DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 35)

před 10 měsíci od Miikkuli
|
83 086 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...34 35 36
Jaro
před měsícem

Lze podat stížnost ke zjištění důvodu uzavření?

Automaticky přeloženo:
DiegoVB
před měsícem

Chápu to správně, že máte v některých kasinech více účtů? Co konkrétně byste chtěli nahlásit a na co si stěžovat? Pokud máte v kasinu více účtů a kasino na základě toho, co popisujete, jeden z nich uzavřelo, vždy bych se nejprve v kasinu informoval, jak je možné, že se vám podařilo otevřít další a že máte další.

Pokud tomu tak není a máte všude jen jeden účet a kasino vám žádné peníze nevzalo, jen vám účet zrušili, tak v tom taky nevidím problém a nikam byste s tou reklamací nešli .

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Můj účet ve Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino byl uzavřen a jsou od stejného majitele a musím zmínit, že jsem je také nepoužíval.

Ale v jiných kasinech jako Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, které jsou také ve vlastnictví stejné společnosti a které jsem nevyužil, jsou stále aktivní.

Proto jsem zvědavý na důvod jejich uzavření, nevím, jestli to není chyba v systému, po aktualizaci soukromí všech těchto kasin.

Automaticky přeloženo:
DiegoVB
před měsícem

Možná by bylo dobré se jich zeptat a napsat jim email. Možná, že pokud jste tam neměli žádnou aktivitu, kasino se rozhodlo uzavřít váš účet. Jak jsem již zmínil, pokud tam nemáte žádné peníze, mohou vám to bez udání důvodu zavřít. To, že nemáte zavřené účty v jiných kasinech, vlastně nehraje žádnou roli.

Možná bych tedy zkusil to, co jsem napsal a poslal e-mail do kasin, kde byl váš účet z nějakého důvodu uzavřen, a uvidím, co vám řeknou.

Každopádně vás to jen zajímá nebo byste si v těch kasinech chtěli zahrát?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer!

Provedl jsem 3 výběry během 6-7-8 dnů (jeden výběr za den) a stále žádný výběr nebyl dokončen a nebyly požadovány žádné dokumenty! První výběry jsou. Setkal se někdo s nějakými problémy s touto konkrétní firmou??

Automaticky přeloženo:
konstantinosnefros
před měsícem

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, kde si můžeš přečíst podobné zkušenosti hráčů. Často se stává, že je to problém, ale kasino nakonec hráčům zaplatí, jen to trvá déle než obvykle. Někdy to trvá až 2 týdny, takže je možné, že je to i váš případ. Dokud nepožádáte o jakékoli dokumenty, ověření nebude nutné, ale budete muset zaplatit.

Pokud se nic nezměnilo a kasino vám nezaplatilo, sdílejte to a my se pokusíme pomoci.

Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Děkuji Jaro, od včerejška se nic nezměnilo, takže počkám tyto dva týdny a budu čekat na další pomoc ze strany kasina!

Automaticky přeloženo:
konstantinosnefros
před měsícem

2 týdny se počítají od doby, kdy jste požádali o výběr, takže pokud jste o něj požádali asi před týdnem, nebudete muset čekat další dva týdny, abyste věděli. Všiml jsem si, že se nic nezměnilo, což je škoda, ale věřím, že své peníze nakonec dostanete. Někdy to kasinu trvá déle, ale nakonec hráče vyplatí. Nyní tedy budete muset být trpěliví a uvidíme, co bude dál. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj znovu! Od mého prvního výběru uplynulo 17 dní a stále jsem neobdržel své peníze! To je neuvěřitelné! Je tu někdo z kasina??

Automaticky přeloženo:
konstantinosnefros
před měsícem

Budete muset zkontrolovat ostatní stránky, abyste zjistili, zda kasino odpovědělo na některé hráče zde nebo ne. Každopádně koukám, že už jsi podal stížnost t a pevně věřím, že se ti podaří věc vyřešit.

Kasino vám o této situaci neřeklo nic od chvíle, kdy jsme si naposledy dopisovali?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Pouze to, že moje výběry jsou skutečně zpožděny a můj problém postoupí. Obecné věci, ne konkrétní odpověď.

Automaticky přeloženo:
konstantinosnefros
před měsícem

Vím, že toto kasino často trvá asi 2 týdny, než vyplatí hráče, ale často, pokud nic neporušil, vyplatí mu to.

Je zřejmé, že s takovými odpověďmi nemůžeme mnoho udělat, a i když to nerad říkám, budeme muset být i nadále trpěliví. Kristina se vám pokusí pomoci a doufám, že to nebude dlouho trvat a kasino kontaktujeme, pokud stále nemáte peníze.

Přál bych si, aby to nebylo nutné a ty bys přišel a řekl, že už jsi to dostal. 😥

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od valnikos2 byl odstraněn
Příspěvek od valnikos2 byl odstraněn
valnikos2
před měsícem

Ahoj, myslím, že budeš muset být trpělivý se svými výběry a počkat, až je kasino schválí. Nebylo nutné, abyste ověřili a zaslali kasinu dokumenty? Proč jste zadali tři výběry jinou platební metodou? Obvykle se doporučuje provést to s tím, u kterého jste vložili, takže jsem zvědavý, zda kasino váš výběr odmítne nebo ne.

Na závěr jsem chtěl dodat, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše, co potřebují, a pokud vám peníze nepošlou, můžete nás kontaktovat a my vám doporučíme další postup.

Myslíte, že to zvládnete? 🙂

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od valnikos2 byl odstraněn
Příspěvek od valnikos2 byl odstraněn
valnikos2
před měsícem

Ale na webu jsme vám neřekli, že to bude trvat 3 dny, protože nejsme kasino. To vám museli říct, ale někdy se stane, že výběry nezvládne pouze kasino. Pokud mají poskytovatele třetí strany, který to řeší, je možné, že musí provést celý výběr.

Zkuste se tedy jen obrnit trpělivostí, nehazardovat s penězi ani nerušit výběr a pevně věřím, že se k vám peníze brzy dostanou.

Pokud ne, budeme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zažil jsem 3 výběry 500/500/500

K 16.11.24 a stále je moje žádost zvažována a dnes máme 29.11 a stále nic

Automaticky přeloženo:
valnikos3
před 3 týdny

Dobrý den! Nepodařilo se mi ignorovat váš nový účet. Mohl byste prosím potvrdit, že jste si vytvořili nový účet, abyste se mohli vrátit do fóra?

Řekněte nám o jakýchkoli problémech, které máte s účtem, a my se pokusíme je vyřešit.

Pokud jde o kasino, byli jste v minulém týdnu požádáni o dokončení ověřovacího procesu?

Máte prosím přístup k účtu kasina? Všiml jsem si, že se Jaro pokoušel zjistit, zda kasino poskytlo vysvětlení událostí, ale zdá se, že od vás ještě nedostali odpověď. Můžete nám s tím prosím pomoci?

I když vám navrhneme podat stížnost, je třeba tyto záležitosti řešit výslovně, proto se ptám. Doufám, že rozumíte; tak nám prosím dejte vědět podrobnosti.

Automaticky přeloženo:
1...34 35 36
Jít na stránkuz 36 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky