DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 36)

před 11 měsíci od Miikkuli
|
87 589 zobrazení 701 odpovědí |
|
1...35 36
před měsícem

hráč z Řecka Požádal jsem o 3. výběr peněz 500/500/500 od 16. 1. 24 a můj požadavek je stále v počáteční fázi posuzování a ani mě nepožádal o ověření účtu, když mluvím prostřednictvím chatuji s někdo, kdo to podporuje, mi říká, že existuje poměr hlasitosti zpoždění

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od valnikos2 byl odstraněn
před měsícem

hráč z Řecka Požádal jsem o 3. výběr peněz 500/500/500 od 16. 1. 24 a můj požadavek je stále v počáteční fázi posuzování a ani mě nepožádal o ověření účtu, když mluvím prostřednictvím chatuji s někdo, kdo to podporuje, mi říká, že existuje poměr hlasitosti zpoždění

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mohl byste nám prosím znovu poradit s termínem?

Pokud čekáte déle než 14 dní, navrhoval bych, abyste podali stížnost zde s naším týmem a my se ji pokusíme vyřešit.

Chcete-li tak učinit , klikněte na tento odkaz a dejte nám vědět, jak jste na tom.


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Prohrál jsem nějaké peníze v tomto kasinu, které nemá žádné limity pro vklad, hru ani výběr. Proces jejich stažení trvá týden nebo déle.


Poté, co jsem požádal o uzavření mého účtu, se na týden zastavili a neustále mi posílali bonusy, aby mě přilákali zpět. Nakonec mě to omrzelo a začal jsem jim říkat drsné věci. Teprve potom tvrdili, že můj účet uzavřeli. Dostal jsem e-mail s potvrzením uzavření, ale neobtěžoval jsem se zkontrolovat, zda je skutečně uzavřen.


O několik týdnů později, když jsem čistil své e-maily, jsem narazil na starou zprávu od nich. Ze zvědavosti jsem klikl na odkaz na jejich stránky. Zadal jsem své přihlašovací údaje, jen abych potvrdil, že přístup k mému účtu byl odepřen – ale k mému překvapení jsem se bez problémů mohl přihlásit k údajně „uzavřenému" účtu.

Pomyslel jsem si: "Dobře, možná se můžu přihlásit, ale pravděpodobně nemůžu vkládat ani hrát." Abych to otestoval, zkusil jsem vložit prostředky a transakce proběhla na „uzavřeném" účtu.


V tu chvíli jsem se rozzuřil. Věděl jsem, že abych mohl vybrat vložené prostředky, budu je muset přehrát, což by zabralo minimálně týden. Hrál jsem o peníze, prohrál jsem téměř všechny a v zůstatku mi zůstalo pouhých 20 EUR. Poté jsem kontaktoval jejich live chat, abych se zeptal, proč jsem mohl vložit a hrát na "uzavřeném" účtu. Po pár minutách mě vyhodili z účtu.


Dodnes jsem od nich nedostal žádnou odpověď ani vysvětlení a zbývajících 20 € si fakticky ponechali (nebo ukradli).


Pak jsem požádal o pomoc Casino Grounds, ale neudělali nic. Řekli mi pouze, že kontaktovali kasino a ignorovali jakékoli další zprávy, které jsem za posledních 7 dní poslal.


Takže nepoužívejte Spinanga nebo "Casino důvody".

Automaticky přeloženo:
roPe
před týdnem

Dobrý den, myslím, že s vámi v této situaci sympatizuji, protože by se to rozhodně stávat nemělo a když vám zavřou účet, tak to tak být musí. Bohužel, často je to přesně to, co jste popsal a není jisté, že kasino váš účet uzavře a vy se už nikdy nebudete moci vrátit. Zřejmě jich je jen pár.

Každopádně je mi líto, že jsi tam vložil znovu, protože jsi zbytečně přišel o peníze. Na druhou stranu, pokud jsi měl uzavřený účet a mohl jsi se tam bez problémů dostat a vložit a pak ti vzali peníze, když jsi je kontaktoval, tak se mi to nezdá. Zvlášť, když jste na tom vkladu evidentně nic nevyhráli.

Neměli byste zájem u nás podat stížnost? Možná by vám mohl pomoci náš tým, i když neříkám, že na 100 %.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Jozanctba byl odstraněn
před 2 hodinami

Dobré ráno. Zajímalo by mě, jestli někomu jinému administrativa odepřela bonusy (bez jakéhokoli důvodu), takže nemohu utrácet body, mám mnoho

Automaticky přeloženo:
Kouneli
před 2 hodinami

Je to možné. Jsem ověřený, ale požádali mě o všechny pohyby mé karty Visa za poslední 3 měsíce.

Automaticky přeloženo:
1...35 36
Jít na stránkuz 36 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky