Ahoj, tak jsi to nazval chudák admin 😀.
Vážně, jsi dost daleko od toho, jak to na fóru chodí. Nejsme v kontaktu s žádnými kasiny.
Dokud se zobrazují uživatelské recenze, zejména ty špatné, kdo říká, že v Snatch je všechno skvělé?
Mimochodem, víte o dalších lidech, kteří mají problémy v jakémkoli kasinu? Pošlete nám je, žádná stížnost neznamená žádnou změnu v indexu bezpečnosti. Opět platí, že zamítnutá stížnost také znamená, že skóre zůstává stejné. Bylo by opravdu neprofesionální měnit skóre na základě neoprávněné stížnosti , že?
Podívej, vím, že jsi zklamaný, ale někdy má kasino pravdu. Bylo vám poskytnuto vysvětlení.
Omlouvám se. Pokuste se pokračovat, pokud je to možné.
Hello, this is what you called a poor admin 😀.
Seriously, you're quite far from how things work on the forum. We are not in touch with any casinos.
As long as user reviews are shown, especially the bad ones, who is saying all is wonderful in Snatch?
Anyway, are you aware of other people with troubles in any casino? Send them our way, no complaint means no change in the safety index. Yet again, rejected complaint also means the score stands the same. It would be really unprofessional to change the score based on the unjustified complaint, wouldn't it?
Look, I know you're disappointed, but sometimes, the casino is right. You have been given the explanation.
I'm sorry. Try to move on if possible.