FórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od caiods20221
|
18340 zobrazení 196 odpovědí |
|
1...5 6 7...10
Přidat příspěvek
Ares1981
před 11 měsíci

Ještě jednou – hodnocení na základě uživatelských recenzí neměníme. Mnoho recenzí je prostě napsáno záměrně. Neměníme ani hodnocení na základě příspěvků na fóru.

Místo neustálé kritiky zkuste pro změnu pomoci hráčům.🙏

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Už jsem provedl ověření a prostě nemohu provést výběr, zrušili to, že to finanční oddělení odmítlo, byl jsem na tom několik dní. Je to absurdní s hráčem, který vystavuje své peníze riziku a když vyhraje, nemůže vybrat. 😡

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj.

Znáte prosím důvod odmítnutí?

Pokud si myslíte, že by se vám mohla hodit nějaká pomoc, odešlete stížnost a vysvětlete situaci:

https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci
před 11 měsíci

Dovolím si dodat, že jsme se snažili – jeho stížnost je mimochodem datována do ledna 2022 a byla bohužel zamítnuta jako neoprávněná:

https://casino.guru/snatch-casino-player-s-attempt-to-self-exclude-from


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Jednoduše tvrdí, že finanční oddělení stažení zamítlo.

Hrál jsem pouze o skutečné peníze bez bonusů.

Všechny kontroly jsem provedl před 3 dny.

Pokaždé, když požádám o stažení, pošlou mi e-mail, který byl zamítnut, ve skutečnosti si myslím, že nechtějí platit, abych se mohl vrátit ke hře a prohrát, ale to neudělám, jen se uklidním když se stáhnu.


filefile

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Rád bych začal tím, že mým úkolem není pomáhat hráčům! Nepracuji pro Casino Guru! Ale ty! A k tématu: Pověst se nemění na základě hodnocení: ale na základě stížností! Všichni z vás! rozhodne ve prospěch kasina! V Askgamblers byla moje stížnost znovu otevřena již počtvrté! Zajímají se tam o hráče!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Jaký nesmysl! V lednu 2022 jsem nebyl ani registrován v Snatch Casino! Jsi opravdu ohromen

Automaticky přeloženo:
Vanderlan97
před 11 měsíci

Snažili se mě donutit hrát taky! V důsledku toho jsem trvale uzavřel svůj účet! Aby si byli vědomi toho, že možnost ztratit mé peníze u nich již není k dispozici! Stále nezaplatili! Casino Guru zamítlo moji stížnost poté, co jsem Casino Guru dal negativní recenzi! Také neudělili prodloužení jako obvykle! Osobní citlivost adminů převažuje nad blahobytem hráčů

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pro vklad za pix zároveň vygenerují kód a přijmou ho.

Když pak vyhrajete a budete dostávat přes pix, vymyslí spoustu věcí, aby uživateli nezaplatili. file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Rád bych začal tím, že mým úkolem není pomáhat hráčům! Nepracuji pro Casino Guru! Ale ty! A k tématu: Pověst se nemění na základě hodnocení: ale na základě stížností! Všichni z vás! rozhodne ve prospěch kasina! V Askgamblers byla moje stížnost znovu otevřena již počtvrté! Zajímají se tam o hráče!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

No, ani to není moje práce, dělám to, protože mě to zajímá.

Už jsem ti vše vysvětloval mnohokrát. Promiň, nebudu s tebou ztrácet čas. Protože stále píšeš ty samé nenávistné věci. Pokud se vám toto místo nelíbí, nechte nás.

Tak jednoduché.

Automaticky přeloženo:
Vanderlan97
před 11 měsíci

Ahoj.

Jen hloupá otázka, jste si jistý, že vaše číslo CPF sedí? Je to v pořádku? Protože printscreen říká, že byste jej měli použít k opětovnému odeslání odstoupení od smlouvy.

Ještě se v brazilském daňovém systému nevyznám, tak se ptám.

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jaký nesmysl! V lednu 2022 jsem nebyl ani registrován v Snatch Casino! Jsi opravdu ohromen

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, jsem zdrcen tvými neustálými hádkami a maskovanou sebelítostí. Váš účet byl zrušen jako neoprávněný - vyřešte to, prosím. Nic, co kdy zveřejníš na fóru, to nezmění.

Moje chyba, reklamace byla podána v listopadu 2022 - právě teď. Pointa zůstává stejná.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pro vklad za pix zároveň vygenerují kód a přijmou ho.

Když pak vyhrajete a budete dostávat přes pix, vymyslí spoustu věcí, aby uživateli nezaplatili. file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Chápu, ale stále mě znepokojuje číslo CPF. Každopádně Nick udělá vše, aby ti pomohl.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Snažili se mě donutit hrát taky! V důsledku toho jsem trvale uzavřel svůj účet! Aby si byli vědomi toho, že možnost ztratit mé peníze u nich již není k dispozici! Stále nezaplatili! Casino Guru zamítlo moji stížnost poté, co jsem Casino Guru dal negativní recenzi! Také neudělili prodloužení jako obvykle! Osobní citlivost adminů převažuje nad blahobytem hráčů

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To je zajímavé. Chápu to tedy správně, že jste nám dali negativní hodnocení, ale přesto jste od nás chtěli pomoci? To nedává smysl. Každopádně jsem si jistý, že jsme vaši stížnost nezamítli kvůli negativní recenzi. Máme více než 70 zaměstnanců, takže je vysoce pravděpodobné, že osoba, která se zabývala vaší stížností, ani nevěděla o vaší negativní recenzi (pokud jste ji ve stížnosti neuvedli).

Každopádně, i když dostáváme negativní recenze, děláme opak. Vždy se snažíme ujistit, že jsme udělali vše pro to, abychom hráče uspokojili nebo prostě rozhodli spravedlivě, a pokud přes to všechno dostaneme negativní hodnocení, máme alespoň čisté svědomí.

Také vidím, že jste na náš web podali 15 stížností. V některých případech jsme vám pomohli a v jiných jsme je také zamítli, takže to neznamená, že kdykoli podáte reklamaci, automaticky ji zamítneme.

Každopádně, pokud nejste spokojeni s procesem stížností, který máme v Casino Guru, vždy máte další možnosti, které můžete využít. Myslím, že stále nechápete, že hráčům pomáháme s jejich stížnostmi zdarma. I když trávíme spoustu času stížnostmi, není to něco, co nám generuje přímý příjem. Není to něco, co platí naše účty a mzdy. Děláme to, protože vyděláváme peníze prostřednictvím hazardního podnikání, takže chceme hráčům něco vrátit a naše autorita, kterou jsme si v hazardním průmyslu vydělali, nám v tom pomáhá.

Procházím si zde vaše příspěvky a zdá se, že jste v podstatě nespokojeni se vším, co děláme a vyčítáte nám dobré hodnocení, zamítnuté reklamace atd. Také jsem si všiml, že často nevíte, jak pracujeme, jak funguje naše pověst , zpětná vazba od uživatelů, stížnosti, černé body a vy jen šíříte informace, které jsou pro hráče, kteří toto čtou, jednoduše zavádějící. I když vždy reagujeme a vysvětlujeme naši pozici a jak věci fungují, vy prostě pokračujte stejně. Není toho moc, co bychom mohli vysvětlit, vše už bylo vysvětleno. Takže buď můžete přestat s tím, co tady děláte od listopadu 2022, nebo dostanete ban. Toto fórum slouží hráčům, kteří hledají pomoc, chtějí diskutovat o různých věcech, mohou sdílet zpětnou vazbu (včetně negativní, protože nám pomáhá vidět věci z různých úhlů), ale odmítám neustále číst o tom, jak jsme na tom špatně naše vlastní fórum. Je spousta platforem, kde se o tom dá psát, ale už to tady nebudu tolerovat. Hlavně ne od tebe.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

pravda je někdy těžko pochopitelná, že? Opustil jsem Casino Guru už dávno! Ale nevzdám se svobody zúčastnit se této diskuse!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Proč lžeš? Přišlo ode mě nespočet e-mailů se žádostí o sebevyloučení! Vždy bylo odmítnuto! A když jsem pohrozil, že zavolám svému právníkovi, zavřeli to! Jak tady můžete tak drze lhát a tvrdit, že můj účet byl neoprávněně uzavřen? Chcete, abych zveřejnil snímky obrazovky, které ukážou, že znovu lžete?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Už jsem žádal o pix, bankovní převod a vždy to zamítnou s reklamací neplatného CPF, jen to, že moje CPF je správné a stejně nechtějí platit.

Tady je další test, čekal na něj od 19.05. a znovu odmítli.

Nejpříšernější sázková stránka, jakou jsem kdy hrál!

file

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 11 měsíci

A co vlastně hodnotíš ??))) nesměj se, jde ti jen o to dávat dobré známky podvodníkům, i přes 99% negativních a pravdivých recenzí skutečných hráčů, bez soudu a vyšetřování, zavřít stížnosti hráčů , nebudu se divit, že je ani nezvažujete ve prospěch kasina a tak.

Automaticky přeloženo:
gidrofas555
před 11 měsíci

Na tomto fóru to již bylo mnohokrát zmíněno, včetně tohoto vlákna: Uživatelské recenze nemají žádný vliv na hodnocení reputace Casino Guru. To jsou 2 různé věci a obě jsou zobrazeny v detailu kasina. Existují například kasina jako Vulkan Vegas nebo Ice casino s velmi dobrým hodnocením Casino Guru, ale hodnocením uživatelů (zpětná vazba je dost špatná). Je to jednoduše proto, že někteří hráči tam zažívají poměrně dlouhé doby výběru. To je něco, co v našich recenzích nezohledňujeme, protože nejsme schopni zjistit, jaká je průměrná doba výběru v každém jednotlivém kasinu na našem webu.

Věřím, že více než 1000 stížností, které dostáváme každý měsíc, mluví za vše. Stali jsme se největším online projektem, který pomáhá hráčům se stížnostmi souvisejícími s kasinem z nějakého důvodu. Kdybychom to neudělali lépe než ostatní, tak by si zde hráči neměli důvod stěžovat, ale používali by jiné weby. Každopádně to je přesně to, co můžete udělat, pokud nejste spokojeni s naším procesem řešení stížností. Existují další možnosti, které si můžete vybrat, pokud věříte, že skončíte s lepším výsledkem.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 11 měsíci

Upřímně, nevím, komu jsi pomohl, ale faktem zůstává, že jsi na straně kasina. Ohledně volcano vegas tam hraju od samého začátku jejich otevření, nejsrozumitelnější bonusová politika ze všech kasin, rychle se vybírají. Na rozdíl od snatch kasin, kde během aktivace bonusu není žádná informace o maximálním výběru. Teprve nakonec dostanete své haléře a zbytek jsou skutečné jako první, samotný název mluví sám za sebe. Kompletní kancelář, bez šance na výhru.

Automaticky přeloženo:
gidrofas555
před 11 měsíci

a přesto, když se podíváte na zpětnou vazbu od uživatelů, Vulkan Vegas má ŠPATNÉ recenze

file

takže podle vaší logiky, kterou jste zde dříve popsali, by neměli mít dobré hodnocení na Casino Guru, i když stále věříme, že jsou fér a každý tam může hrát bezpečně a dokonce i vy věříte, že jsou dobré kasino.


Vulkan Vegas je velmi aktivní, pokud jde o řešení stížností hráčů, ale přesně to samé můžeme tvrdit o kasinu Snatch. K tomuto datu nemají 0 nevyřízených stížností. Dalo by se samozřejmě říct, že mají 0, protože jsme některé stížnosti zamítli, ale pak bychom se v této diskusi jen motali v kruzích.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky