FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 25)

před 7 měsíci od Miikkuli
|
53069 zobrazení 612 odpovědí |
|
1...24 25 26...32
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

bylo to opět zamítnuto!

Odeslal jsem všechny transakce

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, před pár týdny jsme provedli nějaké vklady na účet mého přítele v kasinu spinanga mou vlastní kartou a poté jsme provedli výběr z karty mého přítele. Po několika dnech bylo požádáno o ověření mého i jeho účtu. V jeho účtu si vyžádejte pro ověření moji vlastní kartu (kterou jsem již odeslal k ověření na svůj vlastní účet). Mám mu poslat svou kartu k ověření nebo bude problém, protože není na jeho jméno?

Automaticky přeloženo:
teoioannou
před 2 měsíci

Protože jsem to udělal ve Stoichiman, je to zcela na nich a na tom, jak dobrým zákazníkem jste pro ně, aby vám udělali laskavost. Pokud máte čekající výběr, nespěchejte s radostí, protože jej mohou zrušit.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nakonec chat přestal odpovídat na stejné zprávy.

S platbami podle nich problémy nejsou a už pěkných pár týdnů čekám xD a platba je ve finální fázi. Nevěřím, že to vyplatí a peníze se pravděpodobně vrátí na hlavní účet...

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nakonec chat přestal odpovídat na stejné zprávy.

S platbami podle nich problémy nejsou a už pěkných pár týdnů čekám xD a platba je ve finální fázi. Nevěřím, že to vyplatí a peníze se pravděpodobně vrátí na hlavní účet...

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file A odepsali takto

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 2 měsíci

Já teď taky čekám na propuštění 17 dní. Každý den jsme prý informovali odpovědné oddělení, že stažení budou považovat za urgentní. Dnes i jako "vysoký" nával. Je mi velmi divné, že se vlastně nic neděje. Na e-maily se neodpovídá a navzdory četným diskusím na živém chatu se záležitost nikam neposunula. Bylo by pro mě fajn získat kontakty na vyšší vedení, aby se věc mohla prověřit.

Automaticky přeloženo:
mikoppirkka
před 2 měsíci

Stejné pro mě

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Myslím, že bych to měl udělat. pomůžeš mi

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vidím, že jste to zvládli sami a proto Tomáš popsal vše, co potřebujete vědět. Zatím budeme muset být trpěliví a čas od času se můžete v kasinu podívat, zda jste se nenaučili něco nového.

Jestli to uděláš, budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, před pár týdny jsme provedli nějaké vklady na účet mého přítele v kasinu spinanga mou vlastní kartou a poté jsme provedli výběr z karty mého přítele. Po několika dnech bylo požádáno o ověření mého i jeho účtu. V jeho účtu si vyžádejte pro ověření moji vlastní kartu (kterou jsem již odeslal k ověření na svůj vlastní účet). Mám mu poslat svou kartu k ověření nebo bude problém, protože není na jeho jméno?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, to je určitě problém, protože vše v kasinu musíte používat výhradně na své jméno. Nemáte povoleno dobíjet cizí účet, takže si myslím, že ověření bude pravděpodobně dost obtížné a nakonec selže. Takové věci jsou základní a jsou vždy napsány v Podmínkách.

Hráli jste v kasinu poprvé?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

bylo to opět zamítnuto!

Odeslal jsem všechny transakce

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ach bože, ani jsem nedoufal, že to kasino znovu odmítne. Uvádějí stále stejný důvod, nebo to tentokrát bylo pro něco jiného?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Tak jsem poslal kompletní historii transakcí jako PDF a pak přišlo tohle!

Kompletní transakci jsem pak znovu odeslal bance

Už tomu všemu nerozumím!

Vždy jsem se všude bez problémů mohl ověřit

file

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od TinoElina byl odstraněn
Jaro
před 2 měsíci

Takhle to trvá už přesně 3 týdny!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano, existuje způsob, jak alespoň získat peníze, které jsou na účtu, zpět

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tak jsem poslal kompletní historii transakcí jako PDF a pak přišlo tohle!

Kompletní transakci jsem pak znovu odeslal bance

Už tomu všemu nerozumím!

Vždy jsem se všude bez problémů mohl ověřit

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To je docela hodně, řekl bych. V tomto případě si budeme muset počkat, co náš tým zjistí a jak se to bude dále vyvíjet, protože v tomto případě opravdu nevím, co říct. Celá věc mi připadá k pláči. Doufám, že vám náš tým bude schopen pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, existuje způsob, jak alespoň získat peníze, které jsou na účtu, zpět

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Určitě můžeš zkusit a požádat o stažení, ale vůbec si nejsem jistý, jak to dopadne. Ale můžeš mi dát vědět.

Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Už nechápu, co chtějí

file

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od TinoElina byl odstraněn
Jaro
před 2 měsíci

Mohli by kartu stále chtít? file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

nejde sem nic nahrát! Tlačítko pro nahrávání je prostě pryč!

file

Automaticky přeloženo:
1...24 25 26...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu