Nakonec chat přestal odpovídat na stejné zprávy.
S platbami podle nich problémy nejsou a už pěkných pár týdnů čekám xD a platba je ve finální fázi. Nevěřím, že to vyplatí a peníze se pravděpodobně vrátí na hlavní účet...
Eventually the chat stopped replying the same messages.
According to them, there are no problems with payments and I have been waiting for a good few weeks xD and the payment is at the final stage. I don't believe that they will pay it out and the money will probably go back to the main account...
W końcu chat przestał odpisywać te same wiadomości.
Według nich nie ma żadnych problemów z wypłatami a czekam już parę dobrych tygodni xD i wypłata na końcowym etapie. Nie wierze że to wypłacą i pewnie znowu pieniądze wrócą na główne konto...
Já teď taky čekám na propuštění 17 dní. Každý den jsme prý informovali odpovědné oddělení, že stažení budou považovat za urgentní. Dnes i jako "vysoký" nával. Je mi velmi divné, že se vlastně nic neděje. Na e-maily se neodpovídá a navzdory četným diskusím na živém chatu se záležitost nikam neposunula. Bylo by pro mě fajn získat kontakty na vyšší vedení, aby se věc mohla prověřit.
I have now also been waiting for discharge for 17 days. Every day it is said that we informed the responsible department that they will consider the withdrawal as urgent. Today even as a "high" rush. It's very strange to me that nothing really happens. Emails are not answered and despite numerous live chat discussions, the matter has not progressed anywhere. It would be nice for me to get the contacts of the upper management so that the matter can be reviewed.
Olen nyt myös odottanut kotiutusta 17 päivää. Joka päivä sanotaan, että ilmoitimme vastaavalle osastolle, että huomioivat noston kiirrellisenä. Tänään jopa "korkeana" kiireenä. On minusta hyvin outoa, että mitään ei oikeasti tapahdu. Sähköposteihin ei vastata ja lukuisista live chat keskusteluista huolimatta asia ei ole edennyt mihinkään. Minusta olisi kiva saada johtoportaan kontaktit, jotta saataisiin asia käytyä läpi.
Vidím, že jste to zvládli sami a proto Tomáš popsal vše, co potřebujete vědět. Zatím budeme muset být trpěliví a čas od času se můžete v kasinu podívat, zda jste se nenaučili něco nového.
Jestli to uděláš, budu tady.
I can see that you have mastered it yourself and therefore Tomas has described everything you need to know. We'll have to be patient for now and you can check back in the casino from time to time to see if you learn anything new.
If you do, I'll be here.
Dobrý den, před pár týdny jsme provedli nějaké vklady na účet mého přítele v kasinu spinanga mou vlastní kartou a poté jsme provedli výběr z karty mého přítele. Po několika dnech bylo požádáno o ověření mého i jeho účtu. V jeho účtu si vyžádejte pro ověření moji vlastní kartu (kterou jsem již odeslal k ověření na svůj vlastní účet). Mám mu poslat svou kartu k ověření nebo bude problém, protože není na jeho jméno?
hello, a few weeks ago we made some deposits to the account of a friend of mine at spinanga casino with my own card and then we made a withdrawal from my friend's card. After a few days, verification was requested on both my account and his account. In his account, ask for my own card for verification (which I have already sent for verification to my own account). Should I send him my card for verification or will there be a problem because it is not in his name?
γεια σας πριν κατι εβδομαδες καναμε καποιες καταθεσεις στο account ενος φιλου μου στο καζινο spinanga με την δικια μου καρτα και στην συνεχεια καναμε αναληψη απο την καρτα του φιλου μου. Μετα απο κατι μερες ζητηθηκε επαληθευση και στο δικο μου και στο δικο του account. Στο δικο του account ζητειτε για επαληθευση η δικια μου καρτα(την οποια την εχω στειλει ηδη για επαληθευση στο δικο μου account). Εγω να του στειλω την καρτα μου για να την επαληθευση η θα υπαρξει προβλημα επειδη δεν ειναι στο ονομα του?
Ahoj, to je určitě problém, protože vše v kasinu musíte používat výhradně na své jméno. Nemáte povoleno dobíjet cizí účet, takže si myslím, že ověření bude pravděpodobně dost obtížné a nakonec selže. Takové věci jsou základní a jsou vždy napsány v Podmínkách.
Hráli jste v kasinu poprvé?
Hi, that's definitely a problem, because you have to use everything in the casino exclusively in your own name. You are not allowed to top up someone else's account, so I think the verification will probably be quite difficult and will end up failing. Such things are basic and are always written in the Terms and Conditions.
Did you play in the casino for the first time ?
Tak jsem poslal kompletní historii transakcí jako PDF a pak přišlo tohle!
Kompletní transakci jsem pak znovu odeslal bance
Už tomu všemu nerozumím!
Vždy jsem se všude bez problémů mohl ověřit
So I sent the complete transaction history as a PDF and then this came!
I then sent the complete transaction to the bank again
I don't understand it all anymore!
I was always able to verify myself everywhere without any problems
Also den kompletten Transaktionsverlauf per pdf habe ich geschickt danach kam dann das !
habe dann auch nochmal die komplette Transaktion der Bank geschickt
verstehe es alles nicht mehr !
konnte mich immer ohne Probleme überall verifizieren
Takhle to trvá už přesně 3 týdny!
It's been like this for exactly 3 weeks now!
Geht jetzt schon seit genau 3 Wochen so !
Ano, existuje způsob, jak alespoň získat peníze, které jsou na účtu, zpět
Yes is there a way at leaste get the money that its in the account back
Tak jsem poslal kompletní historii transakcí jako PDF a pak přišlo tohle!
Kompletní transakci jsem pak znovu odeslal bance
Už tomu všemu nerozumím!
Vždy jsem se všude bez problémů mohl ověřit
So I sent the complete transaction history as a PDF and then this came!
I then sent the complete transaction to the bank again
I don't understand it all anymore!
I was always able to verify myself everywhere without any problems
Also den kompletten Transaktionsverlauf per pdf habe ich geschickt danach kam dann das !
habe dann auch nochmal die komplette Transaktion der Bank geschickt
verstehe es alles nicht mehr !
konnte mich immer ohne Probleme überall verifizieren
To je docela hodně, řekl bych. V tomto případě si budeme muset počkat, co náš tým zjistí a jak se to bude dále vyvíjet, protože v tomto případě opravdu nevím, co říct. Celá věc mi připadá k pláči. Doufám, že vám náš tým bude schopen pomoci.
That's quite a lot I would say. In this case we will have to wait to see what our team finds out and how it will develop further because in this case I really don't know what to say. I find the whole thing a crying matter. I hope that our team will be able to help you.
Už nechápu, co chtějí
I don't understand what they want anymore
verstehe nicht mehr was die möchten
Mohli by kartu stále chtít?
Would they perhaps still like the card?
möchten die vielleicht noch die Karte haben ?
Ten můj běží od 14.06 a neprošlo ani ověření
Mine has been running since 14.06 and not even the verification has passed
Meins läuft seit 14.06 und nicht mal die Verifizierung durch
Vidím, že je pro vás stále těžší to ověřit. Napsal jste na živém chatu, že nemůžete doručovat dokumenty, protože je nemůžete nahrát?
Také jsem si všiml, že stížnost pokročila a nyní by na ni mělo kasino reagovat, takže pevně věřím, že to do celé této situace vnese trochu světla a nakonec se to vyřeší.
Kdyby bylo něco nového, nebojte se napsat.
I can see that this is getting harder and harder for you to verify. You wrote on live chat that it is not possible for you to deliver documents because you cannot upload them ?
I also noticed that the complaint has progressed and now the casino should respond to it, so I firmly believe that it will bring some light to this whole situation and eventually it will be resolved.
If there is anything new, don't hesitate to write.
Dobrý den, dáváme kasinům 14 dní na zaslání peněz hráčům a vidím, že se to ve vašem případě nestalo. Proto bych vám doporučil začít tím, že otevřete stížnost, kde se vám náš tým pokusí pomoci.
V případě zájmu si jej můžete otevřít kliknutím na tento odkaz. ⬅️
Nicméně, protože jste čekali více než 2 týdny, řeklo vám kasino důvod? Podařilo se vám ověřit váš účet? Hráli jste s nějakým bonusem?
Dejte mi vědět, jak si ve své situaci stojíte.
Hello, we give casinos 14 days to send money to players and I see that this has not happened in your case. That's why I would suggest you start by opening a complaint where our team will try to help you.
If you are interested, you can open it by clicking on this link. ⬅️
However, since you have been waiting for over 2 weeks, did the casino tell you the reason ? Were you able to verify your account ? Did you play with any bonus ?
Let me know where you stand in your situation.
Vklad jsem provedl 16.6., měl jsem bonusy a normálně jsem to otočil, pak jsem viděl, že výběry jsou zpožděné a protože jsem měl zůstatek, zrušil jsem je, abych vybral co největší částku. Pak došlo k chybě ve způsobu platby a znovu jsem zrušil a pak znovu odstoupil od té doby se mi každý den vysmívali automatickými odpověďmi a dokonce se mnou mluvil zástupce, jako by mi chtěl říct, neomračujte nás, jsou horší věci
I made a deposit on 6/16, I had bonuses and I turned it over normally, then I saw that the withdrawals were delayed and because I had a balance I canceled them in order to withdraw the largest amount I could. Then there was an error with the payment method and I again canceled and then withdrew again since then every day they mock me with automatic replies and even a representative spoke to me as if to tell me don't stun us there are worse things
Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.