DomůFórumKasinaWinnerCasino - všeobecná diskuze

WinnerCasino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Koppari
|
35 573 zobrazení 161 odpovědí |
|
12 3 4...9
callumwoody123
před 2 roky

Ahoj,

bohužel některé stížnosti byly nedávno tímto kasinem ignorovány , takže je to spíše jako: budou platit?

Přeji ti štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, má už někdo výběr? Jelikož jsem v 9. týdnu čekání

Automaticky přeloženo:
callumwoody1233
před 2 roky

Ahoj.

9. týden říkáš? No, je to příliš dlouhé. Kdy byl prosím váš účet ověřen a v jakém stavu je nyní váš výběr?

Myslím, že byste měli zvážit podání stížnosti, klidně to udělejte zde .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nyní v 11. týdnu. Žádná platba stejné staré výmluvy. Snažil jsem se najít, s kým jsou spojeni, abych si mohl stěžovat. Zdá se, že nejsou s nikým spojeni. To je šílenství . Mohu něco udělat, abych své peníze skutečně dostal? Nebo je čas to prostě vzdát? . Posílejte jim každý den a získejte starou stejnou nudnou odpověď. Má někdo skutečně své peníze? Nebo zase jen bezdůvodně řvu haha

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
callumwoody123
před 2 roky

Nezní to dobře.

Zkontroloval jsem vaši stížnost a zjistil jsem, že byla nedávno aktualizována:

"Ahoj callumwoody123

Winner Casino bylo dříve držitelem licence od E-Gaming Curacao, ale nepodařilo se nám to ověřit, takže nemůžeme potvrdit, zda je Winner Casino stále licencováno, proto je v naší recenzi kasina uvádíme jako nelicencované. Stále však můžete kontaktovat ( https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint ) a podat jim stížnost. Není to nejlepší licenční úřad, ale může mít více možností a nástrojů, které hráčům pomohou. Dejte mi vědět, jak odpověděli ( michal.k@casino.guru) .

Kasino na mě zatím nereagovalo, ale budu to zkoušet dál"

Použijte prosím odkaz, opravdu doufám, že to pomůže.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Byl váš výběr dokončen nebo zůstal v očekávání? Mám stejný problém jako ty.

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před 2 roky

Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkuji 🙂

Stížnost byla bohužel uzavřena jako nevyřešená .

Neváhejte a odešlete vlastní, doufejme, že vaše stížnost bude vyřešena.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dnes mi byla vyplacena výhra. 6 týdnů později. Alespoň já je mám. dík

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před 2 roky

Ahoj, jak dlouho čekáš? Nyní čekám 2 měsíce a stále nemám žádnou odpověď

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před 2 roky

Čekal 6 týdnů

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před 2 roky

Jsem rád, že vaše výplata byla dokončena, dává to také naději ostatním, že naše výplaty budou konečně schváleny, skvělé! 😊

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dnes mi byla vyplacena výhra. 6 týdnů později. Alespoň já je mám. dík

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Beru to jako velmi dobrý konec! Šťastný že to slyším. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem rád, že vaše výplata byla dokončena, dává to také naději ostatním, že naše výplaty budou konečně schváleny, skvělé! 😊

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Jen by mě teď zajímalo, máte vůbec ponětí, proč je váš výběr tak zpožděný? Jste v kontaktu s kasinem?

Pokud to chápu, bylo vám doporučeno pouze prostřednictvím jejich živého chatu počkat na finanční oddělení, že?

Doufám, že se kasino připojí k vaší stížnosti , čas se krátí. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, můj jediný kontakt je přes živý chat, omlouvají se za zpoždění a říkají, že ještě chvíli počkejte na odpověď z finančního oddělení, takže uvidíme, jak dlouho to bude trvat

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před 2 roky

Je nám líto, že kasino neodpovědělo během první lhůty pro stížnosti.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Myslím, že neodpoví, jsem v kontaktu přes live chat, zatím vím, že nejsou žádné nové informace o mém výběru a pokud se objeví, dostanu e-mail s touto informací

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

to je totéž, co mi bylo řečeno. Dostali zaplaceno, ale rozhodně tam nebyl žádný e-mail.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Aktualizace mé platby. Čekal jsem 3 měsíce na zamítnutí, protože tam byli lidé, kteří se dopouštěli podvodu, a poslali e-mail s tím, že "pokud je to špatně, zrušte to prosím znovu", takže jsem odstoupil, trvalo to asi týden a půl, než jsem dostal svou platbu, bylo toho hodně věci se dějí , jak si lidé dělají účty a snaží se podvést webovou stránku , jak mi bylo řečeno , takže dělali další kroky pro platby a tak . Jsem rád, že to konečně mám. Jen dává lidem naději, že čekali věky. Řekl bych, že zrušte svůj výběr, pokud čekáte déle než 8/9 týdnů, a proveďte výběr znovu, protože jej po 90 dnech stejně odmítnou.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
callumwoody1233
před 2 roky

To je opravdu dobrý tip. Děkuji za zpětnou vazbu a doufám, že pomůže ostatním! Co teď? Budete pokračovat v hraní v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že neodpoví, jsem v kontaktu přes live chat, zatím vím, že nejsou žádné nové informace o mém výběru a pokud se objeví, dostanu e-mail s touto informací

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je mi líto, že to skončilo takhle 🙁

Automaticky přeloženo:
12 3 4...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky