Ten můj běží od 14.06 a neprošlo ani ověření
Mine has been running since 14.06 and not even the verification has passed
Meins läuft seit 14.06 und nicht mal die Verifizierung durch
Vidím, že je pro vás stále těžší to ověřit. Napsal jste na živém chatu, že nemůžete doručovat dokumenty, protože je nemůžete nahrát?
Také jsem si všiml, že stížnost pokročila a nyní by na ni mělo kasino reagovat, takže pevně věřím, že to do celé této situace vnese trochu světla a nakonec se to vyřeší.
Kdyby bylo něco nového, nebojte se napsat.
I can see that this is getting harder and harder for you to verify. You wrote on live chat that it is not possible for you to deliver documents because you cannot upload them ?
I also noticed that the complaint has progressed and now the casino should respond to it, so I firmly believe that it will bring some light to this whole situation and eventually it will be resolved.
If there is anything new, don't hesitate to write.
Dobrý den, dáváme kasinům 14 dní na zaslání peněz hráčům a vidím, že se to ve vašem případě nestalo. Proto bych vám doporučil začít tím, že otevřete stížnost, kde se vám náš tým pokusí pomoci.
V případě zájmu si jej můžete otevřít kliknutím na tento odkaz. ⬅️
Nicméně, protože jste čekali více než 2 týdny, řeklo vám kasino důvod? Podařilo se vám ověřit váš účet? Hráli jste s nějakým bonusem?
Dejte mi vědět, jak si ve své situaci stojíte.
Hello, we give casinos 14 days to send money to players and I see that this has not happened in your case. That's why I would suggest you start by opening a complaint where our team will try to help you.
If you are interested, you can open it by clicking on this link. ⬅️
However, since you have been waiting for over 2 weeks, did the casino tell you the reason ? Were you able to verify your account ? Did you play with any bonus ?
Let me know where you stand in your situation.
Vklad jsem provedl 16.6., měl jsem bonusy a normálně jsem to otočil, pak jsem viděl, že výběry jsou zpožděné a protože jsem měl zůstatek, zrušil jsem je, abych vybral co největší částku. Pak došlo k chybě ve způsobu platby a znovu jsem zrušil a pak znovu odstoupil od té doby se mi každý den vysmívali automatickými odpověďmi a dokonce se mnou mluvil zástupce, jako by mi chtěl říct, neomračujte nás, jsou horší věci
I made a deposit on 6/16, I had bonuses and I turned it over normally, then I saw that the withdrawals were delayed and because I had a balance I canceled them in order to withdraw the largest amount I could. Then there was an error with the payment method and I again canceled and then withdrew again since then every day they mock me with automatic replies and even a representative spoke to me as if to tell me don't stun us there are worse things
Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα
Vklad jsem provedl 16.6., měl jsem bonusy a normálně jsem to otočil, pak jsem viděl, že výběry jsou zpožděné a protože jsem měl zůstatek, zrušil jsem je, abych vybral co největší částku. Pak došlo k chybě ve způsobu platby a znovu jsem zrušil a pak znovu odstoupil od té doby se mi každý den vysmívali automatickými odpověďmi a dokonce se mnou mluvil zástupce, jako by mi chtěl říct, neomračujte nás, jsou horší věci
I made a deposit on 6/16, I had bonuses and I turned it over normally, then I saw that the withdrawals were delayed and because I had a balance I canceled them in order to withdraw the largest amount I could. Then there was an error with the payment method and I again canceled and then withdrew again since then every day they mock me with automatic replies and even a representative spoke to me as if to tell me don't stun us there are worse things
Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα
No, pokud jste se nedostali dál a stále dostáváte stejné obecné odpovědi, otevřel bych stížnost na odkaz, který jsem s vámi sdílel ve své poslední odpovědi. V tuto chvíli jsem viděl, že kasino má poměrně dost otevřených stížností a mnoho hráčů se potýká se zpožděním ve výběrech, ale nakonec, i když už je to docela dlouhá doba, kasino zatím hráčům zaplatilo.
Pevně tedy věřím, že tomu tak bude i v tomto případě a nebudete mít žádné další problémy.
Pokud se něco změní, dejte mi vědět.
Well, if you didn't get any further and you keep getting the same generic answers then I would open a complaint on the link I shared with you in my last reply. At the moment I've seen that the casino has quite a few open complaints and a lot of players are experiencing a delay in withdrawals, but eventually even though it's been quite a long time the casino has paid the players so far.
So I strongly believe that this will be the case in this instance as well and you will not have any further problems.
If anything changes, let me know.
Takže jste dostali aktualizaci e-mailem, jak je uvedeno na snímku obrazovky, který jste poslali? Pokud ano, jaký byl obsah nebo co vám řekli? Omlouvám se, že čekáte tak dlouho a že to stále nejde ověřit, ztrácel bych trpělivost.
Ale bohužel nám nezbývá nic jiného než čekat.
So did you get the update by email as it says on the screenshot you sent ? If so, what was the content or what did they tell you ? I'm sorry that you've been waiting so long and that it's still impossible to verify, I'd be losing patience.
But unfortunately there is nothing we can do but wait.
