DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 34)

 od Miikkuli
|
116 622 zobrazení 842 odpovědí |
|
1...33 34 35...43

Zbyvaji mi k ověření pouze 2 požadavky které mi neustále zamítaji

jedná se o selfie , výpis účtu za daně období které chtějí a nájemní smlouvu kterou nemám jak poslat protože bydlím u rodičů a nic na mě není napsané

jak mám postupovat ?

Dobrý den, mám problém s poukazem, který mi nebyl vydán kvůli chybě webu. Mám důkaz.

Má smysl zde podávat stížnost?

Automaticky přeloženo:

Mohl byste nám o tom říci více podrobností, prosím?

Jaký druh voucheru jste měli dostat a zkusili jste kontaktovat podporu kasina?

Abychom se pokusili pomoci s touto situací, potřebujeme vědět více, proto prosím odpovězte co nejdříve.

Automaticky přeloženo:

Zbyvaji mi k ověření pouze 2 požadavky které mi neustále zamítaji

jedná se o selfie , výpis účtu za daně období které chtějí a nájemní smlouvu kterou nemám jak poslat protože bydlím u rodičů a nic na mě není napsané

jak mám postupovat ?

V tomto případě bych určitě navrhoval podat stížnost zde s naším týmem. Pokusíme se pomoci s vaším ověřovacím procesem a snad s námi bude komunikovat i kasino, takže vše lze vyřešit.

Sledujte prosím tento odkaz , kde jej můžete odeslat a vše podrobně popsat pro lepší a rychlejší komunikaci.

Jak byste řekli, že s vámi kasino komunikuje? Dostáváte pomoc od podpory, kdykoli je potřeba, nebo ne tolik?

Automaticky přeloženo:

Ahoj, chtěl jsem vědět, jestli toto kasino spinanga platí, když vybíráte peníze, nebo je to podvod. Právě jsem dnes podal první žádost o výběr a trochu se bojím

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Sergius30

To je úřad, který neplatí!

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, ukázalo se, že jsem velmi nervózní. Dnes jsem právě požádal o výběr peněz z kasina Spinanga, ale z toho, co čtu, je vklad velmi pozdě a někdy ani nedorazí. Docela se bojím, protože je frustrující, že necháte peníze a pak nemůžete nic dostat.

Automaticky přeloženo:
Sergius30

Ahoj. Pokud si pročtete toto vlákno, opravdu zjistíte, že toto kasino se obvykle zpožďuje s platbami, ale hráči obvykle dostanou zaplaceno.

Pokud vidíte, že se to opravdu děje již delší dobu, jsme tu, abychom vám pomohli. Jen mějte na paměti, že kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na to, aby pokračovaly v platbě.

Myslím, že je to poprvé, co se odtamtud stahuješ, že? Byli jste požádáni, abyste prošli ověřením?

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobrý den, dobré ráno. Ano, je to správné. Je to poprvé, co vystupuji z tohoto kasina. V tuto chvíli mě o žádné ověření nežádali, ale nevylučuji, že ano.

Automaticky přeloženo:
Romi

Pomůžete mi? Taky mi kasino nechce vyplatit..

Dobrý den, dobré ráno. Ano, je to správné. Je to poprvé, co vystupuji z tohoto kasina. V tuto chvíli mě o žádné ověření nežádali, ale nevylučuji, že ano.

Automaticky přeloženo:

Určitě nás informujte o všem, co se toho týká.

Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na provedení platby, než zasáhneme. Pokud tedy vidíte, že to opravdu trvá dlouho, dejte nám vědět a rádi podáte stížnost, aby vám náš tým mohl pomoci.

Nebojte se, jsme tu pro vás. Dobře?

Automaticky přeloženo:

Pomůžete mi? Taky mi kasino nechce vyplatit..

Řekněte nám prosím více o problému s tímto kasinem? Jen tak bychom mohli pomoci.

Také nám prosím dejte vědět, zda zde máte stejný problém, nebo to byla jen chyba, že jste poslali příspěvek do obou vláken?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi

Děkuji mnohokrát, v každém případě vás budu informovat prostřednictvím obecného chatu s nápovědou. Už mi řekli, že to bude trvat dlouho, protože mají velký objem požadavků.

Automaticky přeloženo:
Sergius30

Informovala vás podpora o této situaci? Že jsou přetíženi výběry?

Uvědomte si prosím, že to není nic neobvyklého, abych řekl pravdu, že se to může stát. Doufejme, že brzy vše vyřeší a vy dostanete své peníze.

Budeme zde čekat na vaši další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Romi

V tuto chvíli jsem dnes obdržel první e-mail, že jeden z mých 3 výběrů byl schválen a co víc, přihlásil jsem se na svůj bankovní účet a dorazil první. Pravdou je, že jsem překvapen, pokud ne, tak z této strany doufám, že to dorazí co nejdříve. Mám ještě 2 další výběry na potvrzení a doručení. Protože jsem udělal 3, budu vás informovat.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Sergius30

To zní opravdu slibně. Děkujeme za tuto aktualizaci a brzy přijďte s další, prosím.😉

Takže skutečně mohlo dojít k určitému zpoždění kvůli mnoha provedeným výběrům. Co říkáte?🤔

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, mám dotaz, Spinanga Casino, chápu, že patří do skupiny Rabidi NV.

Vím, že tato skupina má další kasina, je problém, když mám účty ve všech kasinech patřících stejnému vlastníkovi?

Automaticky přeloženo:
DiegoVB

Dobrý den, nevidím žádný problém, pokud máte účty v každém kasinu z této skupiny. Proč se ptáte, máte nějaké podezření nebo něco, co by mělo být špatně? 🙂

Automaticky přeloženo:

Stává se, že jsem od loňského roku registrován téměř ve všech jejich kasinech a z jednoho okamžiku na druhý mi uzavřeli účet téměř ve všech svých kasinech, aniž by je kdy použili.


Ale jsem registrován i v jiných kasinech, o kterých jsem zjišťoval, že mají také stejného majitele a moje účty zůstávají bez problému aktivní.

Automaticky přeloženo:
DiegoVB

Asi by bylo nejlepší vědět, proč byly některé vaše účty uzavřeny, ale pokud můžete bez problémů používat jiné účty, nevidím problém. Pokud kasino zavře váš účet, má právo tak učinit, pokud tam nemáte žádné prostředky a oni se tak rozhodnou. Bohužel v některých z těchto případů nemusí uvádět důvod.

Nicméně, jak jsem řekl, nevidím důvod, proč si nemůžete otevřít účet v jiném kasinu od tohoto vlastníka, pokud jste neudělali nějaký druh zneužití nebo podvodu proti kasinům, kde jste měli své účty uzavřeny.

Automaticky přeloženo:

Jsou to vlastně kasino, které jsem nikdy nepoužil, jen jsem těm účtům uvěřil, protože podle vašeho hodnocení šlo o bezpečné kasino.

Toto uzavření mých účtů přišlo po aktualizaci ochrany osobních údajů, obdržel jsem několik e-mailů z jejich různých kasin se stejnými informacemi, troufám si říci, že jsou zkopírováním a vložením stejné zprávy.

Jsou některá kasina, kde můj účet neuzavřeli a mohu jej nadále používat, pochyboval jsem, zda to nebylo porušení jejich podmínek, protože chápu, že se nemůžete zaregistrovat více než jednou ve stejném kasinu.

Automaticky přeloženo:
1...33 34 35...43
Jít na stránkuz 43 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky