před měsícem
Lze podat stížnost ke zjištění důvodu uzavření?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
0
Lze podat stížnost ke zjištění důvodu uzavření?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
Chápu to správně, že máte v některých kasinech více účtů? Co konkrétně byste chtěli nahlásit a na co si stěžovat? Pokud máte v kasinu více účtů a kasino na základě toho, co popisujete, jeden z nich uzavřelo, vždy bych se nejprve v kasinu informoval, jak je možné, že se vám podařilo otevřít další a že máte další.
Pokud tomu tak není a máte všude jen jeden účet a kasino vám žádné peníze nevzalo, jen vám účet zrušili, tak v tom taky nevidím problém a nikam byste s tou reklamací nešli .
Do I understand correctly that you have multiple accounts in some casinos? What specifically would you like to report and what would you like to complain about? If you have multiple accounts at a casino and the casino closed one of them based on what you describe, I would always check with the casino first to see how it is possible that you managed to open another one and that you have another one.
If this is not the case and you only have one account everywhere and the casino did not take any money from you, they just closed your account, I don't see the problem with that either and you wouldn't go anywhere with that complaint.
Můj účet ve Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino byl uzavřen a jsou od stejného majitele a musím zmínit, že jsem je také nepoužíval.
Ale v jiných kasinech jako Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, které jsou také ve vlastnictví stejné společnosti a které jsem nevyužil, jsou stále aktivní.
Proto jsem zvědavý na důvod jejich uzavření, nevím, jestli to není chyba v systému, po aktualizaci soukromí všech těchto kasin.
My account at Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, have been closed, and they are from the same owner and I have to mention that I have not used them either.
But in other casinos like Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, which are also owned by the same company and which I have not used, they are still active.
That is why I am curious to know the reason for having closed them, I do not know if it is an error in the system, after the Privacy update of all these casinos.
Mi cuenta en Vegasino, Betspino. Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, han sido cerradas, y son del mismo propietario y tengo que mencionar que tampoco las he usado.
Pero en otros casino como Rabona, Betriot, librabet, Amunra, que tambien son del mismo dueño y que no las he usado, siguen estando activas.
Por eso es mi curiosidad de saber cual es el motivo de haberlas cerrado, no se si se trata de un error en el sistema, luego de la actualizacion de Privacidad de todo estos casinos.
Možná by bylo dobré se jich zeptat a napsat jim email. Možná, že pokud jste tam neměli žádnou aktivitu, kasino se rozhodlo uzavřít váš účet. Jak jsem již zmínil, pokud tam nemáte žádné peníze, mohou vám to bez udání důvodu zavřít. To, že nemáte zavřené účty v jiných kasinech, vlastně nehraje žádnou roli.
Možná bych tedy zkusil to, co jsem napsal a poslal e-mail do kasin, kde byl váš účet z nějakého důvodu uzavřen, a uvidím, co vám řeknou.
Každopádně vás to jen zajímá nebo byste si v těch kasinech chtěli zahrát?
It might be a good idea to ask them and write them an email. Maybe if you had no activity there, the casino decided to close your account. As I mentioned before, if you don't have any money there, they can close it without giving you a reason. The fact that you don't have accounts closed in other casinos doesn't really play any role.
So maybe I would try what I wrote and send an email to the casinos where your account was closed for a reason and see what they tell you.
Anyway, are you just interested or would you like to play in those casinos?
Dobrý večer!
Provedl jsem 3 výběry během 6-7-8 dnů (jeden výběr za den) a stále žádný výběr nebyl dokončen a nebyly požadovány žádné dokumenty! První výběry jsou. Setkal se někdo s nějakými problémy s touto konkrétní firmou??
Good evening!
I have made 3 withdrawals in 6-7-8 days (one withdrawal per day) and still no withdrawal has completed, and no documents have been requested! First withdrawals are. Has anyone encountered any problems with this particular company??
Καλησπέρα!
Έχω πραγματοποιήσει 3 αναλήψεις εδώ και 6-7-8 ημέρες (μια ανάληψη ανα ημέρα) και ακομα δεν έχει ολοκληρωθεί καμία ανάληψη, και δεν μου έχει ζητηθεί κανενα έγγραφο! Πρώτες αναλήψεις είναι. Έχει αντιμετωπίσει κανένας κάποια πρόβλημα με την συγκεκριμένη εταιρία;;
Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, kde si můžeš přečíst podobné zkušenosti hráčů. Často se stává, že je to problém, ale kasino nakonec hráčům zaplatí, jen to trvá déle než obvykle. Někdy to trvá až 2 týdny, takže je možné, že je to i váš případ. Dokud nepožádáte o jakékoli dokumenty, ověření nebude nutné, ale budete muset zaplatit.
Pokud se nic nezměnilo a kasino vám nezaplatilo, sdílejte to a my se pokusíme pomoci.
Myslíte, že to zvládnete?
Hi, I've moved your post under the casino where you can read similar experiences of players. It often happens that this is a problem but the casino eventually pays the players, it just takes longer than usual. Sometimes it takes up to 2 weeks, so it is possible that this is the case for you as well. Until you have asked for any documents verification will not be necessary but you will have to pay.
If nothing has changed and the casino hasn't paid you, share it and we'll try to help.
Do you think you can handle it?
Děkuji Jaro, od včerejška se nic nezměnilo, takže počkám tyto dva týdny a budu čekat na další pomoc ze strany kasina!
Thank you Jaro, nothing has changed from yesterday, so I will wait these two weeks and I will wait for any further assistance from casino’s side!
2 týdny se počítají od doby, kdy jste požádali o výběr, takže pokud jste o něj požádali asi před týdnem, nebudete muset čekat další dva týdny, abyste věděli. Všiml jsem si, že se nic nezměnilo, což je škoda, ale věřím, že své peníze nakonec dostanete. Někdy to kasinu trvá déle, ale nakonec hráče vyplatí. Nyní tedy budete muset být trpěliví a uvidíme, co bude dál. 🙂
2 weeks are counted from the time you requested a withdrawal, so if you requested it about a week ago, you won't have to wait another two weeks, just so you know. I noticed that nothing has changed, which is a shame, but I believe that you will eventually get your money. Sometimes the casino takes longer, but eventually they pay out players. So now you will have to be patient and we will see what will happen next. 🙂
Ahoj znovu! Od mého prvního výběru uplynulo 17 dní a stále jsem neobdržel své peníze! To je neuvěřitelné! Je tu někdo z kasina??
Hello again! 17 days have passed from my first withdrawal and I still haven’t received my money! This is incredible! Is anyone from the casino in here??
Budete muset zkontrolovat ostatní stránky, abyste zjistili, zda kasino odpovědělo na některé hráče zde nebo ne. Každopádně koukám, že už jsi podal stížnost t a pevně věřím, že se ti podaří věc vyřešit.
Kasino vám o této situaci neřeklo nic od chvíle, kdy jsme si naposledy dopisovali?
You would have to check the other pages to see if the casino has responded to any players here or not. Anyway, I see that you have already filed a complaint and I firmly believe that you will be able to resolve the matter.
The casino hasn't said anything to you about this situation since the last time we corresponded?
Pouze to, že moje výběry jsou skutečně zpožděny a můj problém postoupí. Obecné věci, ne konkrétní odpověď.
Only that indeed my withdraws are delayed and they will forward my issue. General things, not a specific answer.
Vím, že toto kasino často trvá asi 2 týdny, než vyplatí hráče, ale často, pokud nic neporušil, vyplatí mu to.
Je zřejmé, že s takovými odpověďmi nemůžeme mnoho udělat, a i když to nerad říkám, budeme muset být i nadále trpěliví. Kristina se vám pokusí pomoci a doufám, že to nebude dlouho trvat a kasino kontaktujeme, pokud stále nemáte peníze.
Přál bych si, aby to nebylo nutné a ty bys přišel a řekl, že už jsi to dostal. 😥
I know that this casino often takes around 2 weeks to pay out a player but often if he hasn't broken anything they will pay him out.
Obviously there is not much we can do about such responses and although I hate to say it, we will have to continue to be patient. Kristina will try to help you and I hope it won't take long and we will contact the casino if you still don't have the money.
I wish that wasn't necessary and you would have come forward to say that you have already received it. 😥
Ahoj, myslím, že budeš muset být trpělivý se svými výběry a počkat, až je kasino schválí. Nebylo nutné, abyste ověřili a zaslali kasinu dokumenty? Proč jste zadali tři výběry jinou platební metodou? Obvykle se doporučuje provést to s tím, u kterého jste vložili, takže jsem zvědavý, zda kasino váš výběr odmítne nebo ne.
Na závěr jsem chtěl dodat, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše, co potřebují, a pokud vám peníze nepošlou, můžete nás kontaktovat a my vám doporučíme další postup.
Myslíte, že to zvládnete? 🙂
Hi, I think you'll have to be patient with your withdrawals and wait for the casino to approve them. Wasn't it necessary for you to verify and send the casino the documents? Why did you enter three withdrawals using a different payment method? Usually it is recommended to do it with the one you deposited with, so I wonder if the casino will reject your withdrawal or not.
Lastly, I wanted to add that we give casinos 14 days to sort out everything they need and if they don't send you the money, you can contact us and we'll recommend the next step.
Do you think you can handle it? 🙂
Ale na webu jsme vám neřekli, že to bude trvat 3 dny, protože nejsme kasino. To vám museli říct, ale někdy se stane, že výběry nezvládne pouze kasino. Pokud mají poskytovatele třetí strany, který to řeší, je možné, že musí provést celý výběr.
Zkuste se tedy jen obrnit trpělivostí, nehazardovat s penězi ani nerušit výběr a pevně věřím, že se k vám peníze brzy dostanou.
Pokud ne, budeme tu, abychom vám pomohli.
But we didn't tell you on the website that it would take 3 days because we are not a casino. That's what they must have told you, but sometimes it happens that withdrawals does not handle only casino. If they have a third party provider that handles it, then it's possible that they have to do the whole withdrawal.
So just try to be patient, don't gamble with the money or cancel the withdrawal and I firmly believe that the money will reach you soon.
If not, we will be here to help you.
Zažil jsem 3 výběry 500/500/500
K 16.11.24 a stále je moje žádost zvažována a dnes máme 29.11 a stále nic
I have experienced 3 withdrawals of 500/500/500
As of 16/11/24 and still my application is under consideration and today we have 29/11 and still nothing
Έχω ζήσει 3 αναλήψεις 500/500/500
Από 16/11/24 και ακόμη η αίτηση μου είναι υπό εξέταση και σήμερα έχουμε 29/11 και ακόμα τίποτα
Dobrý den! Nepodařilo se mi ignorovat váš nový účet. Mohl byste prosím potvrdit, že jste si vytvořili nový účet, abyste se mohli vrátit do fóra?
Řekněte nám o jakýchkoli problémech, které máte s účtem, a my se pokusíme je vyřešit.
Pokud jde o kasino, byli jste v minulém týdnu požádáni o dokončení ověřovacího procesu?
Máte prosím přístup k účtu kasina? Všiml jsem si, že se Jaro pokoušel zjistit, zda kasino poskytlo vysvětlení událostí, ale zdá se, že od vás ještě nedostali odpověď. Můžete nám s tím prosím pomoci?
I když vám navrhneme podat stížnost, je třeba tyto záležitosti řešit výslovně, proto se ptám. Doufám, že rozumíte; tak nám prosím dejte vědět podrobnosti.
Hi there! I was unable to ignore your new account. Could you please confirm that you made a new account in order to return to the forum?
Tell us about any problems you are having with the account, and we will try our best to fix them.
In relation to the casino, have you been required to complete the verification process in the past week?
Can you access the casino account, please? I noticed that Jaro was attempting to ascertain whether the casino had provided an explanation for the events, but it appears that we have yet to get the response from you. Can you please help us with that?
Even if we suggest that you file a complaint, these issues need to be addressed explicitly, which is why I am asking. I hope you understand; so, let us know the details, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.