DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od caiods20221
|
50 448 zobrazení 313 odpovědí |
|
1...3 4 5...16
před rokem

Ahoj přátelé Casino Guru. Rád bych vás informoval, že Snatch Casino nyní nabízí také sportovní sázení.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, děkujeme za užitečné informace. Nicméně nejsme zaměřeni na sportovní sázení, doufám, že někdo pomůže. 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Chci jen dodat, že omezení výher získaných použitím skutečných peněz není vůči hráčům fér. Na druhou stranu, pokud se jedná o bonus, o kterém se bavíme, není situace tak jednoznačná.

Nikdo hráče nenutí brát takový bonus. Vždy si přečtěte obchodní podmínky, abyste se vyhnuli nepříjemným překvapením.

Přečtěte si náš Fairglambling Codex, kde najdete další tipy o tom, co je spravedlivé a co ne.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino je zkorumpované! Snižte můj zisk z více než 13 000 na 500! Takové jsou předpisy! Ale těch 500 se nikdy nevyplatilo! Už 5 měsíců požadují doklady znovu a znovu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, Ares1981.

Myslím, že jde stále o neoprávněnou stížnost , že?

Pokud jste neposkytli klíčové dokumenty nebo dokumenty pro KYC, nikdo nebude pokračovat ve výplatě, dokud nebude ověření dokončeno. Zní mi to rozumně.

dále:

"Na základě všech výše uvedených informací a skutečnosti, že nespolupracujete, jsem nucen tuto stížnost uzavřít jako "zamítnutou". Další možností pro vás je obrátit se na povolovací úřad, i když jsem si jist, že jejich názor by byl stejný ."

Takže, abych byl spravedlivý, už jste prošli KYC?



Automaticky přeloženo:
gidrofas555
před rokem

Ahoj.

Myslím, že nemůžeme za vaše ztráty, protože jste se dobrovolně zaregistrovali v kasinu. Hodnocení kasina neupravujeme pouze na základě uživatelských recenzí, jednoduše proto, že nejsou prokazatelné. Místo toho upravujeme hodnocení na základě nevyřešených stížností, kde máme šanci problémy prošetřit.

Je nám líto, že vaše stížnost byla také uzavřena jako neoprávněná .

"V některých případech je bonus převeden na skutečné peníze po dokončení sázení, ale existuje také mnoho případů, kdy je váš zůstatek odečten pouze tehdy, když požádáte o výběr. Je to velmi běžné v mnoha online kasinech.

Vzhledem k tomu, že kasino vyplatilo vaše výhry podle svých podmínek – 5x bonusová částka, stížnost uzavíráme."


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj. Otázkou je, proč potřebujeme recenze skutečných hráčů, když vám na ně nezáleží? A tady obecně existují triky nebo něco jiného. Jak můžete hodnotit kasino kvůli stížnostem, které v každém případě půjdou ve prospěch kasina a ne hráče? I když jsou všechny důvody, proč kasino opravdu nechce vyplácet, přidává pravidla a další podvody. A ty to schvaluješ)) A to, že jsou hráči házeni v doslovném slova smyslu, si myslíš, že je normální. Otázkou je, proč pak všechen ten povyk a nesmysly s podáváním stížnosti a tak dále, pokud je výsledek vždy stejný, vyhraje kasino.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Milá Radko,

použití maximální sázky s vysokými sázkami a omezením výher na pětinásobek obdrženého bonusu, když vyhrajete v průměru 1krát ze 16 vkladů, zdá se vám to hodné fairplay? Upozorňuji také, že na jiných kasinech Altacore NV tento bod 1.3 neexistuje, protože toto omezení je určeno výhradně pro bonusy bez vkladu (viz Winstoria, Win Legends, Stelario a mnoho dalších kasin v bodě 1.1). Jak byste ohodnotili takové kasino, kdybyste tam hráli? Kromě toho, považujete za legitimní uplatňovat toto nespravedlivé pravidlo na jediné kasino a neuplatňovat ho na jiná kasina spravovaná stejnou společností? Pravidlo by mělo být obecné a platné pro všechna kasina stejného vlastnictví. Také se vás ptám, zda je legitimní tvrdit, že hrajete s absurdními podmínkami v IWild, když můžete hrát bez tohoto absurdního a extrémně penalizujícího omezení v jiných kasinech stejného majetku.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Ares1981
před rokem

