DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 36)

207 470 zobrazení 979 odpovědí |
před rokem
|
1...35 36 37...50
Přidat příspěvek
před rokem

hráč z Řecka Požádal jsem o 3. výběr peněz 500/500/500 od 16. 1. 24 a můj požadavek je stále v počáteční fázi posuzování a ani mě nepožádal o ověření účtu, když mluvím prostřednictvím chatuji s někdo, kdo to podporuje, mi říká, že existuje poměr hlasitosti zpoždění

Automaticky přeloženo:
valnikos2 příspěvek smazal/a
před rokem

hráč z Řecka Požádal jsem o 3. výběr peněz 500/500/500 od 16. 1. 24 a můj požadavek je stále v počáteční fázi posuzování a ani mě nepožádal o ověření účtu, když mluvím prostřednictvím chatuji s někdo, kdo to podporuje, mi říká, že existuje poměr hlasitosti zpoždění

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl byste nám prosím znovu poradit s termínem?

Pokud čekáte déle než 14 dní, navrhoval bych, abyste podali stížnost zde s naším týmem a my se ji pokusíme vyřešit.

Chcete-li tak učinit , klikněte na tento odkaz a dejte nám vědět, jak jste na tom.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Prohrál jsem nějaké peníze v tomto kasinu, které nemá žádné limity pro vklad, hru ani výběr. Proces jejich stažení trvá týden nebo déle.


Poté, co jsem požádal o uzavření mého účtu, se na týden zastavili a neustále mi posílali bonusy, aby mě přilákali zpět. Nakonec mě to omrzelo a začal jsem jim říkat drsné věci. Teprve potom tvrdili, že můj účet uzavřeli. Dostal jsem e-mail s potvrzením uzavření, ale neobtěžoval jsem se zkontrolovat, zda je skutečně uzavřen.


O několik týdnů později, když jsem čistil své e-maily, jsem narazil na starou zprávu od nich. Ze zvědavosti jsem klikl na odkaz na jejich stránky. Zadal jsem své přihlašovací údaje, jen abych potvrdil, že přístup k mému účtu byl odepřen – ale k mému překvapení jsem se bez problémů mohl přihlásit k údajně „uzavřenému" účtu.

Pomyslel jsem si: "Dobře, možná se můžu přihlásit, ale pravděpodobně nemůžu vkládat ani hrát." Abych to otestoval, zkusil jsem vložit prostředky a transakce proběhla na „uzavřeném" účtu.


V tu chvíli jsem se rozzuřil. Věděl jsem, že abych mohl vybrat vložené prostředky, budu je muset přehrát, což by zabralo minimálně týden. Hrál jsem o peníze, prohrál jsem téměř všechny a v zůstatku mi zůstalo pouhých 20 EUR. Poté jsem kontaktoval jejich live chat, abych se zeptal, proč jsem mohl vložit a hrát na "uzavřeném" účtu. Po pár minutách mě vyhodili z účtu.


Dodnes jsem od nich nedostal žádnou odpověď ani vysvětlení a zbývajících 20 € si fakticky ponechali (nebo ukradli).


Pak jsem požádal o pomoc Casino Grounds, ale neudělali nic. Řekli mi pouze, že kontaktovali kasino a ignorovali jakékoli další zprávy, které jsem za posledních 7 dní poslal.


Takže nepoužívejte Spinanga nebo "Casino důvody".

Automaticky přeloženo:
roPe
před 11 měsíci

Dobrý den, myslím, že s vámi v této situaci sympatizuji, protože by se to rozhodně stávat nemělo a když vám zavřou účet, tak to tak být musí. Bohužel, často je to přesně to, co jste popsal a není jisté, že kasino váš účet uzavře a vy se už nikdy nebudete moci vrátit. Zřejmě jich je jen pár.

Každopádně je mi líto, že jsi tam vložil znovu, protože jsi zbytečně přišel o peníze. Na druhou stranu, pokud jsi měl uzavřený účet a mohl jsi se tam bez problémů dostat a vložit a pak ti vzali peníze, když jsi je kontaktoval, tak se mi to nezdá. Zvlášť, když jste na tom vkladu evidentně nic nevyhráli.

Neměli byste zájem u nás podat stížnost? Možná by vám mohl pomoci náš tým, i když neříkám, že na 100 %.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobré ráno. Zajímalo by mě, jestli někomu jinému administrativa odepřela bonusy (bez jakéhokoli důvodu), takže nemohu utrácet body, mám mnoho

Automaticky přeloženo:
Kouneli
před 11 měsíci

Je to možné. Jsem ověřený, ale požádali mě o všechny pohyby mé karty Visa za poslední 3 měsíce.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, toto kasino je hrozné, podvedli mě, k nákupu použili moje bankovní údaje a na reklamace nereagují, nic nedělají a kvůli nim mi zablokovali bankovní účet, tedy kromě toho, že mi nedali odstoupení, podvedli mě nákupem, měl jsem od nich škody a ztráty plus porušení soukromí. Nedoporučuji je, může se vám stát to samé. Někteří jsou ostudní, zloději v bílých límečkách.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kasino je spinanga, nevěřte jim, ukazují své podmínky, ale pokud něco uděláte, okamžitě zavřou účet, ale pokud se dopustí jakékoli chyby, umyjí si ruce a nedělají nic, hrozné kasino, nehrajte, neutrácejte své peníze v tomto kasinu, budete podvedeni.

Automaticky přeloženo:
munozingrid550
před 11 měsíci

Promiňte, prosím, jaká byla povaha tohoto podvodu? Jak kasino například použilo vaše bankovní údaje k nákupu? Přál bych si, abych to lépe pochopil, ale cítím, že k tomu potřebuji vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobré ráno. Zajímalo by mě, jestli někomu jinému administrativa odepřela bonusy (bez jakéhokoli důvodu), takže nemohu utrácet body, mám mnoho

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Hej, vidím, že je problém s bonusy. Bohužel se to někdy může stát a není to ojedinělý případ. Také jste se pokusili klást více otázek o tom, co vám řekli? Někdy je to také tím, že hráč často bere bonusy a mezi tím nevkládá, což je docela důležité. Někdy se vám naopak podaří vyhrát třeba pár bonusů a kasino v nich hráče omezí.

víš něco víc?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobré odpoledne, žádal jsem o výběr 5. a jaká náhoda, že v den platby to zruší kvůli problému s dodavatelem, čemu nerozumím, protože pokud vkládám do kasina, musí to kasino samo proveďte platbu mi, mluvím s nimi a nic, oni také nic neřeší, znovu žádám o výběr a samozřejmě teď musím dalších pár dní počkat! A stále mi říkají, že díky mně, že jsem dostal peníze, dodavatel někdy o peníze přijde, chci své peníze, protože je to dobrá částka a chci řešení co nejdříve

Automaticky přeloženo:
xicola13
před 11 měsíci

Dobrý den.

Mohu se zeptat, co máte na mysli kvůli problému s dodavatelem? Znamená to, že váš poskytovatel plateb možná platbu odmítl?

Ověřili jste si to u své banky?

Dejte nám prosím určitě vědět, jak to jde, a pokud se vůbec nehýbe, pokusíme se zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Dobrý den, no nevím, poskytovatel podle nich platbu odmítl, neuvedli mi žádné důvody, jejich fráze byla možná vypadl proud nebo kdo ví, ale musíme začít znovu, nic, včera jsem požádali o výběr znovu a řekli mi, že teď musím znovu čekat, ale přijde víkend a zastaví se až do pondělí, také mi řekli, nebo můžete zrušit a hrát peníze a řekl jsem jim ne, že čekám 5 dní za peníze, které jsem jim řekl, že je potřebuji, protože to byla dobrá suma to by se mému domu hodilo a říkají dobře, že musíte počkat a modlit se, aby to nebylo zrušeno, pokud mi prosím pomozte

Automaticky přeloženo:
xicola13
před 11 měsíci

Ahoj,

Zdá se, že kasino využívá k vyřizování finančních transakcí společnost třetí strany, což, jak jste správně uvedl, by nemělo být problémem žádného hráče.

Mohu vědět, pro jakou možnost platby jste se rozhodli? Možná, že se zeptáte svého poskytovatele plateb na odmítnuté transakce.

Jen si nehrajte s penězi, prosím. Umožňuje vám kasino nastavit limity pro hazardní hry? Pokud ano, můžete pomocí nástroje zabránit ztrátě peněz.

Prozatím se však obávám, že musíme dát kasinu nějaký čas, aby se s touto záležitostí vypořádalo. Pravidelně nás prosím aktualizujte. budeme tady.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ne, chci jen vybrat peníze, ne hrát. Dnes 10. mi to stále nepřišlo, jelikož zrušili výběr a jen mi furt říkají, že asi poskytovatel ztratil internet nebo elektřinu nebo co. Výběr byl proveden stejnou kartou, kterou jsem použil k provedení vkladu. Před tím mi odpovídali dobře a rychle, teď mi odpovídají špatně a pomalu. Potřebuji vybrat ten výběr hned a na všechno zapomenout.

Automaticky přeloženo:
xicola13
před 11 měsíci

Zkoušeli jste v této věci kontaktovat svou banku?

Měl by to být dobrý krok, a pokud vidíte, že to stále nikam nevede, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Pokud mi banka řekla, že nemají ponětí o žádném příjmu, že nic neodmítli, kasino chce, abych zrušil a utratil peníze, ale já nechci zrušit, chci si vybrat své peníze a zapomenout na ně protože hrají pouze s lidmi, dostávají své vklady, zasloužíme si obdržet naše ceny, prosím pomozte mi, protože to bylo téměř 9 dní, aniž bych sbíral něco, co je moje.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ale teď jdu dovnitř a od 9. dne jsem pořídil snímek obrazovky, teď mi to říká, abych požádal o výběr 1. září 2025. Potřebuji vaši pomoc a prosím, abych dostal své peníze zpět

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xicola13
před 11 měsíci

Doporučuji vám ponechat zůstatek nedotčený, shromáždit co nejvíce snímků obrazovky, e-mailu nebo jakýchkoli jiných informačních materiálů a odeslat stížnost najednou.

Začněte prosím tímto zeleným odkazem 👈👈 Postupujte podle otázek, správně odpovídejte, a až se dostanete do bodu, kdy potřebujete věc vysvětlit, udělejte to prosím co nejlépe.

Doufám, že následné přezkoumání problému našimi specialisty by nemělo zabrat mnoho času.


Automaticky přeloženo:
1...35 36 37...50
Jít na stránkuz 50 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.