před rokem
Děkujeme za váš cenný náhled! A za všechnu vaši snahu!
Thank you for your valuable insight! And for all your efforts!
0
Děkujeme za váš cenný náhled! A za všechnu vaši snahu!
Thank you for your valuable insight! And for all your efforts!
Pět dní do konce, že? Přeji vám hodně štěstí s tímto kasinem. A také mám pocit, že by bylo nejlepší říct, že byste měli hrát pouze v řádně licencovaných, tohle je obzvlášť špatná volba:
https://casinoguru-en.com/winnercasino-review
🙁 Držte se licence UKGC, tohle nestojí za to riziko, řekl bych...
Five days to go, right? I wish you great luck with this casino. And I also feel it would be best to say you should only play in properly licensed ones, this one is a particularly bad choice:
https://casinoguru-en.com/winnercasino-review
🙁 stick with the UKGC license, this isn't worth the risk, I'd say,...
Zlatý lev je další z této skupiny, která má podle všeho asi 20 kasin
Golden lion is another this rip off group appear to have about 20 casinos
Ahoj 🙂
odpárat?
Zajímalo by mě, jestli vám mohu nějak pomoci. Jsem si jistý, že o funkci reklamace víte, ale mám pocit, že váš postoj vyjadřuje zkušenosti získané ze ztrát – Mám pravdu? Jen se ptám, jeden nikdy neví.
Hello 🙂
rip-off?
I wonder if I can help you in any way. I'm sure you know about the complaint feature, but I feel your attitude expresses experiences gained from losses - Am I correct? I'm merely asking, one never knows.
Od těchto klaunů dostávám e-maily a texty (neblokovatelné) každý den, všichni jsou součástí technologie globálních her. Pirátské hry se nevyplácejí a pokud ano, musíte čekat měsíce. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Zlatý lev Velké výhry podívejte se na svá hodnocení a stížnosti
I get emails and texts (not blockable) from these clowns everyday they are all part of Global games tech. Pirated games don't pay and if you do you have to wait months. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Big Wins look at your ratings and complaints
VYHNĚTE SE VŠEM KASINŮM zmíněným v tomto vlákně!!
AVOID ALL CASINOS mentioned in this thread!!
Od těchto klaunů dostávám e-maily a texty (neblokovatelné) každý den, všichni jsou součástí technologie globálních her. Pirátské hry se nevyplácejí a pokud ano, musíte čekat měsíce. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Zlatý lev Velké výhry podívejte se na svá hodnocení a stížnosti
I get emails and texts (not blockable) from these clowns everyday they are all part of Global games tech. Pirated games don't pay and if you do you have to wait months. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Big Wins look at your ratings and complaints
Takže to musí být docela nepříjemné, když říkáte, že nejdou zablokovat.
Co se týče výše zmíněných kasin, z bezpečnostního indexu je asi jasné, že nejsou bezpečná a žádoucí a osobně bych se jim vyhnul.
Každopádně, pokud od nich stále dostáváte zprávy, není možné je nějak zablokovat operátorem nebo tak? 🤔 Jen tak nahlas přemýšlím, jestli taková možnost existuje.
So it must be quite annoying when you say they can't be blocked.
As for the casinos mentioned above, it's probably clear from the safety index that they are not safe and desirable and I personally would avoid them.
Anyway, If you keep getting messages from them, isn't it possible to somehow block them with an operator or something ? 🤔 I'm just wondering out loud if there is such a possibility.
Nedávno jsem se zaregistroval u winner casino a pak superb.bet.. Obě podobné . Vložil jsem asi 2 500 GBP jako vítěz při různých příležitostech s nadějí, že se mi podaří obnovit, což jsem udělal a skončilo na 5 500 GBP.. Vybral jsem 1200 GBP. Dnes je to více než měsíc a výběr stále čeká na vyřízení. Online agenti jsou hloupí a jen se omlouvají za zpoždění a říkají, že to bude brzy zpracováno. Na čtení jejich recenzí už bylo pozdě. Kontaktoval jsem ibas a oni mi poradili pár věcí, jako je zapojení MP, komise pro hazardní hry Curacao, nahlášení podvodu, počítačová kriminalita atd. Na obou účtech mám zaseknutých 8500 £. Hrál jsem pouze na sport. Má někdo úspěšný výběr? .. Může mi někdo pomoci . mohu být kontaktován emailem aasalam79@yahoo.com
I recently registered with winner casino and then superb.bet.. Both similar . I deposited around £2500 in winner on different occasion with the hope i will do my recovery which i did and ended on £5500 .. made a withdrawl of £1200 .. Today is more than a month and withdrawl still in pending.. Online agents are stupid and just apologise for delay and saying it will be processed soon. It was too late to read their reviews. i contact ibas and they advised a few things, like involve MP , curacao gambling commision, report fraud, cybercrime etc . I have £8500 stuck in both accounts.. I did played on sports only.Does anyone withdrawl successfull. .. Can anybody help me out . i can be contacted by email aasalam79@yahoo.com
Ahoj, nejprve bych chtěl vyjádřit soustrast s vaší situací, protože to určitě není příjemné. Podíval jsem se na kasino samotné a jeho bezpečnostní index mluví sám za sebe i s jeho varováními. Z vaší odpovědi předpokládám, že jste to neviděl, dokud nebylo příliš pozdě.
Rád bych vám také doporučil, abyste u nás podali stížnost, ale na našich webových stránkách je uvedeno „Zásady žádné reakce na stížnosti", což pravděpodobně dopadne stejně.
Také však vidím, že váš případ je pouze o sportovním sázení a my se tím nezabýváme, protože v této oblasti nemáme odborníky a náš pohled by nebyl objektivní. Pokusil bych se vám tedy pomoci alespoň zveřejněním odkazů, kde byste mohli podat stížnost, i když nevím, zda to skončí stejně. Tady jsou: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Každopádně bych rád věřil, že se vše vyřeší, ale nejsem si jistý. Pokud některou z možností vyzkoušíte, dejte nám prosím vědět.
Hi, first of all I would like to express my sympathy with your situation, because it is certainly not pleasant. I have looked at the casino itself and its safety index speaks for itself even with its warnings. From your reply, I assume you didn't see it until it was too late.
I would also like to recommend you to file a complaint with us but on our website it says "No Response Policy for complaints" which will probably turn out the same way.
However, I also see that your case is only about sports betting and we do not deal with it because we do not have experts in this area and our view would not be objective. So I would try to help you at least by posting links where you could file a complaint, although I don't know if it will end the same way. Here they are: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Anyway, I would like to believe that everything will be resolved but I am not sure. If you try any of the options, please let us know.
Ahoj Jaro
Děkuji za odpověď a návrhy. Můj případ se netýká sportovních sázek, ale finančních prostředků, které drží. Na sázkách není nic špatného, jde o zpracování výběru. Projdu si tyto odkazy a pokud to dokážete posunout dále.. Mohu vám předat všechny podrobnosti.. Díky
Hi Jaro
Thanks for your reply and suggestions. My case is not about sports bets, it is about the funds they are holding. Nothing is wrong in bets its the processing of withdrawl. I will go through these links and if you can take it further.. I can pass you all the details.. Thanks
Nemáte zač a chápu, že mluvíte o tom, že se vaše výběry zpožďují.
Narazil jsem však na větu, kterou jste napsal: „Hral jsem pouze na sport", takže jsem nabyl dojmu, že jde o sportovní sázení, a proto jsem vám doporučil tyto odkazy. Pokud jste hráli kasinové hry - automaty, stolní hry atd., můžete u nás podat reklamaci.
Každopádně, pokud se dozvíte něco nového, určitě nám dejte vědět. Budu čekat a držet ti palce.
You're welcome, and I understand that you're talking about the fact that your withdrawals are delayed.
However, I came across this sentence that you wrote: "I did played on sports only", so I got the impression that it was about sports betting, and that's why I recommended you these links. If you played casino games - slots, table games, etc., you can file a complaint with us.
Anyway, be sure to let us know if you find out anything new. I'll be waiting and keeping my fingers crossed for you.
Myslím, že je jen ztráta času žádat o slušné vysvětlení ze strany kasina, že?
9 týdnů je příliš dlouhá doba. 🙁
I guess it is just a waste of time to ask for a decent explanation from the casino's side, right?
9 weeks is far too long. 🙁
píše se, že toto kasino je zavřené??? Ale já tu hraju??? Vyhrál jsem malou částku, ale nemohu dokončit proces ověření, protože nemám chytrý telefon, který by aplikaci naskenoval. Mám staromódní mobil pouze pro SMS / volání. Opravdu nevidím způsob, jak to obejít. Jakékoli návrhy, jak dokončit ověření kyc, aniž byste mohli naskenovat obrázek. Použil jsem svůj notebook a odkaz mě zavede na web, ale ne na mou ověřovací stránku. Díky Kirsty
it says this casino is closed??? But I am playing here??? I have won a small amount, but unable to complete verification process as I don't have a smart phone to scan the app. I have an old fashioned text / call mobile only. I don't really see a way around this. Any suggestions on how to complete the kyc verification without being able to scan the image. I have used my laptop and the link takes me to the site - but not to my verification page. Thanks Kirsty
Ahoj. Náš datový tým se tím již zabývá a co nejdříve připraví úplnou kontrolu. vypadá to, že se kasino znovu otevřelo nebo je jeho novým zrcadlem. Vše se brzy naučíme.
Mohl byste být prosím konkrétnější a sdělit nám, co přesně kasino požadovalo k dokončení ověření? Uveďte prosím další podrobnosti, abychom vám mohli pomoci.
Hey. Our data team is already looking into this and will prepare the full review as soon as possible. it looks like the casino has opened again or it is a new mirror of it. We will learn everything soon.
Could you be more specific, please, and tell us exactly what the casino asked to complete the verification? Please provide some more details so we can be able to help you out.
pro ověření v tomto kasinu musíte naskenovat QR kód, abyste mohli přejít do procesu KYC. Obvykle je to webová adresa a nahrávám informace, ale nemohu to udělat, protože nemám chytrý telefon na skenování QR kódu. Mám starý (a velmi spolehlivý) telefon Nokia, který vyhovuje mým potřebám. Nahrál jsem QR kód na stránku, která je čte, ale zavede mě to k poskytovateli KYC a ne tam, kde potřebuji být. Na této stránce hraji více než rok - opakovaně a toto je moje první výhra, takže jsem šel ověřit dokončit výběr, abych zjistil, že toho nejsem schopen. Díky Kirsty
to verify at this casino you need to scan QR code to go to KYC process. Usually its a web address and I upload information, however can't do this as I don't have a smart phone to scan QR code. I have old (and very reliable) nokia phone which suits my needs. I have uploaded QR code to site which reads them but it takes me to the KYC provider and not to where I need to be. I have ben playing this site for over a year - on and off and this is my first win, so went to verify to complete withdrawal, to find I am unable to. Thanks Kirsty
Informovali jste tedy kasino o této situaci a o tom, že nevlastníte chytrý telefon? Domnívám se, že by vám měli dát jinou možnost ověření.
So did you inform the casino about this situation and that you do not own a smartphone? They should give you some other option to get verified, I believe.
ano, řekl jim, a ne, zřejmě není jiná možnost. Myslel jsem, že by tam mělo být. Dokončil jsem KYC pro jiné weby bez chytrého telefonu, pouze pomocí notebooku - ale získat odkaz na mou ověřovací stránku je obtížná část.
yes, told them, and no, apparently there is no other option. I thought there should be. I have completed KYC for other sites without smart phone, just using laptop - but to get the link to my verification page is the hard part.
V tomto případě bych vám doporučil podat stížnost našemu týmu. Je to zdarma a mohli bychom se pokusit kontaktovat kasino, abychom tento problém vyřešili. Máte-li zájem, klikněte na tento odkaz . Dejte nám vědět, jak to jde.
In this case, I would suggest you make a complaint with our team. It is free of charge, and we could try to get in touch with the casino to resolve this issue. If you are interested, please follow this link to do so. Let us know how it goes.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.