DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od caiods20221
|
50 522 zobrazení 313 odpovědí |
|
1...4 5 6...16
před rokem

ahoj, právě jsi vše rozložil na police pro zkorumpované administrátory, je velmi zajímavé, co odpoví, protože jsi 100%

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, gidrofas555,

mohl byste být konkrétnější, proč si myslíte, že jsme zkorumpovaní? Snažíme se odpovědět na každý příspěvek. Nezáleží na tom, o jaké téma nebo problém se jedná.

Automaticky přeloženo:
před rokem

MYSLÍM, ŽE JEN VY SI MYSLÍTE, ŽE JE TOTO KASINO DOBRÉ!!! MUSÍM BÝT ZAPLACENO, MŮŽE POUZE! S TOLIK DOBRÝM KASINEM, ŽÁDNÁ SCHÉMA, A TOTO SKÓRE DÁTE KASINU PLNÉMU SCHÉMŮ!!! HRAJI ONLINE KASINA UŽ LET, NĚKTERÁ JSOU DOBRÁ, JINÁ JSOU TAK TAK TAK A PAK JSOU TAK ŠPATNÍ! TO JE ÚŽASNÉ, PLNÉ SCHÉMAT!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemáš pravdu 🙂. Přečtěte si prosím naše dnešní odpovědi. Nenuťte mě znovu psát vysvětlení. 😊

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj . Nemohu se nepustit do vašich rozhovorů a chci se zeptat: k čemu tu jste? co by podpořilo kasina, která klamou hráče? jak říkáš, démony a závislost na hazardu tu taky nikdo nemá, všichni jsou naštvaní na nefér podmínky kasina a dostal jsi konkrétní odpověď o bodech v jiných kasinech stejného majitele, na kterou jsi nedokázal odpovědět vůbec nic protože víte, že se mýlíte a jednoduše vyděláváte peníze v tomto zasraném kasinu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ani jeden nebo dva lidé nedali Casino Guru negativní recenzi! Ale mnoho lidí! Stačí použít google! A označování negativních recenzí od ostatních za „jedovaté" již nelze překonat z hlediska neprofesionality a nedostatku sebereflexe! Vydělávají peníze z těchto zkorumpovaných kasin! A nevydělávají na uživatelích, kteří podávají stížnosti (sami to uvedli)! No, podle toho vaše soudy! Nedostatek objektivity je vidět na mnoha stížnostech, které jste odmítli! Moje stížnost byla zamítnuta poté, co jsem dal Casino Guru negativní recenzi! Bylo mi řečeno, že si mohu stěžovat na Curacau a že i tam bude stížnost zamítnuta! Curacao k tomu není nutné! Rakouské úřady se zajímají o Snatch! Podezření z obchodního podvodu! Nelegální hazard z důvodu nedostatku licence! Kasino, které je podle vaší domovské stránky pro Rakousko v pořádku, působí na rakouském trhu nelegálně! Jak si to vysvětluješ???

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj . Nemohu se nepustit do vašich rozhovorů a chci se zeptat: k čemu tu jste? co by podpořilo kasina, která klamou hráče? jak říkáš, démony a závislost na hazardu tu taky nikdo nemá, všichni jsou naštvaní na nefér podmínky kasina a dostal jsi konkrétní odpověď o bodech v jiných kasinech stejného majitele, na kterou jsi nedokázal odpovědět vůbec nic protože víte, že se mýlíte a jednoduše vyděláváte peníze v tomto zasraném kasinu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Jsem tu, abych přidal spravedlivé body, zatímco cítím, že by to mělo být užitečné pro komunitu. Pokud začnete prohlašovat, že jsme všichni zkorumpovaní, modlit se za hráče, kteří podporují neférové podmínky, propagovat podvodná kasina nebo cokoli jiného, co jste napsal, opravdu byste očekávali, že admini budou mlčet?

To by jen naznačovalo, že se schováváme za hradbou ticha. No, nejsme. Místo toho stále aktivně reagujeme.

Můžete uvést konkrétní odpověď, na kterou dosud žádný člen Casino Guru neodpověděl? Upřímně řečeno, skončil jsem s teoretickými debatami. Pojďme se na chvíli zaměřit na realitu.

Zvláště, když se jedná především o hráče s neoprávněnými stížnostmi, ignorující jakékoli pokusy o vysvětlení našeho pohledu. Chápu, že se cítíte podvedeni, ačkoli vám byl poskytnut náš úhel pohledu.

Každá odpověď, kterou poskytujeme, má za následek další ohnivá obvinění, všimli jste si, mám?🙂



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ani jeden nebo dva lidé nedali Casino Guru negativní recenzi! Ale mnoho lidí! Stačí použít google! A označování negativních recenzí od ostatních za „jedovaté" již nelze překonat z hlediska neprofesionality a nedostatku sebereflexe! Vydělávají peníze z těchto zkorumpovaných kasin! A nevydělávají na uživatelích, kteří podávají stížnosti (sami to uvedli)! No, podle toho vaše soudy! Nedostatek objektivity je vidět na mnoha stížnostech, které jste odmítli! Moje stížnost byla zamítnuta poté, co jsem dal Casino Guru negativní recenzi! Bylo mi řečeno, že si mohu stěžovat na Curacau a že i tam bude stížnost zamítnuta! Curacao k tomu není nutné! Rakouské úřady se zajímají o Snatch! Podezření z obchodního podvodu! Nelegální hazard z důvodu nedostatku licence! Kasino, které je podle vaší domovské stránky pro Rakousko v pořádku, působí na rakouském trhu nelegálně! Jak si to vysvětluješ???

Automaticky přeloženo:
před rokem

K většině obvinění zmíněných ve vašem vždy objektivním příspěvku jsem se již vyjádřil.

Vzhledem k tomu, že nemáme žádnou moc nad žádným kasinem ani licenčním orgánem, v případě, že nemůžeme hráčům pomoci, vždy zmiňujeme, že licenční orgán je ve skutečnosti jedinou společností, která je oficiálně schopna vyvíjet tlak na kasina, pokud kasino jedná podvodně. Nemůžeme, protože sami nejsme oficiální autoritou. I když se snažíme pomáhat hráčům, kteří využívají naše pole spolupráce k řešení stížností.

Ano, licence Curacao (ve skutečnosti všechny čtyři) je docela na hovno, protože hráči jsou téměř vždy ignorováni. Máme za to vinit my? Místo toho se snažíme poskytnout podporu dříve, než se hráč dostane k autoritě.

Máme také v úmyslu poskytnout kus komplexních informací o každém dobrém, špatném a sporném kasinu, takže pokud kasino akceptuje - to znamená umožnit hráčům se zaregistrovat, jednoduše informujeme všechny hráče, že je to možné.

Poskytnutí seznamu kasin přijímajících hráče z Rakouska neznamená, že lákáme hráče ke hře v takových kasinech. Pomocí vaší logiky byste mohli říci, že propagujeme kasina nabízející hry Bigtime Gaming, protože v abecedním pořadí bude tento poskytovatel vždy uveden mezi prvními v sekci každého poskytovatele her nazvané „poskytovatel her"

file

Stále opakujeme, hráči z Rakouska by měli hrát pouze v kasinech s licencí AT. Hráči ze Spojeného království jsou si dobře vědomi skutečnosti, že jsou doporučeny pouze ty s licencí pro Spojené království.

A teď mě napadá, přečetli jste si někdy nějakého svého průvodce, jak si vybrat kasino ? Podařilo se vám postarat o to, že poskytujeme záložku s názvem AT - licencované kasino?

Děláme to, protože víme, že je to důležitý faktor, i když je na hráči, jestli doporučení dodrží.





Automaticky přeloženo:
Ares1981
před rokem

Několikrát týdně jsem četl obvinění, že Casino Guru je placeno za propagaci špatných kasin. Občas hledám kasino, které údajně propagujeme, a zjistím, že má hodnocení 3,5/10, ale není to případ Snatche.

Mám pocit, že někteří hráči stále nechápou význam „povýšení". Naším cílem je mít (a věřím, že máme) největší databázi online kasin na světě. To znamená, že kdykoli uslyšíte o JAKÉMKOLI kasinu, můžete zkontrolovat informace, které jsme o nich našli. Řekněme tedy, že když kasino tvrdí, že přijímá rakouské hráče, dáme vám informace, které jsme od nich obdrželi (zasíláme kasinům excelové listy, kde je žádáme o vyplnění všech typů informací). To, že kasino zkontrolujeme na našem webu, neznamená, že ho propagujeme. Pokud bychom měli zářící neonové bannery, které by vás lákaly do konkrétního kasina, pak ano, byla by to propagace kasina.

Pojďme se na chvíli zaměřit na hodnocení kasina Snatch. 8.1/10 je velmi slušný, ale zdaleka není nejlepší. Víte, kolik kasin má lepší hodnocení než toto v naší databázi? 873! Pokud bychom vás tedy opravdu chtěli nalákat do ďábelského kasina, určitě bychom mu museli dát lepší hodnocení.

Dalším problémem je, že mnoho hráčů, kteří si stěžují na naše hodnocení, nečte článek, kde vysvětlujeme celý proces hodnocení . Jsou oblasti, které kontrolujeme u každého kasina. Když zjistíme nějaké problémy v daných oblastech, přiřadíme kasinu záporné body. To je ono, to je celý proces.

Musím se také dotknout bodu, kdy v podstatě říkáte, že odmítáme recenze, protože na nich nevyděláváme. Pokud bychom to chtěli udělat tímto způsobem, pak by stačilo mít jednoho nebo dva zaměstnance, kteří by recenze odmítali a bylo by to. Mezitím máme přibližně 12 zaměstnanců, kteří se zabývají výhradně reklamací. Zbytečně by nemělo smysl plýtvat platy pro 12 lidí, pokud by dostali pokyn odmítnout většinu stížností.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkrátka všechna špatná hodnocení jsou fakt a ty si držíš svoje, 90% špatné hodnocení, jak to funguje, že to tu popisuješ jako dobré ale musíš taky vydělávat jinak tvé chování nechápu a žádné nejsou já Dobré argumenty, toto špinavé kasino je tak špatné, že je považováno za dobré, protože 99% sesterských kasin IWILD je stejně špatných, bez ohledu na to, na kterém portálu jsou naprosto stejné stížnosti. Závěr: Smutné nechat se takhle napálit!!!!

Automaticky přeloženo:
shanty13
před rokem

Naprosto správně! Taková kasina jsou tlačena přes tento web! Kvůli kladné recenzi se tam stále registrují noví hráči, které pak lze oškubat! Casino Guru není absolutně neutrální! Proti kasinům se nepodnikají žádné kroky, ale hráči, kteří udělají negativní komentáře (jako já), jsou okamžitě „banováni"! Moje stížnost na Snatch byla uzavřena (bez obvyklého prodloužení), protože jsem dal Casino Guru negativní recenzi! Stížnost nyní řeší Askgamblers

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkrátka všechna špatná hodnocení jsou fakt a ty si držíš svoje, 90% špatné hodnocení, jak to funguje, že to tu popisuješ jako dobré ale musíš taky vydělávat jinak tvé chování nechápu a žádné nejsou já Dobré argumenty, toto špinavé kasino je tak špatné, že je považováno za dobré, protože 99% sesterských kasin IWILD je stejně špatných, bez ohledu na to, na kterém portálu jsou naprosto stejné stížnosti. Závěr: Smutné nechat se takhle napálit!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Promiň, budeš se mýlit.

Pokud byste si našli čas a dozvěděli se více o tom , jak hodnotíme kasina a jaké jsou důsledky stížností , cenil bych si vašeho názoru mnohem více, ale je vám to očividně jedno.

Ukázat prstem je vždy tak snadné a pohodlné. 🙂.

Špatná hodnocení mohou být fakta pro vás, ne pro nás – skóre stavíme pouze na ověřených faktech. Máte důkaz, že 90 % kasin zde zobrazených je špatných? Předejte vše, prosím! Váš příspěvek vyhodnotíme.

Jak byste specifikovali špatné kasino? Není tak snadné říci, zda je to dobré nebo špatné, existují určitá specifika - takže, mohl byste být konkrétnější? Vážíme si každého použitelného důkazu, který můžeme od hráčů získat, stížnosti jsou jen jednou částí. Všimli jste si, že aktivně žádáme hráče o spolupráci?

file

Přestaňte mluvit obecně, začněte dokazovat, řekl bych - tak to děláme.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Naprosto správně! Taková kasina jsou tlačena přes tento web! Kvůli kladné recenzi se tam stále registrují noví hráči, které pak lze oškubat! Casino Guru není absolutně neutrální! Proti kasinům se nepodnikají žádné kroky, ale hráči, kteří udělají negativní komentáře (jako já), jsou okamžitě „banováni"! Moje stížnost na Snatch byla uzavřena (bez obvyklého prodloužení), protože jsem dal Casino Guru negativní recenzi! Stížnost nyní řeší Askgamblers

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejsou 🙂

Mnohokrát jsem vám vysvětloval, že hodnocení hráčů do skóre nezapočítáváme, protože všechny informace nejsou prokázány. To jsou jen názory hráčů. Důvěryhodné stránky místo toho najdou prokazatelné informace.

Nyní znovu k Vaší stížnosti - jelikož jste nespolupracoval, stížnost byla uzavřena jako neoprávněná.

Tak jednoduché:

"Dobře, nyní se soustřeďme na stížnost. Je jasné, že jste nedodali klíčový dokument k dokončení ověření , mohu to potvrdit, protože jste mě přidali do kopie. Jak jsem uvedl ve své předchozí odpovědi, pokud nevyhovíte , budu nucen váš případ odmítnout.

Na základě všech výše uvedených informací a skutečnosti, že nespolupracujete , jsem nucen tuto stížnost uzavřít jako „zamítnutou". Další možností pro vás je obrátit se na licenční úřad, i když jsem si jist, že jejich názor by byl stejný.

Jak to vidím já, byla to vaše volba.

To zjevně nemá nic společného s jakoukoli negativní recenzí, kterou byste mohli kdekoli odeslat, je to o vašem přístupu.

Do dnešního dne jste podali 15 stížností. 10 bylo uzavřeno kvůli vaší nečinnosti nebo nedostatku důkazů z vaší strany. Myslím, že to pěkně ukazuje vaši hořkost.

Nebanujeme hráče za zveřejnění špatného komentáře, jinak by byl váš účet již zablokován. Abychom však udrželi hodnocení uživatelů co nejvíce nezaujaté, odmítáme negativní recenze obsahující nepravdivé informace nebo takové, které popisují pouze prohru peněz – protože hazardní hry jsou hlavně o ztrátě peněz a kasino by nemělo být trestáno, protože hráči prohrávají. .

Měj se dobře.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj, promiň, ale snaha shromáždit spoustu důkazů, už jsem to s tebou měl, jednalo se o Crazyplay Casino, kde mi Paul částečně pomohl přes e-mail, bylo to asi 320 €, kde kasino tvrdilo, že to byly moje Účet převedeny , ale nikdy až dnes, ne asi 3 měsíce, poslal jsem všechny výpisy z účtu peer screenshot, ale chtěli PDF, které jsem doteď neměl, protože jsem je dostal poštou a prý se to přeneslo, posílají mi divné Výpisy z účtu, že to bylo venku a mám požádat svou banku, aby se podívala, kde jsou moje peníze, moje banka se nemohla přestat smát a vysvětlila mi, že ten, kdo převádí, má na to samozřejmě nárok s kontrolou důkazního břemene a podat žádost o stíhání, logicky, protože co má moje banka zkontrolovat, co nikdy nedorazilo, zvlášť když nejdřív celé dny tvrdili, že to musí být schváleno, platba, což byl nesmysl, protože to bylo schváleno dny předem a udělal jsem to jen já Čekal jsem, až mi přijdou peníze na účet, a pak trvali na výpisech z účtu PDF, jak již bylo zmíněno, toto nefungovalo před 1 dnem, nyní (bohužel trvalo dlouho, než jsem přešel mé bance) od r. včera konečně výpisy z účtu od Received PDF, za které jsem si také musel zpětně připlatit na 2 měsíce, napsal jsem i Pavlovi přes email a včera jsem poslal tyto PDF úryvky a požádal je, aby to prosím přeposlali do kasina, všechny toto se probíralo od ledna do února, jsem zvědavý, jak to tam bude pokračovat, protože jsem tu měl i případ na reklamaci a případ byl uzavřen, ale taky musím říct, že mi Pavel věřil. Abych se znovu vrátil k vaší odpovědi, pokud jde o shromažďování důkazů, už se s tímto kasinem Snatch nezatěžuji, protože to nevede k ničemu jinému než k nekonečným diskusím, nakonec je v takových kasinech hlupák zákazník. Omlouvám se, to je moje zkušenost a můj názor, radši bych kasino zavřel a už nikdy nehrál, naštěstí jsem nevložil moc, ale na Crazyplay 3 měsíce ano.

Mír

s pozdravem


Automaticky přeloženo:
shanty13
před rokem

PS Stížnosti na nevyhrávání jsou nesmysl, kasino je kasino a vy vyhrajete nebo prohrajete, ale toto je o skutečném podvodu a znovu, neobtěžuji se to dokazovat, beznadějné a nepíšete podmínky nebo pověst, která je nespravedlivé, dokonce píšete -velmi dobrá pověst OD CASINO GURU -všechno super a já tomu nerozumím.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Radko to, co tady říkáš, je lež! Protože jsem ti nikdy nedal kopii, dal jsem kopii Jozefovi! file S radostí přikládám snímek obrazovky!


Kvůli mým mnoha stížnostem: to nemá nic společného se zahořklostí! Hlásím zkorumpovaná kasina! Tak jednoduché! máš s tím problém, nebo proč to pokaždé vytahuješ?


A to, že mnoho stížností bylo uzavřeno, protože jsem už nevládl, je pravděpodobnější kvůli vaší neobjektivitě! Stále jste nepochopil, že mnoho hráčů už nevěří, že jste neutrální a spravedliví? Čteš, co tady hráči píšou o Snatchovi a tvém chování, nebo všechno ignoruješ? Jen se podívejte na druhou stranu nebo obviňte hráče! Ano, neberte v úvahu sebereflexi!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

PS Stížnosti na nevyhrávání jsou nesmysl, kasino je kasino a vy vyhrajete nebo prohrajete, ale toto je o skutečném podvodu a znovu, neobtěžuji se to dokazovat, beznadějné a nepíšete podmínky nebo pověst, která je nespravedlivé, dokonce píšete -velmi dobrá pověst OD CASINO GURU -všechno super a já tomu nerozumím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj znovu.

Souhlasím s tím, že stěžování si na ztráty je zbytečné - pokud jsou hry spravedlivé a férové.

Zbytek - nechápu to.

Všechny podmínky jsou viditelné ve správném kasinu, ve kterém hrajete. U každého bonusu na našich stránkách je uvedeno „Platí úplné podmínky".

Navíc registrací v kasinu potvrzujete, že jste obeznámeni s pravidly, pokud nejste, měli byste se obrátit na kasino pro vysvětlení.

Nejsme kasino, poskytujeme seznam kasin. Laskavě řečeno, pokud vás tak zajímají pravidla – což byste měli – přečtěte si je v kasinu. Stejně byste to měli udělat:

file


Automaticky přeloženo:
Ares1981
před rokem

Ahoj,

Ukázal jsem, co je uvedeno v reklamaci. Nikdy jsem neřekl, že jsi mě dal do kopie. Nemáš ponětí, kde to bereš.

Proč stále odpovídám? Jednoduše proto, že stále říkáte, že předstíráme, že pomáháme, zatímco jiné motivy jsou v pohybu. I když jste to vy, kdo během KYC nedodal potřebné dokumenty, nemohli jsme vám pomoci.

Nebudu mlčet, když prohlašujete falešné popisy. Není to jen logické?

Hlásíte zkorumpovaná kasina – dobře, tak proč se obvykle zastavíte uprostřed? Proč jste nechali všechny ty stížnosti podané na zkorumpovaná kasina nadarmo?

Tohle je něco, co nedokážu pochopit.

Myslíte si, že tým stížností postrádá objektivitu, dobře, tak co zde chcete dokázat?

Proces nebudeme měnit, protože nesouhlasíte, omlouvám se.

Asi bychom to měli nechat být.


Automaticky přeloženo:
před rokem

file Tady je to s kopií a ty jsi to zveřejnil!!

Automaticky přeloženo:
Ares1981
před rokem

Ahoj.

Je to vlastně citace: Text pochází ze stížnosti a napsal ho zpracovatel stížnosti - ne já, pouze jsem ten text citoval . Už rozumíš? 🙂

file





Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem provedl ověření a prostě nemohu provést výběr, zrušili to, že to finanční oddělení odmítlo, byl jsem na tom několik dní. Je to absurdní s hráčem, který vystavuje své peníze riziku a když vyhraje, nemůže vybrat. 😡

Automaticky přeloženo:
Vanderlan97
před rokem

Problém je známý! Ale Casino Guru to nezajímá! Pověst stále nebyla devalvována, i když negativních recenzí hráčů je nespočet! Snatch přijímá vklady a odmítá výběry! Čekám už 6 měsíců! k výplatě 500 eur!

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky