Ahoj přátelé Casino Guru. Rád bych vás informoval, že Snatch Casino nyní nabízí také sportovní sázení.
Ahoj přátelé Casino Guru. Rád bych vás informoval, že Snatch Casino nyní nabízí také sportovní sázení.
Hello Casino Guru friends. I would like to let you know that Snatch Casino now has sports betting as well.
Olá amigos do Casino Guru. Gostaria de avisar que o Snatch Casino agora tem apostas esportivas também.
Chci jen dodat, že omezení výher získaných použitím skutečných peněz není vůči hráčům fér. Na druhou stranu, pokud se jedná o bonus, o kterém se bavíme, není situace tak jednoznačná.
Nikdo hráče nenutí brát takový bonus. Vždy si přečtěte obchodní podmínky, abyste se vyhnuli nepříjemným překvapením.
Přečtěte si náš Fairglambling Codex, kde najdete další tipy o tom, co je spravedlivé a co ne.
Just want to add that capping winning gained by using real money is not fair to players. On the other hand, if it is a bonus we are talking about, the situation is not so clear.
No one forces players to take such a bonus. Always read the terms and conditions to avoid unpleasant surprises.
Read our Fairglambling Codex for additional tips about what is fair and what is not.
Kasino je zkorumpované! Snižte můj zisk z více než 13 000 na 500! Takové jsou předpisy! Ale těch 500 se nikdy nevyplatilo! Už 5 měsíců požadují doklady znovu a znovu
The casino is corrupt! Cut my profit from over 13,000 to 500! Such are the regulations! But the 500 was never paid off! For 5 months they have been requesting documents again and again
Das Casino ist korrupt! Hat meinen Gewinn von über 13.000 auf 500 gekürzt! So sind die Bestimmungen! Aber die 500 wurden sich nie ausbezahlt! Seit 5 Monaten fordern sie immer wieder und wieder Unterlagen an
Dobrý den, Ares1981.
Myslím, že jde stále o neoprávněnou stížnost , že?
Pokud jste neposkytli klíčové dokumenty nebo dokumenty pro KYC, nikdo nebude pokračovat ve výplatě, dokud nebude ověření dokončeno. Zní mi to rozumně.
dále:
"Na základě všech výše uvedených informací a skutečnosti, že nespolupracujete, jsem nucen tuto stížnost uzavřít jako "zamítnutou". Další možností pro vás je obrátit se na povolovací úřad, i když jsem si jist, že jejich názor by byl stejný ."
Takže, abych byl spravedlivý, už jste prošli KYC?
Hello, Ares1981.
I guess this is still about the unjustified complaint, right?
Well, if you failed to provide key documents or documents for the KYC, no one will proceed with the payout until the verification is completed. Sounds reasonable to me.
Furthermore:
"Concluding all the information above, and the fact that you are not cooperating, I am forced to close this complaint as 'rejected'. Another option for you is to contact the licensing authority, although I am sure that their opinion would be the same."
So, in other to be fair, have you passed the KYC yet?
Ahoj.
Myslím, že nemůžeme za vaše ztráty, protože jste se dobrovolně zaregistrovali v kasinu. Hodnocení kasina neupravujeme pouze na základě uživatelských recenzí, jednoduše proto, že nejsou prokazatelné. Místo toho upravujeme hodnocení na základě nevyřešených stížností, kde máme šanci problémy prošetřit.
Je nám líto, že vaše stížnost byla také uzavřena jako neoprávněná .
"V některých případech je bonus převeden na skutečné peníze po dokončení sázení, ale existuje také mnoho případů, kdy je váš zůstatek odečten pouze tehdy, když požádáte o výběr. Je to velmi běžné v mnoha online kasinech.
Vzhledem k tomu, že kasino vyplatilo vaše výhry podle svých podmínek – 5x bonusová částka, stížnost uzavíráme."
Hello there.
I guess we are not to blame for your losses since you registered in the casino willingly. We do not adjust casino ratings solely on user reviews, simply because those are not provable. Instead, we adjust the rating based on unresolved complaints, where we have a chance to investigate the issues.
I'm sorry your complaint was closed as unjustified too.
"In some cases the bonus is converted into real money after finishing the wagering of it but there are also many cases, where you balance is deducted only when you request a withdrawal. It is very common in many online casinos.
As the casino paid out your winnings according to their terms - 5x bonus amount, we will be closing the complaint."
Ahoj. Otázkou je, proč potřebujeme recenze skutečných hráčů, když vám na ně nezáleží? A tady obecně existují triky nebo něco jiného. Jak můžete hodnotit kasino kvůli stížnostem, které v každém případě půjdou ve prospěch kasina a ne hráče? I když jsou všechny důvody, proč kasino opravdu nechce vyplácet, přidává pravidla a další podvody. A ty to schvaluješ)) A to, že jsou hráči házeni v doslovném slova smyslu, si myslíš, že je normální. Otázkou je, proč pak všechen ten povyk a nesmysly s podáváním stížnosti a tak dále, pokud je výsledek vždy stejný, vyhraje kasino.
Hello. The question is why do we need reviews of real players if you don't give a shit about them? And here in general there are tricks or something else. How can you evaluate a casino because of complaints that in any case will go in favor of the casino and not the player? Although when there is every reason that the casino really does not want to pay out, it adds rules and other frauds. And you approve of it)) And the fact that the players are thrown in the literal sense, you think it's normal. The question is why then all this fuss and nonsense about filing a complaint and so on, if the result is always the same, the casino will win.
Привет. Вопрос а для чего нужны тогда отзывы реальных игроков если вам на них насрать? Причем тут вообще проинрыши или ещё что то. Как вы можете делать оценку казино из за жалобы которые в любом случае пойдут в пользу казино а не игрока? Хотя когда есть все основания того что казино реально не хочет выплачивать,дописывает правила и прочие махинации. И вы это одобряете)) А то что игроков кидают в прямом смысле вы считаете это нормально. Вопрос для чего тогда вся эта суета и бред по поводу подачи жалобы и прочее, если результат будет всегда один, казино будет в выйгрыше.
Milá Radko,
použití maximální sázky s vysokými sázkami a omezením výher na pětinásobek obdrženého bonusu, když vyhrajete v průměru 1krát ze 16 vkladů, zdá se vám to hodné fairplay? Upozorňuji také, že na jiných kasinech Altacore NV tento bod 1.3 neexistuje, protože toto omezení je určeno výhradně pro bonusy bez vkladu (viz Winstoria, Win Legends, Stelario a mnoho dalších kasin v bodě 1.1). Jak byste ohodnotili takové kasino, kdybyste tam hráli? Kromě toho, považujete za legitimní uplatňovat toto nespravedlivé pravidlo na jediné kasino a neuplatňovat ho na jiná kasina spravovaná stejnou společností? Pravidlo by mělo být obecné a platné pro všechna kasina stejného vlastnictví. Také se vás ptám, zda je legitimní tvrdit, že hrajete s absurdními podmínkami v IWild, když můžete hrát bez tohoto absurdního a extrémně penalizujícího omezení v jiných kasinech stejného majetku.
Dear Radka,
applying a maximum bet with high wagering and limiting winnings to five times the bonus received when you win on average 1 time out of 16 deposits does this seem worthy of fairplay ? I also point out that on other Altacore NV casinos this point 1.3 does not exist as this constraint is intended exclusively for no deposit bonuses (see Winstoria, Win Legends, Stelario and many others casinos in point 1.1). How would you rate such a casino if you played there? Furthermore, do you consider it legitimate to apply this unfair rule to a single casino while not applying it to other casinos managed by the same company? The rule should be general and valid for all casinos of the same ownership. I also ask you if it is legitimate to claim to play with an absurd condition in IWild when you can play without this absurd and extremely penalizing constraint in other casinos of the same property.
Caro Radka,
applicare una puntata massima con wagering alto e limitare le vincite a cinque volte il bonus ricevuto quando vinci in media 1 volta su 16 depositi ti sembra degno di fairplay ? Inoltre ti faccio notare che su altri casinò di Altacore NV tale punto 1.3 non esiste in quanto tale vincolo è destinato esclusivamente ai bonus senza deposito ( vedasi i casino Winstoria, Win Legends, Stelario e molti altri al punto 1.1). Come giudicheresti un casinò del genere se tu giocassi li ? Inoltre reputi legittimmo applicare ad un singolo casinò questa iniqua regola mentre negli altri casinò gestiti dalla stessa società non applicarla ? La regola dovrebbe essere generale e valida per tutti i casino della stessa proprietà. Inoltre ti domando se sia legittimo pretendere di giocare con una condizione assurda in IWild quando sugli altri casinò della stessa proprietà puoi giocare senza tale assurdo ed oltremodo penalizzante vincolo.
Dobrý den příteli, mým záměrem bylo pouze informovat vás, že některá kasina otevírají možnost sportovního sázení, nicméně vaši stížnost budu mít na paměti, protože jsem již měl problémy s kasiny, která při placení vše zkomplikují. Přeji vám štěstí při řešení vašeho problému, protože je extrémně nelidské muset neustále prosit o platby, které jste oprávněně vydělali. Na Snatch jsem až doteď nikdy nehrál, protože kasino do té doby nabízelo pouze kasinové hry a více mě baví sportovní sázení.
Hello friend, my intention was just to inform you that some casinos are opening the possibility of sports betting, however, I will keep your complaint in mind because I have already had problems with casinos that, when paying, do everything to complicate things. I wish you luck resolving your issue because it is extremely inhumane to have to keep begging for payments that you legitimately earned. I never played at Snatch until now because the casino only offered casino games until then and I like sports betting more.
Olá amigo, minha intenção foi apenas informar que alguns cassinos estão abrindo a possibilidade de apostas esportivas, porém, ficarei sim com sua reclamaçao em mente porque eu já tive problemas com cassinos que na hora de pagar fazem de tudo para complicar. Desejo sorte para você resolver seu problema porque é extremamamente desumano ter que ficar implorando pagamentos que legitimamente você ganhou. Eu nunca joguei no Snatch até aqui porque o cassino só oferecia jogos de cassino até então e eu gosto mais de apostas esportivas.
Podmínky pro Altacore NV musí být jednotné a ne pouze pro některá jejich kasina, takže jen ztrácejí důvěryhodnost! Bod 1.3 neexistuje v tolika kasinech stejné společnosti, byl nelegitimně přidán do kasin Iwild a Snatch, která mají neoprávněně vynikající hodnocení, zatímco ostatní kasina, která tento bod nemají, jako Winstoria, Win Legends a Stelario navzdory všemu mít špatnou pověst. Nepřipadá vám to všechno jako skutečný paradox?
The terms and conditions for Altacore NV have to be uniform and not just for some of their casinos, so they just lose credibility! Point 1.3 does not exist on as many casinos of the same company, it was illegitimately added to Iwild and Snatch Casinos which happen to have unjustified excellent ratings while the other casinos that do not have this point such as Winstoria, Win Legends and Stelario despite everything have a reputation bad. Doesn't all this seem like a real paradox to you?
I termini e condizioni per Altacore NV devono essere uniformi e non solo per alcuni dei loro casinò, così non fanno altro che perdere di credibilità! Il punto 1.3 non esiste su altrettanti casinò della medesima società, è stato illegittimamente aggiunto a Iwild e Snatch Casinò che guardacaso hanno valutazioni ottime ingiustificate mentre gli altri casinò che non hanno tale punto come per esempio Winstoria, Win Legends e Stelario hanno nonostante tutto una reputazione pessima. Non ti sembra tutto questo un vero e proprio paradosso ?
Odesílám nonstop čtyři, pět měsíců v kuse! A ty to víš! Snímky obrazovky byly odeslány! A dokumenty byly neustále požadovány! To, že se toto kasino může chovat tak zkorumpovaně, je také vaše chyba! Protože tohle všechno dovolujete! Mnohem horší je, že navzdory mnoha stížnostem a špatným recenzím stále stojíte na straně kasina! Kvůli vaší dobré pověsti se hráči stále registrují v tomto kasinu a jsou ošizeni o své peníze!!!
I've been submitting non-stop for four, five months straight! And you know that! The screenshots have been sent! And documents were constantly being requested! That this casino can act so corruptly is also your fault! Because you allow all this! Much worse, despite the many complaints and bad reviews, you are still siding with the casino! Because of your good reputation, players still register at this casino and are cheated out of their money!!!
Ich habe vier, fünf Monate lang ununterbrochen immer wieder unterlegen eingereicht! Und das wisst ihr! Die Screenshots wurden ja übermittelt! Und ständig wurden Unterlagen angefordert! Das dieses Casino derart korrupt agieren kann ist auch eure schuld! Weil ihr dies alles zulässt! Viel schlimmer trotz der vielen Beschwerden und schlechten Bewertungen stellt ihr euch noch auf die Seite des Casinos! Aufgrund eurer guten Reputation melden sich nach wie vor Spieler bei diesem Casino an und werden um ihr Geld betrogen!!!
Ahoj. Otázkou je, proč potřebujeme recenze skutečných hráčů, když vám na ně nezáleží? A tady obecně existují triky nebo něco jiného. Jak můžete hodnotit kasino kvůli stížnostem, které v každém případě půjdou ve prospěch kasina a ne hráče? I když jsou všechny důvody, proč kasino opravdu nechce vyplácet, přidává pravidla a další podvody. A ty to schvaluješ)) A to, že jsou hráči házeni v doslovném slova smyslu, si myslíš, že je normální. Otázkou je, proč pak všechen ten povyk a nesmysly s podáváním stížnosti a tak dále, pokud je výsledek vždy stejný, vyhraje kasino.
Hello. The question is why do we need reviews of real players if you don't give a shit about them? And here in general there are tricks or something else. How can you evaluate a casino because of complaints that in any case will go in favor of the casino and not the player? Although when there is every reason that the casino really does not want to pay out, it adds rules and other frauds. And you approve of it)) And the fact that the players are thrown in the literal sense, you think it's normal. The question is why then all this fuss and nonsense about filing a complaint and so on, if the result is always the same, the casino will win.
Привет. Вопрос а для чего нужны тогда отзывы реальных игроков если вам на них насрать? Причем тут вообще проинрыши или ещё что то. Как вы можете делать оценку казино из за жалобы которые в любом случае пойдут в пользу казино а не игрока? Хотя когда есть все основания того что казино реально не хочет выплачивать,дописывает правила и прочие махинации. И вы это одобряете)) А то что игроков кидают в прямом смысле вы считаете это нормально. Вопрос для чего тогда вся эта суета и бред по поводу подачи жалобы и прочее, если результат будет всегда один, казино будет в выйгрыше.
Nazdárek,
Není to tak, že by nám to nevadilo. Otevřeně zobrazujeme recenze hráčů, protože chceme, aby ostatní před hraním zkontrolovali všechny aspekty. Do výpočtu skóre prostě nezahrnujeme uživatelské recenze, jak jsem řekl, protože uživatelská recenze je jen názor. Věříme, že skóre by mělo být založeno na prokazatelných důkazech. Doufám, že chápete rozdíl mezi názorem a solidním důkazem. To je důvod, proč žádáme hráče, aby podali stížnost pokaždé, když tvrdí, že kasino udělalo něco nekalého – postaráme se, prošetříme a snížíme hodnocení na základě prokázaných skutečností.
Hey there,
It's not that we do not give a shit. We openly show players' reviews because we want others to check all aspects before playing. We just do not include user reviews in the score calculation, as I said it's because user review is just an opinion. We believe the score should be based on provable proof. I hope you understand the difference between opinion and solid proof. That's why we ask players to submit a complaint each time they claim the casino has done something unfair - we take care, investigate and lower the rating based on the proven facts.
Milá Radko,
použití maximální sázky s vysokými sázkami a omezením výher na pětinásobek obdrženého bonusu, když vyhrajete v průměru 1krát ze 16 vkladů, zdá se vám to hodné fairplay? Upozorňuji také, že na jiných kasinech Altacore NV tento bod 1.3 neexistuje, protože toto omezení je určeno výhradně pro bonusy bez vkladu (viz Winstoria, Win Legends, Stelario a mnoho dalších kasin v bodě 1.1). Jak byste ohodnotili takové kasino, kdybyste tam hráli? Kromě toho, považujete za legitimní uplatňovat toto nespravedlivé pravidlo na jediné kasino a neuplatňovat ho na jiná kasina spravovaná stejnou společností? Pravidlo by mělo být obecné a platné pro všechna kasina stejného vlastnictví. Také se vás ptám, zda je legitimní tvrdit, že hrajete s absurdními podmínkami v IWild, když můžete hrát bez tohoto absurdního a extrémně penalizujícího omezení v jiných kasinech stejného majetku.
Dear Radka,
applying a maximum bet with high wagering and limiting winnings to five times the bonus received when you win on average 1 time out of 16 deposits does this seem worthy of fairplay ? I also point out that on other Altacore NV casinos this point 1.3 does not exist as this constraint is intended exclusively for no deposit bonuses (see Winstoria, Win Legends, Stelario and many others casinos in point 1.1). How would you rate such a casino if you played there? Furthermore, do you consider it legitimate to apply this unfair rule to a single casino while not applying it to other casinos managed by the same company? The rule should be general and valid for all casinos of the same ownership. I also ask you if it is legitimate to claim to play with an absurd condition in IWild when you can play without this absurd and extremely penalizing constraint in other casinos of the same property.
Caro Radka,
applicare una puntata massima con wagering alto e limitare le vincite a cinque volte il bonus ricevuto quando vinci in media 1 volta su 16 depositi ti sembra degno di fairplay ? Inoltre ti faccio notare che su altri casinò di Altacore NV tale punto 1.3 non esiste in quanto tale vincolo è destinato esclusivamente ai bonus senza deposito ( vedasi i casino Winstoria, Win Legends, Stelario e molti altri al punto 1.1). Come giudicheresti un casinò del genere se tu giocassi li ? Inoltre reputi legittimmo applicare ad un singolo casinò questa iniqua regola mentre negli altri casinò gestiti dalla stessa società non applicarla ? La regola dovrebbe essere generale e valida per tutti i casino della stessa proprietà. Inoltre ti domando se sia legittimo pretendere di giocare con una condizione assurda in IWild quando sugli altri casinò della stessa proprietà puoi giocare senza tale assurdo ed oltremodo penalizzante vincolo.
Milý Nemokide,
stále mluvíte o tomto bodu - 1,3 již zmíněný v jiném vlákně ?
1.3. Než začnete hrát, musíte si zaregistrovat hráčský účet na www.iWildCasino.com.
Docela se mýlím, napsal jsi skoro to samé o iWild Casinu, takže bod číslo 1,3 je tak výjimečně nespravedlivý, ale zároveň jsi nedodal text. Daniel tedy zjistil, že se to týká pouze nutnosti registrace.
Můžete prosím vysvětlit, jaké nespravedlivé pravidlo máte na mysli?
Dear Nemokid,
are you still talking about this point - 1,3 already mentioned in another thread?
1.3. Before you start playing, you must register a player account at www.iWildCasino.com.
I'm quite mistaken, you wrote almost the same about iWild Casino, making point number 1,3 so exceptionally unfair, but at the same time, you failed to provide the text. So Daniel found it only concerns the necessity of the registration.
Can you explain which unfair rule you have in mind, please?
Odesílám nonstop čtyři, pět měsíců v kuse! A ty to víš! Snímky obrazovky byly odeslány! A dokumenty byly neustále požadovány! To, že se toto kasino může chovat tak zkorumpovaně, je také vaše chyba! Protože tohle všechno dovolujete! Mnohem horší je, že navzdory mnoha stížnostem a špatným recenzím stále stojíte na straně kasina! Kvůli vaší dobré pověsti se hráči stále registrují v tomto kasinu a jsou ošizeni o své peníze!!!
I've been submitting non-stop for four, five months straight! And you know that! The screenshots have been sent! And documents were constantly being requested! That this casino can act so corruptly is also your fault! Because you allow all this! Much worse, despite the many complaints and bad reviews, you are still siding with the casino! Because of your good reputation, players still register at this casino and are cheated out of their money!!!
Ich habe vier, fünf Monate lang ununterbrochen immer wieder unterlegen eingereicht! Und das wisst ihr! Die Screenshots wurden ja übermittelt! Und ständig wurden Unterlagen angefordert! Das dieses Casino derart korrupt agieren kann ist auch eure schuld! Weil ihr dies alles zulässt! Viel schlimmer trotz der vielen Beschwerden und schlechten Bewertungen stellt ihr euch noch auf die Seite des Casinos! Aufgrund eurer guten Reputation melden sich nach wie vor Spieler bei diesem Casino an und werden um ihr Geld betrogen!!!
No, nejsem součástí týmu pro stížnosti, takže nemám přístup k vašim dokumentům, navíc si upřímně nejsem jistý, co si myslíte, že jste po dobu pěti měsíců předkládali, i když mám pocit, že máte na mysli stížnosti. Nejsme zodpovědní za žádné činy kasina nebo činy hráčů. Není to naše chyba, že se cítíte špatně. Bezplatně jste podali mnoho stížností a poskytli dokumenty. Na druhou stranu jsme se rozhodli na základě našeho vyšetřování – do kterého byly zapojeny obě strany. Pokud s výsledky stížností nesouhlasíte, obraťte se na úřad.
Obávám se, že není co dodat.
Well, I'm not part on of the complaint team, so I have no access to your documents, additionally, I'm honestly not sure what you think you have been submitting for five months, though I feel you mean complaints. We are not responsible for any casino's actions, or players' actions. It is hardly our fault that you feel mistreated. You have submitted many complaints for free and provided documents. We, on the other hand, have made the decisions based on our investigation - which involved both parties. If you disagree with the results of the complaints, turn to the authority.
There is nothing more to say, I'm afraid.
Vzhledem k tomu, že nezohledňujete všechny důkazy, jsou vám poskytovány všechny možné fotografie, snímky obrazovky a další korespondence, pokud je možné je pořídit, v mém případě kasino korespondenci neuchovalo, ačkoliv jsem historii chatu poslal na svůj mail, tam prostě není žádný dopis, stejně tam nebyl žádný dopis, že tam bylo zrušení výběru. Není možné to dokázat a nebudete tomu věřit a budete příznivější ve prospěch kasina, to je celý rozdíl, my jako hráči se od vás nedočkáme, protože kasino bude stále vyhrávat . Dávají vám peníze a všechno a samozřejmě hodnocení těchto tvorů bude na vrcholu a skutečnost, že podporujete podvody a korupci, vám bude znovu vytvořena podle vašich zásluh výše.
Since you don’t consider all the evidence, you are provided with all possible photos, screenshots and other correspondence when it is possible to make them, in my case, the casino did not keep the correspondence, although I sent the chat history to my mail, there is simply no letter, just the same there was no letter that there was a withdrawal cancellation. It is not possible to prove it, and you will not believe it, and you will be more favorable in favor of the casino, that's the whole difference, we, as players, will not get help from you, since the casino will still win. They give you money and everything, and of course the rating of these creatures will be on top, and the fact that you support fraud and corruption will be recreated for you according to your merits above.
Так как вам доказывать если вы все доказательства не считаете, вам предоставляется все возможные фото , скрины и прочее переписки когда есть возможность их сделать, в моем случае у казино не сохранилась переписка хотя я отпровлял историю чата себе на почту, письма просто нет , так же не было письма о том что была отмена вывода. Это не возможно доказать,а вы соответственно не поверите и в пользу казино вы будете более благосклонны, вот и вся разница, нам как игрокам от вас помощи не дождешься,так как все равно казино будет в выйгрыше. Они вам бабки отбошляют и всё и конечно рейтинг этих тварей будет на высоте, а то что вы поддерживаете мошейничество и коррупцию, вам это воссоздастся по заслугам выше.
Vážená Radko, body 1.2 a 1.3 týkající se sekce bonusových podmínek byly přidány později pouze v kasinech Iwild Casino a Snatch, ke kterým přikládám příslušnou dokumentaci:
https://iwildcasino.com/en/page/bonus-terms
https://snatchcasino1.com/en/page/bonus-terms
V JINÝCH KASINECH, JAKO JSOU WINSTORIA, LEGENDY VÝHER, STELARIO, ICEBET A NEJEN TYTO BODY NEJSOU PŘÍTOMNÉ, ALE JEN V MAXIMÁLNÍM VÝBĚRNÉM BODU VZTAHUJÍCÍ SE VÝHRADNĚ K BONUSŮM BEZ VKLADU:
https://winstoria.com/en/page/bonus-terms
https://winlegends5.com/en/page/bonus-terms
https://stelario.com/en/page/bonus-terms
ICEBET
https://icebet.casino/en/page/bonus-terms
Pokud tedy hraji s vkladovým bonusem v těchto posledních čtyřech kasinech s vaší špatnou pověstí, mohu vybrat jakoukoli částku v rámci stanovených denních limitů, zatímco pokud hraji v prvních dvou kasinech s vaší vynikající pověstí, mohu vybrat pouze 5násobek obdržený bonus. co paradoxní? Všechna jsou kasina ve stejném vlastnictví, a proto by pro všechny měla platit stejná pravidla.
Dear Radka, points 1.2 and 1.3 relating to the bonus terms section were added later only in Iwild Casino and Snatch casinos for which I am attaching the relative documentation:
https://iwildcasino.com/en/page/bonus-terms
https://snatchcasino1.com/en/page/bonus-terms
IN OTHER CASINOS SUCH AS WINSTORIA, WIN LEGENDS, STELARIO, ICEBET AND NOT ONLY THESE POINTS ARE NOT PRESENT BUT ONLY POINT 1.1 IS PRESENT ON THE MAXIMUM WITHDRAWABLE RELATING EXCLUSIVELY TO NO DEPOSIT BONUSES:
https://winstoria.com/en/page/bonus-terms
https://winlegends5.com/en/page/bonus-terms
https://stelario.com/en/page/bonus-terms
ICEBET
https://icebet.casino/en/page/bonus-terms
So if I play with a deposit bonus on these last four casinos with your bad reputation, I can withdraw any amount within the established daily limits, while if I play on the first two casinos with your excellent reputation, I can only withdraw 5 times the bonus received. what paradoxical? They are all casinos under the same ownership and therefore the same rules should apply to everyone.
Caro Radka, i punti 1.2 ed 1.3 relativi alla sezione dei termini dei bonus sono stati aggiunti successivamente solo nei casinò Iwild Casinò e Snatch di cui ti allego la relativa documentazione:
https://iwildcasino.com/en/page/bonus-terms
https://snatchcasino1.com/en/page/bonus-terms
NEGLI ALTRI CASINO' TIPO WINSTORIA, WIN LEGENDS, STELARIO, ICEBET E NON SOLO, TALI PUNTI NON SONO PRESENTI MA E' PRESENTE ESCLUSIVAMENTE IL PUNTO 1.1 SUL MASSIMO PRELEVABILE RELATIVO ESCLUSIVAMENTE AI BONUS SENZA DEPOSITO:
https://winstoria.com/en/page/bonus-terms
https://winlegends5.com/en/page/bonus-terms
https://stelario.com/en/page/bonus-terms
ICEBET
https://icebet.casino/en/page/bonus-terms
Quindi se gioco con un bonus sul deposito su questi ultimi quattro casinò con vostra reputazione pessima posso prelevare qualsiasi somma nei limiti giornalieri stabili, mentre se gioco sui primi due casinò con vostra reputazione ottima posso prelevare solo 5 volte il bonus ricevuto, non ti sembra tutto ciò paradossale? Sono tutti casinò della stessa proprietà e quindi dovrebbero valere le medesime regole per tutti.
MYSLÍM, ŽE JEN VY SI MYSLÍTE, ŽE JE TOTO KASINO DOBRÉ!!! MUSÍM BÝT ZAPLACENO, MŮŽE POUZE! S TOLIK DOBRÝM KASINEM, ŽÁDNÁ SCHÉMA, A TOTO SKÓRE DÁTE KASINU PLNÉMU SCHÉMŮ!!! HRAJI ONLINE KASINA UŽ LET, NĚKTERÁ JSOU DOBRÁ, JINÁ JSOU TAK TAK TAK A PAK JSOU TAK ŠPATNÍ! TO JE ÚŽASNÉ, PLNÉ SCHÉMAT!!!!
I THINK ONLY YOU GUYS THINK THIS CASINO IS GOOD!!! I MUST BE PAID, IT CAN ONLY! WITH SO MUCH GOOD CASINO, NO SCHEMES, AND YOU GIVE THIS SCORE TO A CASINO FULL OF SCHEMES!!! I HAVE BEEN PLAYING ONLINE CASINO'S FOR YEARS, SOME ARE GOOD, OTHERS ARE SO-SO-SO-SO, AND THEN THERE ARE THE BAD! THIS IS AWESOME, FULL OF SCHEMES!!!!
EU PENSO QUE SÓ VOCÊS É QUE ACHAM QUE ESTE CASINO É BOM!!! DEVEME STAR A SER PAGOS, SÓ PODE! COM TANTO CASINO BOM, SEM ESQUEMAS, E VOCÊS DÃO ESTA PONTUAÇÃO A UM CASINO CHEIO DE ESQUEMAS!!! HÁ ANOS QUE JOGO CASINOS ONLINE, UNS SÃO BONS OUTROS SÃO MAIS O MENOS E DEPOIS HÁ OS PÉSSIMOS! ESTE É PÉSSIMO, CHEIO DE ESQUEMAS!!!!
ahoj, právě jsi vše rozložil na police pro zkorumpované administrátory, je velmi zajímavé, co odpoví, protože jsi 100%
hi, you just laid out everything on the shelves for the corrupt administrators, it's very interesting what they will answer, since you are 100%
Téměř reklamace jsou zdarma, ale to není můj problém! Za to můžete zdarma zadat částku! K tomu byste ale museli: a) být neutrální a n) nechat osobní záležitosti stranou! Je na vás mnoho stížností! Nejen tady! Měl by ses podívat na svůj nos!!
Almost complaints are free but that's not my problem! You are free to enter an amount for this! But for that you would have to: a) be neutral and n) leave personal matters aside! There are many complaints about you! Not only here! You should take a look at your own nose!!
Fast Beschwerden kostenlos sind ist aber nicht mein Problem! Es steht euch frei, dafür einen Betrag einzugeben! Dazu müsstet ihr aber: a) neutral sein und n) persönliche Belange beiseite lasse! Es gibt viele Beschwerden über euch! Nicht nur hier! Ihr solltet euch mal an der eigenen Nase nehmen!!
Milý Nemokind.
I když chápu, že taková omezení můžete považovat za nekalou praktiku, uplatňují se pouze v době, kdy je aktivní bonus. To znamená, že platíte za výhodu bonusu. Pokud se vám to nelíbí, neberte si takový bonus. Je to jednoduché. Vzhledem k tomu, že pouze vaše potenciální výhry jsou omezeny pouze v době, kdy si berete bonus, vyhnete se takovému bonusu, měli byste být v pořádku. Jak to vidím já, podmínky jsou v pořádku, jen ten bonus je na hovno.
Pověst kasina nezahrnuje kvalitu bonusů. Bonusy se často mění a v mnoha zemích se liší, proto je v konečném výpočtu reputace nezohledňujeme.
Vidíš?:
Pokud se chcete dozvědět o Fair Gambling Codex, můžete tak učinit zde:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Dear Nemokind.
Though I understand you may see such limitations as an unfair practice, these are only applied while a bonus is active. Meaning, you pay for the advantage of the bonus. If you do not like that, do not take such a bonus. It is simple as that. Since only your potential winnings are only capped while you take the bonus, by avoiding such a bonus you should be fine. The way I see it, the terms are ok, just the bonus sucks.
The casino's reputation does not include bonus quality. Bonuses change frequently and are different for many countries, hence we do not consider those in the final reputation calculation.
Can you see?:
If you care to learn about the Fair Gambling Codex, you are welcome to do so here:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Vzhledem k tomu, že nezohledňujete všechny důkazy, jsou vám poskytovány všechny možné fotografie, snímky obrazovky a další korespondence, pokud je možné je pořídit, v mém případě kasino korespondenci neuchovalo, ačkoliv jsem historii chatu poslal na svůj mail, tam prostě není žádný dopis, stejně tam nebyl žádný dopis, že tam bylo zrušení výběru. Není možné to dokázat a nebudete tomu věřit a budete příznivější ve prospěch kasina, to je celý rozdíl, my jako hráči se od vás nedočkáme, protože kasino bude stále vyhrávat . Dávají vám peníze a všechno a samozřejmě hodnocení těchto tvorů bude na vrcholu a skutečnost, že podporujete podvody a korupci, vám bude znovu vytvořena podle vašich zásluh výše.
Since you don’t consider all the evidence, you are provided with all possible photos, screenshots and other correspondence when it is possible to make them, in my case, the casino did not keep the correspondence, although I sent the chat history to my mail, there is simply no letter, just the same there was no letter that there was a withdrawal cancellation. It is not possible to prove it, and you will not believe it, and you will be more favorable in favor of the casino, that's the whole difference, we, as players, will not get help from you, since the casino will still win. They give you money and everything, and of course the rating of these creatures will be on top, and the fact that you support fraud and corruption will be recreated for you according to your merits above.
Так как вам доказывать если вы все доказательства не считаете, вам предоставляется все возможные фото , скрины и прочее переписки когда есть возможность их сделать, в моем случае у казино не сохранилась переписка хотя я отпровлял историю чата себе на почту, письма просто нет , так же не было письма о том что была отмена вывода. Это не возможно доказать,а вы соответственно не поверите и в пользу казино вы будете более благосклонны, вот и вся разница, нам как игрокам от вас помощи не дождешься,так как все равно казино будет в выйгрыше. Они вам бабки отбошляют и всё и конечно рейтинг этих тварей будет на высоте, а то что вы поддерживаете мошейничество и коррупцию, вам это воссоздастся по заслугам выше.
Dobrý den, gidrofas555,
Je mi opravdu líto, že nejste spokojeni s konečným řešením vašeho případu. Mohu Vás ujistit, že si z neoprávněných reklamací neúčtujeme žádné provize. Vedení kasina jen zaplatilo to, co má ve svých podmínkách. Je na vás, zda chcete získat bonus nebo ne. Přesto věřím, že s námi zůstanete. :) Děláme maximum.
Hello gidrofas555,
I am really sorry to hear you are not satisfied with the end resolution of your case. I can assure you that we don't take any commissions from unjustified complaints. Casino management just paid off what they have in their terms and conditions. It is your choice if you want to take a bonus or not. Despite this, I believe you will stay with us. :) We are doing our best.
Téměř reklamace jsou zdarma, ale to není můj problém! Za to můžete zdarma zadat částku! K tomu byste ale museli: a) být neutrální a n) nechat osobní záležitosti stranou! Je na vás mnoho stížností! Nejen tady! Měl by ses podívat na svůj nos!!
Almost complaints are free but that's not my problem! You are free to enter an amount for this! But for that you would have to: a) be neutral and n) leave personal matters aside! There are many complaints about you! Not only here! You should take a look at your own nose!!
Fast Beschwerden kostenlos sind ist aber nicht mein Problem! Es steht euch frei, dafür einen Betrag einzugeben! Dazu müsstet ihr aber: a) neutral sein und n) persönliche Belange beiseite lasse! Es gibt viele Beschwerden über euch! Nicht nur hier! Ihr solltet euch mal an der eigenen Nase nehmen!!
Vážený Ares1981,
Protože vás osobně neznám, nechávám osobní záležitosti stranou. Pokud máte pocit, že tým pro stížnosti není neutrální, dobře, každý máme svůj vlastní názor. Tak si dejte svůj.
Na jaké stížnosti prosím odkazujete? Mluvíme o těch toxických uživatelských recenzích zveřejněných na Trust Pilot? Obvykle je zasílá jedna nebo dvě osoby, které se skrývají za několika e-mailovými adresami.
Dobře, dobře si uvědomujeme nevděk mnoha závislých hráčů, přesto bojují se svými vlastními démony, ne tak úplně naším místem, abychom je zachránili.
Jestli se tak bojíš o naše nosy, můžu vědět, co tady pořád děláš?
Dear Ares1981,
Since I do not know you personally, I'm leaving personal matters aside. If you feel the complaint team is not neutral, well, we all have our own opinions. So, have yours.
To which complaints are you referring to please? Are we talking about those toxic user reviews posted on the Trust Pilot? Usually, posted by single or two persons hiding behind several email addresses.
Well, we are well aware of the ungratefulness of many addicted players, still, they're fighting their own demons, not entirely our place to save them.
If you are so concerned about our noses, may I know what are you still doing here?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.