FórumKasinaWinnerCasino - všeobecná diskuze

WinnerCasino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Koppari
|
31673 zobrazení 161 odpovědí |
|
1 2 3...9
serek0586
před 2 roky

Vyhněte se provádění vkladů v tomto kasinu. Také mrsloty, maximalwins, 4crown.

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 2 roky

Takže ti doteď nezaplatili?


Automaticky přeloženo:
serek0586
před 2 roky

Nejsou.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nezaplatili. Zjevně nereagují ani na stížnost Casino Guru. Bonusové nabídky jsou každý den a nepřestávají, i když jsem je požadoval už desítkykrát... Už je to znepokojující.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Dostal někdo výběr z winnercasino.bet?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Prošel jsem reklamace, ale právě jedna je uzavřená jako vyřešená.

Ověřte si to sami:

https://casino.guru/complaints

Je mi líto, ale v tuto chvíli vám nemohu lépe odpovědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám informace od CEG, že nemají žádnou licenci od Curacao. Používají falešné licenční číslo.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

O výplatu jsem požádal 2. června 2022. Stále je to 600 eur. A do dnešního dne (1. srpna 2022) jsem neobdržel svou výhru. Většinu času dostáváte stejné hotové odpovědi znovu a znovu v chatu, který mě vždycky odradí. Jsem naštvaný. Už nikdy nebudu vkládat peníze na WinnerCasino. Chci jen mít své výhry a pak o tomto kasinu nic víc neslyšet ani nečíst.

Automaticky přeloženo:
Dino13
před 2 roky

Ano, je opravdu frustrující s nimi vůbec chatovat. Stále stejné odpovědi a lhaní. Vítězem je podvod a jasné financování! Dejte si pozor na hraní v kasinech winner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

O výplatu jsem požádal 2. června 2022. Stále je to 600 eur. A do dnešního dne (1. srpna 2022) jsem neobdržel svou výhru. Většinu času dostáváte stejné hotové odpovědi znovu a znovu v chatu, který mě vždycky odradí. Jsem naštvaný. Už nikdy nebudu vkládat peníze na WinnerCasino. Chci jen mít své výhry a pak o tomto kasinu nic víc neslyšet ani nečíst.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Bohužel to není nejlepší místo na hraní, řekl bych.

Nepodařilo se nám ani ověřit jeho licenci, takže technicky by byl docela problém se spojit s licenčním úřadem.

Nejhorší na tom je, že toto kasino již ignorovalo několik stížností a získalo černé body.

Neváhejte však odeslat svou vlastní stížnost:

https://casino.guru/complaints

Přeji hodně štěstí 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, je opravdu frustrující s nimi vůbec chatovat. Stále stejné odpovědi a lhaní. Vítězem je podvod a jasné financování! Dejte si pozor na hraní v kasinech winner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Koppari.

Našli jste nějaká skvělá kasina, která stojí za zmínku? Pokud ano, klidně založte vlastní vlákno 😉, protože by se nám pro změnu hodily nějaké dobré zprávy. 👍

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemají licenci. Stále mi nezaplatil výběr 1501 euro. Kdekoli o to požádám, poskytují stejné kecy, kopírování a vkládání. Tato licence v CEG neexistuje a je lež. Jak můžeme varovat ostatní lidi, aby si tam nevytvářeli účet a nehráli? Nějaké nápady?


Automaticky přeloženo:
serek0586
před 2 roky

Ahoj,

Věřím, že jsme již hráče varovali:

file

https://casino.guru/winnercasino-review

Navíc skutečnost, že tato stránka zobrazuje „Lepší kasina pro vás", myslím mluví za vše.

Jak dlouho jste prosím bojovali za stažení?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Už přes 7 týdnů

Automaticky přeloženo:
serek0586
před 2 roky

Je nám líto, že se nám nepodařilo spojit se s kasinem a pomoci vám vybrat vaše výhry. 😔


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Stalo se totéž ostatním..... Zrušil jsem účet u winner, mrsloty casina a zakázal jsem zasílání marketingových zpráv. Kasino slíbilo, že přestane posílat zprávy desítkykrát a stále je posílá každý den. Stejné nabídky mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. Odesílají každý den. Jak mohu zastavit zprávy z těchto kasin? Už je tu Rušení!

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 2 roky

Ahoj Koppari,

myslím, že už máme takovou debatu o marketingových a propagačních e-mailech . Bohužel jsme nebyli schopni přijít s řešením. 🙁



Automaticky přeloženo:
Koppari
před 2 roky

Hej, nakonec vám zaplatili, ale dělají to samé se mnou a live chat je tak povýšený

Automaticky přeloženo:
darlalasson9
před 2 roky

Nezaplatili. Nemohu s tímto kasinem "bojovat". Casino Guru se neozval a také odtamtud obdržel platbu. Zavřel jsem účet a zakázal posílání promo zpráv, ale přicházejí každý den. winnercasino chat několikrát slíbil, že smaže moje kontaktní údaje a přestane posílat zprávy, ale nepřestávají.... Obtěžování a jsou podvodníci!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hej, nakonec vám zaplatili, ale dělají to samé se mnou a live chat je tak povýšený

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Netroufám si říci , zda se nám podaří kontaktovat a vyřešit vaše stížnosti . V každém případě si raději najděte nějaké lepší kasino, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už tam někdo skutečně získal výhru. A jak dlouho to trvalo

Automaticky přeloženo:
1 2 3...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky