před rokem
Díky Romi, podal jsem stížnost. S pozdravem, Kirsty
Thanks Romi, I have submitted a complaint. Regards, Kirsty
OdpovědětCitovat0
Díky Romi, podal jsem stížnost. S pozdravem, Kirsty
Thanks Romi, I have submitted a complaint. Regards, Kirsty
Skvělé, dejte nám prosím aktualizaci, až nějakou budete mít 🙂
Držíme palce 🤞
Great, give us please update when you have one 🙂
Fingers crossed 🤞
Ahoj, tak v červenci loňského roku jsem měl problémy s ověřením...dobře jsem KONEČNĚ ověřen, ALE zadal jsem výběr skromných 150,00 $ a zrušili "na mou žádost", uvedli na můj e-mail. OK, požádejte znovu, říkají, ALE minimální částka výběru je nyní 160 $. složité, takže musíte hrát znovu a pokusit se zvýšit svůj zůstatek o deset dolarů. OK, hotovo, požádejte o výběr této částky a překvapivé překvapení, peníze jsou vráceny „na mou žádost", říkají, a nyní jsem na minimálním výběru 180 $ (když mám na účtu 175 $). Po hodinách na chatu to „prohlížejí" (a někteří operátoři chat prostě ukončí, když je to příliš těžké) a říkají mi, abych počkal na e-mail. Toto je určitě falešná stránka..... ale jen jsem si myslel, že aktualizuji své komentáře. Nevidíte ve stížnosti žádný smysl, protože se zdá, že nereagují na vaše požadavky. Moc děkuji a budu aktualizovat - ale nezadržuji dech. Kirsty
Hi, so in July last year I was having issues getting verified...well I am FINALLY verified BUT I entered my withdrawal of a meagre $150.00 and they cancelled "at my request" they said on my email. OK, just re-request they say BUT the minimum withdrawal amount is now $160. tricky, so you have to play again and try to get your balance up by ten dollars. OK, done, request withdrawal for that amount and surprise surprise money is returned "at my request" they say and I am now at a minimum withdrawal of $180 (when I have $175 in my account). They are "looking into this" after hours on chat (and some operators just end the chat when it gets too hard) and tell me to wait for an email. This is a sham site for sure..... but just thought I would update my comments. Don't see any point in a complaint as they don't appear to respond to your requests. Much thanks, and I will update - but not holding my breath. Kirsty
Díky za aktualizaci.
Podle toho, co říkají, je kasino docela nečestné a nechtěl bych s nimi mít nic společného. Pochybuji, že od nich dostanete peníze, když vždy navyšují minimální výběr podle toho, kolik peněz máte na účtu.
Každopádně pokud chcete podat stížnost, kasino alespoň dostane černé body a index bezpečnosti se sníží, ale pravděpodobně ne příliš, protože to není vysoká částka, takže rozhodnutí nechám na vás.
Ať tak či onak, rád bych na toto kasino co nejdříve zapomněl.😕
Thanks for the update.
According to what they say the casino is quite dishonest and I would not like to have anything more to do with them. I doubt if you will get money from them if they are always raising the minimum withdrawal according to how much money you have in your account.
Anyway, if you want to file a complaint, at least the casino will get black points and the safety index will be lowered, but probably not too much since it's not a high amount, so I'll leave the decision up to you.
Either way, I would like to forget about this casino as soon as possible.😕
Záludné, důvod, proč se částka výběru neustále mění, je její v eurech a její směnný kurz. Ale v určité fázi to muselo být v pořádku - protože jsem se stáhl, ale bylo to zrušeno. Jen sleduji v tuto chvíli hledám okno, kde mohu zadat výběr. bude aktualizovat. Pokud dostanu zaplaceno, vyhodím tento web jako horký brambor.....
Tricky, the reason the withdrawal amount keeps changing is its in euro and its the conversion rate. But it must have been alright at some stage - cause I withdrew but it was cancelled. Just monitoring at the moment looking for the window where I am able to enter withdrawal. will update. If I do get paid I will dump this site like a hot potato.....
I já mám stejnou situaci, výběr byl požádán 25.9.25 a dodnes mi i chatová podpora stále říká, že dochází ke zpoždění plateb a že budu kontaktován e-mailem. Stejně jsem ztratil naději, podal jsem stížnost, doufejme v nejlepší.
I too have the same situation, withdrawal requested on 9/2/25 and to this day even the chat support continues to tell me that there are delays in payments and that I will be contacted by email. I have lost hope anyway, I have filed a complaint, let's hope for the best.
Anch’io stessa situazione prelievo richiesto in data 9/2/25 e a oggi anche l’assistenza via chat continua a dirmi che ci sono ritardi nei pagamenti e che verrò contattato via mail ho perso le speranza comunque ho presentato reclamo speriamo in bene
Udělal jsi dobře, že jsi podal stížnost.
Doufám, že vám náš tým nějak pomůže a dostanete své peníze. 🙂
Pokud mohu, s kým máte prosím podobnou situaci? Jaký je přesný problém ve vašem případě? Je to s ověřením?
You did good job by filing a complaint.
I hope our team will help you somehow and you get your money. 🙂
If I may, with who you have similar situation please? What is the exact problem in your case? Is it with verification?
Hej, řekl bych, že to není možné. Z toho, co jsem viděl, kasino na naše stížnosti nereaguje, takže pokud s vámi nemluví a vy jste ještě nic neobdrželi, nevidím to jako dobrou věc.
Každopádně bych stejně podal stížnost na ještě nižší index bezpečnosti a v podstatě na ni můžete upozornit ostatní hráče.
Pokud máte zájem, můžete tak učinitna tomto odkazu .
Přesto, můžete alespoň trochu popsat, co se vám v kasinu stalo?
Hey, I'd say it's not possible. From what I've seen, the casino doesn't respond to our complaints, so if they don't talk to you and you haven't received anything yet, I don't see it as a good thing.
Anyway, I would still file a complaint to drop the safety index even lower and you can basically alert other players with your complaint.
If you are interested you can do so on this link.
Nevertheless, can you at least describe a bit what happened to you in the casino?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.