Už jsem žádal o pix, bankovní převod a vždy to zamítnou s reklamací neplatného CPF, jen to, že moje CPF je správné a stejně nechtějí platit.
Tady je další test, čekal na něj od 19.05. a znovu odmítli.
Nejpříšernější sázková stránka, jakou jsem kdy hrál!
I've already asked for pix, bank transfer and they always reject it claiming the invalid CPF, only that my CPF is correct and they don't want to pay anyway.
Here's another test, it was pending since the 19.05th and once again they refused.
The most horrible betting site I've ever played!
Eu já pedi por pix, bank transfer e sempre rejeitam alegando o CPF inválido, só que o meu CPF está correto e eles que não querem pagar mesmo.
Aí está mais uma prova, estava pendente desde o dia 19.05 e mais uma vez recusaram.
O site de apostas mais horrível que eu joguei!
Dobrý den, jste si jisti tím CPF?
Podívejte se, co jsem právě našel ve stížnosti:
"Ahoj Vanderlane97,
Na základě snímků obrazovky, které jste poskytli, jste požádali o výběr na jiné číslo CPF, než jste měli. Můžete prosím zkusit požádat toho správného a dát nám vědět výsledek?"
Také věřím, že tomu tak je, takže jakmile to zkusíte, dejte nám vědět.
Hello, are you sure about the CPF?
Look what I just found in the complaint:
"Hello Vanderlan97,
Based on the screenshots you provided, you requested for a withdrawal on a different CPF number than you should have. Can you please try to request to the correct one and let us know the outcome?"
I also believe this is the case, so let us know once you tried, please.
Ohledně zamítnutí reklamace jsem nic nezamítl, jen jste se i přes mé argumenty rozhodli ve prospěch kasina a v 99% případů rozhodujete ve prospěch kasina. Vaše hodnocení tedy nestojí za nic, protože má daleko k faktům a praxi.
Regarding the rejection of the complaint, I did not reject anything, you just decided in favor of the casino despite my arguments and in 99% of cases you decide in favor of the casino. So your ratings are worth nothing, as they are far from facts and practice.
По поводу отклонения жалобы я ничего не отклонял , вы просто решил в пользу казино не смотря на мои доводы и вы в 99% случаев решаете в пользу казино. Так что рейтинги ваши ничего не стоят, так как далеки от фактов и практики .
Samozřejmě nemají nevyřešenou stížnost! Protože jste všichni tyto stížnosti odmítli!
Of course they don't have an unresolved complaint! Because you all rejected these complaints!
Natürlich haben sie keine ungelöste Beschwerde! Weil ihr diese Beschwerden alle abgelehnt habt!
To mi udělali taky! Několikrát jsem pomocí screenshotů dokázal, že můj účet byl několikrát ověřen! Celé měsíce byly stále znovu požadovány stejné nebo nové dokumenty! Kasino bylo několikrát odsouzeno za lhaní! A přesto bylo rozhodnuto ve prospěch Snatche!
They did that to me too! I have proven several times, by means of screenshots, that my account has been verified several times! For months, the same or new documents were requested again and again! The casino has been convicted of lying several times! And yet it was decided in favor of Snatch!
Das haben sie bei mir auch gemacht! Ich habe mehrfach, mittels Screenshots belegt, dass mein Konto mehrmals verifiziert wurde! Monatelang wurden immer wieder die gleichen oder neue Unterlagen angefordert! Das Casino wurde mehrmals der Lüge überführt! Und trotzdem wurde zugunsten von Snatch entschieden!
Věřte mi, udělal jsem stejné screenshoty a další věci byly poskytnuty, ale jako obvykle vyhrálo kasino a vše, co zde administrace říká, že jsou pro hráče a tak dále, jsou tato slova bezcenná.
Believe me, I did the same screenshots and other things were provided, but as usual, the casino won and everything that the administration says here that they are for players and so on, these words are worthless.
Поверь тоже самое делал скрины и прочее было предоставлено,но как обычно казино победило и всё что администрация тут говорит что они за игроков и прочее,грош цена эти словам от них .
Uzavřeno jako neoprávněné - nezamítnuto.
Oba jste dostali čas a energii stejně jako ostatní hráči hledající podporu.
Omlouvám se, ale oba dostali vysvětlení ve vláknu stížností.
Někdy má kasino prostě pravdu. Zkuste to přijmout a nenechte svými zkušenostmi poškodit šance ostatních.
Přestože bylo vše mnohokrát plně vysvětleno, jsem si jistý, že nebudete poslouchat důvody.
Closed as unjustified - not rejected.
You were both given the time and energy the same as other players seeking support.
I'm sorry, but both got the explanation in the complaint thread.
Sometimes the casino is simply right. Try to accept that, and don't let your experiences damage the chances of others.
Despite all having been fully explained many times, I'm sure you won't listen to the reasons.
Ohledně zamítnutí reklamace jsem nic nezamítl, jen jste se i přes mé argumenty rozhodli ve prospěch kasina a v 99% případů rozhodujete ve prospěch kasina. Vaše hodnocení tedy nestojí za nic, protože má daleko k faktům a praxi.
Regarding the rejection of the complaint, I did not reject anything, you just decided in favor of the casino despite my arguments and in 99% of cases you decide in favor of the casino. So your ratings are worth nothing, as they are far from facts and practice.
По поводу отклонения жалобы я ничего не отклонял , вы просто решил в пользу казино не смотря на мои доводы и вы в 99% случаев решаете в пользу казино. Так что рейтинги ваши ничего не стоят, так как далеки от фактов и практики .
Žádné lži, proč mě nazýváš lhářem? Chcete komunikovat legálně? Nebo si myslíš, že můžeš říkat co chceš? Pokud jde o mě, ukázali jste jednoduchost obrázku, ale já mluvím ve skutečnosti a přesně to jsem měl a nejen já sám. Pozor na jazyk.
No lies, why are you calling me a liar? Do you want to communicate legally? Or do you think you can say whatever you want? As for me, you showed the simplicity of the picture, but I’m speaking in fact and that’s exactly what I had and not only me alone. Watch your language.
Нет не лож, почему вы меня называете лжецом? Хотите общаться в правовом порядке? Или вы думаете вы можете говорить всё что вам вздумается? Как по мне вы показали простот картинки , а я говорю по факту и точ то было у меня и не только у меня одного. Следите за своим языком.
Ne, neudělali. Zamítli jsme 54 a schválili 33 odeslaných stížností, vše je veřejně viditelné v detailu kasina . Takže ještě jednou šíříte informace, které nejsou pravdivé. Varoval jsem vás, abyste to dělali znovu a znovu.
No, we didn't. We rejected 54 and approved 33 submitted complaints, it's all visible publicly in the casino's detail. So once again, you spread information that isn't true. I warned you about doing this over and over again.
Žádné lži, proč mě nazýváš lhářem? Chcete komunikovat legálně? Nebo si myslíš, že můžeš říkat co chceš? Pokud jde o mě, ukázali jste jednoduchost obrázku, ale já mluvím ve skutečnosti a přesně to jsem měl a nejen já sám. Pozor na jazyk.
No lies, why are you calling me a liar? Do you want to communicate legally? Or do you think you can say whatever you want? As for me, you showed the simplicity of the picture, but I’m speaking in fact and that’s exactly what I had and not only me alone. Watch your language.
Нет не лож, почему вы меня называете лжецом? Хотите общаться в правовом порядке? Или вы думаете вы можете говорить всё что вам вздумается? Как по мне вы показали простот картинки , а я говорю по факту и точ то было у меня и не только у меня одного. Следите за своим языком.
Toto je obrazné, pokud rozumíte, co to je)
This is figurative, if you understand what it is)
Это образно, если вы понимаете что это такое)
Fair play anglosaského původu nebo férovost v soutěži platí bez ohledu na to, jak zákazník v kterémkoli kasinu hraje, proto by tyto údaje měly být zahrnuty do konečného hodnocení. Tato správnost chování souvisejícího s online hraním by v tomto případě, v nejpravdivějším slova smyslu, měla být uplatněna v plném rozsahu a nejen tam, kde kasino zjevně dává nebo nedává větší pravděpodobnost výhry (jak dobře víte, % pravděpodobnosti je vždy jasně ve prospěch domu/kasina s procenty, které jsou v průměru nad 90 %, zejména výhry, které generují kladné zisky pro hráče, bez ohledu na zjevnou hodnotu RTP, která zahrnuje všechny ty malé výhry, které negenerují kladné zisky za totéž, vždy opakuji jasně v neprospěch hráče, proto i při hraní s bonusem je toto procento sníženo o pár bodů, aby to výrazně neovlivnilo průměrnou pravděpodobnost konečných výher, která je vždy kolem 5/10 % maximum).
Fair play of Anglo-Saxon origin or fairness in competition applies regardless of how a customer plays at any casino therefore this data should instead be included in the final evaluation. This correctness of behavior relating to online gaming in this case, in the truest term of the word itself, should be applied in its entirety and not only where the casino apparently gives or does not give a greater probability of winning (as you well know the % probability is always clearly in favor of the house/casino with percentages that average over 90%, in particular the wins that generate positive profits for the player, not considering the apparent figure of the RTP which includes all those small wins that do not generate positive profits for the same, I always repeat clearly to the disadvantage of the player therefore even playing with the bonus this percentage is lowered by a few points such as not to significantly affect the average probability of final winnings which is always around 5/10% maximum).
Il fair play di origine anglossasone ovvero la lealtà nella competizione si applica a prescindere dal modo in cui un cliente gioca presso qualsiasi casinò pertanto tale dato dovrebbe invece essere incluso nella valutazione finale. Tale correttezza di comportamento relativa in questo caso al gioco on line, nel vero puro termine della parola stessa, dovrebbe essere applicata in toto e non solo dove apparentemente il casinò dia o meno una maggiore probabilità di vincita ( come ben sai la % di probabilità è sempre nettamente a favore del banco/casinò con percentuali che vanno mediamente oltre il 90 %, in particolare le vincite che generano utili positivi per il giocatore, non considerando il dato apparente dell'RTP che include tutte quelle piccole vincite che non generano utili positivi allo stesso, sono sempre ripeto nettamente a svantaggio del giocatore pertanto anche giocando con il bonus tale percentuale viene abbassata di pochi punti tali da non incidere in maniera significativa sulla probabiltà media di vincita finale che si aggira sempre attorno al 5/10 % massimo).
Dobře, a co s tím mám dělat?
S 2 měsíce starým příspěvkem, na který nyní reagujete, to nemá nic společného - řekl bych.
Opravdu mi chyběla přehlednost.
Jediná zmínka o termínu „spravedlivý", který jsem tehdy použil, byl „kodex spravedlivého hazardu"...
Ok, and what am I supposed to do with that?
It has nothing in common with the 2-month-old post you're now replying to - I'd say.
I really missed the clarity.
The only mention of the term "fair" I used back then was a "fair gambling codex"...
jak může kasinový guru dát tak vysoké skóre kasinu, které dělá vše pro to, aby nezaplatilo? omlouvám se, ale vás nezajímá komunita. Nikdy jsem neviděl, že by kasino udělalo takovou pointu neplacení.
how does casino guru give such a high score to a casino that does everything not to pay? sorry but you guys don't care about the community. I've never seen a casino make such a point of not paying.
každopádně už si říkám, že to nedostanu, ale každou novou výmluvu nebo nesmysl pro nezaplacení budu dál zveřejňovat. pokud si myslí, že budu hrát a prohraju peníze, mýlí se. Čekám 1 rok, ale budu hlásit na všech fórech, co mi toto kasino udělalo.
anyway, I'm already thinking that I won't receive it but I will continue to post each new excuse or nonsense for not paying. if they think I'm going to play and lose the money, they're wrong. I wait 1 year but I will report in all the forums what this casino has done to me.
Ahoj,
Začnu tím, že je mi líto, že máte problémy s kasinem v souvislosti s výběry a ověřováním. Rád bych upozornil, že se můžete podívat na vysvětlení faktorů, které bereme v úvahu při výpočtu indexu bezpečnosti Snatch Casino. Toto je hlavní metrika, kterou používáme k popisu důvěryhodnosti, spravedlnosti a kvality všech online kasin v naší databázi. Poskytuji odkaz na index zabezpečení kasina Snatch: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reputation
Měl bych také dodat, že KYC může trvat den nebo dva týdny a také je důležité říci, že KYC neovlivňuje hodnocení kasina, protože proces a jeho délka se může u každého hráče lišit.
Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak kasina hodnotíme, neváhejte si přečíst odkaz, který se v tomto ohledu může hodit.😊 https://casino.guru/our-casino-reviews
Také bych doporučil čas od času zkontrolovat sekci uživatelských recenzí a rozhodnout se na jejich základě: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reviews
Abychom vám pomohli pochopit, jak se řídíme pravidly kasina, uvádím odkaz: https://casino.guru/fair-gambling
Rád bych také zdůraznil skutečnost, že jste zahájili stížnost. Myslím, že kasino s relativně vysokým hodnocením má velkou šanci, že bude spolupracovat a pokusí se stížnost vyřešit. Neváhejte nás informovat o tom, jak se situace ohledně stížnosti vyvíjí, a také o reakci kasina.
Hodně štěstí!
Hey,
I'll start by saying that I'm sorry you're having problems with the casino in the context of withdrawals and verification. I would like to point out that you can take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the Safety Index of Snatch Casino. This is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database. I am providing a link to the Snatch Casino Security Index: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reputation
I should also add that, KYC can take a day or two weeks and also it is important to say, KYC does not affect the casino's rating, because the process and its length can vary for each player.
If you want to know more about how we rate casinos, don't hesitate to read the link, which may be useful in this regard.😊 https://casino.guru/our-casino-reviews
I would also recommend to check the user reviews section from time to time and make a decision based on them: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reviews
To help you understand how we are guided by casino rules, I am including the link: https://casino.guru/fair-gambling
I would also like to highlight the fact that you started a complaint. I think a casino with a relatively high rating there is a good chance that it will cooperate and try to resolve the complaint. Feel free to update us with how the situation is going regarding the complaint, as well as the casino's response.
Good luck!
Je nám líto, že to slyším, abych to upřesnil – odesláním stížnosti jste udělali ten nejlepší krok. Obávám se, že dokud se celá situace nevysvětlí, nemůžeme poskytnout nic konkrétního. Takže v tuto chvíli přeskočím všechny soudce ze svého konce. Zatím neznáme celý příběh.
Sorry to hear that, to make it pretty clear - you've made the best step by submitting the complaint. Untill the whole situation is explained, there is nothing concrete we can provide, I am afraid. So, at the moment, I will skip any judges from my end. We do not know the whole story yet.
Ze stejného důvodu se index zabezpečení nezmění, dokud nebude stížnost uzavřena. Abychom byli spravedliví, závěr musí být učiněn jako první, takže změna indexu pouze u něčích příspěvků nebude fungovat. Doufám, že chápete. 🙏
Zkuste být trpělivý, prosím.
For the same reason, the security index isn't going to change untill the complaint is closed. To be fair, the conclusion must be made first, so changing the index solely on someone's posts won't work. I hope you understand. 🙏
Try to be patient, please.
Děkuji za sdílení. Dovolte mi říci, že ripování by znamenalo, že nedostanete zaplaceno. Tohle je docela jiné.
Řekl bych, že nejdůležitější je, zda kasino dodržuje své vlastní podmínky. Náš limit může být zastaralý, viďte?
Nezapomeňte prosím aktualizovat svou stížnost .
Thanks for sharing. Allow me to say ripp off would mean you are not going to be paid. This is quite different.
I'd say the most important part is, whether the casino abides by its own terms. Our limit may be outdated, you see?
Anyway, don't forget to update your complaint, please.
Už jste toto neprokázané odstranili? Úplný podvod a žádné platby a to nejsou nepodložená slova, je zde několik přátel, které toto kasino také vyhodilo, ale název sám o sobě mluví sám za sebe: ukrást 🤦 a chudí administrátoři se snaží vydělat své peníze v tomto kasinu a nevidí co píší skuteční hráči a dokazují nám hráčům, kteří se přímo potýkají s podvodem z tohoto kasina, že je to dobré a všechno je tam úžasné, což je ve skutečnosti absurdní.
Have you removed this unproven yet? A complete scam and no payments and these are not unfounded words there are several friends who were also thrown by this casino, but the name itself speaks for itself: snatch 🤦 and the poor admins are trying to earn their money from this casino and not seeing what real players write and prove to us players who are directly faced with a deception from this casino that it is good and everything is wonderful there, which in fact is absurd.
Вы ещё не удалили это недоказино? Сплошной обман и не выплаты и это не голословные слова есть несколько друзей которых так же кинуло это казино , да само название говорит за себя: snatch 🤦а бедные админы пытаются отработать свои деньги от этого казино и не видя то что пишут реальные игроки и доказать нам игрокам которые столкнулись на прямую с обманом от этого казино что оно хорошее и всё там замечательно, что по факту абсурд.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.