před 6 dny
Lze podat stížnost ke zjištění důvodu uzavření?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
0
Lze podat stížnost ke zjištění důvodu uzavření?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
Chápu to správně, že máte v některých kasinech více účtů? Co konkrétně byste chtěli nahlásit a na co si stěžovat? Pokud máte v kasinu více účtů a kasino na základě toho, co popisujete, jeden z nich uzavřelo, vždy bych se nejprve v kasinu informoval, jak je možné, že se vám podařilo otevřít další a že máte další.
Pokud tomu tak není a máte všude jen jeden účet a kasino vám žádné peníze nevzalo, jen vám účet zrušili, tak v tom taky nevidím problém a nikam byste s tou reklamací nešli .
Do I understand correctly that you have multiple accounts in some casinos? What specifically would you like to report and what would you like to complain about? If you have multiple accounts at a casino and the casino closed one of them based on what you describe, I would always check with the casino first to see how it is possible that you managed to open another one and that you have another one.
If this is not the case and you only have one account everywhere and the casino did not take any money from you, they just closed your account, I don't see the problem with that either and you wouldn't go anywhere with that complaint.
Můj účet ve Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino byl uzavřen a jsou od stejného majitele a musím zmínit, že jsem je také nepoužíval.
Ale v jiných kasinech jako Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, které jsou také ve vlastnictví stejné společnosti a které jsem nevyužil, jsou stále aktivní.
Proto jsem zvědavý na důvod jejich uzavření, nevím, jestli to není chyba v systému, po aktualizaci soukromí všech těchto kasin.
My account at Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, have been closed, and they are from the same owner and I have to mention that I have not used them either.
But in other casinos like Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, which are also owned by the same company and which I have not used, they are still active.
That is why I am curious to know the reason for having closed them, I do not know if it is an error in the system, after the Privacy update of all these casinos.
Mi cuenta en Vegasino, Betspino. Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, han sido cerradas, y son del mismo propietario y tengo que mencionar que tampoco las he usado.
Pero en otros casino como Rabona, Betriot, librabet, Amunra, que tambien son del mismo dueño y que no las he usado, siguen estando activas.
Por eso es mi curiosidad de saber cual es el motivo de haberlas cerrado, no se si se trata de un error en el sistema, luego de la actualizacion de Privacidad de todo estos casinos.
Možná by bylo dobré se jich zeptat a napsat jim email. Možná, že pokud jste tam neměli žádnou aktivitu, kasino se rozhodlo uzavřít váš účet. Jak jsem již zmínil, pokud tam nemáte žádné peníze, mohou vám to bez udání důvodu zavřít. To, že nemáte zavřené účty v jiných kasinech, vlastně nehraje žádnou roli.
Možná bych tedy zkusil to, co jsem napsal a poslal e-mail do kasin, kde byl váš účet z nějakého důvodu uzavřen, a uvidím, co vám řeknou.
Každopádně vás to jen zajímá nebo byste si v těch kasinech chtěli zahrát?
It might be a good idea to ask them and write them an email. Maybe if you had no activity there, the casino decided to close your account. As I mentioned before, if you don't have any money there, they can close it without giving you a reason. The fact that you don't have accounts closed in other casinos doesn't really play any role.
So maybe I would try what I wrote and send an email to the casinos where your account was closed for a reason and see what they tell you.
Anyway, are you just interested or would you like to play in those casinos?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.