Je těžké uvěřit, že za měsíc měli tolik žádostí o výběr... Myslím, že každé sebeúctyhodné kasino by tuto záležitost vyřešilo jinak, místo aby výběr zrušilo po 10 dnech kvůli technické chybě, která delší čekací doba na výběr. Předpisy kasina říkají, že zpracování výběru trvá až 3 pracovní dny a pokud hráč nedodrží předpisy, je okamžitě potrestán... Žádná spravedlnost xD
It's hard to believe that they have had so many withdrawal requests for a month... I think that any self-respecting casino would have solved this matter differently, instead of canceling the withdrawal after 10 days due to a technical error, which makes the waiting time for the withdrawal longer. The casino regulations state that withdrawal processing takes up to 3 business days, and if the player does not comply with the regulations, he is immediately punished... No justice xD
Ciężko w to uwierzyć że mają aż tyle zleceń wypłat od miesiąca... Myślę że każde szanujące się kasyno rozwiązało by tą sprawę inaczej a nie po 10 dniach anulowało wypłatę przez błąd techniczny, przez to czas oczekiwania na wypłatę się wydłuża. W regulaminie kasyna jest napisane że przetwarzanie wypłaty trwa do 3 dni roboczych, a jak gracz nie będzie się stosował do regulaminu to jest od razu karani... Brak sprawiedliwości xD
Je těžké uvěřit, že za měsíc měli tolik žádostí o výběr... Myslím, že každé sebeúctyhodné kasino by tuto záležitost vyřešilo jinak, místo aby výběr zrušilo po 10 dnech kvůli technické chybě, která delší čekací doba na výběr. Předpisy kasina říkají, že zpracování výběru trvá až 3 pracovní dny a pokud hráč nedodrží předpisy, je okamžitě potrestán... Žádná spravedlnost xD
It's hard to believe that they have had so many withdrawal requests for a month... I think that any self-respecting casino would have solved this matter differently, instead of canceling the withdrawal after 10 days due to a technical error, which makes the waiting time for the withdrawal longer. The casino regulations state that withdrawal processing takes up to 3 business days, and if the player does not comply with the regulations, he is immediately punished... No justice xD
Ciężko w to uwierzyć że mają aż tyle zleceń wypłat od miesiąca... Myślę że każde szanujące się kasyno rozwiązało by tą sprawę inaczej a nie po 10 dniach anulowało wypłatę przez błąd techniczny, przez to czas oczekiwania na wypłatę się wydłuża. W regulaminie kasyna jest napisane że przetwarzanie wypłaty trwa do 3 dni roboczych, a jak gracz nie będzie się stosował do regulaminu to jest od razu karani... Brak sprawiedliwości xD
Ano, rozumím tomu, co říkáte, a myslím, že máte pravdu. Víme však, že výběry mohou zpozdit nejen kasino, ale i další faktory. Proto také dáváme kasinům 14 dní na to, aby to vyřešili, a pokud ne, pak hráčům radíme, aby si stěžovali. Vím, že každý by asi chtěl dostat peníze dříve a nemusel je podávat, ale někdy to asi nejde. Každopádně doufám, že všichni čekající uvidí své peníze co nejdříve.
Yes, I understand what you are saying and I think you have a point. However, we know that withdrawals may be delayed not only by the casino but also by other factors. That's why we also give casinos 14 days to sort it out and if they don't, then we advise players to complain. I know that everyone would probably like to get the money sooner and not have to file one, but sometimes it's probably not possible. Anyway, I hope everyone who is waiting will see their money as soon as possible.
Mohou jim být dokumenty doručeny znovu nebo ne? Když jsem to viděl naposledy, byl to problém. I tak jste se asi neposunuli dál a začínám mít obavy, ale každopádně stížnost je stále otevřená a musíme doufat, že se to podaří vyřešit.
Can the documents be delivered to them again or not? Last time I saw it was a problem. Even so, you probably haven't moved on and I'm getting worried, but anyway the complaint is still open and we have to hope that it can be resolved.
Tohle teď dorazilo, takže se to zřejmě stále kontroluje, už nemůžu nic nahrát!
This has now arrived, so it is apparently still being checked, I can't upload anything anymore!
diese kam jetzt auch an , also angeblich noch in Prüfung , kann ja auch nichts mehr hochladen!
Požádal jsem o potvrzení převodu a nechtějí mi ho poslat... Protože je prý chyba mé banky, že jsem peníze nedostal. PODVOD! A peníze lze bez problémů převádět z jiných kasin.
I asked for confirmation of the transfer and they don't want to send it to me... Because it's supposedly my bank's fault that I didn't receive the money. SCAM! And money can be transferred from other casinos without any problems.
Poprosiłem o potwierdzenie przelewu i nie chcą mi wysłać ... Bo niby z winy mojego banku nie otrzymałem pieniędzy. SCAM ! A z innych Kasyn bez problemu pieniądze przechodzą.
Oh, byly peníze odeslány? Myslel jsem, že to bylo zrušeno?
Oh, the money was sent? I thought it was cancelled?
Achso das Geld wurde gesendet? Dachte storniert?
Podle nich byly odeslány, ale banka převod zrušila a peníze jim byly vráceny.
Takže jsem je nakonec nedostal
According to them, they were sent but the bank canceled the transfer and the money was returned to them.
So in the end I didn't get them
Według nich były wysłane ale bank anulował przelew i pieniądze wróciły do nich.
Więc finalnie ich nie dostałem
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.