FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 26)

před 9 měsíci od Miikkuli
|
68828 zobrazení 683 odpovědí |
|
1...25 26 27...35
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Vklad jsem provedl 16.6., měl jsem bonusy a normálně jsem to otočil, pak jsem viděl, že výběry jsou zpožděné a protože jsem měl zůstatek, zrušil jsem je, abych vybral co největší částku. Pak došlo k chybě ve způsobu platby a znovu jsem zrušil a pak znovu odstoupil od té doby se mi každý den vysmívali automatickými odpověďmi a dokonce se mnou mluvil zástupce, jako by mi chtěl říct, neomračujte nás, jsou horší věci file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No, pokud jste se nedostali dál a stále dostáváte stejné obecné odpovědi, otevřel bych stížnost na odkaz, který jsem s vámi sdílel ve své poslední odpovědi. V tuto chvíli jsem viděl, že kasino má poměrně dost otevřených stížností a mnoho hráčů se potýká se zpožděním ve výběrech, ale nakonec, i když už je to docela dlouhá doba, kasino zatím hráčům zaplatilo.

Pevně tedy věřím, že tomu tak bude i v tomto případě a nebudete mít žádné další problémy.

Pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ověření již od 3 týdnů 😩

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže jste dostali aktualizaci e-mailem, jak je uvedeno na snímku obrazovky, který jste poslali? Pokud ano, jaký byl obsah nebo co vám řekli? Omlouvám se, že čekáte tak dlouho a že to stále nejde ověřit, ztrácel bych trpělivost.

Ale bohužel nám nezbývá nic jiného než čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Je těžké uvěřit, že za měsíc měli tolik žádostí o výběr... Myslím, že každé sebeúctyhodné kasino by tuto záležitost vyřešilo jinak, místo aby výběr zrušilo po 10 dnech kvůli technické chybě, která delší čekací doba na výběr. Předpisy kasina říkají, že zpracování výběru trvá až 3 pracovní dny a pokud hráč nedodrží předpisy, je okamžitě potrestán... Žádná spravedlnost xD

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

který přišel emailem

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je těžké uvěřit, že za měsíc měli tolik žádostí o výběr... Myslím, že každé sebeúctyhodné kasino by tuto záležitost vyřešilo jinak, místo aby výběr zrušilo po 10 dnech kvůli technické chybě, která delší čekací doba na výběr. Předpisy kasina říkají, že zpracování výběru trvá až 3 pracovní dny a pokud hráč nedodrží předpisy, je okamžitě potrestán... Žádná spravedlnost xD

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, rozumím tomu, co říkáte, a myslím, že máte pravdu. Víme však, že výběry mohou zpozdit nejen kasino, ale i další faktory. Proto také dáváme kasinům 14 dní na to, aby to vyřešili, a pokud ne, pak hráčům radíme, aby si stěžovali. Vím, že každý by asi chtěl dostat peníze dříve a nemusel je podávat, ale někdy to asi nejde. Každopádně doufám, že všichni čekající uvidí své peníze co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

který přišel emailem

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mohou jim být dokumenty doručeny znovu nebo ne? Když jsem to viděl naposledy, byl to problém. I tak jste se asi neposunuli dál a začínám mít obavy, ale každopádně stížnost je stále otevřená a musíme doufat, že se to podaří vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Tohle teď dorazilo, takže se to zřejmě stále kontroluje, už nemůžu nic nahrát!

file

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

A platbu opět zrušili... tentokrát po 10 dnech. Toto kasino je hrozné

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 3 měsíci

Ano, to je opravdu hrozné

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Požádal jsem o potvrzení převodu a nechtějí mi ho poslat... Protože je prý chyba mé banky, že jsem peníze nedostal. PODVOD! A peníze lze bez problémů převádět z jiných kasin.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Oh, byly peníze odeslány? Myslel jsem, že to bylo zrušeno?

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 3 měsíci

Oh, byly peníze odeslány? Myslel jsem, že to bylo zrušeno?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Podle nich byly odeslány, ale banka převod zrušila a peníze jim byly vráceny.

Takže jsem je nakonec nedostal

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Byl bych rád, kdybychom udělali krok vpřed, ale od 14. června, kdy jsem požádal o první výplatu, se nic neděje ☹️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tohle teď dorazilo, takže se to zřejmě stále kontroluje, už nemůžu nic nahrát!

file

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže budete muset počkat, až bude k dispozici nebo vám kasino poskytne aktualizaci. Ale nechápu, že když vás o něco požádají, nejde to nahrát, je to pro mě nelogické.

Přesto, zkusil jsi se zeptat, jestli to nejde, jestli to můžeš poslat i emailem? Myslel jsem to jako možnost.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Podle nich byly odeslány, ale banka převod zrušila a peníze jim byly vráceny.

Takže jsem je nakonec nedostal

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže když vám kasino řeklo, že je problém na straně banky, zkusili jste banku kontaktovat, abyste zjistili, zda tomu tak skutečně bylo, nebo zda má problém? Možná to není špatný nápad.

Každopádně pokud máte stížnost, věřím, že vám dokážeme pomoci a snad své peníze dostanete.

Budu ti držet palce.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ptal jsem se na všechno a vždy jsem dostal stejnou odpověď! Počkej a uvidíš!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Odpovězte v chatu

filefile

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 3 měsíci

Myslím, že to už ani nedává smysl, protože každá odpověď je stejná. Zkusil bych jim napsat jednou za 2-3 dny ale už asi ne a bohužel si budeš muset počkat.

Doufám, že kasino odpoví na vaši stížnost a objasní situaci. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Kontaktoval jsem banku a řekli mi, že jim mám poslat potvrzení o převodu ze Spinanga (Spinanga mi nechce poslat potvrzení o převodu).

Banka řekla, že na mě žádný převod neproběhl.

Takže tady někdo podvádí a je to Spinanga.

Měl jsem jim o tom napsat e-mail a zatím se nikdo neozval.

Automaticky přeloženo:
1...25 26 27...35
Jít na stránkuz 35 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky