом.... пишу текст и нажимаю ОТПРАВИТЬ, крутиться отправка и все не отсылается....
Mohl byste zkusit smazat cookies nebo zkusit z jiného prohlížeče se dostat dovnitř a napsat stížnost? Pokud to nebude fungovat, dejte mi vědět. Viděl jsem, že míč je na straně kasina, takže doufám, že odpoví a poskytnou relevantní informace.
Could you try to delete the cookies or try from another browser to get in and write to the complaint ? If that doesn't work let me know. I saw that the ball is in the casino's court so I hope they will reply and give relevant information.
Ahoj,
Požádal jsem o výběr před 8 dny (uplynulo 6 pracovních dnů) a kasino nepokračovalo s výběrem 100 EUR. Čelí zpoždění, říkají, nikdo mi neřekl, co se skutečně děje!! Viděl jsem, že téměř všichni máte problém s výběrem? Jak se vám podařilo získat peníze?
opravdu toto kasino platí. Říkají, že rychlá platba maximálně tři pracovní dny. Ale to zpoždění je obrovské. Je to poprvé, co čekám tolik času.
Hello,
I have asked for a withdraw 8 days ago(6 working days passed) and casino didn’t proceed with the withdraw of 100 EUR.They facing delay they say, no one tells me what is really going on!!I saw that almost everyone here have a problem with the withdraw?How did you manage to get your money?
is this casino paying really. They say that fast payment three working days max. But this delay huge. It is the first time that I am waiting so much time.
Bratře, já, co hraju od začátku roku, provádím výběry, někdy to trvá až 14 pracovních dnů, někdy každé 3 dny. Souvisí to s objemem, teď si myslím, že stejně mají.
Brother, I who have been playing since the beginning of the year make withdrawals, sometimes it takes up to 14 working days, sometimes every 3 days. It has to do with the volume now I think they do anyway.
Αδερφέ εγώ που παίζω από την αρχή του έτους κάνω αναλήψεις κάποιες φορές αργεί μέχρι και 14 εργάσιμες κάποιες φορές στις 3 μέρες . Έχει να κάνει με τον όγκο τώρα πιστεύω πάντως τις κάνουν .
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.