Dobrý den, gidrofas555,
mohl byste být konkrétnější, proč si myslíte, že jsme zkorumpovaní? Snažíme se odpovědět na každý příspěvek. Nezáleží na tom, o jaké téma nebo problém se jedná.
Hello gidrofas555,
could you be more specific about why you think we are corrupt? We try to answer on each post. It doesn't matter what topic or problem it is.
MYSLÍM, ŽE JEN VY SI MYSLÍTE, ŽE JE TOTO KASINO DOBRÉ!!! MUSÍM BÝT ZAPLACENO, MŮŽE POUZE! S TOLIK DOBRÝM KASINEM, ŽÁDNÁ SCHÉMA, A TOTO SKÓRE DÁTE KASINU PLNÉMU SCHÉMŮ!!! HRAJI ONLINE KASINA UŽ LET, NĚKTERÁ JSOU DOBRÁ, JINÁ JSOU TAK TAK TAK A PAK JSOU TAK ŠPATNÍ! TO JE ÚŽASNÉ, PLNÉ SCHÉMAT!!!!
I THINK ONLY YOU GUYS THINK THIS CASINO IS GOOD!!! I MUST BE PAID, IT CAN ONLY! WITH SO MUCH GOOD CASINO, NO SCHEMES, AND YOU GIVE THIS SCORE TO A CASINO FULL OF SCHEMES!!! I HAVE BEEN PLAYING ONLINE CASINO'S FOR YEARS, SOME ARE GOOD, OTHERS ARE SO-SO-SO-SO, AND THEN THERE ARE THE BAD! THIS IS AWESOME, FULL OF SCHEMES!!!!
EU PENSO QUE SÓ VOCÊS É QUE ACHAM QUE ESTE CASINO É BOM!!! DEVEME STAR A SER PAGOS, SÓ PODE! COM TANTO CASINO BOM, SEM ESQUEMAS, E VOCÊS DÃO ESTA PONTUAÇÃO A UM CASINO CHEIO DE ESQUEMAS!!! HÁ ANOS QUE JOGO CASINOS ONLINE, UNS SÃO BONS OUTROS SÃO MAIS O MENOS E DEPOIS HÁ OS PÉSSIMOS! ESTE É PÉSSIMO, CHEIO DE ESQUEMAS!!!!
Ahoj . Nemohu se nepustit do vašich rozhovorů a chci se zeptat: k čemu tu jste? co by podpořilo kasina, která klamou hráče? jak říkáš, démony a závislost na hazardu tu taky nikdo nemá, všichni jsou naštvaní na nefér podmínky kasina a dostal jsi konkrétní odpověď o bodech v jiných kasinech stejného majitele, na kterou jsi nedokázal odpovědět vůbec nic protože víte, že se mýlíte a jednoduše vyděláváte peníze v tomto zasraném kasinu.
Hello . I can’t help but get into your conversations and I want to ask a question: what are you here for? what would promote down and out casinos that deceive players? as you say, no one here has demons and gambling addiction either, everyone is enraged by the unfair conditions of the casino and you were given a specific answer about points in other casinos of the same owner, to which you could not answer anything at all because you know that you are wrong and simply You're making money out of this fucking casino.
привет . не могу не влезть в ваш разговоры и хочется задать вопрос: а вы здесь для чего?? что бы продвигать конченные казино которые обманывают игроков? бесов как ты говоришь тут ни у кого нет и лудомании тоже , всех бесят не справедливые условия казино и вам дали конкретный ответ по поводу пунктов в других казино этого же владельца, на что вы ничего не смогли ответить вообще так как знаете что не правы и просто отмазываете за деньги это сраное казино.
Ani jeden nebo dva lidé nedali Casino Guru negativní recenzi! Ale mnoho lidí! Stačí použít google! A označování negativních recenzí od ostatních za „jedovaté" již nelze překonat z hlediska neprofesionality a nedostatku sebereflexe! Vydělávají peníze z těchto zkorumpovaných kasin! A nevydělávají na uživatelích, kteří podávají stížnosti (sami to uvedli)! No, podle toho vaše soudy! Nedostatek objektivity je vidět na mnoha stížnostech, které jste odmítli! Moje stížnost byla zamítnuta poté, co jsem dal Casino Guru negativní recenzi! Bylo mi řečeno, že si mohu stěžovat na Curacau a že i tam bude stížnost zamítnuta! Curacao k tomu není nutné! Rakouské úřady se zajímají o Snatch! Podezření z obchodního podvodu! Nelegální hazard z důvodu nedostatku licence! Kasino, které je podle vaší domovské stránky pro Rakousko v pořádku, působí na rakouském trhu nelegálně! Jak si to vysvětluješ???
Not one or two people gave Casino Guru a negative review! But many people! Just use google! And calling negative reviews from others "poisonous" can no longer be surpassed in terms of unprofessionalism and a lack of self-reflection! They make money from these corrupt casinos! And they don't make money from users who file complaints (they mentioned it themselves)! Well, your judgments accordingly! The lack of objectivity can be seen in many complaints that you have rejected! My complaint was rejected after I gave Casino Guru a negative review! I was told that I can complain in Curacao and that the complaint will be rejected there too! Curacao is not necessary for this! The Austrian authorities are interested in Snatch! Suspicion of commercial fraud! Illegal gambling due to lack of license! A casino which, according to your homepage, is ok for Austria is operating illegally on the Austrian market! How do you explain that???
Nicht ein oder zwei Personen haben Casino Guru negativ bewertet! Sondern viele Personen! Einfach mal Google benutzen! Und negative Bewertungen anderer als „giftig" zu bezeichnen ist an Unprofessionalität und mangelnder Selbstreflexion nicht mehr zu übertreffen! Sie verdienen mit diesen korrupten Casinos Geld! Und sie verdienen mit Usern die Beschwerden einreichen kein Geld (haben sie selbst erwähnt)! Tja dementsprechend eure Urteile! Die mangelnde Objektivität ist in vielen Beschwerden die ihr abgelehnt habt erkennbar! Meine Beschwerde wurde nachdem ich Casino Guru negativ bewertet habe abgelehnt! Mir wurde mitgeteilt, dass ich mich ja in Curacao beklagen kann und dass man die Beschwerde dort dort auch abweisen wird! Curacao ist nicht nötig dafür! Die Österreichischen Behörden interessieren sich für Snatch! Verdacht auf gewerblichen Betrug! Illegales Glücksspiel aufgrund fehlender Konzession! Ein Casino welches laut eurer Homepage für Österreich ok ist, agiert illegal am Österreichischen Markt! Wie erklärt ihr das???
Ahoj . Nemohu se nepustit do vašich rozhovorů a chci se zeptat: k čemu tu jste? co by podpořilo kasina, která klamou hráče? jak říkáš, démony a závislost na hazardu tu taky nikdo nemá, všichni jsou naštvaní na nefér podmínky kasina a dostal jsi konkrétní odpověď o bodech v jiných kasinech stejného majitele, na kterou jsi nedokázal odpovědět vůbec nic protože víte, že se mýlíte a jednoduše vyděláváte peníze v tomto zasraném kasinu.
Hello . I can’t help but get into your conversations and I want to ask a question: what are you here for? what would promote down and out casinos that deceive players? as you say, no one here has demons and gambling addiction either, everyone is enraged by the unfair conditions of the casino and you were given a specific answer about points in other casinos of the same owner, to which you could not answer anything at all because you know that you are wrong and simply You're making money out of this fucking casino.
привет . не могу не влезть в ваш разговоры и хочется задать вопрос: а вы здесь для чего?? что бы продвигать конченные казино которые обманывают игроков? бесов как ты говоришь тут ни у кого нет и лудомании тоже , всех бесят не справедливые условия казино и вам дали конкретный ответ по поводу пунктов в других казино этого же владельца, на что вы ничего не смогли ответить вообще так как знаете что не правы и просто отмазываете за деньги это сраное казино.
Ahoj.
Jsem tu, abych přidal spravedlivé body, zatímco cítím, že by to mělo být užitečné pro komunitu. Pokud začnete prohlašovat, že jsme všichni zkorumpovaní, modlit se za hráče, kteří podporují neférové podmínky, propagovat podvodná kasina nebo cokoli jiného, co jste napsal, opravdu byste očekávali, že admini budou mlčet?
To by jen naznačovalo, že se schováváme za hradbou ticha. No, nejsme. Místo toho stále aktivně reagujeme.
Můžete uvést konkrétní odpověď, na kterou dosud žádný člen Casino Guru neodpověděl? Upřímně řečeno, skončil jsem s teoretickými debatami. Pojďme se na chvíli zaměřit na realitu.
Zvláště, když se jedná především o hráče s neoprávněnými stížnostmi, ignorující jakékoli pokusy o vysvětlení našeho pohledu. Chápu, že se cítíte podvedeni, ačkoli vám byl poskytnut náš úhel pohledu.
Každá odpověď, kterou poskytujeme, má za následek další ohnivá obvinění, všimli jste si, mám?🙂
Hello.
I'm here to add fair points while I feel it should be handy to the community. If you start proclaiming we are all corrupted, praying on players supporting unfair terms, promoting scam casinos, or whatever else you wrote, would you truly expect admins to stay silent?
That would only indicate that we are hiding behind the wall of silence. Well, we're not. Instead we still actively respond.
Can you state a concrete answer which has not yet been answered by any Casino Guru member? Honestly, I'm done with theoretical debates. Let's focus on reality for a while.
Especially when mainly players with unjustified complaints are involved, ignoring any attempts to explain our point of view. I understand you feel deceived, though you were given our point of view.
Every answer we provide results in other fiery accusations, have you noticed, I have ?🙂
Ani jeden nebo dva lidé nedali Casino Guru negativní recenzi! Ale mnoho lidí! Stačí použít google! A označování negativních recenzí od ostatních za „jedovaté" již nelze překonat z hlediska neprofesionality a nedostatku sebereflexe! Vydělávají peníze z těchto zkorumpovaných kasin! A nevydělávají na uživatelích, kteří podávají stížnosti (sami to uvedli)! No, podle toho vaše soudy! Nedostatek objektivity je vidět na mnoha stížnostech, které jste odmítli! Moje stížnost byla zamítnuta poté, co jsem dal Casino Guru negativní recenzi! Bylo mi řečeno, že si mohu stěžovat na Curacau a že i tam bude stížnost zamítnuta! Curacao k tomu není nutné! Rakouské úřady se zajímají o Snatch! Podezření z obchodního podvodu! Nelegální hazard z důvodu nedostatku licence! Kasino, které je podle vaší domovské stránky pro Rakousko v pořádku, působí na rakouském trhu nelegálně! Jak si to vysvětluješ???
Not one or two people gave Casino Guru a negative review! But many people! Just use google! And calling negative reviews from others "poisonous" can no longer be surpassed in terms of unprofessionalism and a lack of self-reflection! They make money from these corrupt casinos! And they don't make money from users who file complaints (they mentioned it themselves)! Well, your judgments accordingly! The lack of objectivity can be seen in many complaints that you have rejected! My complaint was rejected after I gave Casino Guru a negative review! I was told that I can complain in Curacao and that the complaint will be rejected there too! Curacao is not necessary for this! The Austrian authorities are interested in Snatch! Suspicion of commercial fraud! Illegal gambling due to lack of license! A casino which, according to your homepage, is ok for Austria is operating illegally on the Austrian market! How do you explain that???
Nicht ein oder zwei Personen haben Casino Guru negativ bewertet! Sondern viele Personen! Einfach mal Google benutzen! Und negative Bewertungen anderer als „giftig" zu bezeichnen ist an Unprofessionalität und mangelnder Selbstreflexion nicht mehr zu übertreffen! Sie verdienen mit diesen korrupten Casinos Geld! Und sie verdienen mit Usern die Beschwerden einreichen kein Geld (haben sie selbst erwähnt)! Tja dementsprechend eure Urteile! Die mangelnde Objektivität ist in vielen Beschwerden die ihr abgelehnt habt erkennbar! Meine Beschwerde wurde nachdem ich Casino Guru negativ bewertet habe abgelehnt! Mir wurde mitgeteilt, dass ich mich ja in Curacao beklagen kann und dass man die Beschwerde dort dort auch abweisen wird! Curacao ist nicht nötig dafür! Die Österreichischen Behörden interessieren sich für Snatch! Verdacht auf gewerblichen Betrug! Illegales Glücksspiel aufgrund fehlender Konzession! Ein Casino welches laut eurer Homepage für Österreich ok ist, agiert illegal am Österreichischen Markt! Wie erklärt ihr das???
K většině obvinění zmíněných ve vašem vždy objektivním příspěvku jsem se již vyjádřil.
Vzhledem k tomu, že nemáme žádnou moc nad žádným kasinem ani licenčním orgánem, v případě, že nemůžeme hráčům pomoci, vždy zmiňujeme, že licenční orgán je ve skutečnosti jedinou společností, která je oficiálně schopna vyvíjet tlak na kasina, pokud kasino jedná podvodně. Nemůžeme, protože sami nejsme oficiální autoritou. I když se snažíme pomáhat hráčům, kteří využívají naše pole spolupráce k řešení stížností.
Ano, licence Curacao (ve skutečnosti všechny čtyři) je docela na hovno, protože hráči jsou téměř vždy ignorováni. Máme za to vinit my? Místo toho se snažíme poskytnout podporu dříve, než se hráč dostane k autoritě.
Máme také v úmyslu poskytnout kus komplexních informací o každém dobrém, špatném a sporném kasinu, takže pokud kasino akceptuje - to znamená umožnit hráčům se zaregistrovat, jednoduše informujeme všechny hráče, že je to možné.
Poskytnutí seznamu kasin přijímajících hráče z Rakouska neznamená, že lákáme hráče ke hře v takových kasinech. Pomocí vaší logiky byste mohli říci, že propagujeme kasina nabízející hry Bigtime Gaming, protože v abecedním pořadí bude tento poskytovatel vždy uveden mezi prvními v sekci každého poskytovatele her nazvané „poskytovatel her"
Stále opakujeme, hráči z Rakouska by měli hrát pouze v kasinech s licencí AT. Hráči ze Spojeného království jsou si dobře vědomi skutečnosti, že jsou doporučeny pouze ty s licencí pro Spojené království.
A teď mě napadá, přečetli jste si někdy nějakého svého průvodce, jak si vybrat kasino ? Podařilo se vám postarat o to, že poskytujeme záložku s názvem AT - licencované kasino?
Děláme to, protože víme, že je to důležitý faktor, i když je na hráči, jestli doporučení dodrží.
I already commented about most accusations mentioned in your ever-be-objective post.
Since we have no power over any casino or licensing authority, in case we can't help players, we always mention the licensing authority is actually the only company that is officially capable of applying pressure on the casinos if the casino is acting fraudulently. We can't since we are not the official authority itself. Though we try to help players using our field of collaboration to resolve complaints.
Yes, the Curacao license (all four actually) pretty much sucks, because players are almost always ignored. Are we to be blamed for this? Instead, we try to provide support sooner than the player reaches the authority.
We also intend to provide a piece of complex information about every casino good, bad, and questionable, so if the casino accepts - meaning allow players to register, we simply inform all players it is possible.
Providing a list of casinos accepting players from Austria does not mean we lure players to play in such casinos. Using your logic, you could say we promote casinos offering Bigtime Gaming games because in alphabetical order this provider will always be listed among the first ones in each game provider's section called "game provider"
We keep repeating, players from Austria should only play in AT-licensed casinos. Players from the UK are well aware of the fact only UK-licensed ones are recommended.
So, now I am wondering, have you ever read any of your guides concerning how to choose a casino? Have you managed to care we provide a tab called AT - licensed casino?
We do that because we know it is an important factor, though it is up to the player if he/she follows the recommendation.
Několikrát týdně jsem četl obvinění, že Casino Guru je placeno za propagaci špatných kasin. Občas hledám kasino, které údajně propagujeme, a zjistím, že má hodnocení 3,5/10, ale není to případ Snatche.
Mám pocit, že někteří hráči stále nechápou význam „povýšení". Naším cílem je mít (a věřím, že máme) největší databázi online kasin na světě. To znamená, že kdykoli uslyšíte o JAKÉMKOLI kasinu, můžete zkontrolovat informace, které jsme o nich našli. Řekněme tedy, že když kasino tvrdí, že přijímá rakouské hráče, dáme vám informace, které jsme od nich obdrželi (zasíláme kasinům excelové listy, kde je žádáme o vyplnění všech typů informací). To, že kasino zkontrolujeme na našem webu, neznamená, že ho propagujeme. Pokud bychom měli zářící neonové bannery, které by vás lákaly do konkrétního kasina, pak ano, byla by to propagace kasina.
Pojďme se na chvíli zaměřit na hodnocení kasina Snatch. 8.1/10 je velmi slušný, ale zdaleka není nejlepší. Víte, kolik kasin má lepší hodnocení než toto v naší databázi? 873! Pokud bychom vás tedy opravdu chtěli nalákat do ďábelského kasina, určitě bychom mu museli dát lepší hodnocení.
Dalším problémem je, že mnoho hráčů, kteří si stěžují na naše hodnocení, nečte článek, kde vysvětlujeme celý proces hodnocení . Jsou oblasti, které kontrolujeme u každého kasina. Když zjistíme nějaké problémy v daných oblastech, přiřadíme kasinu záporné body. To je ono, to je celý proces.
Musím se také dotknout bodu, kdy v podstatě říkáte, že odmítáme recenze, protože na nich nevyděláváme. Pokud bychom to chtěli udělat tímto způsobem, pak by stačilo mít jednoho nebo dva zaměstnance, kteří by recenze odmítali a bylo by to. Mezitím máme přibližně 12 zaměstnanců, kteří se zabývají výhradně reklamací. Zbytečně by nemělo smysl plýtvat platy pro 12 lidí, pokud by dostali pokyn odmítnout většinu stížností.
I read the accusations about Casino Guru being paid for promoting bad casinos a couple times a week. Sometimes, I search for the casino that we allegedly promote and find out that it has a rating of 3.5/10, but it's not the case of Snatch.
I feel like some players still don't understand the meaning of "promotion". Our goal is to have (and I believe we have) the largest online casino database in the world. That means whenever you hear about ANY casino, you can check the information we found about them. So let's say when the casino claims that they accept Austrian players, we give you the info we received from them (we send casinos Excel sheets where we ask them to fill all types of information). Having a casino reviewed on our website doesn't mean that we promote it. If we had a shining neon banners luring you to a specific casino, then yes, that would be the casino promotion.
Let's focus on the Snatch casino's rating for a moment. 8.1/10 is very decent, but it's far from being the best. Do you know how many casinos have better rating that this one in our database? 873! So if we really wanted to lure you into an evil casino, we would definitely need to give it a better rating.
The next problem is that many players who complain about our ratings don't read the article, where we explain the whole rating process. There are areas that we check for every casino. When we find out any issues in the given areas, we assign negative points to the casino. That's it, that's the whole process.
I also need to touch the point where you basically say that we reject reviews, because we don't make money from it. If we wanted to do it this way, then it would be enough to have one or two employees who would be rejecting the reviews and that would be it. Meanwhile, we have approximately 12 employees who exclusively deal with complaints only. It simply wouldn't make sense to waste salaries for 12 people if they would be instructed to reject most of complaints.
Zkrátka všechna špatná hodnocení jsou fakt a ty si držíš svoje, 90% špatné hodnocení, jak to funguje, že to tu popisuješ jako dobré ale musíš taky vydělávat jinak tvé chování nechápu a žádné nejsou já Dobré argumenty, toto špinavé kasino je tak špatné, že je považováno za dobré, protože 99% sesterských kasin IWILD je stejně špatných, bez ohledu na to, na kterém portálu jsou naprosto stejné stížnosti. Závěr: Smutné nechat se takhle napálit!!!!
In short, all bad ratings are fact and you hold your own, 90% bad rating, how does it work that you describe it here as good but you also have to earn money otherwise I don't understand your behavior and there are none for me Good arguments, this filthy casino is so wrong to be considered good because 99% of the sister casinos IWILD are just as bad, no matter which portal, there are exactly the same complaints. Conclusion: Sad to be fooled like that!!!!
Kurz und Bündig alle schlechten Bewertungen sind fakt und ihr haltet denen die stange,90% schlechte Bewertung,wie geht das ,das ihr sie hier als gut bezeichnet aber auch ihr müsst geld verdienen ansonsten verstehe ich eurer verhalten nicht und da gibt es für mich keine guten argumente,diese drecks Casino so fälschlicher weise als gut zu befinden da es ja auch 99% des schwester Casinos IWILD genauso schlecht ist ,igal welches Portal ,es gibt exakt die selben Beschwerden .Fazit:Traurig so verarscht zu werden!!!!
Naprosto správně! Taková kasina jsou tlačena přes tento web! Kvůli kladné recenzi se tam stále registrují noví hráči, které pak lze oškubat! Casino Guru není absolutně neutrální! Proti kasinům se nepodnikají žádné kroky, ale hráči, kteří udělají negativní komentáře (jako já), jsou okamžitě „banováni"! Moje stížnost na Snatch byla uzavřena (bez obvyklého prodloužení), protože jsem dal Casino Guru negativní recenzi! Stížnost nyní řeší Askgamblers
Absolutely right! Such casinos are pushed through this website! Due to the positive review, new players are still registering there, who can then be ripped off! Casino Guru is absolutely not neutral! No action is taken against casinos, but players who make negative comments (like me) are immediately "banned"! My complaint against Snatch was closed (without the usual extension) because I gave Casino Guru a negative review! The complaint is now being handled by Askgamblers
Vollkommen richtig! Derartige Casinos werden durch diese Website gepusht! Durch die positive Rezension melden sich ja nach wie vor neue Spieler dort an, die dann abgezockt werden können! Casino Guru ist absolut nicht neutral! Gegen Casinos geht man nicht vor, aber Spieler die sich negativ äußern (so wie ich) werden sofort „ausgeschlossen"! Meine Beschwerde gegen Snatch wurde (ohne der üblichen Verlängerung) geschlossen, weil ich Casino Guru negativ bewertet habe! Die Beschwerde wird nun von Askgamblers bearbeitet
Zkrátka všechna špatná hodnocení jsou fakt a ty si držíš svoje, 90% špatné hodnocení, jak to funguje, že to tu popisuješ jako dobré ale musíš taky vydělávat jinak tvé chování nechápu a žádné nejsou já Dobré argumenty, toto špinavé kasino je tak špatné, že je považováno za dobré, protože 99% sesterských kasin IWILD je stejně špatných, bez ohledu na to, na kterém portálu jsou naprosto stejné stížnosti. Závěr: Smutné nechat se takhle napálit!!!!
In short, all bad ratings are fact and you hold your own, 90% bad rating, how does it work that you describe it here as good but you also have to earn money otherwise I don't understand your behavior and there are none for me Good arguments, this filthy casino is so wrong to be considered good because 99% of the sister casinos IWILD are just as bad, no matter which portal, there are exactly the same complaints. Conclusion: Sad to be fooled like that!!!!
Kurz und Bündig alle schlechten Bewertungen sind fakt und ihr haltet denen die stange,90% schlechte Bewertung,wie geht das ,das ihr sie hier als gut bezeichnet aber auch ihr müsst geld verdienen ansonsten verstehe ich eurer verhalten nicht und da gibt es für mich keine guten argumente,diese drecks Casino so fälschlicher weise als gut zu befinden da es ja auch 99% des schwester Casinos IWILD genauso schlecht ist ,igal welches Portal ,es gibt exakt die selben Beschwerden .Fazit:Traurig so verarscht zu werden!!!!
Promiň, budeš se mýlit.
Pokud byste si našli čas a dozvěděli se více o tom , jak hodnotíme kasina a jaké jsou důsledky stížností , cenil bych si vašeho názoru mnohem více, ale je vám to očividně jedno.
Ukázat prstem je vždy tak snadné a pohodlné. 🙂.
Špatná hodnocení mohou být fakta pro vás, ne pro nás – skóre stavíme pouze na ověřených faktech. Máte důkaz, že 90 % kasin zde zobrazených je špatných? Předejte vše, prosím! Váš příspěvek vyhodnotíme.
Jak byste specifikovali špatné kasino? Není tak snadné říci, zda je to dobré nebo špatné, existují určitá specifika - takže, mohl byste být konkrétnější? Vážíme si každého použitelného důkazu, který můžeme od hráčů získat, stížnosti jsou jen jednou částí. Všimli jste si, že aktivně žádáme hráče o spolupráci?
Přestaňte mluvit obecně, začněte dokazovat, řekl bych - tak to děláme.
I'm sorry, you'll wrong.
If you took the time to learn more about how we rate casinos and what the consequences of complaints are, I would value your opinion much more, but obviously, you don't care.
Pointing a finger it's always so easy and convenient. 🙂.
Bad ratings may be facts for you, not for us - we build the score solely on proven facts. Do you have proof 90% of casinos showing here are bad? Pass all in, please! We will evaluate your input.
How would you specify a bad casino? It's not so easy to say it's good or bad, there are specifics - so, would you kindly be more concrete? We appreciate every usable proof we can get from players, complaints are just one part. Have you noticed we actively ask players to cooperate?
Stop speaking generally, start proving, I'd say - that's how we do it.
Naprosto správně! Taková kasina jsou tlačena přes tento web! Kvůli kladné recenzi se tam stále registrují noví hráči, které pak lze oškubat! Casino Guru není absolutně neutrální! Proti kasinům se nepodnikají žádné kroky, ale hráči, kteří udělají negativní komentáře (jako já), jsou okamžitě „banováni"! Moje stížnost na Snatch byla uzavřena (bez obvyklého prodloužení), protože jsem dal Casino Guru negativní recenzi! Stížnost nyní řeší Askgamblers
Absolutely right! Such casinos are pushed through this website! Due to the positive review, new players are still registering there, who can then be ripped off! Casino Guru is absolutely not neutral! No action is taken against casinos, but players who make negative comments (like me) are immediately "banned"! My complaint against Snatch was closed (without the usual extension) because I gave Casino Guru a negative review! The complaint is now being handled by Askgamblers
Vollkommen richtig! Derartige Casinos werden durch diese Website gepusht! Durch die positive Rezension melden sich ja nach wie vor neue Spieler dort an, die dann abgezockt werden können! Casino Guru ist absolut nicht neutral! Gegen Casinos geht man nicht vor, aber Spieler die sich negativ äußern (so wie ich) werden sofort „ausgeschlossen"! Meine Beschwerde gegen Snatch wurde (ohne der üblichen Verlängerung) geschlossen, weil ich Casino Guru negativ bewertet habe! Die Beschwerde wird nun von Askgamblers bearbeitet
Nejsou 🙂
Mnohokrát jsem vám vysvětloval, že hodnocení hráčů do skóre nezapočítáváme, protože všechny informace nejsou prokázány. To jsou jen názory hráčů. Důvěryhodné stránky místo toho najdou prokazatelné informace.
Nyní znovu k Vaší stížnosti - jelikož jste nespolupracoval, stížnost byla uzavřena jako neoprávněná.
Tak jednoduché:
"Dobře, nyní se soustřeďme na stížnost. Je jasné, že jste nedodali klíčový dokument k dokončení ověření , mohu to potvrdit, protože jste mě přidali do kopie. Jak jsem uvedl ve své předchozí odpovědi, pokud nevyhovíte , budu nucen váš případ odmítnout.
Na základě všech výše uvedených informací a skutečnosti, že nespolupracujete , jsem nucen tuto stížnost uzavřít jako „zamítnutou". Další možností pro vás je obrátit se na licenční úřad, i když jsem si jist, že jejich názor by byl stejný.
Jak to vidím já, byla to vaše volba.
To zjevně nemá nic společného s jakoukoli negativní recenzí, kterou byste mohli kdekoli odeslat, je to o vašem přístupu.
Do dnešního dne jste podali 15 stížností. 10 bylo uzavřeno kvůli vaší nečinnosti nebo nedostatku důkazů z vaší strany. Myslím, že to pěkně ukazuje vaši hořkost.
Nebanujeme hráče za zveřejnění špatného komentáře, jinak by byl váš účet již zablokován. Abychom však udrželi hodnocení uživatelů co nejvíce nezaujaté, odmítáme negativní recenze obsahující nepravdivé informace nebo takové, které popisují pouze prohru peněz – protože hazardní hry jsou hlavně o ztrátě peněz a kasino by nemělo být trestáno, protože hráči prohrávají. .
Měj se dobře.
They are not 🙂
I explained to you many times we do not count player's reviews into the score simply because all informations are not proven. Those are just player's opinions. Trustable sites find provable information instead.
To your complaint now, again - since you didn't cooperate the coplaint was closed as unjustified.
Simple as that:
"OK, now let's focus on the complaint. It is clear that you have not provided a key document to finish the verification, I can confirm it since you added me into cc. As I mentioned in my previous reply, if you fail to comply, I will be forced to reject your case.
Concluding all the information above, and the fact that you are not cooperating, I am forced to close this complaint as 'rejected'. Another option for you is to contact the licensing authority, although I am sure that their opinion would be the same.
The way I see it, it was your choice.
This has obviously nothing to do with any negative review you might submitted anywhere, this is about your approach.
Untill today you've submitted 15 complaints. 10 were closed due to your innactivity or lacking proovs from your side. I guess it shows your bitterness just nicely.
We do not bann players for posting bad comment, otherwise your account would be banned already. But, to keep user rating as much as unbiased as we can, we're rejecting negative reviews containing false information or such that only describe losing money - since gambling is mainly about losing money and the casino shouldn't be punished because players are loosing.
Stay well.
Ahoj, promiň, ale snaha shromáždit spoustu důkazů, už jsem to s tebou měl, jednalo se o Crazyplay Casino, kde mi Paul částečně pomohl přes e-mail, bylo to asi 320 €, kde kasino tvrdilo, že to byly moje Účet převedeny , ale nikdy až dnes, ne asi 3 měsíce, poslal jsem všechny výpisy z účtu peer screenshot, ale chtěli PDF, které jsem doteď neměl, protože jsem je dostal poštou a prý se to přeneslo, posílají mi divné Výpisy z účtu, že to bylo venku a mám požádat svou banku, aby se podívala, kde jsou moje peníze, moje banka se nemohla přestat smát a vysvětlila mi, že ten, kdo převádí, má na to samozřejmě nárok s kontrolou důkazního břemene a podat žádost o stíhání, logicky, protože co má moje banka zkontrolovat, co nikdy nedorazilo, zvlášť když nejdřív celé dny tvrdili, že to musí být schváleno, platba, což byl nesmysl, protože to bylo schváleno dny předem a udělal jsem to jen já Čekal jsem, až mi přijdou peníze na účet, a pak trvali na výpisech z účtu PDF, jak již bylo zmíněno, toto nefungovalo před 1 dnem, nyní (bohužel trvalo dlouho, než jsem přešel mé bance) od r. včera konečně výpisy z účtu od Received PDF, za které jsem si také musel zpětně připlatit na 2 měsíce, napsal jsem i Pavlovi přes email a včera jsem poslal tyto PDF úryvky a požádal je, aby to prosím přeposlali do kasina, všechny toto se probíralo od ledna do února, jsem zvědavý, jak to tam bude pokračovat, protože jsem tu měl i případ na reklamaci a případ byl uzavřen, ale taky musím říct, že mi Pavel věřil. Abych se znovu vrátil k vaší odpovědi, pokud jde o shromažďování důkazů, už se s tímto kasinem Snatch nezatěžuji, protože to nevede k ničemu jinému než k nekonečným diskusím, nakonec je v takových kasinech hlupák zákazník. Omlouvám se, to je moje zkušenost a můj názor, radši bych kasino zavřel a už nikdy nehrál, naštěstí jsem nevložil moc, ale na Crazyplay 3 měsíce ano.
Mír
s pozdravem
Hi, sorry but the effort to collect a lot of evidence, I've already had it with you, it was about Crazyplay Casino, where Paul partly helped me via email, it was about 320 € where the casino claimed these were mine Account transferred, but never until today, not about 3 months, I sent all the account statements peer screenshot, but they wanted PDF, which I didn't have until now, because I received them by mail, and supposedly it was transferred, they send me weird ones Account statements that it was out and I should ask my bank to see where my money was, my bank couldn't stop laughing and explained that to me, the one who transfers is of course entitled to this with the burden of proof check and make an application for prosecution, logically, because what should my bank check what never arrived, especially since they first claimed for days that it had to be approved, the payment, which was nonsense because it was approved days before and I only did it I waited for the money to come to my account, and then they insisted on PDF account statements, as already mentioned, this did not work until 1 day ago, I have now (unfortunately it took my bank a long time to change over) since yesterday, finally, the account statements by Received PDF, for which I also had to pay extra retrospectively for 2 months, I also wrote to Paul via email and sent these PDF excerpts yesterday and asked them to please forward this to the casino, all of this was discussed from January to February, am I'm curious how things will continue there, because I also had the case for a complaint here and the case was closed, but I also have to say that Paul believed me. To come back to your answer again, as far as collecting evidence is concerned I don't bother anymore with this Snatch Casino, because it leads to nothing but endless discussions, in the end the customer is the fool at such casinos. Sorry, that's my experience and my opinion, I'd rather close the casino and never play again, luckily I didn't deposit much, but I did at Crazyplay 3 months.
Peace
Best regards
Hi,sorry aber die mühe um etliche beweisse zu sammeln,hatte ich schon mal bei euch,da ging es um Crazyplay casino,wo mir Paul über email zum teil geholfen hat ,es ging um 320 € wo das Casino behauptet hat diese seien zu meinem Konto überwiesen,aber nie bis heute nicht ca.3monate,ich habe alle kontoauszüge peer screenshot,gesendet aber die wollten PDF,was ich bis dato nicht hatte,da ich diese per Post erhalten habe,und angeblich sei es ja überwiesen,senden mir komische Kontoauszüge,das es raus sei und ich meine Bank darum bitten soll ,das diese doch gucken soll wo mein geld gebliben ist,meine Bank kam aus dem lachen nicht mehr raus und erklärte mir das ,der ,der überweist natürlich in der beweispflicht steht dieses zu prüfen und ein Verfolgungsantrag machen muss,logisch ,weil was soll meine Bank prüfen was nie angekommen ist,zumal sie erst Tage lang behauptet haben ,es müsse genemigt werden,die auszahlung,was quatsch war weil diese ja genemigt wurde tage davor und ich nur drauf wartete das das geld auf mein konto kommt,und dann hat man penetrant auf PDF Kontoauszüge verlangt,wie schon erwähnt ging dies bis vor 1tag nicht,ich habe jetzt (leider hat meine Bank für die umstellung sehr lange gebraucht)seit gestern entlich die Kontoauszüge per PDF erhalten,wofür ich auch noch rückwirkent für 2monate extra zahlen musste,habe auch über email Paul geschrieben und diese PDF auszüge gestern gesendet und darum gebeten,dies bitte dem Casino weiter zu leiten,das alles ging vom Diskutieren her von Januar bis Febuar,bin mal gespannt wie es da weiter läuft,den ich hatte da auch den fall zu Beschwerde hier und der Fall wurde geschlossen,muss aber auch dazu sagen das Paul,mir glauben geschenkt hatte.Um nochmals auf deine Antwort zurück zu kommen ,was beweisse sammeln betrifft,ich mache mir diese mühe nicht mehr,bei diesem Snatch Casino ,da es zu nichts führt auser entlose Diskusonen,am ende ist der Kunde bei solchen Casinos der Depp. Sorry so sind meine Erfahrungen und Meihnung,da lass ich lieber das Casino schließen und spiel halt nie wieder habe da ja zum glück nicht viel eingezahlt aber bei Crazyplay schon.Warte jetzt mal über email ob ich Hilfe erhalte das entlich meine 320€ gezahlt werden nach 3monaten.
Peace
Liebe Grüße
PS Stížnosti na nevyhrávání jsou nesmysl, kasino je kasino a vy vyhrajete nebo prohrajete, ale toto je o skutečném podvodu a znovu, neobtěžuji se to dokazovat, beznadějné a nepíšete podmínky nebo pověst, která je nespravedlivé, dokonce píšete -velmi dobrá pověst OD CASINO GURU -všechno super a já tomu nerozumím.
PS Complaints about not winning is nonsense, casino is casino and you win or lose but this is about actual rip-off and again, I don't bother to prove this, hopeless and you don't write the terms and conditions or reputation which is unfair, you even write -very good reputation FROM CASINO GURU -everything is great and I don't understand that.
P.S beschwerden wegen nicht gewinn,ist quatsch,Casino ist Casino und da gewinnt man oder verliert aber hier geht es um tatsächliche abzocke und nochmal ,ich mache mir keine mühe ,dies zu beweissen,aussichtslos und ihr schreibt ja auch nicht das die AGB oder Reputation von denen unfair ist ,ihr schreibt sogar -Sehr gute Reputation VOM CASINO GURU -alles super und das verstehe ich nicht.
Radko to, co tady říkáš, je lež! Protože jsem ti nikdy nedal kopii, dal jsem kopii Jozefovi! S radostí přikládám snímek obrazovky!
Kvůli mým mnoha stížnostem: to nemá nic společného se zahořklostí! Hlásím zkorumpovaná kasina! Tak jednoduché! máš s tím problém, nebo proč to pokaždé vytahuješ?
A to, že mnoho stížností bylo uzavřeno, protože jsem už nevládl, je pravděpodobnější kvůli vaší neobjektivitě! Stále jste nepochopil, že mnoho hráčů už nevěří, že jste neutrální a spravedliví? Čteš, co tady hráči píšou o Snatchovi a tvém chování, nebo všechno ignoruješ? Jen se podívejte na druhou stranu nebo obviňte hráče! Ano, neberte v úvahu sebereflexi!!
Radka what you are telling here is a lie! Because I never cc'd you, I did cc'd Jozef! I am happy to attach the screenshot!
Because of my many complaints: this has nothing to do with being bitter! I report corrupt casinos! As simple as that! do you have a problem with that, or why do you bring it up every time?
And the fact that many complaints were closed because I no longer ruled is more likely due to your lack of objectivity! Have you still not understood that many players no longer believe that you are neutral and fair? Do you read what the players write here about Snatch and your behavior, or do you ignore everything? Just look the other way or blame the players! Yes, do not consider self-reflection!!
Radka was du hier erzählst ist eine Lüge! Ich habe dich nämlich nie auf cc gesetzt, sondern Jozef! den Screenshot füge ich gerne bei!
Wegen meiner vielen Beschwerden: das hat nichts mit verbittert sein zu tun! Casinos die korrupt sind melde ich! So einfach ist das! hast du ein Problem damit, oder wieso sprichst du das jedes Mal an??
Und dass viele Beschwerden geschlossen wurden, weil ich nicht mehr regiert habe liegt ja wohl eher an euer mangelnden Objektivität! Habt ihr noch immer nicht kapiert, dass viele Spieler nicht mehr dran glauben dass ihr Neutral und fair seit?? Lest ihr was die Spieler hier über Snatch und euer Verhalten schreiben, oder ignoriert ihr alles? Einfach wegsehen oder den Spielern die Schuld zuweisen! Ja keine Selbstreflexion in Betracht ziehen!!
PS Stížnosti na nevyhrávání jsou nesmysl, kasino je kasino a vy vyhrajete nebo prohrajete, ale toto je o skutečném podvodu a znovu, neobtěžuji se to dokazovat, beznadějné a nepíšete podmínky nebo pověst, která je nespravedlivé, dokonce píšete -velmi dobrá pověst OD CASINO GURU -všechno super a já tomu nerozumím.
PS Complaints about not winning is nonsense, casino is casino and you win or lose but this is about actual rip-off and again, I don't bother to prove this, hopeless and you don't write the terms and conditions or reputation which is unfair, you even write -very good reputation FROM CASINO GURU -everything is great and I don't understand that.
P.S beschwerden wegen nicht gewinn,ist quatsch,Casino ist Casino und da gewinnt man oder verliert aber hier geht es um tatsächliche abzocke und nochmal ,ich mache mir keine mühe ,dies zu beweissen,aussichtslos und ihr schreibt ja auch nicht das die AGB oder Reputation von denen unfair ist ,ihr schreibt sogar -Sehr gute Reputation VOM CASINO GURU -alles super und das verstehe ich nicht.
Ahoj znovu.
Souhlasím s tím, že stěžování si na ztráty je zbytečné - pokud jsou hry spravedlivé a férové.
Zbytek - nechápu to.
Všechny podmínky jsou viditelné ve správném kasinu, ve kterém hrajete. U každého bonusu na našich stránkách je uvedeno „Platí úplné podmínky".
Navíc registrací v kasinu potvrzujete, že jste obeznámeni s pravidly, pokud nejste, měli byste se obrátit na kasino pro vysvětlení.
Nejsme kasino, poskytujeme seznam kasin. Laskavě řečeno, pokud vás tak zajímají pravidla – což byste měli – přečtěte si je v kasinu. Stejně byste to měli udělat:
Hey there again.
I agree complaining about losses is pointless - if the games are fair and square.
The rest - I don't get it.
All terms and conditions are visible in the proper casino you play in. Every bonus says shown on our site says "Full terms apply".
Furthermore, by registering in the casino you confirm you are familiar with the rules, if you're not, you should reach the casino for an explanation.
We are not the casino, we provide the casino list. Kindly said, if you are so interested in the rules - which you should - read those in the casino. You are supposed to do so anyway:
Ahoj,
Ukázal jsem, co je uvedeno v reklamaci. Nikdy jsem neřekl, že jsi mě dal do kopie. Nemáš ponětí, kde to bereš.
Proč stále odpovídám? Jednoduše proto, že stále říkáte, že předstíráme, že pomáháme, zatímco jiné motivy jsou v pohybu. I když jste to vy, kdo během KYC nedodal potřebné dokumenty, nemohli jsme vám pomoci.
Nebudu mlčet, když prohlašujete falešné popisy. Není to jen logické?
Hlásíte zkorumpovaná kasina – dobře, tak proč se obvykle zastavíte uprostřed? Proč jste nechali všechny ty stížnosti podané na zkorumpovaná kasina nadarmo?
Tohle je něco, co nedokážu pochopit.
Myslíte si, že tým stížností postrádá objektivitu, dobře, tak co zde chcete dokázat?
Proces nebudeme měnit, protože nesouhlasíte, omlouvám se.
Asi bychom to měli nechat být.
Hello,
I showed what is stated in the complaint. I never said you put me in the cc. Have no clue where you get that.
Why do I still replying? Simply because you still keep saying we pretend to help, while other motives are in motion. While it's you who didn't provide the necessary documents during the KYC, so we couldn't help.
I won't stay silent if you proclaim false descriptions. Isn't this only logical?
You report corrupt casinos - fine, so why do you usually stop in the middle? Why did you leave all those complaints submitted against corrupted casinos in vain?
This is something I can't comprehend.
You think the complaint team is lacking objectivity, well ok, so what do you intend to prove here?
We are not going to change the process because you disagree, I'm sorry.
I guess we should let go.
Tady je to s kopií a ty jsi to zveřejnil!!
Here it is with the cc and you posted it!!
ier steht das mit dem cc und du hast es gepostet!!
Ahoj.
Je to vlastně citace: Text pochází ze stížnosti a napsal ho zpracovatel stížnosti - ne já, pouze jsem ten text citoval . Už rozumíš? 🙂
Hello.
It's quoting actually: The text comes from the complaint, and it was written by the complaint handler - not by me, I only quoted that text. Do you understand now? 🙂
Už jsem provedl ověření a prostě nemohu provést výběr, zrušili to, že to finanční oddělení odmítlo, byl jsem na tom několik dní. Je to absurdní s hráčem, který vystavuje své peníze riziku a když vyhraje, nemůže vybrat. 😡
I've already done my verification and I just can't make the withdrawal, they cancel saying the finance department rejected it, I've been on this for days. It's absurd with the player who puts his money at risk and when he wins he can't withdraw. 😡
Já fiz a minha verificação e simplesmente não consigo fazer o saque, eles cancelam dizendo que o departamento financeiro rejeitou, já estou a dias nisso. É um absurdo com o jogador que põe seu dinheiro em risco e quando ganha não consegue sacar. 😡
Problém je známý! Ale Casino Guru to nezajímá! Pověst stále nebyla devalvována, i když negativních recenzí hráčů je nespočet! Snatch přijímá vklady a odmítá výběry! Čekám už 6 měsíců! k výplatě 500 eur!
The problem is known! But Casino Guru doesn't care! The reputation has still not been devalued, even though there are countless negative player reviews! Snatch takes deposits and refuses withdrawals! I've been waiting for 6 months! to the payout of 500 euros!
Das Problem ist bekannt! Aber das interessiert Casino Guru nicht! Die Reputation wurde noch immer nicht abgewertet, und das obwohl es unzählige negative Spielerbewertungen gibt! Snatch nimmt Einzahlungen und verweigert Auszahlung! Ich warte seit 6 Monaten! auf die Auszahlung von 500 Euro!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.