To je zajímavé. Chápu to tedy správně, že jste nám dali negativní hodnocení, ale přesto jste od nás chtěli pomoci? To nedává smysl. Každopádně jsem si jistý, že jsme vaši stížnost nezamítli kvůli negativní recenzi. Máme více než 70 zaměstnanců, takže je vysoce pravděpodobné, že osoba, která se zabývala vaší stížností, ani nevěděla o vaší negativní recenzi (pokud jste ji ve stížnosti neuvedli).
Každopádně, i když dostáváme negativní recenze, děláme opak. Vždy se snažíme ujistit, že jsme udělali vše pro to, abychom hráče uspokojili nebo prostě rozhodli spravedlivě, a pokud přes to všechno dostaneme negativní hodnocení, máme alespoň čisté svědomí.
Také vidím, že jste na náš web podali 15 stížností. V některých případech jsme vám pomohli a v jiných jsme je také zamítli, takže to neznamená, že kdykoli podáte reklamaci, automaticky ji zamítneme.
Každopádně, pokud nejste spokojeni s procesem stížností, který máme v Casino Guru, vždy máte další možnosti, které můžete využít. Myslím, že stále nechápete, že hráčům pomáháme s jejich stížnostmi zdarma. I když trávíme spoustu času stížnostmi, není to něco, co nám generuje přímý příjem. Není to něco, co platí naše účty a mzdy. Děláme to, protože vyděláváme peníze prostřednictvím hazardního podnikání, takže chceme hráčům něco vrátit a naše autorita, kterou jsme si v hazardním průmyslu vydělali, nám v tom pomáhá.
Procházím si zde vaše příspěvky a zdá se, že jste v podstatě nespokojeni se vším, co děláme a vyčítáte nám dobré hodnocení, zamítnuté reklamace atd. Také jsem si všiml, že často nevíte, jak pracujeme, jak funguje naše pověst , zpětná vazba od uživatelů, stížnosti, černé body a vy jen šíříte informace, které jsou pro hráče, kteří toto čtou, jednoduše zavádějící. I když vždy reagujeme a vysvětlujeme naši pozici a jak věci fungují, vy prostě pokračujte stejně. Není toho moc, co bychom mohli vysvětlit, vše už bylo vysvětleno. Takže buď můžete přestat s tím, co tady děláte od listopadu 2022, nebo dostanete ban. Toto fórum slouží hráčům, kteří hledají pomoc, chtějí diskutovat o různých věcech, mohou sdílet zpětnou vazbu (včetně negativní, protože nám pomáhá vidět věci z různých úhlů), ale odmítám neustále číst o tom, jak jsme na tom špatně naše vlastní fórum. Je spousta platforem, kde se o tom dá psát, ale už to tady nebudu tolerovat. Hlavně ne od tebe.
That's interesting. So do I understand it correctly that you gave us a negative review, but you still wanted to get helped from us? That doesn't make any sense. Anyway, I'm sure we didn't reject your complaint because of the negative review. We have over 70 employees so it's highly possible that the person who dealt with your complaint wasn't even aware of your negative review (if you didn't mention it in your complaint).
Anyway, even when we get negative reviews, we do the opposite. We always try to make sure that that we did everything we could in order to satisfy the player or simply decide fairly and if we get the negative review despite all of that, then at least we have a clear conscience.
I can also see that you submitted 15 complaints on our website. We helped you in some cases and we also rejected them in other cases so it doesn't mean that whenever you submit a complaint, we'll automatically reject it.
Anyway, if you're dissatisfied with the complaint process that we have in Casino Guru, you always have other options that you can use. I think you still don't understand that the we help players with their complaints for free. Even though we spend a lot of time on complaints, it's not something that generates direct income for us. It's not something that pays our bills and wages. We do this, because we earn money through the gambling business so we want to give something back to the players and our authority that we earned in the gambling industry helps us to do so.
I'm going through your posts here and it seems you're dissatisfied basically with everything we do and you blame us for good ratings, rejected complaints etc. I also noticed that you often don't know how we work, how our reputation works, user feedback, complaints, black points and you just spread information that are simply misleading for players who read this. Even though we always react and explain our position and how things work, you just continue with the same. There's not much we could explain, everything has already been explained. So you can either stop with what you've been doing here since November 2022 or you'll get banned. This forum serves to players who are looking for help, who want to discuss various things, they can share they feedback (negative included since it helps us to see things from different angles), but I refuse to constantly read about how bad we are on our own forum. There are plenty of platforms where you can write about it, but I'm not going to tolerate it here anymore. Especially not from you.
Automaticky přeloženo: