DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 25)

207 926 zobrazení 979 odpovědí |
před rokem
|
1...24 25 26...50
Přidat příspěvek
před rokem

Nakonec chat přestal odpovídat na stejné zprávy.

S platbami podle nich problémy nejsou a už pěkných pár týdnů čekám xD a platba je ve finální fázi. Nevěřím, že to vyplatí a peníze se pravděpodobně vrátí na hlavní účet...

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

file A odepsali takto

Automaticky přeloženo:
MRN93
před rokem

Já teď taky čekám na propuštění 17 dní. Každý den jsme prý informovali odpovědné oddělení, že stažení budou považovat za urgentní. Dnes i jako "vysoký" nával. Je mi velmi divné, že se vlastně nic neděje. Na e-maily se neodpovídá a navzdory četným diskusím na živém chatu se záležitost nikam neposunula. Bylo by pro mě fajn získat kontakty na vyšší vedení, aby se věc mohla prověřit.

Automaticky přeloženo:
mikoppirkka
před rokem

Stejné pro mě

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že bych to měl udělat. pomůžeš mi

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že jste to zvládli sami a proto Tomáš popsal vše, co potřebujete vědět. Zatím budeme muset být trpěliví a čas od času se můžete v kasinu podívat, zda jste se nenaučili něco nového.

Jestli to uděláš, budu tady.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, před pár týdny jsme provedli nějaké vklady na účet mého přítele v kasinu spinanga mou vlastní kartou a poté jsme provedli výběr z karty mého přítele. Po několika dnech bylo požádáno o ověření mého i jeho účtu. V jeho účtu si vyžádejte pro ověření moji vlastní kartu (kterou jsem již odeslal k ověření na svůj vlastní účet). Mám mu poslat svou kartu k ověření nebo bude problém, protože není na jeho jméno?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, to je určitě problém, protože vše v kasinu musíte používat výhradně na své jméno. Nemáte povoleno dobíjet cizí účet, takže si myslím, že ověření bude pravděpodobně dost obtížné a nakonec selže. Takové věci jsou základní a jsou vždy napsány v Podmínkách.

Hráli jste v kasinu poprvé?

Automaticky přeloženo:
před rokem

bylo to opět zamítnuto!

Odeslal jsem všechny transakce

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ach bože, ani jsem nedoufal, že to kasino znovu odmítne. Uvádějí stále stejný důvod, nebo to tentokrát bylo pro něco jiného?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Tak jsem poslal kompletní historii transakcí jako PDF a pak přišlo tohle!

Kompletní transakci jsem pak znovu odeslal bance

Už tomu všemu nerozumím!

Vždy jsem se všude bez problémů mohl ověřit

file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Takhle to trvá už přesně 3 týdny!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, existuje způsob, jak alespoň získat peníze, které jsou na účtu, zpět

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tak jsem poslal kompletní historii transakcí jako PDF a pak přišlo tohle!

Kompletní transakci jsem pak znovu odeslal bance

Už tomu všemu nerozumím!

Vždy jsem se všude bez problémů mohl ověřit

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je docela hodně, řekl bych. V tomto případě si budeme muset počkat, co náš tým zjistí a jak se to bude dále vyvíjet, protože v tomto případě opravdu nevím, co říct. Celá věc mi připadá k pláči. Doufám, že vám náš tým bude schopen pomoci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, existuje způsob, jak alespoň získat peníze, které jsou na účtu, zpět

Automaticky přeloženo:
před rokem

Určitě můžeš zkusit a požádat o stažení, ale vůbec si nejsem jistý, jak to dopadne. Ale můžeš mi dát vědět.

Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Už nechápu, co chtějí

file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Mohli by kartu stále chtít? file

Automaticky přeloženo:
před rokem

nejde sem nic nahrát! Tlačítko pro nahrávání je prostě pryč!

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Požádal jsem o výběr od 22.6. a stále nic

Automaticky přeloženo:
mpatarias777
před rokem

Ten můj běží od 14.06 a neprošlo ani ověření

Automaticky přeloženo:
před rokem

nejde sem nic nahrát! Tlačítko pro nahrávání je prostě pryč!

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že je pro vás stále těžší to ověřit. Napsal jste na živém chatu, že nemůžete doručovat dokumenty, protože je nemůžete nahrát?

Také jsem si všiml, že stížnost pokročila a nyní by na ni mělo kasino reagovat, takže pevně věřím, že to do celé této situace vnese trochu světla a nakonec se to vyřeší.

Kdyby bylo něco nového, nebojte se napsat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Požádal jsem o výběr od 22.6. a stále nic

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, dáváme kasinům 14 dní na zaslání peněz hráčům a vidím, že se to ve vašem případě nestalo. Proto bych vám doporučil začít tím, že otevřete stížnost, kde se vám náš tým pokusí pomoci.

V případě zájmu si jej můžete otevřít kliknutím na tento odkaz. ⬅️

Nicméně, protože jste čekali více než 2 týdny, řeklo vám kasino důvod? Podařilo se vám ověřit váš účet? Hráli jste s nějakým bonusem?

Dejte mi vědět, jak si ve své situaci stojíte.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Vklad jsem provedl 16.6., měl jsem bonusy a normálně jsem to otočil, pak jsem viděl, že výběry jsou zpožděné a protože jsem měl zůstatek, zrušil jsem je, abych vybral co největší částku. Pak došlo k chybě ve způsobu platby a znovu jsem zrušil a pak znovu odstoupil od té doby se mi každý den vysmívali automatickými odpověďmi a dokonce se mnou mluvil zástupce, jako by mi chtěl říct, neomračujte nás, jsou horší věci file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ověření již od 3 týdnů 😩

file

Automaticky přeloženo:
1...24 25 26...50
Jít na stránkuz 50 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.