Dobrý den příteli, mým záměrem bylo pouze informovat vás, že některá kasina otevírají možnost sportovního sázení, nicméně vaši stížnost budu mít na paměti, protože jsem již měl problémy s kasiny, která při placení vše zkomplikují. Přeji vám štěstí při řešení vašeho problému, protože je extrémně nelidské muset neustále prosit o platby, které jste oprávněně vydělali. Na Snatch jsem až doteď nikdy nehrál, protože kasino do té doby nabízelo pouze kasinové hry a více mě baví sportovní sázení.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podmínky pro Altacore NV musí být jednotné a ne pouze pro některá jejich kasina, takže jen ztrácejí důvěryhodnost! Bod 1.3 neexistuje v tolika kasinech stejné společnosti, byl nelegitimně přidán do kasin Iwild a Snatch, která mají neoprávněně vynikající hodnocení, zatímco ostatní kasina, která tento bod nemají, jako Winstoria, Win Legends a Stelario navzdory všemu mít špatnou pověst. Nepřipadá vám to všechno jako skutečný paradox?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Odesílám nonstop čtyři, pět měsíců v kuse! A ty to víš! Snímky obrazovky byly odeslány! A dokumenty byly neustále požadovány! To, že se toto kasino může chovat tak zkorumpovaně, je také vaše chyba! Protože tohle všechno dovolujete! Mnohem horší je, že navzdory mnoha stížnostem a špatným recenzím stále stojíte na straně kasina! Kvůli vaší dobré pověsti se hráči stále registrují v tomto kasinu a jsou ošizeni o své peníze!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Otázkou je, proč potřebujeme recenze skutečných hráčů, když vám na ně nezáleží? A tady obecně existují triky nebo něco jiného. Jak můžete hodnotit kasino kvůli stížnostem, které v každém případě půjdou ve prospěch kasina a ne hráče? I když jsou všechny důvody, proč kasino opravdu nechce vyplácet, přidává pravidla a další podvody. A ty to schvaluješ)) A to, že jsou hráči házeni v doslovném slova smyslu, si myslíš, že je normální. Otázkou je, proč pak všechen ten povyk a nesmysly s podáváním stížnosti a tak dále, pokud je výsledek vždy stejný, vyhraje kasino.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nazdárek,

Není to tak, že by nám to nevadilo. Otevřeně zobrazujeme recenze hráčů, protože chceme, aby ostatní před hraním zkontrolovali všechny aspekty. Do výpočtu skóre prostě nezahrnujeme uživatelské recenze, jak jsem řekl, protože uživatelská recenze je jen názor. Věříme, že skóre by mělo být založeno na prokazatelných důkazech. Doufám, že chápete rozdíl mezi názorem a solidním důkazem. To je důvod, proč žádáme hráče, aby podali stížnost pokaždé, když tvrdí, že kasino udělalo něco nekalého – postaráme se, prošetříme a snížíme hodnocení na základě prokázaných skutečností.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Radko,

použití maximální sázky s vysokými sázkami a omezením výher na pětinásobek obdrženého bonusu, když vyhrajete v průměru 1krát ze 16 vkladů, zdá se vám to hodné fairplay? Upozorňuji také, že na jiných kasinech Altacore NV tento bod 1.3 neexistuje, protože toto omezení je určeno výhradně pro bonusy bez vkladu (viz Winstoria, Win Legends, Stelario a mnoho dalších kasin v bodě 1.1). Jak byste ohodnotili takové kasino, kdybyste tam hráli? Kromě toho, považujete za legitimní uplatňovat toto nespravedlivé pravidlo na jediné kasino a neuplatňovat ho na jiná kasina spravovaná stejnou společností? Pravidlo by mělo být obecné a platné pro všechna kasina stejného vlastnictví. Také se vás ptám, zda je legitimní tvrdit, že hrajete s absurdními podmínkami v IWild, když můžete hrát bez tohoto absurdního a extrémně penalizujícího omezení v jiných kasinech stejného majetku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milý Nemokide,

stále mluvíte o tomto bodu - 1,3 již zmíněný v jiném vlákně ?

1.3. Než začnete hrát, musíte si zaregistrovat hráčský účet na www.iWildCasino.com.

Docela se mýlím, napsal jsi skoro to samé o iWild Casinu, takže bod číslo 1,3 je tak výjimečně nespravedlivý, ale zároveň jsi nedodal text. Daniel tedy zjistil, že se to týká pouze nutnosti registrace.

Můžete prosím vysvětlit, jaké nespravedlivé pravidlo máte na mysli?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Odesílám nonstop čtyři, pět měsíců v kuse! A ty to víš! Snímky obrazovky byly odeslány! A dokumenty byly neustále požadovány! To, že se toto kasino může chovat tak zkorumpovaně, je také vaše chyba! Protože tohle všechno dovolujete! Mnohem horší je, že navzdory mnoha stížnostem a špatným recenzím stále stojíte na straně kasina! Kvůli vaší dobré pověsti se hráči stále registrují v tomto kasinu a jsou ošizeni o své peníze!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, nejsem součástí týmu pro stížnosti, takže nemám přístup k vašim dokumentům, navíc si upřímně nejsem jistý, co si myslíte, že jste po dobu pěti měsíců předkládali, i když mám pocit, že máte na mysli stížnosti. Nejsme zodpovědní za žádné činy kasina nebo činy hráčů. Není to naše chyba, že se cítíte špatně. Bezplatně jste podali mnoho stížností a poskytli dokumenty. Na druhou stranu jsme se rozhodli na základě našeho vyšetřování – do kterého byly zapojeny obě strany. Pokud s výsledky stížností nesouhlasíte, obraťte se na úřad.

Obávám se, že není co dodat.





Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vzhledem k tomu, že nezohledňujete všechny důkazy, jsou vám poskytovány všechny možné fotografie, snímky obrazovky a další korespondence, pokud je možné je pořídit, v mém případě kasino korespondenci neuchovalo, ačkoliv jsem historii chatu poslal na svůj mail, tam prostě není žádný dopis, stejně tam nebyl žádný dopis, že tam bylo zrušení výběru. Není možné to dokázat a nebudete tomu věřit a budete příznivější ve prospěch kasina, to je celý rozdíl, my jako hráči se od vás nedočkáme, protože kasino bude stále vyhrávat . Dávají vám peníze a všechno a samozřejmě hodnocení těchto tvorů bude na vrcholu a skutečnost, že podporujete podvody a korupci, vám bude znovu vytvořena podle vašich zásluh výše.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vážená Radko, body 1.2 a 1.3 týkající se sekce bonusových podmínek byly přidány později pouze v kasinech Iwild Casino a Snatch, ke kterým přikládám příslušnou dokumentaci:

file

https://iwildcasino.com/en/page/bonus-terms

file

https://snatchcasino1.com/en/page/bonus-terms


V JINÝCH KASINECH, JAKO JSOU WINSTORIA, LEGENDY VÝHER, STELARIO, ICEBET A NEJEN TYTO BODY NEJSOU PŘÍTOMNÉ, ALE JEN V MAXIMÁLNÍM VÝBĚRNÉM BODU VZTAHUJÍCÍ SE VÝHRADNĚ K BONUSŮM BEZ VKLADU:

file

https://winstoria.com/en/page/bonus-terms

file

https://winlegends5.com/en/page/bonus-terms

file

https://stelario.com/en/page/bonus-terms


ICEBET

https://icebet.casino/en/page/bonus-terms


Pokud tedy hraji s vkladovým bonusem v těchto posledních čtyřech kasinech s vaší špatnou pověstí, mohu vybrat jakoukoli částku v rámci stanovených denních limitů, zatímco pokud hraji v prvních dvou kasinech s vaší vynikající pověstí, mohu vybrat pouze 5násobek obdržený bonus. co paradoxní? Všechna jsou kasina ve stejném vlastnictví, a proto by pro všechny měla platit stejná pravidla.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

MYSLÍM, ŽE JEN VY SI MYSLÍTE, ŽE JE TOTO KASINO DOBRÉ!!! MUSÍM BÝT ZAPLACENO, MŮŽE POUZE! S TOLIK DOBRÝM KASINEM, ŽÁDNÁ SCHÉMA, A TOTO SKÓRE DÁTE KASINU PLNÉMU SCHÉMŮ!!! HRAJI ONLINE KASINA UŽ LET, NĚKTERÁ JSOU DOBRÁ, JINÁ JSOU TAK TAK TAK A PAK JSOU TAK ŠPATNÍ! TO JE ÚŽASNÉ, PLNÉ SCHÉMAT!!!!

Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

ahoj, právě jsi vše rozložil na police pro zkorumpované administrátory, je velmi zajímavé, co odpoví, protože jsi 100%

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Téměř reklamace jsou zdarma, ale to není můj problém! Za to můžete zdarma zadat částku! K tomu byste ale museli: a) být neutrální a n) nechat osobní záležitosti stranou! Je na vás mnoho stížností! Nejen tady! Měl by ses podívat na svůj nos!!

Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Milý Nemokind.

I když chápu, že taková omezení můžete považovat za nekalou praktiku, uplatňují se pouze v době, kdy je aktivní bonus. To znamená, že platíte za výhodu bonusu. Pokud se vám to nelíbí, neberte si takový bonus. Je to jednoduché. Vzhledem k tomu, že pouze vaše potenciální výhry jsou omezeny pouze v době, kdy si berete bonus, vyhnete se takovému bonusu, měli byste být v pořádku. Jak to vidím já, podmínky jsou v pořádku, jen ten bonus je na hovno.

Pověst kasina nezahrnuje kvalitu bonusů. Bonusy se často mění a v mnoha zemích se liší, proto je v konečném výpočtu reputace nezohledňujeme.

Vidíš?:

file

Pokud se chcete dozvědět o Fair Gambling Codex, můžete tak učinit zde:

https://casino.guru/our-casino-reviews


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vzhledem k tomu, že nezohledňujete všechny důkazy, jsou vám poskytovány všechny možné fotografie, snímky obrazovky a další korespondence, pokud je možné je pořídit, v mém případě kasino korespondenci neuchovalo, ačkoliv jsem historii chatu poslal na svůj mail, tam prostě není žádný dopis, stejně tam nebyl žádný dopis, že tam bylo zrušení výběru. Není možné to dokázat a nebudete tomu věřit a budete příznivější ve prospěch kasina, to je celý rozdíl, my jako hráči se od vás nedočkáme, protože kasino bude stále vyhrávat . Dávají vám peníze a všechno a samozřejmě hodnocení těchto tvorů bude na vrcholu a skutečnost, že podporujete podvody a korupci, vám bude znovu vytvořena podle vašich zásluh výše.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, gidrofas555,

Je mi opravdu líto, že nejste spokojeni s konečným řešením vašeho případu. Mohu Vás ujistit, že si z neoprávněných reklamací neúčtujeme žádné provize. Vedení kasina jen zaplatilo to, co má ve svých podmínkách. Je na vás, zda chcete získat bonus nebo ne. Přesto věřím, že s námi zůstanete. :) Děláme maximum.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Téměř reklamace jsou zdarma, ale to není můj problém! Za to můžete zdarma zadat částku! K tomu byste ale museli: a) být neutrální a n) nechat osobní záležitosti stranou! Je na vás mnoho stížností! Nejen tady! Měl by ses podívat na svůj nos!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený Ares1981,

Protože vás osobně neznám, nechávám osobní záležitosti stranou. Pokud máte pocit, že tým pro stížnosti není neutrální, dobře, každý máme svůj vlastní názor. Tak si dejte svůj.

Na jaké stížnosti prosím odkazujete? Mluvíme o těch toxických uživatelských recenzích zveřejněných na Trust Pilot? Obvykle je zasílá jedna nebo dvě osoby, které se skrývají za několika e-mailovými adresami.

Dobře, dobře si uvědomujeme nevděk mnoha závislých hráčů, přesto bojují se svými vlastními démony, ne tak úplně naším místem, abychom je zachránili.

Jestli se tak bojíš o naše nosy, můžu vědět, co tady pořád děláš?


Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky