FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před 9 měsíci od Miikkuli
|
68928 zobrazení 683 odpovědí |
|
1...16 17 18...35
Přidat příspěvek
Jaro
před 6 měsíci

Ano, obvykle kdykoli je to možné👍

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

novinka je stejná.. zrušili i ověřovací soubor, který jim je zasílán od netellera, o který žádají a je to. zrušte soubor a začněte znovu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Znáte možná důvod zrušení? Mnohokrát je to kvůli špatnému formátu, takže by to tak mohlo být také?🤷‍♀️🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, obvykle kdykoli je to možné👍

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To je dobré. Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

ne, neznám důvod, protože žádají o zaslání výtisku dubnové transakce, přihlásím se na svůj neteller účet a vyberu měsíc duben a vyberu PDF, jak požádají. a nahraju to na web v sekci ověření, přes den to na stránce jen napíše nahrát to samé a hotovo... v chatu nic neříkají, všichni říkají to samé. nahrajte dokument a je to...a výběr stojí 900 eur. jen se jim nechce platit, to je vše... protože případní ostatní jim pro ověření poslali pas, selfie a fotku s monitorem... vše jim bylo zasláno....

Automaticky přeloženo:
livetimelv
před 5 měsíci

děkuji za příspěvek. Nyní musíme počkat, co náš tým pro stížnosti bude moci s vaším případem udělat a jak jej vyřeší. Aktualizujte také svou stížnost, protože od vás potřebuje nějaké odpovědi. Použijte k tomu prosím tento odkaz . Zde počkáme na případné aktualizace.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ano, již jsme přidali, na co jste se ptali.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pokračujeme stejně po dobu 1 měsíce téměř s těmito dvěma sekcemi proof of address, která poslala prohlášení podle potřeby a může mi někdo vysvětlit, jak posílám sekci selfie, proč fotím svůj obličej, což je to, co požadují a je to Odmítají mě, mluvil jsem s lidmi z chatu a řekli mi, že musím mít web ve 2 úrovních, ničemu nerozumím...nedají mi ověření ani pomoc

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, již jsme přidali, na co jste se ptali.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To je skvělé. Náš tým pro stížnosti již na vašem případu pracuje a brzy se vám ozve.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pokračujeme stejně po dobu 1 měsíce téměř s těmito dvěma sekcemi proof of address, která poslala prohlášení podle potřeby a může mi někdo vysvětlit, jak posílám sekci selfie, proč fotím svůj obličej, což je to, co požadují a je to Odmítají mě, mluvil jsem s lidmi z chatu a řekli mi, že musím mít web ve 2 úrovních, ničemu nerozumím...nedají mi ověření ani pomoc

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mohl bys být konkrétnější, prosím? O jaké selfie žádali? Zkoušeli jste požádat o vysvětlení, když úplně nerozumíte?

Náš tým pro stížnosti na vašem případu pracuje a brzy se vám ozve. Nemusíte mít vůbec žádné obavy. Časovač je vždy nastaven v každé stížnosti pro nás nebo pro hráče, aby odpověděli, a můžete jej vidět v horní části stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji, čekám na odpověď na reklamaci.

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 5 měsíci

Samozřejmě chápu, ale umí odpovědět i na Romiiny otázky. O jaké selfie vás kasino požádalo? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Omlouvám se, pokud si udělám selfie fotku s průkazem totožnosti a webem kasina na pozadí a bude to přijato, zbyla mi adresa, už jsem poslal účet za elektřinu a uvidíme, jestli můžete změnit moje město v mém profilu proč? Není to totéž, již jsem několikrát upozornil, aby to mohli změnit, aby si tento krok ověřili. I když jsem jim poslal i vzor lokality, aby bylo vše v pořádku, doufám, že mě ověří a mohu si vybrat výběry co nejdříve, protože je to 1 měsíc se zpožděním

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 5 měsíci

OK, teď už rozumím. Takže jsi mohl udělat to selfie? Jak to, že je chyba na vašem účtu, jak jste řekl, ve městě? Dali ten špatný?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pokud bude selfie přijato, mám pouze doklad o adrese. Pokud je nesprávně umístěn, není správný, ale poslal jsem několik e-mailů a oficiální doklad o tom, kde bydlím, a řekl jsem jim, aby to změnili. Doufám, že teď ověří můj účet a provedou za mě kontroly. výběry čekám měsíc na 1500 eur

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Doufám, že je vše opraveno, protože moje stížnost je dlouhá, zeptal jsem se, zda by mohli kontaktovat kasino, protože jsem již poslal všechny dokumenty správně a potřebuji výběry, je to dlouhá doba čekání...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dnes byl můj účet ověřen a poslali mi e-mail s žádostí o jeden z mých 3 výběrů. Doufejme, že budou rychlé a budu moci mít své 3 výběry 🤞

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 5 měsíci

To zní slibně, řekl bych. Nezapomeňte nás informovat.

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 5 měsíci

v pohodě, řekni mi, kde to bereš?

ale pořád mi neříkají to samé a žádají mě o stejný soubor, který už skoro měsíc posílám. Všechny dokumenty jsem jim nahrál přes stránky v sekci Ověření a selfie fotky a na pozadí monitoru.. tohle všechno prošlo.. a když požadují transakci neteller.. stáhnu si pdf soubor a nahraju na stránky, zruší to a je to a ověření neproběhne.. . upřímně nějaký nesmysl...

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dnes provedli 1 ze 3 plateb, které mám, čekám na dvě čekající, doufejme, že jsou všechny provedeny 😊

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 5 měsíci

kam banka nebo neteller?

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...35
Jít na stránkuz 35 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky