před 2 roky
Vyhněte se provádění vkladů v tomto kasinu. Také mrsloty, maximalwins, 4crown.
Avoid making deposits at this casino. Also mrsloty, maximalwins, 4crown.
Välttäkää talletukset tähän kasinoon. Samoin mrsloty, maximalwins, 4crown.
0
Vyhněte se provádění vkladů v tomto kasinu. Také mrsloty, maximalwins, 4crown.
Avoid making deposits at this casino. Also mrsloty, maximalwins, 4crown.
Välttäkää talletukset tähän kasinoon. Samoin mrsloty, maximalwins, 4crown.
Nezaplatili. Zjevně nereagují ani na stížnost Casino Guru. Bonusové nabídky jsou každý den a nepřestávají, i když jsem je požadoval už desítkykrát... Už je to znepokojující.
They haven't paid. Apparently they don't respond to a complaint to Casino Guru either. There are bonus offers every day and they don't stop even though I've demanded it dozens of times... It's already Disturbing.
Eivät ole maksaneet. Ilmeisesti eivät vastaa myöskään casino Gurulle valitukseen. Joka päivä tulee bonus tarjouksia ja eivät lopeta vaikka olen sitä vaatinut kymmeniä kertoja.... On jo Häirintää.
Ahoj,
Prošel jsem reklamace, ale právě jedna je uzavřená jako vyřešená.
Ověřte si to sami:
https://casino.guru/complaints
Je mi líto, ale v tuto chvíli vám nemohu lépe odpovědět.
Hello,
I went through the complaints, but there is just one closed as solved.
Feel free to check it yourself:
https://casino.guru/complaints
I'm sorry, but can't answer you any better at the moment.
O výplatu jsem požádal 2. června 2022. Stále je to 600 eur. A do dnešního dne (1. srpna 2022) jsem neobdržel svou výhru. Většinu času dostáváte stejné hotové odpovědi znovu a znovu v chatu, který mě vždycky odradí. Jsem naštvaný. Už nikdy nebudu vkládat peníze na WinnerCasino. Chci jen mít své výhry a pak o tomto kasinu nic víc neslyšet ani nečíst.
I applied for my payout on June 2nd, 2022. It's still 600 euros. And until today (August 1st, 2022) I haven't received my winnings. Most of the time you get the same ready-made answers over and over again in the chat I'm always put off. I'm pissed off. I will never deposit at WinnerCasino again. I just want to have my winnings and then not hear or read anything more about this casino.
Habe meine Auszahlung am 2.6.2022 beantragt.Es sind immerhin 600 Euro.und bis heute(1.8.2022) meinen Gewinn nicht ausgezahlt bekommen.Meistens bekommt man im Chat immer und immer wieder die gleichen vorgefertigten Antworten.Und es wird nicht auf jede Mail geantwortet.Ich werde immer vertröstet.Bin stinksauer.Ich werde bei WinnerCasino nie nie wieder einzahlen.Ich möchte nur meinen Gewinn haben und dann von diesem Casino nichts mehr hören öder lesen.Pfui!!!
Ano, je opravdu frustrující s nimi vůbec chatovat. Stále stejné odpovědi a lhaní. Vítězem je podvod a jasné financování! Dejte si pozor na hraní v kasinech winner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze.
Yes, really frustrating to even chat with them. Always the same answers and lying. Winner is Scam and clear Funding! Beware of playing at winner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze casinos.
Kyllä, todella turhauttavaa edes chatissa käydä heidän kanssa keskustelua. Aina samat vastaukset ja valehtelevat. Winner on Huijausta ja selkeää Rahastusta! Varokaa pelaamasta winner, mrsloty, maximalwin, 4crown,oceanbreeze kasinoilla.
O výplatu jsem požádal 2. června 2022. Stále je to 600 eur. A do dnešního dne (1. srpna 2022) jsem neobdržel svou výhru. Většinu času dostáváte stejné hotové odpovědi znovu a znovu v chatu, který mě vždycky odradí. Jsem naštvaný. Už nikdy nebudu vkládat peníze na WinnerCasino. Chci jen mít své výhry a pak o tomto kasinu nic víc neslyšet ani nečíst.
I applied for my payout on June 2nd, 2022. It's still 600 euros. And until today (August 1st, 2022) I haven't received my winnings. Most of the time you get the same ready-made answers over and over again in the chat I'm always put off. I'm pissed off. I will never deposit at WinnerCasino again. I just want to have my winnings and then not hear or read anything more about this casino.
Habe meine Auszahlung am 2.6.2022 beantragt.Es sind immerhin 600 Euro.und bis heute(1.8.2022) meinen Gewinn nicht ausgezahlt bekommen.Meistens bekommt man im Chat immer und immer wieder die gleichen vorgefertigten Antworten.Und es wird nicht auf jede Mail geantwortet.Ich werde immer vertröstet.Bin stinksauer.Ich werde bei WinnerCasino nie nie wieder einzahlen.Ich möchte nur meinen Gewinn haben und dann von diesem Casino nichts mehr hören öder lesen.Pfui!!!
Ahoj,
Bohužel to není nejlepší místo na hraní, řekl bych.
Nepodařilo se nám ani ověřit jeho licenci, takže technicky by byl docela problém se spojit s licenčním úřadem.
Nejhorší na tom je, že toto kasino již ignorovalo několik stížností a získalo černé body.
Neváhejte však odeslat svou vlastní stížnost:
https://casino.guru/complaints
Přeji hodně štěstí 🤞
Hello,
sadly this is not the best place to play, I'd say.
We were not even able to verify its license, so technically it would be quite a challenge to get in touch with the licensing authority.
The worst part is, that this casino has already ignored several complaints and was awarded black points.
Feel free to submit your own complaint, however:
https://casino.guru/complaints
I wish you luck 🤞
Ano, je opravdu frustrující s nimi vůbec chatovat. Stále stejné odpovědi a lhaní. Vítězem je podvod a jasné financování! Dejte si pozor na hraní v kasinech winner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze.
Yes, really frustrating to even chat with them. Always the same answers and lying. Winner is Scam and clear Funding! Beware of playing at winner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze casinos.
Kyllä, todella turhauttavaa edes chatissa käydä heidän kanssa keskustelua. Aina samat vastaukset ja valehtelevat. Winner on Huijausta ja selkeää Rahastusta! Varokaa pelaamasta winner, mrsloty, maximalwin, 4crown,oceanbreeze kasinoilla.
Ahoj Koppari.
Našli jste nějaká skvělá kasina, která stojí za zmínku? Pokud ano, klidně založte vlastní vlákno 😉, protože by se nám pro změnu hodily nějaké dobré zprávy. 👍
Hello Koppari.
Have you found any cool casinos worth mentioning? If so, feel free to start your own thread 😉, because we could use some good news for a change. 👍
Nemají licenci. Stále mi nezaplatil výběr 1501 euro. Kdekoli o to požádám, poskytují stejné kecy, kopírování a vkládání. Tato licence v CEG neexistuje a je lež. Jak můžeme varovat ostatní lidi, aby si tam nevytvářeli účet a nehráli? Nějaké nápady?
They dont have a licence. Still didnt pay me 1501euro withdrawal. Wherever I Ask for it they provide the same bullshit copy and paste answers. This licence in CEG doesnt exist and is a lie. How we can warn other people to dont create account there and dont Play?any ideas ?
Ahoj,
Věřím, že jsme již hráče varovali:
https://casino.guru/winnercasino-review
Navíc skutečnost, že tato stránka zobrazuje „Lepší kasina pro vás", myslím mluví za vše.
Jak dlouho jste prosím bojovali za stažení?
Hello,
I believe that we have already warned players:
https://casino.guru/winnercasino-review
Furthermore, the fact that this page shows "Better casinos for you" says it all, I think.
For how long have you been fighting for your withdrawal, please?
Je nám líto, že se nám nepodařilo spojit se s kasinem a pomoci vám vybrat vaše výhry. 😔
I'm sorry we were not able to get in touch with the casino and help you collect your winnings. 😔
Stalo se totéž ostatním..... Zrušil jsem účet u winner, mrsloty casina a zakázal jsem zasílání marketingových zpráv. Kasino slíbilo, že přestane posílat zprávy desítkykrát a stále je posílá každý den. Stejné nabídky mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. Odesílají každý den. Jak mohu zastavit zprávy z těchto kasin? Už je tu Rušení!
Has the same happened to others..... I have closed the account at winner, mrsloty casinos and banned the sending of marketing messages. Casino promised to stop sending messages dozens of times, and still sends them every day. Same offers mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. They ship every day. How can I stop messages from these casinos? There is already Disturbance!
Onko muilla käynyt samoin..... Olen lopettanut tilin winner, mrsloty kasinoilla ja kieltänyt markkinointi viestin lähetykset. Casino luvannut lopettaa viestien lähetyksen kymmeniä kertoja, ja silti lähettää niitä joka päivä. Samat tarjoukset mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. Lähettäävät joka päivä. Miten saan näiden kasinoiden viestit loppumaan? On jo Häirintää!
Ahoj Koppari,
myslím, že už máme takovou debatu o marketingových a propagačních e-mailech . Bohužel jsme nebyli schopni přijít s řešením. 🙁
Hello Koppari,
we already have this kind of debate about marketing and promos emails, I think. Sadly, we were not able to come up with a solution. 🙁
Hej, nakonec vám zaplatili, ale dělají to samé se mnou a live chat je tak povýšený
Hey did they end up paying you out yet they’re doing the same thing to me and the live chat are so patronising
Nezaplatili. Nemohu s tímto kasinem "bojovat". Casino Guru se neozval a také odtamtud obdržel platbu. Zavřel jsem účet a zakázal posílání promo zpráv, ale přicházejí každý den. winnercasino chat několikrát slíbil, že smaže moje kontaktní údaje a přestane posílat zprávy, ale nepřestávají.... Obtěžování a jsou podvodníci!
They didn't pay. I can't "fight" with this casino. Casino Guru didn't get in touch and received a payment from there either. I have closed the account and banned the sending of promo messages, but every day they come. winnercasino chat promised several times to delete my contact information and stop sending messages, but they don't stop.... Harassment and are Scammers!
Eivät maksaneet. En jaksa "taistella" tämän kasinon kanssa. Eihän Casino Gurukaan saanut yhteyttä ja vastinetta sieltä. Olen lopettanut tilin ja kieltänyt promo viestien lähetyksen, mutta joka päivä niitä tulee. winnercasino chat luvannut useita kertoja poistaa yhteystietoni ja lopettaa viestien lähetyksen, mutta eivät lopeta.... Häirintää ja ovat Huijareita!
Ahoj,
Netroufám si říci , zda se nám podaří kontaktovat a vyřešit vaše stížnosti . V každém případě si raději najděte nějaké lepší kasino, prosím.
Hello,
I do not dare to say if we will be able to get in touch and solve your complaints. In any case, better find yourself some better casino instead, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.