FórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze

před rokem od caiods20221
|
18016 zobrazení 196 odpovědí |
|
1 2...10
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Snatch Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Vyžádal jsem si 200procentní bonus a vyhrál jsem 1800 eur, nyní čekám 32 hodin na výplatu. V live chatu mi bylo řečeno, že výplata přes skrill trvá od 1 hodiny do 24 hodin. stále nic nedorazilo a pak mi byl odkázán na email tam jsem poslal asi 20 mailů. Finanční část pracuje 9 hodin denně, takže peníze bych měl dostat zítra, pokud konečně vyřídí mou žádost do 27 hodin. Připadá mi to jako podvodné kasino. Solcasino mi vždy vyplatilo peníze okamžitě. Nikdy jsem nemusel čekat tak dlouho jako v tomto kasinu

Automaticky přeloženo:
Samir91
před rokem

Ahoj,

jen pro jistotu, byl prosím váš účet plně ověřen? Dal bych kasinu alespoň několik pracovních dní.

Kasino má velmi dobrou pověst a nenazval bych to "podvodem" tak brzy, je to pravděpodobně otázka času, pokud jste splnili všechny požadavky.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nelze odstoupit z kasina. Účet byl před hraním ověřen poté, co bylo znovu zahájeno ověřování žádosti o výběr. Když chat žádáte o pomoc, vždy odkazujte na e-mail, který jsem nedostal, s žádostí o další dokumenty. Odeslal jsem všechny dokumenty čekající 8 dní ne Nerozumím systému hodnocení guru

Automaticky přeloženo:
Anastasiosk
před rokem

Chápu, že to musí být opravdu hrůza, ale přesto za KYC obvykle nenese odpovědnost provozovatel chatu, takže odpověď chápu. Znepokojuje mě, že jste nedostali e-mail, nechci vás dále obtěžovat, jsem si jistý, že jste zkontrolovali složku se spamem v e-mailu, propagační akce, koš, koš a tak dále, že?

Pokusil bych se použít stejný e-mail jako vy pro odeslání těchto dokumentů.

Kasino Mabe stále kontroluje vaše dokumenty, každopádně umožňujeme kasinům 14 celých dní na dokončení KYC a odeslání výher.

Někdy prostě kasina potřebují více času na procházení všech účtů a hráčů, pokud se situace nezmění i po 14 dnech, nejlepším krokem by bylo podat stížnost .

Omlouváme se, v tuto chvíli mohu nabídnout lepší možnost.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Případ vyřešen díky

Automaticky přeloženo:
Anastasiosk
před rokem

Mám z vás radost, děkuji za informace!

Kasino tedy vyplácí výhru a procedura trvala cca. 10 dní. No, mohlo by to být lepší.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdravím všechny, ohledně tohoto kasina stále nedokážou vyřešit problém s nepoctivým výběrem prostředků z účtu po vsazení bonusu, hlavně nechápu, proč mají tito podvodníci takové hodnocení? Přečtěte si recenze, jsou tam pouze solidní mínusy a negativní prohlášení.

Automaticky přeloženo:
gidrofas555
před rokem

Dobrý den, skóre jsme vypočítali tak, jak je popsáno zde .

Zacházelo s vámi kasino špatně? Bylo by hezké podělit se o to, co se vám stalo, v plném rozsahu. Můžeme vám dokonce pomoci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj, už jsem podal stížnost, Nick situaci rozumí a čekáme na odpověď kasina, ačkoliv to bylo 3 týdny), takže co se týče závěrů a dalších věcí, můžete posoudit i to, že toto kasino reaguje i tady jen velmi pomalu. Chápu, že peníze nebudou vráceny, ale chci, aby měli co nejnižší hodnocení nebo se dokonce dostali na černou listinu, protože nejsou rovnoměrní a v každém případě podvedou hráče, v recenzích více než 90% některých negativních prohlášení že kasino podvádí, odepisuje peníze z účtu hráčů, ruší závěry, prostě nelze dlouho odkládat ověření. A chcete říct, že jsou dobré kasino?

Automaticky přeloženo:
gidrofas555
před rokem

Je mi líto , že jsem přehlédl vaši stížnost .

No, bereme takové informace velmi vážně - pokud můžete dokázat vše, co jste uvedl, laskavě to udělejte. Nejlépe pomocí tohoto e-mailu: data@casino.guru. V případě potřeby odpovídajícím způsobem změníme hodnocení, tak to děláme i s reklamacemi. Neférová kasina dostávají černé body, což může ovlivnit hodnocení na základě závažnosti problému.

Pochopte prosím, že to bez solidních důkazů nedokážeme, takže si vážíme každé spolupráce s hráči. 👍

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Požádal jsem o stažení s ověřením provedeným před začátkem hraní a nereagují na e-maily, ani mi neříkají, kde jsme teď. Živý chat říká, že je to postup. 4 dny v této situaci. Částka výběru (1000 €)

Automaticky přeloženo:
před rokem

Případ vyřešen díky

Automaticky přeloženo:
před rokem

Anastasi eimai stin idia katastasi ti egine telika sta dwsane?

Automaticky přeloženo:
chrisfunnies
před rokem

Zkontrolujte prosím svou stížnost a odpovězte.

Jen zmíním, že umožňujeme kasinům celých 14 dní na ověření hráčského účtu a výběr. Doufám, že kasino s vámi začne brzy spolupracovat. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj, proč tak urputně bráníš toto kasino? Nevidíte recenze? 90+% solidní negativita a podvod z kasina a ano, toto je podvod čisté vody, používají jakýkoli způsob, jak nezaplatit peníze, počínaje záměnou knírů v pravidlech konče zpožděním v týdnech.

Automaticky přeloženo:
gidrofas555
před rokem

Ahoj,

Vezměte prosím na vědomí, že nemůžeme jen změnit hodnocení kasina pokaždé, když jakýkoli hráč zveřejní jakékoli obvinění, ale vždy se staráme o to, abychom zkontrolovali každý důkaz, který nám hráči mohou poskytnout, abychom se ujistili, že hodnocení je přesné. Nebráním kasino, požádal jsem vás, abyste nám poslali důkazy, kterými můžeme projít. Můžete to udělat, prosím?

"Takovéto informace bereme velmi vážně - pokud můžete dokázat vše, co jste uvedli, laskavě tak udělejte. Nejlépe pomocí tohoto e-mailu: data@casino.guru. V případě potřeby odpovídajícím způsobem změníme hodnocení, to také děláme." Neférová kasina dostávají černé body, což může ovlivnit hodnocení na základě závažnosti problému.

Pochopte prosím, že to bez solidních důkazů nedokážeme, takže si vážíme každé spolupráce s hráči. 👍"

Vaše stížnost běží, pokud Nick zjistí, že kasino jednalo nespravedlivě, rozhodne o výsledku on.

Více o následcích čtěte zde .

Kromě toho je hodnocení uživatelských recenzí odděleno od hodnocení kasina jednoduše proto, že nemůžeme prošetřit každou recenzi a ujistit se, že poskytnuté informace jsou pravdivé – jako to můžeme udělat například se stížnostmi.

Už vám to zní lépe? 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ahoj, naprosto s tebou souhlasím a určitě jsem poslal všechny důkazy, které jsem měl, nejzajímavější je, že od nich nepřišel jediný dopis a nejsem jediný, kdo to říká, hned napovídá, že hráč nemohl sbírat důkaz. Osobně chci, aby toto kasino úplně zmizelo, protože s takovými pravidly a politikami prostě neexistuje žádný skutečný způsob, jak vyhrát a získat výhru.

Automaticky přeloženo:
gidrofas555
před rokem

Ahoj,

podle časovače stížností se zdá, že můžeme brzy očekávat aktualizaci. Osobně se těším na vysvětlení kasina.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ahoj, vidíš, časovač pro odpověď z kasina se prodlužuje již po mnohonásobně a odpověď je tak internetová od nich) to hodně vypovídá o tom, že toto kasino v žádném případě nemůže být vysoce hodnoceno, jelikož prostě ignorovat vás a hráče.

Automaticky přeloženo:
gidrofas555
před rokem

Ahoj,

toto je standardní postup, i když souhlasím s tím, že kasino s takovou reputací by mělo odpovědět nebo poskytnout vysvětlení jiným způsobem, ne-li prostřednictvím stížnosti.

Myslím, že od této chvíle bychom měli znovu počkat, bohužel v tuto chvíli nemám co dodat.

Automaticky přeloženo:
1 2...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky